*blueberry* Skrevet 4. september 2022 #14301 Skrevet 4. september 2022 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Nå er vel det med å bruke buksa på jobb noe hun tar rett fra Cubus sin produktinformasjon. De anbefaler den nemlig ikke bare til jobb, men også til fest. Så her er det rikelig anledning til å få vist fram trusa, for den som vil😄 -Buksen er slitesterk, samtidig som den har en luksuriøs finish – perfekt å bære på jobb, på fest, men også på tur. https://cubus.com/no/p/smal-finstrikket-bukse-i-merinoull-svart-bukser-track-pants-dameklar/7340134_F990?ref=helenedragesommer4 Det her gir meg bare inntrykk av at det HD sier på sine reklamer er et manus fra samarbeidspartner og ikke egen mening. Hun kan umulig mene at det er passende å gå på jobb med gjennomsiktig bukse? Hun ser vel på sin egen video før hun poster den? Endret 4. september 2022 av *blueberry* 5
Lillemor1982 Skrevet 4. september 2022 #14302 Skrevet 4. september 2022 *blueberry* skrev (1 time siden): Det her gir meg bare inntrykk av at det HD sier på sine reklamer er et manus fra samarbeidspartner og ikke egen mening. Hun kan umulig mene at det er passende å gå på jobb med gjennomsiktig bukse? Hun ser vel på sin egen video før hun poster den? Er veldig tydelig at hun poster ukritisk. Null troverdighet der også...🤦♀️ 7
Gjest tullerikke Skrevet 5. september 2022 #14303 Skrevet 5. september 2022 Slutt med reels HD. Bare slutt. Du er så sykt klein med det falske smilet ditt.
Gjest Finlay Skrevet 5. september 2022 #14304 Skrevet 5. september 2022 tullerikke skrev (27 minutter siden): Slutt med reels HD. Bare slutt. Du er så sykt klein med det falske smilet ditt. Merkelig den siste der. Som om hun får seg en god latter av å se følgerne sine i kjoler😄
Beatbox Skrevet 5. september 2022 #14305 Skrevet 5. september 2022 Finlay skrev (30 minutter siden): Merkelig den siste der. Som om hun får seg en god latter av å se følgerne sine i kjoler😄 Blir så happy vettu...derav det falske smilet🙄 1
irevin Skrevet 5. september 2022 #14306 Skrevet 5. september 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Slutt med reels HD. Bare slutt. Du er så sykt klein med det falske smilet ditt. Ja, S L U T T med reels !!!!!! 11
keiserenernaken Skrevet 5. september 2022 #14307 Skrevet 5. september 2022 Det er 2022 - er kjoler virkelig noe revolusjonært og nytt? Noe ingen våger bruke til hverdags? 12
Beatbox Skrevet 5. september 2022 #14308 Skrevet 5. september 2022 keiserenernaken skrev (7 minutter siden): Det er 2022 - er kjoler virkelig noe revolusjonært og nytt? Noe ingen våger bruke til hverdags? Nope, bare HD som er desperat etter å komme med noe revolusjonerende... 5
Lopploella Skrevet 5. september 2022 #14309 Skrevet 5. september 2022 keiserenernaken skrev (11 minutter siden): Det er 2022 - er kjoler virkelig noe revolusjonært og nytt? Noe ingen våger bruke til hverdags? Nei, absolutt ikke! 😄 5
*blueberry* Skrevet 5. september 2022 #14310 Skrevet 5. september 2022 Jeg vil gi litt skryt til HD i dag. Hun har linket til en sunn og balansert oppskrift hun har prøvd. Det ser ut som hun har et mindre restriktivt kosthold nå og det er bra. Heier på dette🙌🏻 5 2
Gjest Finlay Skrevet 5. september 2022 #14311 Skrevet 5. september 2022 *blueberry* skrev (3 minutter siden): Jeg vil gi litt skryt til HD i dag. Hun har linket til en sunn og balansert oppskrift hun har prøvd. Det ser ut som hun har et mindre restriktivt kosthold nå og det er bra. Heier på dette🙌🏻 Mindre restriktivt? Ser hun har kuttet ut nanbrødet, så dette er jo en ren keto/lk oppskrift. Balansert vil jeg heller ikke kalle den, da det som vanlig ikke er grønnsaker eller en salat å spore. Et par grønne blader til pynt. Da står man altså igjen med fisk og krydder + litt yoghurt.
