Gjest Finlay Skrevet 8. september 2022 #14361 Del Skrevet 8. september 2022 (endret) Malindalin skrev (9 timer siden): Herregud så lei jeg er av kjoler 🙃 Nå er det høstens kjoler som skal inn. Etterpå kommer vinterens kjoler. Julekjoler. Så vårkjolene, og etterhvert neste års sommerkjoler. Hvor skal dette ende? 😂 Endret 8. september 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. september 2022 #14362 Del Skrevet 8. september 2022 Finlay skrev (28 minutter siden): Nå er det høstens kjoler som skal inn. Etterpå kommer vinterens kjoler. Julekjoler. Så vårkjolene, og etterhvert neste års sommerkjoler. Hvor skal dette ende? 😂 Du glemte nyttårskjolen og 17. mai kjolen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 8. september 2022 #14363 Del Skrevet 8. september 2022 .. mens kloden koker er det viktig pushe polyesterkjoler, si 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 8. september 2022 #14364 Del Skrevet 8. september 2022 46 minutter siden, *blueberry* said: Du glemte nyttårskjolen og 17. mai kjolen. Og påskekjole og halloweeenkjole 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 8. september 2022 #14365 Del Skrevet 8. september 2022 Lileep skrev (13 minutter siden): Og påskekjole og halloweeenkjole 😛 ….ikke glem julekjolene😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. september 2022 #14366 Del Skrevet 8. september 2022 Nå var det saklige og viktige kommentarer her🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 8. september 2022 #14367 Del Skrevet 8. september 2022 Orly skrev (5 minutter siden): Nå var det saklige og viktige kommentarer her🙄 Du vet det kommer kjoler til høytidene og sesongene. Det er jo en del av jobben hennes å pushe kjoler fra Ellos (samarbeidspartner). Ren fakta. Så kan du jo koble det sammen med kritikken mot bruk-og-kast og hvor miljøfiendtlig det er. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 8. september 2022 #14368 Del Skrevet 8. september 2022 Orly skrev (29 minutter siden): Nå var det saklige og viktige kommentarer her🙄 Skulle det ikke være saklig å kommentere produktene en influenser selger? HD fronter et skremmende forbruk, og påvirker andre til å gjøre det samme. Forstår at det er jobben hennes, men det må likevel være lov å være kritisk til mengden Fast fashion hun pøser ut. Har knapt sett maken, selv hos betydelig større influensere. https://www.framtiden.no/202208177833/aktuelt/klar/viktig-dokumentar-om-fast-fashion.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. september 2022 #14369 Del Skrevet 8. september 2022 Tessa12 skrev (1 time siden): ….ikke glem julekjolene😉 Lileep skrev (1 time siden): Og påskekjole og halloweeenkjole 😛 keiserenernaken skrev (2 timer siden): .. mens kloden koker er det viktig pushe polyesterkjoler, si *blueberry* skrev (2 timer siden): Du glemte nyttårskjolen og 17. mai kjolen. Finlay skrev (2 timer siden): Nå er det høstens kjoler som skal inn. Etterpå kommer vinterens kjoler. Julekjoler. Så vårkjolene, og etterhvert neste års sommerkjoler. Hvor skal dette ende? 😂 *blueberry* skrev (42 minutter siden): Du vet det kommer kjoler til høytidene og sesongene. Det er jo en del av jobben hennes å pushe kjoler fra Ellos (samarbeidspartner). Ren fakta. Så kan du jo koble det sammen med kritikken mot bruk-og-kast og hvor miljøfiendtlig det er. Finlay skrev (15 minutter siden): Skulle det ikke være saklig å kommentere produktene en influenser selger? HD fronter et skremmende forbruk, og påvirker andre til å gjøre det samme. Forstår at det er jobben hennes, men det må likevel være lov å være kritisk til mengden Fast fashion hun pøser ut. Har knapt sett maken, selv hos betydelig større influensere. https://www.framtiden.no/202208177833/aktuelt/klar/viktig-dokumentar-om-fast-fashion.html dere mener dette er saklige kommentarer altså? Ikke overrasket over om dere mener det men i min verden er dette langt fra saklig og konstruktivt. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 8. september 2022 #14370 Del Skrevet 8. september 2022 17 minutter siden, Orly said: dere mener dette er saklige kommentarer altså? Ikke overrasket over om dere mener det men i min verden er dette langt fra saklig og konstruktivt. Da lurer jeg på hvorfor det ikke er saklige kommentarer? Det skriver du ingenting om, du begrunner ikke hvorfor. Hvis det er feil å skrive om hva man tror kommer, basert på hva som har vært, og hvor negativt det er og kan utvikle seg.. da lurer jeg virkelig på hvorfor det er feil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 8. september 2022 #14371 Del Skrevet 8. september 2022 Orly skrev (3 timer siden): dere mener dette er saklige kommentarer altså? Ikke overrasket over om dere mener det men i min verden er dette langt fra saklig og konstruktivt. Jeg syns min kommentar er saklig, ja. Kloden koker. Det er rekordtørke i Europa. Det er tørke i hele verden. Hun pusher polyesterkjoler. Polyester er plast. Plast utvinnes av petroleum. Petroleum er olje. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelost77 Skrevet 8. september 2022 #14372 Del Skrevet 8. september 2022 Og igjen en reel. Med dårlig engelsk. 🙄 «kindergarden». Nei. Nei. Og nei… og ikke bare en gang, to ganger. Helene, du leser vel her: slutt med engelsk eller ta en kurs. Det er «kindergarTen». Med T som i «trening» eller «tidsklemme». 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 8. september 2022 #14373 Del Skrevet 8. september 2022 Gull vaffel skrev (15 timer siden): Mer artig hvis hun sluttet og kjøpe kjoler, og fokuserte på å vie oss hvordan man kan style kjoler og ulike tilbehør osv. Fordi hun er så god på det? Et digert belte i midjen og et smykke? 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 8. september 2022 #14374 Del Skrevet 8. september 2022 Ser hun sier vi kvinner må ha mindre dårlig samvittighet... For hva da?? Jeg går sjeldent rundt å har dårlig samvittighet for noe.. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tunaen Skrevet 8. september 2022 #14375 Del Skrevet 8. september 2022 Nøkkelost77 skrev (54 minutter siden): Og igjen en reel. Med dårlig engelsk. 🙄 «kindergarden». Nei. Nei. Og nei… og ikke bare en gang, to ganger. Helene, du leser vel her: slutt med engelsk eller ta en kurs. Det er «kindergarTen». Med T som i «trening» eller «tidsklemme». Dårlig engelsk. 🤣 så dramatisk du er. Tror kindergarten er det ordet som oftest skrives feil, så ro ned. Sozzen skrev (10 minutter siden): Ser hun sier vi kvinner må ha mindre dårlig samvittighet... For hva da?? Jeg går sjeldent rundt å har dårlig samvittighet for noe.. Jeg har ofte dårlig samvittighet. Og det gjelder flere av mine venninner også. Men folk er forskjellige, det burde nå alle vite. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 8. september 2022 #14376 Del Skrevet 8. september 2022 Hvorfor gidder hun å dra vogna fram og tilbake barnehagen når hun har flere vogner🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøkkelost77 Skrevet 8. september 2022 #14377 Del Skrevet 8. september 2022 tunaen skrev (39 minutter siden): Dårlig engelsk. 🤣 så dramatisk du er. Tror kindergarten er det ordet som oftest skrives feil, så ro ned. Jeg har ofte dårlig samvittighet. Og det gjelder flere av mine venninner også. Men folk er forskjellige, det burde nå alle vite. Neppe. Det er gang på gang. Minst en gang i uke, at hun legger ut kleint, dårlig engelsk. Alle hennes følgerne, eller i hvert fall 98% er norsk, så hvorfor drite seg ut med engelsk i det hele? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 8. september 2022 #14378 Del Skrevet 8. september 2022 tunaen skrev (48 minutter siden): Dårlig engelsk. 🤣 så dramatisk du er. Tror kindergarten er det ordet som oftest skrives feil, så ro ned. Jeg har ofte dårlig samvittighet. Og det gjelder flere av mine venninner også. Men folk er forskjellige, det burde nå alle vite. Dårlig samvittighet for hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 8. september 2022 #14379 Del Skrevet 8. september 2022 tunaen skrev (1 time siden): Dårlig engelsk. 🤣 så dramatisk du er. Tror kindergarten er det ordet som oftest skrives feil, så ro ned. Det er jo selvsagt ikke dramatisk, men slurvete. Det virker som at det viktigste er å pushe ut innlegg enn å gjøre en god jobb. Dette er noe som går igjen hos henne. Da tenker jeg ikke bare på dårlig engelsk, men også å promotere ting uten å gjøre en ordentlig jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 8. september 2022 #14380 Del Skrevet 8. september 2022 tullerikke skrev (3 timer siden): Hvorfor gidder hun å dra vogna fram og tilbake barnehagen når hun har flere vogner🤷♀️ Fordi søstra hentet i barnehagen i går og gikk hjem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå