Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (2 timer siden):

Alle disse tingene hun roser opp i skyene og er sååå fornøyd med, som tredemølle, GroGro mat, utendørsklær, vogner fra Twistshake osv osv, de hører vi ingenting om lenger. Er det sånn at når samarbeidet er over for merket/produktet så stopper man å bruke det/nevne det? Så aldri igjen den vogna hun var så fornøyd med men aldri hadde brukt. Diverse matprodukter, pulver og shaker blir aldri nevnt igjen, ytterklær brukes aldri igjen. Er det rart troverdigheten daler? Gjelder ikke bare HD, men tok henne som eksempel. 

Jeg har lagt merke til at walkpaden aldri kommer frem hos HD uten om de to «jeg har ny walkpad» innleggene.

Ser derimot den ganske ofte på story hos SE faktisk, så selv om hun unngår å merke videoene så er det faktisk mer troverdig reklame 🙈

Det hadde gagnet HD å kun ta imot spons som virker troverdig og som vi kan se at hun bruker i hverdagen. Litt slik som vi ser kjolene hennes jevnlig. 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det virkelig noen som trodde hun kom til å bruke den walkpaden??? Damen gidder jo knapt å gå tur med hunden..

• Liker 20
  • Nyttig 10
Gjest Kattedama
Skrevet
Hebi skrev (På 15.6.2022 den 9.46):

Shady igjen. Noen spør hvor kjolen er fra k kommentarfeltet. Å hun svarer med at hun  skal sende det på dm. 

På denne lista over annonsører som har fått brev fra forbrukertilsynet, så er det annonsører HD har drevet skjult reklame for. Det er bare å fortsette å sende inn tips til forbrukertilsynet .  https://www.forbrukertilsynet.no/wp-content/uploads/2021/11/oversikt-over-annonsorer-som-mottatt-brev-etter-aksjon.pdf

Skrevet
tullerikke skrev (På 16.6.2022 den 13.53):

Hva er disse høye kravene dine HD? Du legger ut om det samme hele tiden, men hva med å faktisk gjøre noe med det🤷‍♀️

Ja, hva er de høye kravene? 

• Liker 5
Skrevet

Helt enig i at man skal skjerme barna men å legge ut familiebilde hvor ungen har et klistremerke over trynet ser idiotisk ut. Ødelegger hele bilde. Da hadde jeg heller droppet å legge ut bilde i heletatt.

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet
Sozzen skrev (6 timer siden):

Helt enig i at man skal skjerme barna men å legge ut familiebilde hvor ungen har et klistremerke over trynet ser idiotisk ut. Ødelegger hele bilde. Da hadde jeg heller droppet å legge ut bilde i heletatt.

Enig. Det er heller ikke spesielt skjermende, akkurat som storyen hvor hun klemmer på lårene til barnet. Barnet er sikkert søtt det, men send det på snap til familie, ikke legg det ut på bedriftsstory med sladdet ansikt. 

• Liker 13
Gjest tullerikke
Skrevet
Sozzen skrev (6 timer siden):

Viktig å skryte av at hun skjermer ungen. 

Skrevet

Viser fram at håret har vokst ut… Hadde jeg vært H, hadde jeg ventet lenge med å snakke om håret til barnet mitt igjen etter å ha barbert det - og delt det - for at det skal gro ut tykkere. 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

For en stund tilbake kom HD med sine tips når det gjelder valg av stoff på kjoler. Mener å huske at hun skrev ganske tydelig at hun styrer unna polyester. Dette gjelder tydeligvis ikke kjoler hun får via samarbeidspartnere. Flere av kjolene fra Bubbleroom og Ellos er 100 % polyester. Igjen stiller jeg tvil ved hennes troverdighet. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Umerket reel ute nå. I story har hun nemlig annonselinker til alle kjolene. Håper flere rapporterer.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Gjest Finlay
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

For en stund tilbake kom HD med sine tips når det gjelder valg av stoff på kjoler. Mener å huske at hun skrev ganske tydelig at hun styrer unna polyester. Dette gjelder tydeligvis ikke kjoler hun får via samarbeidspartnere. Flere av kjolene fra Bubbleroom og Ellos er 100 % polyester. Igjen stiller jeg tvil ved hennes troverdighet. 

Hun var tydelig på at hun styrte unna polyester ja..

Hele kjoleopplegget hennes er jo galskap! Det hjelper dessverre ikke miljøet å ha kjolesalg i ny og ne når hun hele tiden pøser på med med stadig nye i et hårreisende tempo.

Nå også polyester, altså plast, som ikke brytes ned. Ofrer hun ikke en tanke på hva slags klode arvingen og igjen hennes arvinger skal arve?🌏

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Sol, admin.

Skrevet

Anbefaler dere heller å følge sprekeremeg på Instagram. Hun er en person man blir glad av 😀

Helene er bare negativ 🫣

• Liker 6
Skrevet
cerruti skrev (På 19.6.2022 den 19.16):

Viser fram at håret har vokst ut… Hadde jeg vært H, hadde jeg ventet lenge med å snakke om håret til barnet mitt igjen etter å ha barbert det - og delt det - for at det skal gro ut tykkere. 

Har hun seriøst gjort det ?🤣🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
mumrikk1 skrev (10 timer siden):

Umerket reel ute nå. I story har hun nemlig annonselinker til alle kjolene. Håper flere rapporterer.

Hvordan rapporterer dere? 

Skrevet (endret)

IMG_20220621_225312.thumb.jpg.ba324056f707cc8002633f6c3db4e30b.jpgSer ut til at hun har glemt et ord. Det begynner på "ann" og slutter på "onse"... 

Endret av Grøfteblomst
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Gjest tullerikke
Skrevet
Grøfteblomst skrev (1 time siden):

Ser ut til at hun har glemt et ord. Det begynner på "ann" og slutter på "onse"... 

Screenshot_2022-06-21-17-18-21-39_1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg

Hun kom plutselig på det, så nå er det på plass.

Skrevet
Rosasko skrev (22 timer siden):

Anbefaler dere heller å følge sprekeremeg på Instagram. Hun er en person man blir glad av 😀

Helene er bare negativ 🫣

Enig! Hun er kjempefin å følge❤️Hun framstår som ærlig hele veien og fremstår hverken som «besservisser» eller spydig i kommentarer. Og har en variert og fin konto. Eller; trivelig konto❤️

• Nyttig 4
Skrevet

Den blenderen brukes nok daglig slik som walkpaden 👍

• Liker 7
Skrevet
ARima skrev (På 20.6.2022 den 23.00):

Har hun seriøst gjort det ?🤣🤣🤣

Jepp, det gjorde hun…jeg kan bare ikke skjønne at noen tror at håret blir tykkere dersom man barberer det 😂 Det er jo hårsekkene UNDER HUDEN som styrer det 👍

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...