*blueberry* Skrevet 5. september 2022 #14312 Skrevet 5. september 2022 Finlay skrev (3 minutter siden): Mindre restriktivt? Ser hun har kuttet ut nanbrødet, så dette er jo en ren keto/lk oppskrift. Balansert vil jeg heller ikke kalle den, da det som vanlig ikke er grønnsaker eller en salat å spore. Et par grønne blader til pynt. Da står man altså igjen med fisk og krydder + litt yoghurt. Det hun fronter (oppskriften fra godt.no) viser fortsatt et balansert måltid. Hun viser et med og et uten nanbrød, hun nevner ikke keto og hun sier hun også inkluderer brødskiver i sitt kosthold (for noen dager siden). Jeg synes dette er fremgang, både for HD og følgerne hennes. 4
Gjest Finlay Skrevet 5. september 2022 #14313 Skrevet 5. september 2022 *blueberry* skrev (5 minutter siden): Det hun fronter (oppskriften fra godt.no) viser fortsatt et balansert måltid. Hun viser et med og et uten nanbrød, hun nevner ikke keto og hun sier hun også inkluderer brødskiver i sitt kosthold (for noen dager siden). Jeg synes dette er fremgang, både for HD og følgerne hennes. Tja. Hvis hun først skal fronte en oppskrift fra godt.no bør hun ikke bytte navn på retten, tenker jeg. HD har døpt den "Tikka-masala torsk", mens navnet på godt.no er "Tikka-torsk på nanbrød". Jeg er ikke enig i at krydret torsk med en dæsj yoghurt på er et balansert måltid, men men😄
Gjest Albbas Skrevet 5. september 2022 #14314 Skrevet 5. september 2022 10 minutter siden, Finlay said: Tja. Hvis hun først skal fronte en oppskrift fra godt.no bør hun ikke bytte navn på retten, tenker jeg. HD har døpt den "Tikka-masala torsk", mens navnet på godt.no er "Tikka-torsk på nanbrød". Jeg er ikke enig i at krydret torsk med en dæsj yoghurt på er et balansert måltid, men men😄 Måtte du grave skikkelig dypt for å finne noe å kritisere henne for?? Snakk om flisespikkeri. 😳
lama13 Skrevet 5. september 2022 #14315 Skrevet 5. september 2022 Finlay skrev (10 minutter siden): Tja. Hvis hun først skal fronte en oppskrift fra godt.no bør hun ikke bytte navn på retten, tenker jeg. HD har døpt den "Tikka-masala torsk", mens navnet på godt.no er "Tikka-torsk på nanbrød". Jeg er ikke enig i at krydret torsk med en dæsj yoghurt på er et balansert måltid, men men😄 Så voldsomt balansert er det kanskje ikke, men det er i det minste ikke bacon og ost til alle måltider dag ut og dag inn. Ikke alle som er glad i nanbrød heller. 6
Sushiii Skrevet 5. september 2022 #14316 Skrevet 5. september 2022 Finlay skrev (38 minutter siden): Mindre restriktivt? Ser hun har kuttet ut nanbrødet, så dette er jo en ren keto/lk oppskrift. Balansert vil jeg heller ikke kalle den, da det som vanlig ikke er grønnsaker eller en salat å spore. Et par grønne blader til pynt. Da står man altså igjen med fisk og krydder + litt yoghurt. Halloooo, NAN-brødet ligger jo under torsken!! 1 1
Sushiii Skrevet 5. september 2022 #14317 Skrevet 5. september 2022 NAN-brødet er jo med på bilde av maten, under torsken. Skimter også NAN-brød nederst i handlekurven, vil tippe det er den pakken her på bilde. Snakk om å lage diskusjon av ingenting, skjerpings! 4
Gjest Finlay Skrevet 5. september 2022 #14318 Skrevet 5. september 2022 Sushiii skrev (9 minutter siden): Skimter også NAN-brød nederst i handlekurven, vil tippe det er den pakken her på bilde. Snakk om å lage diskusjon av ingenting, skjerpings! Se der ja👍 Med sterke bevis på Nanbrødets tilstedeværelse kan vi kanskje anse saken som oppklart, og legge "diskusjonen" død?😂
*blueberry* Skrevet 5. september 2022 #14319 Skrevet 5. september 2022 Finlay skrev (3 minutter siden): Se der ja👍 Med sterke bevis på Nanbrødets tilstedeværelse kan vi kanskje anse saken som oppklart, og legge "diskusjonen" død?😂 Jeg tenker det er greit å rose influencerne når de fronter noe positivt i forhold til det de har frontet tidligere. Ingen forandrer seg kun ved kritikk. 8
Gjest Finlay Skrevet 5. september 2022 #14320 Skrevet 5. september 2022 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Jeg tenker det er greit å rose influencerne når de fronter noe positivt i forhold til det de har frontet tidligere. Ingen forandrer seg kun ved kritikk. Enig i det👍 Og som @lama13 skriver, så er det positivt å se noe annet enn bare bacon og ost, som det var mye av en periode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå