Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sozzen skrev (Akkurat nå):

Lite konstruktiv kritikk fra meg nå men kjolen ser fæl ut.. Med mindre man skal på sånn typisk bygdefest..

Grusom ser den ut, som en oktoberfest ja…😅🙈🙈🙈🙈

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pantoten skrev (27 minutter siden):

Åja, som white noise. Heldigvis finnes det mye sånt på Spotify eller youtube, det trekker mindre strøm ;)

Nettopp! Kom bare ikke på hva det kalles 😅

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er reelsene på engelsk. Hun kan da ikke ha en eneste utenlandsk følger? 🤔😶

• Liker 6
Skrevet
h/k skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er reelsene på engelsk. Hun kan da ikke ha en eneste utenlandsk følger? 🤔😶

Hun håper vel på å bli internasjonal superstar🙄

• Liker 2
Gjest tullerikke
Skrevet
Beatbox skrev (4 minutter siden):

Hun håper vel på å bli internasjonal superstar🙄

😂😂

Skrevet
mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Jeg syntes den kjolen ikke var fin i det hele tatt. Sklir rett inn på oktoberfesten da..🍺

Det var noen som skrev det, og hun tok det som et kompliment.  

Jeg fikk litt nattkjole med bestemorpute surret rundt magen. Eller askeeepååttt kjole, sånn ermestoff hadde vel stesøstra 

image.thumb.png.ed877174108db61c1cb0b82df2d0aea4.png

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Summeer said:

Det var noen som skrev det, og hun tok det som et kompliment.  

Jeg fikk litt nattkjole med bestemorpute surret rundt magen. Eller askeeepååttt kjole, sånn ermestoff hadde vel stesøstra 

image.thumb.png.ed877174108db61c1cb0b82df2d0aea4.png

Har ikke hun vært veldig glad i prinsesser osv? Krone ++.  Nå har hun endelig fått en kjole som er prinsesseaktig? Iallefall det jeg fikk inntrykk av 🙈

• Liker 4
Skrevet (endret)
Lileep skrev (13 minutter siden):

Har ikke hun vært veldig glad i prinsesser osv? Krone ++.  Nå har hun endelig fått en kjole som er prinsesseaktig? Iallefall det jeg fikk inntrykk av 🙈

Hvilken Disney/eventyr-verden lever hun i egentlig... Søtt før fylte 8...ikke når man liksom har blitt voksen..

Endret av Beatbox
  • Liker 4
Skrevet

Korsettet og armlinningene ser ut som stoffet til et bunadsliv 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Maskopi skrev (1 time siden):

Korsettet og armlinningene ser ut som stoffet til et bunadsliv 🤷🏼‍♀️

Synes det ligner en sånn oktoberfest- kjole 😂

• Liker 3
Skrevet

Uansett - gøy å se en annen type kjole enn alle de (mer eller mindre like) kjolene hun har pøst på med siden april. 

Men hvorfor tar hun den ikke på?

Fikk inntrykk av at hun har ventet på at den skulle bli ferdig, og gledet seg, men så står hun bare i undertøy og holder den foran seg🤷‍♀️ 

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Uansett - gøy å se en annen type kjole enn alle de (mer eller mindre like) kjolene hun har pøst på med siden april. 

Men hvorfor tar hun den ikke på?

Fikk inntrykk av at hun har ventet på at den skulle bli ferdig, og gledet seg, men så står hun bare i undertøy og holder den foran seg🤷‍♀️ 

Sikkert for å dra ut tiden og gjøre det superspennende for følgerne.

• Liker 1
Skrevet

Kjolen er ikke en sånn vi ser til vanlig, men vi trenger vel ikke trykke ned HD for det. Det må kjennes vondt å være så forventningsfull  og stolt av en kjole, og så «håner» enkelt den. Ikke bra..

Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
Scan skrev (7 minutter siden):

Kjolen er ikke en sånn vi ser til vanlig, men vi trenger vel ikke trykke ned HD for det. Det må kjennes vondt å være så forventningsfull  og stolt av en kjole, og så «håner» enkelt den. Ikke bra..

Jeg håper at Helene kan gi blanke i hva folk måtte mene om kjolen. Samtidig så må det være helt innafor å kritisere den for de som ikke syns noe om den. Hun har jo sitt eget ekkokammer på IG.

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Altså, greit nok at kjolen er spesiell. Men at dette mennesket ikke klarer å merke reklame igjen er vel mer bekymringsverdig tenker jeg. Det har jo bikket over til å bli patalogisk.

D8B5651F-C683-40E6-B373-F9F980C12297.jpeg

Endret av Lill :)
Skrevet
Scan skrev (12 timer siden):

Hun selger reklameplass for Meah design. Når hun designer og reklamerer for resultatet er hun på jobb. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har det sååå bra, familielivet går sååå bra, jobben går sååå bla bla bla…snart kommer jeg MÅÅÅ ha alenetid 😂🤪

Stop fooling yourself 😂

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
FlikkFlakk skrev (1 time siden):

Jeg har det sååå bra, familielivet går sååå bra, jobben går sååå bla bla bla…snart kommer jeg MÅÅÅ ha alenetid 😂🤪

Stop fooling yourself 😂

Følg med, da….. hun har hatt egentid i dag da barnet sov. Da gamet hun.

Skrevet
Scan skrev (5 minutter siden):

Følg med, da….. hun har hatt egentid i dag da barnet sov. Da gamet hun.

Jepp, i stedenfor å rydde, det kan man gjøre når arvingen er våken…jeg ville nok gjort det omvendt 😂👍

• Liker 3
Skrevet
FlikkFlakk skrev (25 minutter siden):

Jepp, i stedenfor å rydde, det kan man gjøre når arvingen er våken…jeg ville nok gjort det omvendt 😂👍

Nå er det vel strengt talt mannen som gjør det aller meste av husarbeide....hun er jo influencer!! Kan da ikke kaste bort verdifull egentid med å rydde!🙄

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...