irevin Skrevet 2. september 2022 #14241 Skrevet 2. september 2022 Sozzen skrev (Akkurat nå): Lite konstruktiv kritikk fra meg nå men kjolen ser fæl ut.. Med mindre man skal på sånn typisk bygdefest.. Grusom ser den ut, som en oktoberfest ja…😅🙈🙈🙈🙈 4
Lunabelle Skrevet 2. september 2022 #14242 Skrevet 2. september 2022 Pantoten skrev (27 minutter siden): Åja, som white noise. Heldigvis finnes det mye sånt på Spotify eller youtube, det trekker mindre strøm Nettopp! Kom bare ikke på hva det kalles 😅 1
h/k Skrevet 2. september 2022 #14243 Skrevet 2. september 2022 Hvorfor er reelsene på engelsk. Hun kan da ikke ha en eneste utenlandsk følger? 🤔😶 6
Beatbox Skrevet 2. september 2022 #14244 Skrevet 2. september 2022 h/k skrev (5 minutter siden): Hvorfor er reelsene på engelsk. Hun kan da ikke ha en eneste utenlandsk følger? 🤔😶 Hun håper vel på å bli internasjonal superstar🙄 2
Gjest tullerikke Skrevet 2. september 2022 #14245 Skrevet 2. september 2022 Beatbox skrev (4 minutter siden): Hun håper vel på å bli internasjonal superstar🙄 😂😂
Summeer Skrevet 2. september 2022 #14246 Skrevet 2. september 2022 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Jeg syntes den kjolen ikke var fin i det hele tatt. Sklir rett inn på oktoberfesten da..🍺 Det var noen som skrev det, og hun tok det som et kompliment. Jeg fikk litt nattkjole med bestemorpute surret rundt magen. Eller askeeepååttt kjole, sånn ermestoff hadde vel stesøstra 2
Lileep Skrevet 2. september 2022 #14247 Skrevet 2. september 2022 1 minutt siden, Summeer said: Det var noen som skrev det, og hun tok det som et kompliment. Jeg fikk litt nattkjole med bestemorpute surret rundt magen. Eller askeeepååttt kjole, sånn ermestoff hadde vel stesøstra Har ikke hun vært veldig glad i prinsesser osv? Krone ++. Nå har hun endelig fått en kjole som er prinsesseaktig? Iallefall det jeg fikk inntrykk av 🙈 4
Beatbox Skrevet 2. september 2022 #14248 Skrevet 2. september 2022 (endret) Lileep skrev (13 minutter siden): Har ikke hun vært veldig glad i prinsesser osv? Krone ++. Nå har hun endelig fått en kjole som er prinsesseaktig? Iallefall det jeg fikk inntrykk av 🙈 Hvilken Disney/eventyr-verden lever hun i egentlig... Søtt før fylte 8...ikke når man liksom har blitt voksen.. Endret 2. september 2022 av Beatbox 4
Maskopi Skrevet 2. september 2022 #14249 Skrevet 2. september 2022 Korsettet og armlinningene ser ut som stoffet til et bunadsliv 🤷🏼♀️ 4
Lillemor1982 Skrevet 2. september 2022 #14250 Skrevet 2. september 2022 Maskopi skrev (1 time siden): Korsettet og armlinningene ser ut som stoffet til et bunadsliv 🤷🏼♀️ Synes det ligner en sånn oktoberfest- kjole 😂 3
Gjest Finlay Skrevet 2. september 2022 #14251 Skrevet 2. september 2022 Uansett - gøy å se en annen type kjole enn alle de (mer eller mindre like) kjolene hun har pøst på med siden april. Men hvorfor tar hun den ikke på? Fikk inntrykk av at hun har ventet på at den skulle bli ferdig, og gledet seg, men så står hun bare i undertøy og holder den foran seg🤷♀️
Luckie Skrevet 2. september 2022 #14252 Skrevet 2. september 2022 Finlay skrev (Akkurat nå): Uansett - gøy å se en annen type kjole enn alle de (mer eller mindre like) kjolene hun har pøst på med siden april. Men hvorfor tar hun den ikke på? Fikk inntrykk av at hun har ventet på at den skulle bli ferdig, og gledet seg, men så står hun bare i undertøy og holder den foran seg🤷♀️ Sikkert for å dra ut tiden og gjøre det superspennende for følgerne. 1
Gjest Scan Skrevet 2. september 2022 #14253 Skrevet 2. september 2022 Kjolen er ikke en sånn vi ser til vanlig, men vi trenger vel ikke trykke ned HD for det. Det må kjennes vondt å være så forventningsfull og stolt av en kjole, og så «håner» enkelt den. Ikke bra..
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 2. september 2022 #14254 Skrevet 2. september 2022 Scan skrev (7 minutter siden): Kjolen er ikke en sånn vi ser til vanlig, men vi trenger vel ikke trykke ned HD for det. Det må kjennes vondt å være så forventningsfull og stolt av en kjole, og så «håner» enkelt den. Ikke bra.. Jeg håper at Helene kan gi blanke i hva folk måtte mene om kjolen. Samtidig så må det være helt innafor å kritisere den for de som ikke syns noe om den. Hun har jo sitt eget ekkokammer på IG.
Gjest Kattedama Skrevet 2. september 2022 #14255 Skrevet 2. september 2022 (endret) Altså, greit nok at kjolen er spesiell. Men at dette mennesket ikke klarer å merke reklame igjen er vel mer bekymringsverdig tenker jeg. Det har jo bikket over til å bli patalogisk. Endret 2. september 2022 av Lill :)
keiserenernaken Skrevet 3. september 2022 #14256 Skrevet 3. september 2022 Scan skrev (12 timer siden): Kjolen er ikke en sånn vi ser til vanlig, men vi trenger vel ikke trykke ned HD for det. Det må kjennes vondt å være så forventningsfull og stolt av en kjole, og så «håner» enkelt den. Ikke bra.. Hun selger reklameplass for Meah design. Når hun designer og reklamerer for resultatet er hun på jobb. 10 2
FlikkFlakk Skrevet 3. september 2022 #14257 Skrevet 3. september 2022 Jeg har det sååå bra, familielivet går sååå bra, jobben går sååå bla bla bla…snart kommer jeg MÅÅÅ ha alenetid 😂🤪 Stop fooling yourself 😂 7 1
Gjest Scan Skrevet 3. september 2022 #14258 Skrevet 3. september 2022 FlikkFlakk skrev (1 time siden): Jeg har det sååå bra, familielivet går sååå bra, jobben går sååå bla bla bla…snart kommer jeg MÅÅÅ ha alenetid 😂🤪 Stop fooling yourself 😂 Følg med, da….. hun har hatt egentid i dag da barnet sov. Da gamet hun.
FlikkFlakk Skrevet 3. september 2022 #14259 Skrevet 3. september 2022 Scan skrev (5 minutter siden): Følg med, da….. hun har hatt egentid i dag da barnet sov. Da gamet hun. Jepp, i stedenfor å rydde, det kan man gjøre når arvingen er våken…jeg ville nok gjort det omvendt 😂👍 3
Beatbox Skrevet 3. september 2022 #14260 Skrevet 3. september 2022 FlikkFlakk skrev (25 minutter siden): Jepp, i stedenfor å rydde, det kan man gjøre når arvingen er våken…jeg ville nok gjort det omvendt 😂👍 Nå er det vel strengt talt mannen som gjør det aller meste av husarbeide....hun er jo influencer!! Kan da ikke kaste bort verdifull egentid med å rydde!🙄 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå