Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Hun hadde selvsagt ikke lagt ut en story med et fremmed, nakent menneske i bakgrunnen!😂

Men hun hadde sittet på bilder av deg naken. Med sannsynligvis lagring i sky automatisk sånn at bildet ikke er slettet selvom det slettes på telefon. Det er en skikkelig skikkelig uting å filme i garderoben!

og lot hun kameraet stå oppstilt hele tiden, så er det jo ubehagelig for andre å gå forbi... Dette her er tema på ungdomsskolen hvert foreldremøte faktisk, at bruk av kamera/mobil i garderoben oppleves som ubehagelig for andre, så man skal ikke ta bilder/filme uansett i garderoben, fordi det oppleves som ubehagelig å være den som ber om at det ikke blir tatt bilder der man kan havne i bakgrunnen....

• Liker 6
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Summeer skrev (3 timer siden):

Man kan komme ut av dusjen og havne på filmen feks. Det er ubehagelig å måtte be noen om å slette nakenbilder av seg!

Da hadde hun nok slettet det, hekt uten at de måtte si fra. Nok et oppkonstruert problem spør du meg. Om det er helt tomt der, gjør det ingenting å filme

Endret av Orly
Skrevet
Orly skrev (9 minutter siden):

Da hadde hun nok slettet det, hekt uten at de måtte si fra. Nok et oppkonstruert problem spør du meg. Om det er helt tomt der, gjør det ingenting å filme

Det er ikke konstruert. Jeg har opplevd det. Ikke med henne, men med noen andre. Det er ikke gøy å be noen slette bilde av deg toppløs i garderoben....

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, Lileep said:

Kan komme noen inn.. hun vet jo ikke hvem som er påvei inn for å trene! Syns den filmingen var drøy og unødvendig. Inne på selve senteret blir noe annet, selv om jeg syns det er temmelig unødvendig det også 

3 hours ago, Summeer said:

Man kan komme ut av dusjen og havne på filmen feks. Det er ubehagelig å måtte be noen om å slette nakenbilder av seg!

Altså, jeg er enig i at man ikke skal filme i garderoben, men man trenger jo ikke overdramatisere en situasjon som Helene kan ha hatt full kontroll på. Det kan være tomt i garderoben, i dusjen også. Det er HELT normalt. Og hun kan stå slik at de som kommer inn kommer inn foran henne og ikke blir fanget av film. 

Blir jo som med den kaffekoppen man skriker over når det gjerne kan være kald kaffe i. 🙄

Skrevet
Albbas skrev (4 minutter siden):

Altså, jeg er enig i at man ikke skal filme i garderoben, men man trenger jo ikke overdramatisere en situasjon som Helene kan ha hatt full kontroll på. Det kan være tomt i garderoben, i dusjen også. Det er HELT normalt. Og hun kan stå slik at de som kommer inn kommer inn foran henne og ikke blir fanget av film. 

Blir jo som med den kaffekoppen man skriker over når det gjerne kan være kald kaffe i. 🙄

Igjen, dette handler om nettvett

Det er tema på ungdomsskolen til og med. Drit i å filme i garderoben....

• Liker 9
Skrevet
Summeer skrev (8 minutter siden):

Det er ikke konstruert. Jeg har opplevd det. Ikke med henne, men med noen andre. Det er ikke gøy å be noen slette bilde av deg toppløs i garderoben....

Jo det er oppkonstruert når du ikke vet hvordan det var i denne situasjonen. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet
Albbas skrev (7 timer siden):

Jeg kan si meg enig i at dette er overdramatisering, vi vet jo ikke om HD har full kontroll på dører og åpninger. Så lenge hun har det er det innafor, og personlig tenkte jeg ikke over det når jeg så reelen. Tenker mer over de som filmer i selve treningsarealet for jeg hater å være i bakgrunnen.

Det andre jeg kan si meg enig i er at det er ukomfortabelt å være i bakgrunnen av filming enten det slettes eller ikke, mange av oss er for konfliktskye til å si noe i ettertid og vet dermed ikke helt hva som skjer med videoen 🙈. Så hvis HD ikke har full oversikt over dører og åpninger så kan det være ubehagelig for den som kommer inn i garderoben. 

Kort sagt; ser begge sider her, men regner med at HD har full kontroll og tenker dette blir litt for mye synsing til å kritisere selv om det generelt er et interessant tema. 

• Liker 2
Skrevet
*blueberry* skrev (1 time siden):

Jeg kan si meg enig i at dette er overdramatisering, vi vet jo ikke om HD har full kontroll på dører og åpninger. Så lenge hun har det er det innafor, og personlig tenkte jeg ikke over det når jeg så reelen. Tenker mer over de som filmer i selve treningsarealet for jeg hater å være i bakgrunnen.

Det andre jeg kan si meg enig i er at det er ukomfortabelt å være i bakgrunnen av filming enten det slettes eller ikke, mange av oss er for konfliktskye til å si noe i ettertid og vet dermed ikke helt hva som skjer med videoen 🙈. Så hvis HD ikke har full oversikt over dører og åpninger så kan det være ubehagelig for den som kommer inn i garderoben. 

Kort sagt; ser begge sider her, men regner med at HD har full kontroll og tenker dette blir litt for mye synsing til å kritisere selv om det generelt er et interessant tema. 

Er vel enda verre om man trener der HD gjør og følger med denne tråden innimellom å ser hu filmer fra garderoben ? Jeg ville kviet meg til å gå inn når jeg hadde sett hun forlater treningen og går til garderoben da jeg vet hun er ferdig med treningen men jeg kan brått bli linselusa i bakgrunn 🤢  

• Liker 4
Gjest tullerikke
Skrevet

Hold deg til bilder du HD, for reels kan du ikke.

Skrevet

...åhh..det er helg og jeg har blitt syk....1 time senere...hei, da er vi på vei til Sverige...harryshopping...var ikke så syk allikevel da 🙄

• Liker 13
Skrevet
Beatbox skrev (10 minutter siden):

...åhh..det er helg og jeg har blitt syk....1 time senere...hei, da er vi på vei til Sverige...harryshopping...var ikke så syk allikevel da 🙄

Reagerte på den jeg og. Hva med å holde seg hjemme om man er syk? 

• Liker 9
Skrevet
Hebi skrev (6 minutter siden):

Reagerte på den jeg og. Hva med å holde seg hjemme om man er syk? 

Hvis allmenn tilstand er ok trengs ikke det. 

• Liker 1
Skrevet
Beatbox skrev (24 minutter siden):

Man kan være syk uten å være sengeliggende. 

Skrevet
Iso1 skrev (6 minutter siden):

Hvis allmenn tilstand er ok trengs ikke det. 

Er man egentlig syk hvis allmentilstanden er ok?😄

Men enig i at man ikke nødvendigvis trenger å være inne/hjemme om man er syk, så lenge man IKKE lider av noe smittsomt. Går ut fra at HD ikke gjør det, siden hun reiser på harryhandel i Sverige, og sannsynligvis vandrer rundt på kjøpesenter blant veldig mange mennesker.

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Er man egentlig syk hvis allmentilstanden er ok?😄

Men enig i at man ikke nødvendigvis trenger å være inne/hjemme om man er syk, så lenge man IKKE lider av noe smittsomt. Går ut fra at HD ikke gjør det, siden hun reiser på harryhandel i Sverige, og sannsynligvis vandrer rundt på kjøpesenter blant veldig mange mennesker.

Er vel ikke så farlig. Er vel smittet av ungen.

Skrevet

Mtp at man er mest smittsom den dagen det bryter ut så kunne hun vel egentlig venta litt. Men skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt la ut en sånn «jeg er syk» snap.. hvem har interesse av å vite det? Skaper jo bare diskusjoner som dette 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest tullerikke
Skrevet
Lileep skrev (1 time siden):

Mtp at man er mest smittsom den dagen det bryter ut så kunne hun vel egentlig venta litt. Men skjønner ikke hvorfor hun i det hele tatt la ut en sånn «jeg er syk» snap.. hvem har interesse av å vite det? Skaper jo bare diskusjoner som dette 

Da slipper hun å trene🤷‍♀️

Skrevet

Uting å filme/ta bilder på treningssenter i det hele tatt! Det er grunnen til at jeg ikke klarer treningssenter, frykten for å havne på film hos fremmende som kanskje legger ut på SoMe.. Hadde faktisk klaget til ledelsen om jeg var kunde der hun er..

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet
Birdo skrev (6 minutter siden):

Uting å filme/ta bilder på treningssenter i det hele tatt! Det er grunnen til at jeg ikke klarer treningssenter, frykten for å havne på film hos fremmende som kanskje legger ut på SoMe.. Hadde faktisk klaget til ledelsen om jeg var kunde der hun er..

Er det eneste grunnen, så høres det ut som en dårlig unnskyldning for å ikke trene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...