Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cappuccino skrev (6 minutter siden):

Sist hun var i gang med trening sa hun jo ofte at hun sjelden var motivert til å trene, men at hun var dedikert. Altså fikk jeg inntrykk av at hun ikke nødvendigvis syntes det var så gøy å trene

Men den kan man kjenne på selv også, uten at det er noe feil. Man har ikke alltid motivasjonen og d er det dedikasjon og «frivillig tvang» som gjelder. At det er en rutine og det er helt normalt! 
Jeg kjenner mange som ikke liker å trene, men som gjør det fordi dem liker følelsen etterpå og følelsen treningen gir mtp bedre helse og kropp. Det er faktisk helt greit det også!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Cappuccino said:

Sist hun var i gang med trening sa hun jo ofte at hun sjelden var motivert til å trene, men at hun var dedikert. Altså fikk jeg inntrykk av at hun ikke nødvendigvis syntes det var så gøy å trene. Hun har også snakket om at trening blir en slags tvang. At hun føler seg mislykket hvis hun ikke trener x antall ganger i uken på senter. 

Det er helt normalt å ikke være motivert til å trene, og alle "eksperter" sier jo det samme - ikke forvent motivasjon. Bare gjør det. 

Jeg er heller ikke motivert når jeg drar på trening, men gjør det av ren plikt. Koser meg når jeg først er i gang, men fy søren det er ikke mye motivasjon å spore i forveien. 😂 

Skrevet
1 hour ago, Albbas said:

Jeg står opp kl 06 på en vanlig hverdag, hadde jeg greid å trene ved å stå opp 45 min før hadde det jo vært fantastisk. 😛

Jeg er imponert over at hun klarer det, virkelig. For jeg hadde ikke hatt disiplin nok til å starte å trene før fuglene fiser.. 😂😂

• Liker 1
Skrevet
Finlay skrev (3 timer siden):

Vet ikke hvor "forskjøla" HD er, men kanskje ikke noe sjakktrekk å trene (på senter) når man er syk. Hverken med tanke på egen helse eller andres.

På et par dager har HD både vært i Sverige på shopping, og på treningssenter. Med forkjølelse. Håper hun har tatt sine forholdsregler mtp. smitte, uansett om det er vanlig forkjølelse eller covid hun har.

At man skal holde seg hjemme når man er syk burde de fleste ha fått med seg nå.

Det er ingen retningslinjer som sier det nå. Man skal bruke skjønn, og holde seg hjemme når formen er dårlig og man føler seg syk. 

https://www.fhi.no/sv/smittsomme-sykdommer/corona/nye-luftveissymptomer/

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Jolanda said:

Det er ingen retningslinjer som sier det nå. Man skal bruke skjønn, og holde seg hjemme når formen er dårlig og man føler seg syk. 

Er jo det som folk reagerer på, at hun legger ut snap om å ha blitt sjuk og i snappen etterpå er hun på vei til Sverige.. mao, hun bryr seg tydeligvis ikke 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Jolanda skrev (20 minutter siden):

Ja?

Det er jo HD selv som forteller at hun er SYK på lørdag, nærmere beskrevet som forkjølelse i dag. Når hun skriver at hun er syk, så må vi jo gå ut fra at hun "føler seg" syk?😂 Da bør hun hverken reise til Sverige på harryhandel eller trene på senter, av hensyn til sine medmennesker.

Din egen link til FHI forteller at vi skal håndtere nyoppståtte luftveissymptomer og mistanke om koronavirus på følgende måte:

Hold deg hjemme ved nyoppståtte luftveissymptomer dersom du føler deg syk. Du trenger ikke teste deg for koronavirus, men du bør bli hjemme til formen er god. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet
Lily Of the Valley skrev (14 timer siden):

Dersom du går inn på Helenes IG så Finner du mer informasjon om det. 

Kilde: https://www.instagram.com/helenedrage/

333A5572-B2B3-4655-A2C5-872043DB3DDB.jpeg

åh shit.. så kjipt!! Høres ut som et bedritent sted å jobbe om det stemmer ja :( 

Gjest Kattedama
Skrevet

HD moraliserer om andres eksponering av barn, for å så dele detaljer om eget. Dronningen av dobbeltmoral der altså. 

Skrevet

Man kan jo lure på hva som er hensikten med å dele noe så privat som at barnet gråt da hun leverte i barnehagen?

Hun forteller altså om en situasjon de aller fleste med barn kan relatere til, samtidig som hun får avkreftet at det kun er far som leverer i bhg., noe hun ga inntrykk av tidligere.

Er nok så enkelt som at HD vet at det er viktig å snakke til følgerne/"venninnene" om personlige ting med jevne mellomrom. Ingen ønsker å følge noen bare for reklame. Så da spes det på med intim informasjon om barnets ve og vel, egne psykiske utfordringer etc.

Her er det nok samling rundt leirbålet før neste kjolereklame som gjelder.

Trist at hun føler hun må bruke barnet i så stor grad som hun gjør. Søvnproblemer, sykdom og redsel for atskillelse hos barnet burde høre privatlivet til.

Skrevet

9 reels om at man er mer enn utseende og kropp på 3 uker. Prøver hun desperat å overbevise seg selv om dette ved å poste samme budskap med forskjellig innpakning gang på gang på gang? Syns det stadig er dette budskapet på kanalen hennes. Eller reklame for kjole og klaging på manglende egentid. Lurer på hva drivkraften hennes er nå, hva er det som gjør at hun vil drive denne kanalen videre? Hun hører ikke på følgerene sine, gjør kun det som skaper mest klikk.. koste hva det koste vil. Da mener jeg hun tydelig er på feil spor

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (10 minutter siden):

9 reels om at man er mer enn utseende og kropp på 3 uker. Prøver hun desperat å overbevise seg selv om dette ved å poste samme budskap med forskjellig innpakning gang på gang på gang? Syns det stadig er dette budskapet på kanalen hennes. Eller reklame for kjole og klaging på manglende egentid. Lurer på hva drivkraften hennes er nå, hva er det som gjør at hun vil drive denne kanalen videre? Hun hører ikke på følgerene sine, gjør kun det som skaper mest klikk.. koste hva det koste vil. Da mener jeg hun tydelig er på feil spor

Det blir veldig repetitivt. Det er grenser til hvor mange ganger man gidder å se reels om samme greia. HD hadde gjort det bedre om hun hadde hatt litt mer variasjon, bare selv innenfor samme tema. Og om man skal lage reels; gjør de litt mer interessante enn selfie med tåpelige ansiktsuttrykk og en tekst/ lyd som bringer budskapet. 

• Liker 9
Skrevet

Hun sier at hun helst vil kjøpe kjoler I naturmaterialer, men jeg kan ikke se en eneste kjole i ull/silke/bomull/lin eller tidløs i god kvalitet som kan leve i mange år selvom materialet er helsyntetisk. Det går i fastfashion kjøp-og-kast mønstrede kjoler I årets blomsterdesign. Og flere dusin av dem. Og ALLE innleggene skulle vært merket siden ALLE kjolene er fra i år og dermed er av kommersiell interesse for oppdragsgiveren. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Ja. Jeg er enig med dem her i tråden som skriver at det er et ekstremt kroppsfokus og jeg har full forståelse for at det er triggende for en del.

• Liker 2
Skrevet

Viser en porsjon keto og så den kleine reelsen om at vi er mer enn kropp. Hvorfor spiser du keto igjen? Jo for å gå ned mer i vekt.
Gjesp. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet (endret)
Summeer skrev (13 timer siden):

Hun sier at hun helst vil kjøpe kjoler I naturmaterialer, men jeg kan ikke se en eneste kjole i ull/silke/bomull/lin eller tidløs i god kvalitet som kan leve i mange år selvom materialet er helsyntetisk. Det går i fastfashion kjøp-og-kast mønstrede kjoler I årets blomsterdesign. Og flere dusin av dem. Og ALLE innleggene skulle vært merket siden ALLE kjolene er fra i år og dermed er av kommersiell interesse for oppdragsgiveren. 

HD er ikke, Janka Polliani, Dorte skappel, eller Jenny Skavland. Damer, hvis kan ikle seg en søppelsekker se bra ut. 

Det er jo absurd å forbinde hennes polyester (med ennå mer syntetiske midjebelter) med "mote å gjøre.

Endret av Perle
Leifer
  • Liker 11
Skrevet

Er ikke det å gå 'litt' på keto bare å be om vektøkning? Hvis hun spiser de fete ketomåltidenr og blander inn karbohydrater i kostholdet blir kaloriinnholdet i kosten skyhøyt 

• Liker 15
Skrevet
Lizard skrev (1 time siden):

Er ikke det å gå 'litt' på keto bare å be om vektøkning? Hvis hun spiser de fete ketomåltidenr og blander inn karbohydrater i kostholdet blir kaloriinnholdet i kosten skyhøyt 

Jepp. I tillegg er det som å be om hjerte og karsykdommer😳

• Liker 5
Skrevet
Lizard skrev (2 timer siden):

Ikke nødvendigvis. Spiser hun små og få måltider kan hun godt være innenfor kcalbudsjettet. Hun har jo et ganske høyt kcalbehov siden hun er litt større, og slankeoperasjon har fortsatt litt drivkraft på mettheten.

Har ikke HD sagt at fallgruven hennes er godteri? Det er lett å overspise på fordi det er mye kcal i lite volum og ingen metthet. Bytter hun ut dette med mat , selv om det er ketomiddager + brødskiver, vil det gi mer næring og mer metthet og dermed færre kcal tilsammen. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...