Finnwife Skrevet 5. september 2022 #14321 Del Skrevet 5. september 2022 Ja særlig når hun tidligere har uttalt at torsk og brokkoli omtrent er det verste hun kan tenke seg. Godt å se henne lage fisk!😁 Så får grønnsakene komme etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. september 2022 #14322 Del Skrevet 5. september 2022 Med alt eller ingenting-historikken tviler jeg på at det spises særlig mye karbo om dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 6. september 2022 #14323 Del Skrevet 6. september 2022 irevin skrev (16 timer siden): Ja, S L U T T med reels !!!!!! Følgerne gav jo også uttrykk for at de ønsket bilder fremfor reels på en spørreundersøkelse hun hadde. Men velger hun å høre på sitt publikum? Neida. Greit nok, men da må hun ikke komme seinere og klage på manglende engasjement. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 6. september 2022 #14324 Del Skrevet 6. september 2022 Bingo Bongo skrev (6 timer siden): Følgerne gav jo også uttrykk for at de ønsket bilder fremfor reels på en spørreundersøkelse hun hadde. Men velger hun å høre på sitt publikum? Neida. Greit nok, men da må hun ikke komme seinere og klage på manglende engasjement. Hun tror nok at reelsene hennes er såå bra, men de er bare flaue å se på, så jeg har sluttet helt å se på dem, skjønner ikke at hun ikke ser det selv? 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 6. september 2022 #14325 Del Skrevet 6. september 2022 FlikkFlakk skrev (6 minutter siden): Hun tror nok at reelsene hennes er såå bra, men de er bare flaue å se på, så jeg har sluttet helt å se på dem, skjønner ikke at hun ikke ser det selv? Er mye hun ikke ser selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 6. september 2022 #14326 Del Skrevet 6. september 2022 «Den må bare tas inn litt🥰» altså… uannsett, om den er for stor kan hun jo ta den på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 6. september 2022 #14327 Del Skrevet 6. september 2022 Kan noen forklare meg hva HD gjør på siste reel? Det ser ut som hun later som hun skyter 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 6. september 2022 #14328 Del Skrevet 6. september 2022 Sally-Go-Round skrev (11 minutter siden): Kan noen forklare meg hva HD gjør på siste reel? Det ser ut som hun later som hun skyter 😳 Når du ikke trodde det kunne bli stort dummere. Altså, hva er det hun tenker? 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 6. september 2022 #14329 Del Skrevet 6. september 2022 Sally-Go-Round skrev (16 minutter siden): Kan noen forklare meg hva HD gjør på siste reel? Det ser ut som hun later som hun skyter 😳 Helt SYKT!!! Greit å vise finger osv, men du later virkelig ikke som du skyter folk, det er så fu*ked up, hva tenker dama med, eller vil hun helt ned på "white trash" nivå?? Mistet det lille jeg hadde igjen av respekt for hun nå…du later ikke som du skyter folk 😫😡 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 6. september 2022 #14330 Del Skrevet 6. september 2022 Så dramatiske da folkens. Hun har som vanlig bare kopiert noen. Hun evner ikke å finne på noe selv. Og alt handler om kropp og vekt. What’s new🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 6. september 2022 #14331 Del Skrevet 6. september 2022 panzerpølsa skrev (33 minutter siden): Når du ikke trodde det kunne bli stort dummere. Altså, hva er det hun tenker? Hun tenker ikke...as usual... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 6. september 2022 #14332 Del Skrevet 6. september 2022 tullerikke skrev (21 minutter siden): Så dramatiske da folkens. Hun har som vanlig bare kopiert noen. Hun evner ikke å finne på noe selv. Og alt handler om kropp og vekt. What’s new🤷♀️ Og kjemper kamper mot ting som bare er i hodet. Nekter å tro at hun kan bevise at hun har fått kommentaren hun sikter til i innlegget. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 6. september 2022 #14333 Del Skrevet 6. september 2022 Ja.. mye rart som skjer i influencer town. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 6. september 2022 #14334 Del Skrevet 6. september 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 6. september 2022 #14335 Del Skrevet 6. september 2022 Nøkkelost77 skrev (6 minutter siden): Flere ting jeg ønsker å kommentere på i dag: endelig ser vi kjolen! Eller… gjør vi det..? Jeg synes de hos Meah må være flinke, hvis de har fulgt med Drage de siste måneden ser de like klart som vi alle andre gjør, at når Jul kommer hun passer den kjolen helt perfekt. Hun vokser 1-2 størrelser hver sesong. Og ca 80 likes på posten er vel ikke suksessen hun har regnet med, med tanke på alt hyping. «Er dere ferrrdigggggg!!!??? Legg en tommel opp!!! 🤪» Apropos det belte/korset/kjoleliv, sitter den ikke baklengs? Har aldri sett maken og det ser ikke hverken praktisk eller behagelig ut. Siste reel med pistollyder er virkelig det kleineste, dummeste og minst gjennomtenkte jeg sett på lenge. Håper inderlig at hun mister noe sponsavtaler pga det. 🙄😒 Håper Helene Drage leser alle tilbakemeldinger her og fjerner det teiteste innlegget noensinne. Tipper de som designer fort angrer på avtalen med henne, for kommer hun til å bli fornøyd? Håper ikke at den må tas inn betyr trangere over bysten. Så jo ut som det passet nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 6. september 2022 #14336 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) Nøkkelost77 skrev (15 minutter siden): Flere ting jeg ønsker å kommentere på i dag: endelig ser vi kjolen! Eller… gjør vi det..? Jeg synes de hos Meah må være flinke, hvis de har fulgt med Drage de siste måneden ser de like klart som vi alle andre gjør, at når Jul kommer hun passer den kjolen helt perfekt. Hun vokser 1-2 størrelser hver sesong. Og ca 80 likes på posten er vel ikke suksessen hun har regnet med, med tanke på alt hyping. «Er dere ferrrdigggggg!!!??? Legg en tommel opp!!! 🤪» Apropos det belte/korset/kjoleliv, sitter den ikke baklengs? Har aldri sett maken og det ser ikke hverken praktisk eller behagelig ut. Siste reel med pistollyder er virkelig det kleineste, dummeste og minst gjennomtenkte jeg sett på lenge. Håper inderlig at hun mister noe sponsavtaler pga det. 🙄😒 Håper Helene Drage leser alle tilbakemeldinger her og fjerner det teiteste innlegget noensinne. Jeg synes den reelsen med pistollyden var et skikkelig overtramp, mange kan kanskje bagatellisere det, men jeg synes ikke det passer seg å legge ut slikt…hun vil nok virke tøff, men man tuller ikke med slike ting, utrolig lite gjennomtenkt 😫 Og den kjolen…😂😂 Tre nøtter til askepott vibes og ikke flatterende i det hele tatt, skal hun fortsette med kjolegreiene sine, så burde hun bli bitte litt mer selektiv og se litt mer på snitt som er mer flatterende 👍 Endret 6. september 2022 av FlikkFlakk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2022 #14337 Del Skrevet 6. september 2022 Den siste reelsen! Jeg trodde det var reklame for vesken, leste ikke teksten, også skyter hun liksom rett på med lyd av hylser som faller? Hæ? Noe så usmakelig. Morsomt er det i alle fall ikke! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 6. september 2022 #14338 Del Skrevet 6. september 2022 loffen skrev (50 minutter siden): Den siste reelsen! Jeg trodde det var reklame for vesken, leste ikke teksten, også skyter hun liksom rett på med lyd av hylser som faller? Hæ? Noe så usmakelig. Morsomt er det i alle fall ikke! Nope, det er skikkelig usmakelig 😫 Dama burde lese seg litt opp på skytevåpen og effekten av det…og det er ikke noe tøft å lage reels som det 😫👎 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 6. september 2022 #14339 Del Skrevet 6. september 2022 Hun er så umoden 🤦🏻♀️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. september 2022 #14340 Del Skrevet 7. september 2022 Ring en psykolog HD, du trenger det...For den siste reelsen med skyting og lyden av hylser som faller ned viser med all tydelighet nivået ditt....lavmål og desperat etter oppmerksomhet.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå