Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet
Sushiii skrev (5 timer siden):

Haha. Jeg ser på Instagram-story nå klokken 09:00, der hun snakker om at hun har levert ungen i barnehagen, men at de har hatt en lang koselig morgen sammen først. Det står at story ble lagt ut for 1 time siden (altså ca 08:00)... Hvor lang koselig morgen er det?? Jeg leverer ofte sent etter en lang koselig morgen, og da er hn i barnehagen 09:30, når kjernetid begynner. 

Herlighet, skjønner ikke hva allmennheten har av interesse for dette. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite troverdig walkingpad(?) /tredemølle-reklame igjen. Hun sliter med å få gått 10000 skritt om dagen og har det som mål.  Trodde hun hadde hund,  jeg?  🤔 Og en unge som sitter i vogn?  🤔 🚶 

Jeg vil heller ikke kjøpe et produkt som gir meg så mye 'glød' at jeg ser farlig solbrent ut.. 

Og dagens reel?  Noen som skjønner vitsen?  

Flaut. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
31 minutter siden, loffen said:

Lite troverdig walkingpad(?) /tredemølle-reklame igjen. Hun sliter med å få gått 10000 skritt om dagen og har det som mål.  Trodde hun hadde hund,  jeg?  🤔 Og en unge som sitter i vogn?  🤔 🚶 

Jeg vil heller ikke kjøpe et produkt som gir meg så mye 'glød' at jeg ser farlig solbrent ut.. 

Og dagens reel?  Noen som skjønner vitsen?  

Flaut. 

Når man trodde reelsa ikke kunne bli kleinere, så klarer hun jammen meg å overgå seg selv i kleinhet😫 jeg blir nesten flau selv av å se på.. 🙈

• Liker 11
  • Nyttig 1
Gjest Bolledeig2.0
Skrevet
8 hours ago, Sushiii said:

Haha. Jeg ser på Instagram-story nå klokken 09:00, der hun snakker om at hun har levert ungen i barnehagen, men at de har hatt en lang koselig morgen sammen først. Det står at story ble lagt ut for 1 time siden (altså ca 08:00)... Hvor lang koselig morgen er det?? Jeg leverer ofte sent etter en lang koselig morgen, og da er hn i barnehagen 09:30, når kjernetid begynner. 

Sånn ut over at det er en helt absurd ting å mistenkeliggjøre og problematisere, så på vegne av alle oss med barn som har våknet mellom 04-05-tiden om morgenen så får du presset inn ganske mye kvalitets-content på den tid. Sanctimommies altså 😬

Skrevet
Orly skrev (4 timer siden):

Det kommer da helt an på når barnet våkner , våkner de 5 er det mange timer før kl 8.

Synes uansett det er spesielt å levere klokken 8 om morgenen når man bare skal være hjemme.. Trenger ikke full dag i barnehagen da. 

• Liker 6
Skrevet

Den reelen var i alle fall ikke god reklame for selvbruningen hun la ut link til tidligere i dag på story 🙈

• Liker 6
Skrevet
Sushiii skrev (1 time siden):

Synes uansett det er spesielt å levere klokken 8 om morgenen når man bare skal være hjemme.. Trenger ikke full dag i barnehagen da. 

Hvorfor? Det er vel kjekt for ungen å få med seg opplegget for dagen og det er deilig for mor med en fridag. Det er mye man kan kritisere HD for, men ikke det. 

• Liker 7
Gjest Bolledeig2.0
Skrevet
Just now, Mummikoppp said:

Hvorfor? Det er vel kjekt for ungen å få med seg opplegget for dagen og det er deilig for mor med en fridag. Det er mye man kan kritisere HD for, men ikke det. 

Fordi "jeg leverer senere/henter tidligere i barnehagen enn deg" er en viktigere valuta for mammapolitiet enn norske kroner. Derfor.

Skrevet
Mummikoppp skrev (2 minutter siden):

Er ikke noe opplegg i barnehagen klokken 08:00 om morgenen altså. De fleste har da frokost-tid.

