Gjest Lily Of the Valley Skrevet 22. august 2022 #14021 Skrevet 22. august 2022 Bolledeig2.0 skrev (Akkurat nå): Se quote over. Mener du oppriktig at sånne innlegg er "logiske slutninger" basert på innlegg hun legger ut? At hun antyder at hun er forkjølet for å ha en unnskyldning for å ikke trene i morgen? Det er masse sånt i denne tråden og ting trekkes til absurde konklusjoner. 95% av denne tråden er folk som sier at de ønsker Helene alt godt, ønsker at hun skal få orden på ting og måten de viser det på er å skrive innlegg av typen "ja der feilet hun igjen, det var jammen ikke så rart, for hun får jo aldri noe til, lat er hun og og gjør mye dumt og ja. Håhå, jeg derimot, er en MYE bedre person, for jeg leverte SENT i barnehagen og gikk masse trilleturer. Sunt med frisk luft." De aller fleste som er aktive i tråden legger til grunn at hun er inne og leser innimellom. Tror dere oppriktig slike innlegg er dytten hun trenger? At selv om hun har hatt folk som har analysert livet hennes med lupe i 10+ år så kan det være at dersom hun bare leser et innlegg til på kvinneguiden om dårlig gjennomføringsevne så blir det gjennombruddet? Eller er det bare god, gammeldags mobbing? Ja, jeg mener det kan være logiske slutninger. Fordi Helene gang på gang sier noe og gjør noe annet. Da må det faktisk være lov å reagere på det. Jeg ville ikke nødvendigvis formulert meg på den måten, men vi trenger ikke å studere livet hennes med lupe da hun eksponerer seg selv veldig mye. Jeg tenker det ikke handler om mobbing, men å ansvarliggjøre Helene for det hun selv velger å legge ut. Hun har valgt selv å blottlegge seg og da må det være innafor å reagere på det hun legger ut.
Gjest Kattedama Skrevet 22. august 2022 #14022 Skrevet 22. august 2022 Bolledeig2.0 skrev (7 minutter siden): Se quote over. Mener du oppriktig at sånne innlegg er "logiske slutninger" basert på innlegg hun legger ut? At hun antyder at hun er forkjølet for å ha en unnskyldning for å ikke trene i morgen? Det er masse sånt i denne tråden og ting trekkes til absurde konklusjoner. 95% av denne tråden er folk som sier at de ønsker Helene alt godt, ønsker at hun skal få orden på ting og måten de viser det på er å skrive innlegg av typen "ja der feilet hun igjen, det var jammen ikke så rart, for hun får jo aldri noe til, lat er hun og og gjør mye dumt og ja. Håhå, jeg derimot, er en MYE bedre person, for jeg leverte SENT i barnehagen og gikk masse trilleturer. Sunt med frisk luft." De aller fleste som er aktive i tråden legger til grunn at hun er inne og leser innimellom. Tror dere oppriktig slike innlegg er dytten hun trenger? At selv om hun har hatt folk som har analysert livet hennes med lupe i 10+ år så kan det være at dersom hun bare leser et innlegg til på kvinneguiden om dårlig gjennomføringsevne så blir det gjennombruddet? Eller er det bare god, gammeldags mobbing? Du må nesten ta dette med Helene Drage, det er hun som skal dele ALT også irrelevant info om mindreårig. Ellers så råder jeg deg til å ta deg ei litta bolle (eller eple).
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 22. august 2022 #14023 Skrevet 22. august 2022 Bolledeig2.0 skrev (2 timer siden): Se quote over. Mener du oppriktig at sånne innlegg er "logiske slutninger" basert på innlegg hun legger ut? At hun antyder at hun er forkjølet for å ha en unnskyldning for å ikke trene i morgen? Det er masse sånt i denne tråden og ting trekkes til absurde konklusjoner. 95% av denne tråden er folk som sier at de ønsker Helene alt godt, ønsker at hun skal få orden på ting og måten de viser det på er å skrive innlegg av typen "ja der feilet hun igjen, det var jammen ikke så rart, for hun får jo aldri noe til, lat er hun og og gjør mye dumt og ja. Håhå, jeg derimot, er en MYE bedre person, for jeg leverte SENT i barnehagen og gikk masse trilleturer. Sunt med frisk luft." De aller fleste som er aktive i tråden legger til grunn at hun er inne og leser innimellom. Tror dere oppriktig slike innlegg er dytten hun trenger? At selv om hun har hatt folk som har analysert livet hennes med lupe i 10+ år så kan det være at dersom hun bare leser et innlegg til på kvinneguiden om dårlig gjennomføringsevne så blir det gjennombruddet? Eller er det bare god, gammeldags mobbing? Dette er forøvrig en klok formulering fra en annen tråd tidligere i dag: «Jeg er egentlig enig i at sanntids-kringkasting av personlige problemer er en uting. Du er ofte svært dårlig plassert til åvurdere hva som er lurt eller dumt når man står midt oppi ting». 😉
Orly Skrevet 22. august 2022 #14024 Skrevet 22. august 2022 Bolledeig2.0 skrev (2 timer siden): Se quote over. Mener du oppriktig at sånne innlegg er "logiske slutninger" basert på innlegg hun legger ut? At hun antyder at hun er forkjølet for å ha en unnskyldning for å ikke trene i morgen? Det er masse sånt i denne tråden og ting trekkes til absurde konklusjoner. 95% av denne tråden er folk som sier at de ønsker Helene alt godt, ønsker at hun skal få orden på ting og måten de viser det på er å skrive innlegg av typen "ja der feilet hun igjen, det var jammen ikke så rart, for hun får jo aldri noe til, lat er hun og og gjør mye dumt og ja. Håhå, jeg derimot, er en MYE bedre person, for jeg leverte SENT i barnehagen og gikk masse trilleturer. Sunt med frisk luft." De aller fleste som er aktive i tråden legger til grunn at hun er inne og leser innimellom. Tror dere oppriktig slike innlegg er dytten hun trenger? At selv om hun har hatt folk som har analysert livet hennes med lupe i 10+ år så kan det være at dersom hun bare leser et innlegg til på kvinneguiden om dårlig gjennomføringsevne så blir det gjennombruddet? Eller er det bare god, gammeldags mobbing? 👏 2
Sozzen Skrevet 24. august 2022 #14025 Skrevet 24. august 2022 Rosasko skrev (På 22.8.2022 den 13.24): Om hun hadde vert aktiv hadde vel ikke bikkja vert sykelig overvektig…? Nå må du gi deg. Hunden er ikke sykelig overvektig i heletatt. Den kunne uten tvil vært mindre enn den er nå men så dårlig stilt er ikke den hunden. 3 1
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 24. august 2022 #14026 Skrevet 24. august 2022 Kan noen forklare meg hva budskapet er på den siste posten på IG? Hun har mange ganger sagt at hvilken verdi vi har, ikke baserer seg på hvordan vi ser ut. Så legger hun ut gamle bilder av seg selv, der hun er større enn i dag, hvorpå hun skriver: «Jeg håper jeg aldri føler meg så verdiløs, med så lite energi og så vonde tanker om meg selv som jeg hadde tilbake i 2010💔 Jeg fortjener så mye bedre!» og bruker bl.a. hashtaggen #weightloss. Link: https://www.instagram.com/p/Cho5hEzD8Ej/ Ser hun ikke selv alle doble budskap hun sender ut? Jeg forstår det veldig godt dersom Helene føler seg mye bedre nå enn før, men da bør hun kutte ut tullet med at hun ikke bryr seg om hvor mange kg vekta viser.
net0ty Skrevet 24. august 2022 #14027 Skrevet 24. august 2022 Lily Of the Valley skrev (5 minutter siden): Kan noen forklare meg hva budskapet er på den siste posten på IG? Hun har mange ganger sagt at hvilken verdi vi har, ikke baserer seg på hvordan vi ser ut. Så legger hun ut gamle bilder av seg selv, der hun er større enn i dag, hvorpå hun skriver: «Jeg håper jeg aldri føler meg så verdiløs, med så lite energi og så vonde tanker om meg selv som jeg hadde tilbake i 2010💔 Jeg fortjener så mye bedre!» og bruker bl.a. hashtaggen #weightloss. Link: https://www.instagram.com/p/Cho5hEzD8Ej/ Ser hun ikke selv alle doble budskap hun sender ut? Jeg forstår det veldig godt dersom Helene føler seg mye bedre nå enn før, men da bør hun kutte ut tullet med at hun ikke bryr seg om hvor mange kg vekta viser. Hun er egentlig ganske gjennomskuelig. Det hun egentlig vil vise her er et før og etter bilde. Men hun har skjønt at dette bryter med fokus på mental helse og spiseforstyrrelse. Derfor pakker hun det dårlig inn i at hun ikke følte seg sp bra da. Selv om hun ikke viser til å gjøre det nå heller. Mulig hun bygger videre om noen dager med at keto forandret alt for henne, slik hun har sagt om trening, slankeoperasjon, eller et annet motetema eller produkt hun skal selge. 12
Gjest Finlay Skrevet 24. august 2022 #14028 Skrevet 24. august 2022 net0ty skrev (2 minutter siden): Hun er egentlig ganske gjennomskuelig. Det hun egentlig vil vise her er et før og etter bilde. Men hun har skjønt at dette bryter med fokus på mental helse og spiseforstyrrelse. Derfor pakker hun det dårlig inn i at hun ikke følte seg sp bra da. Selv om hun ikke viser til å gjøre det nå heller. Mulig hun bygger videre om noen dager med at keto forandret alt for henne, slik hun har sagt om trening, slankeoperasjon, eller et annet motetema eller produkt hun skal selge. Synes igrunnen disse før/etterbilder hun deler med jevne mellomrom aller mest minner om snikskryt, og fisking etter “vakker før og vakker nå” wow!" og lignende😂
Beatbox Skrevet 24. august 2022 #14029 Skrevet 24. august 2022 Finlay skrev (3 minutter siden): Synes igrunnen disse før/etterbilder hun deler med jevne mellomrom aller mest minner om snikskryt, og fisking etter “vakker før og vakker nå” wow!" og lignende😂 Når man ikke evner å bekrefte seg selv så må man på fisketur etter komplimenter.... 5
Lileep Skrevet 24. august 2022 #14030 Skrevet 24. august 2022 (endret) 45 minutter siden, Lily Of the Valley said: Kan noen forklare meg hva budskapet er på den siste posten på IG? Hun har mange ganger sagt at hvilken verdi vi har, ikke baserer seg på hvordan vi ser ut. Så legger hun ut gamle bilder av seg selv, der hun er større enn i dag, hvorpå hun skriver: «Jeg håper jeg aldri føler meg så verdiløs, med så lite energi og så vonde tanker om meg selv som jeg hadde tilbake i 2010💔 Jeg fortjener så mye bedre!» og bruker bl.a. hashtaggen #weightloss. Link: https://www.instagram.com/p/Cho5hEzD8Ej/ Ser hun ikke selv alle doble budskap hun sender ut? Jeg forstår det veldig godt dersom Helene føler seg mye bedre nå enn før, men da bør hun kutte ut tullet med at hun ikke bryr seg om hvor mange kg vekta viser. Helt merkelig reel.. for det hun får frem er at høy vekt = verdiløs.. hvis det ikke var meningen så lurer jeg på hvorfor hun da legger ut bilder av seg selv som enda mer overvektig enn idag. For den forskjellen hun hinter til er tydeligvis vekta, hvorfor ellers bruke de bildene? Endret 24. august 2022 av Lileep 11
Gjest Finlay Skrevet 24. august 2022 #14031 Skrevet 24. august 2022 Store sjanser for at HD har har følgere fra flere år tilbake i tid -og kilo - som er like store nå, som hun var da. Sikkert kjempeinspirerende å lese at HD egentlig følte seg verdiløs på det tidspunktet, når grunnen til at de begynte å følge henne kanskje var nettopp at hun "elsket kroppen sin, og var glad i seg selv"😅
GhostHug Skrevet 24. august 2022 #14032 Skrevet 24. august 2022 (endret) Sozzen skrev (7 timer siden): Nå må du gi deg. Hunden er ikke sykelig overvektig i heletatt. Den kunne uten tvil vært mindre enn den er nå men så dårlig stilt er ikke den hunden. Den er sykelig overvektig. Whippeter skal IKKE se i nærheten av sånn ut, det er en mynde og ikke en massiv utstillingslabrador🫣 En whippet er en meget atletisk bygget hund og bør få slippe å se ut som en tønne. Endret 24. august 2022 av Twinkle~ 14 1 6
EtLiteTroll Skrevet 24. august 2022 #14033 Skrevet 24. august 2022 (endret) Hvasierdu skrev (På 21.8.2022 den 20.37): samme måte som at hun har så "høye krav til alt, og derfor ender det med at jeg ikke gjør noe" Helt enig med deg. Hun har absolutt ikke høye krav nei. Så lei av å høre om de "høye kravene". Det er latskap og unnskyldninger. Endret 24. august 2022 av EtLiteTroll 11 2
Sozzen Skrevet 24. august 2022 #14034 Skrevet 24. august 2022 Twinkle~ skrev (1 time siden): Den er sykelig overvektig. Whippeter skal IKKE se i nærheten av sånn ut, det er en mynde og ikke en massiv utstillingslabrador🫣 En whippet er en meget atletisk bygget hund og bør få slippe å se ut som en tønne. Jeg har nå 2 whippet, en greyhound + italiensk mynde og er fult klar over hvordan de skal se ut. Hunden er overvektig ja men ikke sykelig overvektig. Da hadde den slitt med å bevege seg og det gjør den ikke. 2
irevin Skrevet 24. august 2022 #14035 Skrevet 24. august 2022 net0ty skrev (7 timer siden): Hun er egentlig ganske gjennomskuelig. Det hun egentlig vil vise her er et før og etter bilde. Men hun har skjønt at dette bryter med fokus på mental helse og spiseforstyrrelse. Derfor pakker hun det dårlig inn i at hun ikke følte seg sp bra da. Selv om hun ikke viser til å gjøre det nå heller. Mulig hun bygger videre om noen dager med at keto forandret alt for henne, slik hun har sagt om trening, slankeoperasjon, eller et annet motetema eller produkt hun skal selge. Jeg sluttet følge henne fast for en tid tilbake og «sveiper» innom innimellom da kontoen hennes «kommer opp». Egentlig med et lite håp om innlegg med INNHOLD for syns hun var inspirerende før. Helt ærlig så er det virkelig dette hun kommer opp med om dagen? Reels så dårlige og lite inspirerende at jeg «snork»….🤣🤣 Og hva er egentlig budskapet hennes om dagen? Skjønner ikke det engang jeg, men jeg har sikkert trangt for det… 9
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 24. august 2022 #14036 Skrevet 24. august 2022 Mulig noen syns jeg overreagerer, men å plassere barnet hos besteforeldre når hun er syk, syns jeg er litt trist.
Tessa12 Skrevet 24. august 2022 #14037 Skrevet 24. august 2022 (endret) Lily Of the Valley skrev (17 minutter siden): Mulig noen syns jeg overreagerer, men å plassere barnet hos besteforeldre når hun er syk, syns jeg er litt trist. Jeg måtte også gjøre det innimellom, begge mine er vokst opp på antibiotika de 3,5 første årene av sine liv, bronkitt, halsbetennelser og ørebetennelser minst en gang i mnd til de fikk fjernet mandler. Så ja, innimellom måtte jeg ty til en mormor eller farmor, litt ettersom hvem som hadde fri. Endret 24. august 2022 av Tessa12 4
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 24. august 2022 #14038 Skrevet 24. august 2022 (endret) Tessa12 skrev (6 minutter siden): Jeg måtte også gjøre det innimellom, begge mine er vokst opp på antibiotika de 3,5 første årene av sine liv, bronkitt, halsbetennelser og ørebetennelser minst en gang i mnd til de fikk fjernet mandler. Så ja, innimellom måtte jeg ty til en mormor eller farmor, litt ettersom hvem som hadde fri. Ja, selvsagt dersom man har brukt opp sykt barn-dagene, så er det jo nødvendig å få hjelp fra andre. I dette tilfellet er barnet så vidt passert 1 år og har bare vært noen uker i barnehagen og da syns jeg personlig det er drøyt at ikke foreldrene er hjemme med henne. Endret 24. august 2022 av Lily Of the Valley
Summeer Skrevet 24. august 2022 #14039 Skrevet 24. august 2022 Lily Of the Valley skrev (20 minutter siden): Mulig noen syns jeg overreagerer, men å plassere barnet hos besteforeldre når hun er syk, syns jeg er litt trist. Nei, det har jeg jo gjort selv... ungen kjenner jo besteforeldrene og er trygg på dem. Noen ganger må man ha hjelp, de har kanskje ikke jobbet lenge nok til å ha rett på sykt barn etter permisjon til og med.... 1
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 24. august 2022 #14040 Skrevet 24. august 2022 (endret) Summeer skrev (39 minutter siden): Nei, det har jeg jo gjort selv... ungen kjenner jo besteforeldrene og er trygg på dem. Noen ganger må man ha hjelp, de har kanskje ikke jobbet lenge nok til å ha rett på sykt barn etter permisjon til og med.... Man tjener ikke opp rettigheter til sykt barn-dager. Det har man uavhengig av om man har vært i jobb eller permisjon rettelse: ser at regelverket fordrer opptjeningstid. Har aldri opplevd det selv Endret 24. august 2022 av Lily Of the Valley
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå