Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis hun syns det er hektisk nå så er det jo bare å glede seg til hun må rekke bhg, fikse matpakker osv. Er jo ren luksus med bare ett barn.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest tullerikke
Skrevet
Beatbox skrev (42 minutter siden):

..det går faktisk an å vise seg frem i undertøy UTEN * guuuud så deilig jeg er og kom og ta meg blikket *....Siste IG-innlegg...

Deilig?

Gjest Finlay
Skrevet
Beatbox skrev (1 time siden):

..det går faktisk an å vise seg frem i undertøy UTEN * guuuud så deilig jeg er og kom og ta meg blikket *....Siste IG-innlegg...

Skjønner ikke helt poenget hvis det er Outfit of the day hun skal vise. Hvorfor ikke bare vise den nye(!) kjolen?

Vi forstår jo at du har undertøy under.

Skrevet
Finlay skrev (30 minutter siden):

Skjønner ikke helt poenget hvis det er Outfit of the day hun skal vise. Hvorfor ikke bare vise den nye(!) kjolen?

Vi forstår jo at du har undertøy under.

Faktisk 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Beatbox skrev (2 timer siden):

Hahaha ja ikke sant, men det er nok veldig fjernt for Dragen 😂😂

• Liker 2
Skrevet

Men den nye kjolen var faktisk veldig fin, og ikke kliss lik mange av de andre hun har. Passa sammen med veska og skoene også. Og mange som driver med outfit of the day begynner faktisk med undertøy så det er heller ikke et nytt begrep

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet
Caroline1986 skrev (13 minutter siden):

Og mange som driver med outfit of the day begynner faktisk med undertøy så det er heller ikke et nytt begrep

Å? Hvem da?

Husker det var mye av det for noen år siden, men synes ikke det er så vanlig nå. Nå har jeg inntrykk av at de stort sett viser - Outfit of the day, altså det antrekket de reklamerer for den dagen. 

At mange influencere ellers benytter enhver anledning til å vise kropp er en annen sak. 

Skrevet (endret)
Finlay skrev (32 minutter siden):

Å? Hvem da?

Husker det var mye av det for noen år siden, men synes ikke det er så vanlig nå. Nå har jeg inntrykk av at de stort sett viser - Outfit of the day, altså det antrekket de reklamerer for den dagen. 

At mange influencere ellers benytter enhver anledning til å vise kropp er en annen sak. 

Flere jeg følger på insta blant anna. Man ser jo halvnakne damer rundt omkring hele tiden. Og da tenker jeg på både norske og internasjonale. Et godt eksempel er sophiehannah på insta, hun har 1,5mill følgere og begynner alltid outfitvideoene sine i undertøy

Endret av Caroline1986
Gjest Finlay
Skrevet
Caroline1986 skrev (1 minutt siden):

Flere jeg følger på insta blant anna. Man ser jo halvnakne damer rundt omkring hele tiden. Og da tenker jeg på både norske og internasjonale. 

Ja, som sagt - mange influencere benytter enhver anledning til å vise kropp.

Men her var det altså snakk om å stille i undertøyet i samme åndedrag som man viser dagens antrekk, altså dagens reklame for klær. Uten at det er reklame for undertøy.

Ser ikke en gang Sophie Elise gjøre det, selv om hun er glad i å vise undertøy. De aller fleste viser de klærne de er betalt for å vise. Ferdig med det.

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Ja, som sagt - mange influencere benytter enhver anledning til å vise kropp.

Men her var det altså snakk om å stille i undertøyet i samme åndedrag som man viser dagens antrekk, altså dagens reklame for klær. Uten at det er reklame for undertøy.

Ser ikke en gang Sophie Elise gjøre det, selv om hun er glad i å vise undertøy. De aller fleste viser de klærne de er betalt for å vise. Ferdig med det.

Okei ja jeg ser forskjellen. Sophiehannah feks viser frem sine egne klær og hvordan hun styler antrekkene til forskjellige festivaler osv

• Liker 1
Skrevet

Shady igjen. Noen spør hvor kjolen er fra k kommentarfeltet. Å hun svarer med at hun  skal sende det på dm. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes hun ser flott og glad ut om dagen! Bedre med kjoler enn mye annet som har vært, synes jeg. 

• Liker 2
Skrevet
cerruti skrev (31 minutter siden):

Jeg synes hun ser flott og glad ut om dagen! Bedre med kjoler enn mye annet som har vært, synes jeg. 

Får tro hun setter litt penger på sparekonto også, i tillegg til shoppinggalskapen hun bedriver for tiden. Så de har penger til dyrlege om det blir noe med hunden... sist måtte de tigge penger på spleis 🤦‍♀️

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg synes det er bra at hun kommenterer rundt dette som har stormet rundt CBE de siste dagene, Helene har jo til en viss grad eksponert datteren sin men har blitt flinkere til å slutte å bruke navn og dele informasjon, og det tror jeg hun er glad for nå. Også bra at hun har lest seg opp på hva kritikken mot CBE faktisk bunner i, og sier ifra om at konstruktiv kritikk ikke er mobbing. 

• Liker 13
Skrevet
Caroline1986 skrev (4 minutter siden):

Jeg synes det er bra at hun kommenterer rundt dette som har stormet rundt CBE de siste dagene, Helene har jo til en viss grad eksponert datteren sin men har blitt flinkere til å slutte å bruke navn og dele informasjon, og det tror jeg hun er glad for nå. Også bra at hun har lest seg opp på hva kritikken mot CBE faktisk bunner i, og sier ifra om at konstruktiv kritikk ikke er mobbing. 

Jeg er veldig enig, synes det var veldig fint at hun tok det opp. Forfriskende å se en influencer som ikke strømmer til for å slenge igjen hjerter inne hos CBE 😄 

• Liker 8
Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Nikea skrev (41 minutter siden):

Jeg er veldig enig, synes det var veldig fint at hun tok det opp. Forfriskende å se en influencer som ikke strømmer til for å slenge igjen hjerter inne hos CBE 😄 

Flott av Helene👍

Synes det er skuffende, og ganske merkelig at selv Ingeborg Senneset er innom CBE med støtte og klem. Åpenbart uten å sette seg inn i saken. Hun er jo ellers kritisk til sharenting.

-Hvis en influenser er produktet, blir da barnet tilbehøret?

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/QoALa4/hvis-en-influenser-er-produktet-blir-da-barnet-tilbehoeret

Endret av Finlay
Skrevet
Finlay skrev (4 timer siden):

Flott av Helene👍

Synes det er skuffende, og ganske merkelig at selv Ingeborg Senneset er innom CBE med støtte og klem. Åpenbart uten å sette seg inn i saken. Hun er jo ellers kritisk til sharenting.

-Hvis en influenser er produktet, blir da barnet tilbehøret?

https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/QoALa4/hvis-en-influenser-er-produktet-blir-da-barnet-tilbehoeret

Ja det ble jeg også veldig overrasket over! Merkelig av Senneseth å støtte dette

• Liker 2
Gjest tullerikke
Skrevet

Hva er disse høye kravene dine HD? Du legger ut om det samme hele tiden, men hva med å faktisk gjøre noe med det🤷‍♀️

Skrevet

Alle disse tingene hun roser opp i skyene og er sååå fornøyd med, som tredemølle, GroGro mat, utendørsklær, vogner fra Twistshake osv osv, de hører vi ingenting om lenger. Er det sånn at når samarbeidet er over for merket/produktet så stopper man å bruke det/nevne det? Så aldri igjen den vogna hun var så fornøyd med men aldri hadde brukt. Diverse matprodukter, pulver og shaker blir aldri nevnt igjen, ytterklær brukes aldri igjen. Er det rart troverdigheten daler? Gjelder ikke bare HD, men tok henne som eksempel. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (7 minutter siden):

Alle disse tingene hun roser opp i skyene og er sååå fornøyd med, som tredemølle, GroGro mat, utendørsklær, vogner fra Twistshake osv osv, de hører vi ingenting om lenger. Er det sånn at når samarbeidet er over for merket/produktet så stopper man å bruke det/nevne det? Så aldri igjen den vogna hun var så fornøyd med men aldri hadde brukt. Diverse matprodukter, pulver og shaker blir aldri nevnt igjen, ytterklær brukes aldri igjen. Er det rart troverdigheten daler? Gjelder ikke bare HD, men tok henne som eksempel. 

Money talks...og får hun ikke betalt så blir det stille....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...