Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Levina skrev:

Hun sier jo at hun har blitt påvirket av Kardashian til å kjøpe dette beltet og har vel trodd at hun skal få like smal midje som de. Er nok trening og riktig kosthold som må til. Ingen quick fix. Hun snakket også i podcasten at hun kanskje må ta en ny operasjon siden disse pillene hadde økt vekten hennes. Men ny operasjon ønsket hun ikke, så nå var det bare å stå på. Det er som hun selv har sagt, denne operasjon er bare en hjelp på veien. Så er det opp til henne om hun lykkes med en vektnedgang som er varig, og som gir henne en normalvekt. 

Om jeg ikke tar helt feil så har vell genetikk så og si alt å si...... Tror ikke hva du spiser har noe å si for hvor smal midjen er. Man kan kanskje trene seg til en smalere midje men er jaggu begrenset hvor smal man kan bli bare ved trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Levina skrev:

Hun sier jo at hun har blitt påvirket av Kardashian til å kjøpe dette beltet og har vel trodd at hun skal få like smal midje som de. Er nok trening og riktig kosthold som må til. Ingen quick fix. Hun snakket også i podcasten at hun kanskje må ta en ny operasjon siden disse pillene hadde økt vekten hennes. Men ny operasjon ønsket hun ikke, så nå var det bare å stå på. Det er som hun selv har sagt, denne operasjon er bare en hjelp på veien. Så er det opp til henne om hun lykkes med en vektnedgang som er varig, og som gir henne en normalvekt. 

Om man ikke skjønner ironien i den videoen, basert på tonefall, kroppspråk og det faktum at hun ikke klarer å holde seg seriøs engang, da vet jeg faktisk ikke.. 🤷🏻‍♀️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Birdo skrev:

Om man ikke skjønner ironien i den videoen, basert på tonefall, kroppspråk og det faktum at hun ikke klarer å holde seg seriøs engang, da vet jeg faktisk ikke.. 🤷🏻‍♀️

Noen folk bare MÅ kritisere dragen. Uansett hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Birdo skrev:

Om man ikke skjønner ironien i den videoen, basert på tonefall, kroppspråk og det faktum at hun ikke klarer å holde seg seriøs engang, da vet jeg faktisk ikke.. 🤷🏻‍♀️

Når den ikke passet henne så latterliggjør hun dette. Hun har selvironi da. Men kan ikke tenke meg at hun kjøpte den i utganspunktet for å harselere med produktet, hun hadde vel håpet at den skulle gi henne en smalere midje. Hun kan vel returnere den eller så blir det å kaste penger ut av vinduet. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Levina skrev:

Når den ikke passet henne så latterliggjør hun dette. Hun har selvironi da. Men kan ikke tenke meg at hun kjøpte den i utganspunktet for å harselere med produktet, hun hadde vel håpet at den skulle gi henne en smalere midje. Hun kan vel returnere den eller så blir det å kaste penger ut av vinduet. 

Haha, nei vet du hva.... Tror dragen har mer i topplokket enn det du hevder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Miranda16 skrev:

Kroppspress har da ingenting med om man promoterer noe eller ikke. 

Men hvordan skaper det kroppspress ved at hun viser at slikt bare er vas? Hun viser frem sin kropp og hvordan waisband (ikke) funker. Hun viser at det bare skaper valker der hvor det ikke en gang finnes valker. Hun viser fyldige lår og en uredigert kropp. Jeg spør igjen, hvordan i huleste skaper dette innlegget kroppspress?? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man leser om waistband, så er der mange som har nytte av det. For noen så kan det minske mulighetene til å overspise bl.a Jeg har ingen erfaring med dette, men har lest at noen bruker det etter en fødsel for at magen skal gå raskere ned. Men, dette waisbandet var altfor lite til henne og da blir det selvfølgelig litt komisk når hun tar det på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Levina skrev:

Når den ikke passet henne så latterliggjør hun dette. Hun har selvironi da. Men kan ikke tenke meg at hun kjøpte den i utganspunktet for å harselere med produktet, hun hadde vel håpet at den skulle gi henne en smalere midje. Hun kan vel returnere den eller så blir det å kaste penger ut av vinduet. 

Det er jo bare synsing fra din side for å legitimere kritikk mot henne. Og. De fleste returnerer vel ikke varer fra Wish? Det kostet sikkert en slikk og ingenting🤷🏻‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
45 minutter siden, Levina skrev:

Hvis man leser om waistband, så er der mange som har nytte av det. For noen så kan det minske mulighetene til å overspise bl.a Jeg har ingen erfaring med dette, men har lest at noen bruker det etter en fødsel for at magen skal gå raskere ned. Men, dette waisbandet var altfor lite til henne og da blir det selvfølgelig litt komisk når hun tar det på. 

Det her er bare tull. Waistbands trykker på indre organer og er absolutt ikke anbefalt, spesielt ikke etter fødsel, og det gjør jo ingenting med de grunnleggende årsakene til overspising heller selv om det er vanskeligere å spise med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Plannergirl skrev:

Det her er bare tull. Waistbands trykker på indre organer og er absolutt ikke anbefalt, spesielt ikke etter fødsel, og det gjør jo ingenting med de grunnleggende årsakene til overspising heller selv om det er vanskeligere å spise med det. 

Dette.... Waistband er bare tull. Bortkasta penger. Spis heller nok og næringsrik mat og vær fornøyd med kroppen du har, smal midje eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Plannergirl skrev:

Det her er bare tull. Waistbands trykker på indre organer og er absolutt ikke anbefalt, spesielt ikke etter fødsel, og det gjør jo ingenting med de grunnleggende årsakene til overspising heller selv om det er vanskeligere å spise med det. 

Jeg har hverken anbefalt det eller ville kjøpt det, skriver bare hva folk bruker det til ut fra hva jeg har lest. Nå var det  jo Helene Drage som hadde valgt å kjøpe det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
46 minutter siden, Levina skrev:

Jeg har hverken anbefalt det eller ville kjøpt det, skriver bare hva folk bruker det til ut fra hva jeg har lest. Nå var det  jo Helene Drage som hadde valgt å kjøpe det. 

Du sier «mange har hatt nytte av det». Det er direkte feil og det jeg reagerer på. Noen tror selvfølgelig det har noe for seg, og har fått placebo effekt, men det blir noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Plannergirl skrev:

Du sier «mange har hatt nytte av det». Det er direkte feil og det jeg reagerer på. Noen tror selvfølgelig det har noe for seg, og har fått placebo effekt, men det blir noe annet. 

Vet om ei som har hatt nytte av det etter en fødsel. Hun ville ha mindre mage fortere og brukte dette og var fornøyd. Du kan ikke påstå at noe er feil hvis du ikke har brukt det eller slik Helene har gjort, kjøpt for lite og får det ikke rundt seg. Dette er ikke noe jeg hverken har brukt eller ville kjøpt, men du får lese deg litt opp på andres erfaringer.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Ja, CBE hadde jo et slikt magebelte med i fødebagen, faktisk.  

Såpass!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
42 minutter siden, Levina skrev:

Vet om ei som har hatt nytte av det etter en fødsel. Hun ville ha mindre mage fortere og brukte dette og var fornøyd. Du kan ikke påstå at noe er feil hvis du ikke har brukt det eller slik Helene har gjort, kjøpt for lite og får det ikke rundt seg. Dette er ikke noe jeg hverken har brukt eller ville kjøpt, men du får lese deg litt opp på andres erfaringer.

 

Placebo. 🤦🏼‍♀️ Les deg opp på fakta selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Kollontaj skrev:

Ja, CBE hadde jo et slikt magebelte med i fødebagen, faktisk.  

Seriøst? 
Er utseendet til mors mage fokus på barsel? Rett etter fødsel er det vel ro til å falle på plass magen trenger og uansett er de fleste vel opptatt av helt andre ting enn flat mage fortest mulig. Det er ingen seriøse vitenskapelige undersøkelser som underbygger at magebelter etter fødsel framskynder annet tommere lommebok og placebo. Bare å tenke slik er så overfladisk jeg nesten ikke tror på deg. 

Men CBE skjønte vel også at slike belter er tøys og hoppet over på Nutrilett (eller sunt kosthold som hun og mannen kaller det).

(Slutt på avsporing for denne gang)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg er faktisk tom for ord.

 

Tillegg: Jeg legger til Helene Drages instagrampost om waist band til sammenlikning. Sånn i tilfelle noen vil diskutere kroppspress.

https://www.instagram.com/p/B8zNHNqDAJ7/

 

Endret av Aricia
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en av siste YT videoene kommenterer hun og mannen innkommende kritikk de mottar ihht "promotere overvekt". Mannen sier "jeg kan ikke forstå at ditt budskap med å være fornøyd i sin egen kropp, uansett type kropp alltid mistolkes" hvor hun følger opp med å si at hun vil ikke si at hun er overvektig. Som hun tidligere også sa på sin instastory hvor noen hadde kommentert hvor fin hun var, da personen syntes stor kropp var pent, hvor hun da svarte "jeg ser ikke på meg selv som stor" og ble litt negativt påvirket av den kommentaren. 

Jeg forstår ikke helt hvordan hun som PT, prøver å vinkle ting om som om hun er normalvektig. Budskapet hennes er jo mye å eie kroppen sin og være stolt, samtidig som jeg føler hun fornekter realiteten hvor hun er i kategori fedme +

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...