Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest tullerikke
Skrevet

Hva er greia med å vrikke så på rompa på alle reels? Har hun ingen andre bevegelser? Og den stylinga🙄 Blir noen virkelig inspirert av det mennesket der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stylingen var skikkelig "på bøgda" ja. Kjolen var fin, men tilbehøret skriker billig plast....

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Finlay
Skrevet

Likte den siste reelen jeg😊

Nå er vel ikke svarte kjoler det vanskeligste å style, men fint å se noe annet, uansett.

Mye, mye bedre enn at hun står å blar i det overfylte kjolestativet for femtiende gang, mens hun ber om hjelp til å velge.

Håper hun fortsetter, kanskje også vise skjørt og bukser med forskjellig styling👍

Skrevet

Hva slags regelverk er det hun unngår når hun kun sender link til kjolen på DM? Regner med hun gjør det av en grunn.

• Liker 6
Skrevet
Finlay skrev (51 minutter siden):

Likte den siste reelen jeg😊

Nå er vel ikke svarte kjoler det vanskeligste å style, men fint å se noe annet, uansett.

Mye, mye bedre enn at hun står å blar i det overfylte kjolestativet for femtiende gang, mens hun ber om hjelp til å velge.

Håper hun fortsetter, kanskje også vise skjørt og bukser med forskjellig styling👍

Enig. Hun tok tilbakemeldingene og jeg synes det er positivt. Fint å vite hvordan man kan style en kjole på mange måter enn å måtte kjøpe nye hele tiden. 

• Liker 6
Gjest tullerikke
Skrevet
*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Enig. Hun tok tilbakemeldingene og jeg synes det er positivt. Fint å vite hvordan man kan style en kjole på mange måter enn å måtte kjøpe nye hele tiden. 

Hvor vanskelig er det å ha på seg smykker og en veske🤷‍♀️

Skrevet
tullerikke skrev (16 minutter siden):

Hvor vanskelig er det å ha på seg smykker og en veske🤷‍♀️

Miljømessig er dette bedre content og inspirasjon enn nye kjoler hver dag. Legg godviljen til, ikke alt HD gjør er feil. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
Fizzypo skrev (3 timer siden):

Hvorfor er det så viktig at hun skal si "Jeg velger bort trening fordi jeg ikke gidder" fremfor "Jeg velger bort trening fordi jeg ikke prioriterer det"? Hva har det å si for oss som publikum at hun liksom skal innrømme at hun bare er lat? En ting er å bedrive villedende markedsføring og legge ut innhold som påvirker mottakere negativt, men her lurer hun isåfall bare seg selv ved å være uærlig. Det er trist for henne som privatperson, men ser overhodet ikke hva det har å si for oss andre. 

Helt enig! Kanskje hun ville fått tid til mer om hun la bort rigid kosthold og treningsambisjoner og bare var fornøyd. Jeg synes hun ser bra ut om dagen.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjolestylingen skulle SELVFØLGELIG vært merket som reklame for ellos....

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvorfor skriver hun "sendt deg link" når folk spør om hvor kjolen er fra istedenfor å bare si det? Det er jo flere som lurer på det samme, og det tar jo kortere tid P bare gi én kommentar istedenfor å både kommentere OG sende melding? Hva er greia?

Endret av Falkefugl
  • Liker 5
Skrevet (endret)
Falkefugl skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skriver hun "sendt deg link" når folk spør om hvor kjolen er fra istedenfor å bare si det? Det er jo flere som lurer på det samme, og det tar jo kortere tid P bare gi én kommentar istedenfor å både kommentere OG sende melding? Hva er greia?

Fordi det er ikke offisielt reklame før i morgen 😝 hvis HD følger sitt eget mønster kommer reklamen i story i morgen. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, *blueberry* said:

Fordi det er ikke offisielt reklame før i morgen 😝 hvis HD følger sitt eget mønster kommer reklamen i story i morgen. 

Den kom faktisk kun 1 time etter denne gang 😂

• Liker 8
Skrevet
Falkefugl skrev (1 time siden):

Jeg tipper hun kun tjener på tradedoubler linker og sier hun at den er fra Ellos får hun 0,-

• Liker 8
Skrevet
Twinkle~ skrev (12 timer siden):

Hva slags regelverk er det hun unngår når hun kun sender link til kjolen på DM? Regner med hun gjør det av en grunn.

Jeg lurer også på hvorfor hun gjør dette 🤔

Skrevet

Advarer mot #sharenting med å bruke bilde av sitt eget barn som backdrop 😕

Hun bør selv tenke seg godt om mener jeg .

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet
Laia skrev (52 minutter siden):

Advarer mot #sharenting med å bruke bilde av sitt eget barn som backdrop 😕

Hun bør selv tenke seg godt om mener jeg .

Før hun i neste story legger ut bilde av babyens nakne ben. Det er helt sykt å se på. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Eksponering av barn fins i mange former, og mens seksualisert eksponering er selvfølgelig motbydelig, er alle former hvor ett mindreårig blir brukt til å generere inntekt uetisk. At HD velger å sette det helt på spissen med en ekstrem eksempel endrer ikke hennes egen mangel på moral kompass. Som flere har sagt, hun kaster sten i glasshus med hva hun poster i story. 

Hun sender gjerne linker på DM slik at «affiliate linken» faktisk funker. IG tillater ikke noe URL posting i hverken posts eller kommentarfeltet. Hvis hun sender det direkte og du klikker den, har du en «cookie» på dataen din, slik at HD tjener mellom 3-5% av det du bestiller i 14-30 dager etter. Jeg håper det forklarer en del. Du kan trygt spørre hun og fjerne alt av cookies før du legger inn et bestilling hvis du (som jeg) ikke ønsker å støtte en uetisk influenser som er nødt til a ta flere runder med seg selv før hun kaster seg på SoMe igjen.

Endret av Nøkkelost77
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
29 minutter siden, Nøkkelost77 said:

Eksponering av barn fins i mange former, og mens seksualisert eksponering er selvfølgelig motbydelig, er alle former hvor ett mindreårig blir brukt til å generere inntekt uetisk. At HD velger å sette det helt på spissen med en ekstrem eksempel endrer ikke hennes egen mangel på moral kompass. Som flere har sagt, hun kaster sten i glasshus med hva hun poster i story. 

Hun sender gjerne linker på DM slik at «affiliate linken» faktisk funker. IG tillater ikke noe URL posting i hverken posts eller kommentarfeltet. Hvis hun sender det direkte og du klikker den, har du en «cookie» på dataen din, slik at HD tjener mellom 3-5% av det du bestiller i 14-30 dager etter. Jeg håper det forklarer en del. Du kan trygt spørre hun og fjerne alt av cookies før du legger inn et bestilling hvis du (som jeg) ikke ønsker å støtte en uetisk influenser som er nødt til a ta flere runder med seg selv før hun kaster seg på SoMe igjen.

Hun forstår nok ikke at de som vil bruke bilder av barn på den måten, kan bruke omtrent alle type bilder av barn. Selv bildet hun har brukt som bakgrunn kan brukes til feil formål av disse type mennesker. Det tenker hun nok ikke på, for i hennes hode er det kun bilder av barn som spiser noe som kan brukes. Løsningen er jo så enkel som å droppe å ha med barnet på bilder, for det er jo egentlig ikke noe som øker kvaliteten på influencerkarrieren hennes. Heller motsatt, fordi folk er imot å dele bilder av barn i en «blogg» som kun eksisterer for å tjene noen få kroner på snikreklame og hauger av reklamelinker. Hun kan også gjøre kontoen privat, så er iallefall ikke innholdet tilgjengelig for absolutt alle! 

ang link på DM så mistenkte jeg at det var noe sånt som skjer. Hun er sleipere enn noen gang. Kan ikke huske hun drev på med det «sender deg link» i så stor grad før? Nå er det i hvert eneste snikreklameinnlegg. Har hun mista samarbeidet med Ellos? Siden hun legger ut slike klikk linke som alle kan gjøre? 

Endret av Lileep
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Nøkkelost77 skrev (28 minutter siden):

Veldig bra innspill på både sharenting og sleip markedsføring.

Personlig synes jeg det blir litt kvalmt å lage slike anti-sharenting storyer samtidig som man eksponerer barnet, og det i tillegg har vært økt content med mindreårig de siste ukene. Hun får feie for egen dør først og fremst. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lileep skrev (4 minutter siden):

Hun forstår nok ikke at de som vil bruke bilder av barn på den måten, kan bruke omtrent alle type bilder av barn. Selv bildet hun har brukt som bakgrunn kan brukes til feil formål av disse type mennesker. Det tenker hun nok ikke på, for i hennes hode er det kun bilder av barn som spiser noe som kan brukes. Løsningen er jo så enkel som å droppe å ha med barnet på bilder, for det er jo egentlig ikke noe som øker kvaliteten på influencerkarrieren hennes. Heller motsatt, fordi folk er imot å dele bilder av barn i en «blogg» som kun eksisterer for å tjene noen få kroner på snikreklame og hauger av reklamelinker. Hun kan også gjøre kontoen privat, så er iallefall ikke innholdet tilgjengelig for absolutt alle! 

ang link på DM så mistenkte jeg at det var noe sånt som skjer. Hun er sleipere enn noen gang. Kan ikke huske hun drev på med det «sender deg link» i så stor grad før? Nå er det i hvert eneste snikreklameinnlegg. Har hun mista samarbeidet med Ellos? Siden hun legger ut slike klikk linke som alle kan gjøre? 

Hun må i alle fall ha mistet samarbeidet for Fitliving for hun har ikke lengre rabattkode der og nevnte de ikke når hun ramset opp sine samarbeidspartnere sist (noen uker sider, husker ikke nøyaktig). 

Edit: Ser Fitliving ikke er tilstede i «rabattkoder» i highlights, og det er kun link til Ellos og ingen rabattkode slik hun brukte tidligere. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...