Er en grunn til at de har kjernetid i barnehagen. Blir ungen levert for sent, så risikerer hn å ikke få blitt med på skogstur feks. 

• Liker 3
Skrevet
Finlay skrev (På 18.8.2022 den 12.27):

Det er jo ikke dyre kjoler, men sammenlagt må det nærme seg en formue

De to kjolene hun viser idag koster ikke mindre enn 2300kr 🙊

• Liker 8
Skrevet
Elisiaflisa skrev (16 minutter siden):

Og er i hhv. 100 og 95% polyester...

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
*blueberry* skrev (1 time siden):

Den reelen var i alle fall ikke god reklame for selvbruningen hun la ut link til tidligere i dag på story 🙈

Hun så møkkete ut 🤢

• Liker 8
Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
Bolledeig2.0 skrev (1 time siden):

Fordi "jeg leverer senere/henter tidligere i barnehagen enn deg" er en viktigere valuta for mammapolitiet enn norske kroner. Derfor.

Jeg ville ikke sagt at dette handler om mammapolitiet, men heller at foreldre er ulike og at man gjerne tenker at de valg en selv tar er de «mest riktige».

Jeg har hatt ungene i barnehagen noen enkeltdager da jeg har hatt fri. Og det har vært av praktiske årsaker for å få gjort ting hjemme. Jeg hadde aldri gjort det dersom ikke jeg trodde ungene hadde hatt det bra i barnehagen. Men jeg ser heller ikke vitsen med å gjøre et poeng av det slik Helene gjør. Hun fremstår som ekstremt sytete når hun så ofte må fokuserer på dette med alene-tid. Og ikke minst dobbeltmoralsk når hun har hatt en historikk med latterliggjøring av mødre før hun selv fikk barn.

Hun har vært en del av mammapolitiet hun selv har kritisert.

Skrevet
Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Hun MÅTTE klikke hjem begge to.
Den ene har en snor over magen som hun ikke liker, og det funderes på om den kan klippes bort. Dette ER galskap🤣

Og som vanlig er fargene totalt misvisende.

CCDA2D2A-29AF-4C16-A278-5612CFA6888A.jpeg

53D969E7-F7CE-4DA5-B3CE-FB5045F3C8C7.jpeg

Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
Finlay skrev (3 minutter siden):

Den ene har en snor over magen som hun ikke liker, og det funderes på om den kan klippes bort. Dette ER galskap🤣

Herregud… hvorfor kan hun ikke gjøre ting på en ordentlig måte?

Gjest tullerikke
Skrevet

Hun innrømmer filter på de kjolene. Skal ikke det merkes da?

Skrevet

Helt utrolig at en samarbeidspartner godtar filter som gjør at plaggene ser gamle og utvaskede ut.

Åpenbart at influenceren velger et filter hun synes er flatterende ift eget utseende, på bekostning av plaggenes egentlige farger. 
Dette er ikke god reklame!

48525480-922F-41DE-A5B2-1E21BC19E0EC.jpeg

5FF3DF89-470C-4CC6-9547-58BE96775FEA.jpeg

Skrevet (endret)

Fæle farger på begge kjolene uansett. :P

Men veldig dårlig reklame.. igjen. 

(ps. og hvorfor skrive på engelsk? Hva er 'stomace'? :hoho: )

Endret av loffen
  • Liker 15
Gjest Kattedama
Skrevet
Finlay skrev (3 timer siden):

Grusom farge og grusom kjole. Hva skjer med halsen hennes på dette bildet? Er det selvbruning gone wrong?

Skrevet
14 minutter siden, Lill :) said:

Grusom farge og grusom kjole. Hva skjer med halsen hennes på dette bildet? Er det selvbruning gone wrong?

Jepp, mest sannsynlig. Samme rundt øynene. At hun ikke ser det selv er heeeeeelt utrolig! Spesielt halsen.. er sikkert enda mer fremhevet på bildene pga overredigering av farger, men hun burde jo se det iom det er hun som redigerer. Absolutt ikke god reklame (hun hadde sponsinnlegg om denne selvbruningen for kort tid siden).

• Liker 8
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...