Nøkkelost77 Skrevet 3. september 2022 #14261 Skrevet 3. september 2022 Lily Of the Valley skrev (19 timer siden): Jeg håper at Helene kan gi blanke i hva folk måtte mene om kjolen. Samtidig så må det være helt innafor å kritisere den for de som ikke syns noe om den. Hun har jo sitt eget ekkokammer på IG. Enig her! Dessuten er det merkverdig at en som hevder hun er SÅÅÅ glad i farger, velger da hvitt bomull stoff, sølv chiffon og den mest duse kjolelivet noensinne🙄 ser ut som en underkjole🤷🏻♀️ 7
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 3. september 2022 #14262 Skrevet 3. september 2022 Nøkkelost77 skrev (1 time siden): Enig her! Dessuten er det merkverdig at en som hevder hun er SÅÅÅ glad i farger, velger da hvitt bomull stoff, sølv chiffon og den mest duse kjolelivet noensinne🙄 ser ut som en underkjole🤷🏻♀️ Ja, enig, men når man ser på hvilke bøker hun leser, så skjønner jeg at hun tidvis lar seg inspirere av dem 😅 det er definitivt ikke min stil (noe de fleste kjolene hun viser ikke er), men jeg tenker at hun bare må stå for den hun er 😊
Gjest Albbas Skrevet 3. september 2022 #14263 Skrevet 3. september 2022 3 hours ago, FlikkFlakk said: Jeg har det sååå bra, familielivet går sååå bra, jobben går sååå bla bla bla…snart kommer jeg MÅÅÅ ha alenetid 😂🤪 Stop fooling yourself 😂 Kan man ikke ha det bra i livet selv om man trenger egentid? 🤔 Hvorfor ikke? Hva vil du egentlig frem til? At hun IKKE har det bra om dagen? Er dette saklig kritikk synes du?
Gjest Finlay Skrevet 3. september 2022 #14264 Skrevet 3. september 2022 I selve snittet virker kjolen å være en blåkopi av en typisk HD-kjole. Utringet, med belte i livet, vide ermer og vidde i skjørtet. Bare litt "finere," og blassere i fargen enn det hun vanligvis bruker. Etter min mening kler hun den type kjoler, og blir sikkert fin i denne også👍
Nøkkelost77 Skrevet 3. september 2022 #14265 Skrevet 3. september 2022 Tidligere den uka spurte hun om følgere ville ha mere eller mindre reels. Selv om svaret var en klokkeklar seier for mere bilder og ingen reels, så fortsetter hun bare. Og hun rullerer samme sangene hver gang, on det er «lions, tigers and bears» eller den symfoni hun bruker om igjen akkurat nå. Selvfølgelig med dårlig engelsk klistret over skjermen. Jeg lurer på når vi får se AskepotsTrenøtsOktoberfestDirndl kjole som er ikke sponset men sponset allikevel drapert rundt hennes poserte alenetidskropp. Det kan vel ikke være så vanskelig å bare slenge den på seg…? 🙄 Eneste fremgang jeg har bemerket er at hun ikke lenger er «forskjølet» men vanlig «forkjølet» som alle andre barnehage-foreldrene. 😁👌🏼 5 2
irevin Skrevet 3. september 2022 #14266 Skrevet 3. september 2022 Nøkkelost77 skrev (4 minutter siden): Tidligere den uka spurte hun om følgere ville ha mere eller mindre reels. Selv om svaret var en klokkeklar seier for mere bilder og ingen reels, så fortsetter hun bare. Og hun rullerer samme sangene hver gang, on det er «lions, tigers and bears» eller den symfoni hun bruker om igjen akkurat nå. Selvfølgelig med dårlig engelsk klistret over skjermen. Jeg lurer på når vi får se AskepotsTrenøtsOktoberfestDirndl kjole som er ikke sponset men sponset allikevel drapert rundt hennes poserte alenetidskropp. Det kan vel ikke være så vanskelig å bare slenge den på seg…? 🙄 Eneste fremgang jeg har bemerket er at hun ikke lenger er «forskjølet» men vanlig «forkjølet» som alle andre barnehage-foreldrene. 😁👌🏼 Jeg håpet på flere innlegg etter at hun ba om tilbakemelding. Kan liksom ikke skjønne at reels appellerer i det hele tatt - UANSETT hvem nå det gjelder. Reels er og blir🥱🥱🥱🥱😴😴😴😴Har tilgode å se en eneste god reels….. 2 1
Tessa12 Skrevet 3. september 2022 #14267 Skrevet 3. september 2022 (endret) ….people TO wear…evt people WHO wear!!! Endret 3. september 2022 av Tessa12 3 2
Gjest Finlay Skrevet 3. september 2022 #14268 Skrevet 3. september 2022 Tessa12 skrev (5 minutter siden): ….people TO wear…evt people WHO wear!!! HVORFOR bruke engelsk? Sannsynligvis har hun ikke mange (om noen) engelsktalende følgere, og hun behersker det overhodet ikke. Det er bare så flaut🙈
Tessa12 Skrevet 3. september 2022 #14269 Skrevet 3. september 2022 Finlay skrev (1 minutt siden): HVORFOR bruke engelsk? Sannsynligvis har hun ikke mange (om noen) engelsktalende følgere, og hun behersker det overhodet ikke. Det er bare så flaut🙈 Akkurat det vet jeg ikke noe om, men man bør i hvert fall bruke et språk man mestrer. Blir veldig kleint ja🙈 2
Malindalin Skrevet 3. september 2022 #14270 Skrevet 3. september 2022 Kan ikke bruke egentid på å rydde, det må gjøres når arvingen er våken 🙃 1
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 3. september 2022 #14271 Skrevet 3. september 2022 Er det bare meg eller er det for «enkelt» å få innvilget en slankeoperasjon? Misforstå meg rett. Jeg skjønner at det ikke er enkelt i utgangspunktet og ikke noe som er å foretrekke for de aller fleste. Men jeg ville trodd at man måtte være godt i gang med en eller annen behandling for sin eventuelle spiseforstyrrelse før man fikk det innvilget. Det ser ut som at det er mye «bivirkninger» som følger med en slik operasjon…..
*blueberry* Skrevet 3. september 2022 #14272 Skrevet 3. september 2022 Lily Of the Valley skrev (Akkurat nå): Er det bare meg eller er det for «enkelt» å få innvilget en slankeoperasjon? Misforstå meg rett. Jeg skjønner at det ikke er enkelt i utgangspunktet og ikke noe som er å foretrekke for de aller fleste. Men jeg ville trodd at man måtte være godt i gang med en eller annen behandling for sin eventuelle spiseforstyrrelse før man fikk det innvilget. Det ser ut som at det er mye «bivirkninger» som følger med en slik operasjon….. Ja, det er litt for enkelt. Dessverre har vi få andre metoder, men disse slanketablettene og sprøytene begynner å tre frem som gode alternativ nå. Krysser fingrene for mer psykisk behandling sammen med disse medisinene over operasjoner i fremtiden. 2
hippyskippy Skrevet 3. september 2022 #14273 Skrevet 3. september 2022 FlikkFlakk skrev (5 timer siden): Jepp, i stedenfor å rydde, det kan man gjøre når arvingen er våken…jeg ville nok gjort det omvendt 😂👍 Man kan si mye om Helene, men det lureste man kan gjøre som mor er faktisk å koble av og slappe av når man har mulighet. Det er nok av tid til å rydde og styre resten av døgnet. 14
hufsaaaaa Skrevet 3. september 2022 #14274 Skrevet 3. september 2022 hippyskippy skrev (1 time siden): Man kan si mye om Helene, men det lureste man kan gjøre som mor er faktisk å koble av og slappe av når man har mulighet. Det er nok av tid til å rydde og styre resten av døgnet. Dette! Rydding - og mye annet husarbeid - kan man dessuten gjøre til noe lek/artig/underholdning sammen med barnet. Skal aldri undervurdere hvor moro det kan være å få en slikkepott å holde på med mens mor sjøl rydder inn/ut av oppvaskmaskina f.eks. 😉 8 1
Malindalin Skrevet 3. september 2022 #14275 Skrevet 3. september 2022 hufsaaaaa skrev (10 minutter siden): Dette! Rydding - og mye annet husarbeid - kan man dessuten gjøre til noe lek/artig/underholdning sammen med barnet. Skal aldri undervurdere hvor moro det kan være å få en slikkepott å holde på med mens mor sjøl rydder inn/ut av oppvaskmaskina f.eks. 😉 Joda, rydder masse med ungen min jeg! Hadde aldri kommentert dette hvis det ikke hadde vært for at HD hele tiden snakker om denne alenetiden (som hun åpenbart har rimelig mye av fra før av) 2
Orly Skrevet 3. september 2022 #14276 Skrevet 3. september 2022 Lily Of the Valley skrev (2 timer siden): Er det bare meg eller er det for «enkelt» å få innvilget en slankeoperasjon? Misforstå meg rett. Jeg skjønner at det ikke er enkelt i utgangspunktet og ikke noe som er å foretrekke for de aller fleste. Men jeg ville trodd at man måtte være godt i gang med en eller annen behandling for sin eventuelle spiseforstyrrelse før man fikk det innvilget. Det ser ut som at det er mye «bivirkninger» som følger med en slik operasjon….. Om man operer privat er det lett, offentlig nei
*blueberry* Skrevet 3. september 2022 #14277 Skrevet 3. september 2022 (endret) Orly skrev (18 minutter siden): Om man operer privat er det lett, offentlig nei Offentlig er ikke vanskelig å få, men det tar mye lengre tid. Så lenge man oppfyller BMI kravet så er de offentlige altfor slakke når det gjelder å gi avslag basert på psykisk helse (som de skal gjøre), og dermed enkelt å bli godkjent til operasjon. Endret 3. september 2022 av *blueberry* 3 3
panzerpølsa Skrevet 4. september 2022 #14278 Skrevet 4. september 2022 Nøkkelost77 skrev (12 timer siden): Tidligere den uka spurte hun om følgere ville ha mere eller mindre reels. Selv om svaret var en klokkeklar seier for mere bilder og ingen reels, så fortsetter hun bare. Og hun rullerer samme sangene hver gang, on det er «lions, tigers and bears» eller den symfoni hun bruker om igjen akkurat nå. Selvfølgelig med dårlig engelsk klistret over skjermen. Jeg lurer på når vi får se AskepotsTrenøtsOktoberfestDirndl kjole som er ikke sponset men sponset allikevel drapert rundt hennes poserte alenetidskropp. Det kan vel ikke være så vanskelig å bare slenge den på seg…? 🙄 Eneste fremgang jeg har bemerket er at hun ikke lenger er «forskjølet» men vanlig «forkjølet» som alle andre barnehage-foreldrene. 😁👌🏼 Drage bruker vel aldri jeans, så forstår liksom ikke hvordan det er relevant for henne? Som alle andre reels hun lager. 3 3
Summeer Skrevet 4. september 2022 #14279 Skrevet 4. september 2022 Kommer garantert mulighet til å gå tilsendt lenke på DM for kosedress nå snart. 2
Orly Skrevet 4. september 2022 #14280 Skrevet 4. september 2022 *blueberry* skrev (9 timer siden): Offentlig er ikke vanskelig å få, men det tar mye lengre tid. Så lenge man oppfyller BMI kravet så er de offentlige altfor slakke når det gjelder å gi avslag basert på psykisk helse (som de skal gjøre), og dermed enkelt å bli godkjent til operasjon. Det er ikke erfaringen min og heller ikke de rundt . 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå