Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Summeer skrev (3 timer siden):

Når budskapet er at man er stolt av kroppen sin så synes jeg det blir dobbeltmoralsk å skulle posere bort halve bredden sin. "Hendene plassert midt på og ikke på siden" posering er forbeholdt tykke folk som vil se mindre ut....

Absolutt ikke. Slik posering er helt normalt i SoMe.  
Når det kommer til HD, så blir en mengde brukere støtt over at hun kan tillate seg å posere. Hun har jo tross alt sagt at hun er stolt av kroppen sin. Da er det ikke lov å posere. Det er forbeholdt tynne jenter som er stolt av kroppen sin.

Hvis hun deler et innlegg der hun viser frem valker, så blir jammen meg noen støtt over det også. Da prøver hun å være kul og etterligne noen… 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet
Infinity skrev (2 minutter siden):

Når det kommer til HD, så blir en mengde brukere støtt over at hun kan tillate seg å posere. Hun har jo tross alt sagt at hun er stolt av kroppen sin. Da er det ikke lov å posere. Det er forbeholdt tynne jenter som er stolt av kroppen sin.

Hvis hun deler et innlegg der hun viser frem valker, så blir jammen meg noen støtt over det også. Da prøver hun å være kul og etterligne noen… 

Det er en uting å posere seg tynnere, uavhengig av vekt. Og nei, vi trenger ikke å se kropp uansett fasong for å få bevist at man er såååå glad i kroppen sin. Budskapet står fint alene uten å få en kropp i undertøy opp i feeden min. 

Skrevet
Infinity skrev (3 timer siden):

Jeg syns egentlig du har et veldig godt poeng. Jeg har selv reagert på at hun poserer seg slankere og gjør alt for å fremheve noe som kan gi et inntrykk av at hun er slank/tynn, men det gjør jo alle, inkludert de som er slanke fra før. De som trener rumpe poserer for at rumpen skal se størst mulig ut, "alle" vil ha timeglassfasongen (og skremmende mange hevder de har den) og gjør alt for å etterligne det største idealet. Slank/tynn, med former på de riktige stedene.

Skrevet
Silk skrev (19 minutter siden):

Jeg syns egentlig du har et veldig godt poeng. Jeg har selv reagert på at hun poserer seg slankere og gjør alt for å fremheve noe som kan gi et inntrykk av at hun er slank/tynn, men det gjør jo alle, inkludert de som er slanke fra før. De som trener rumpe poserer for at rumpen skal se størst mulig ut, "alle" vil ha timeglassfasongen (og skremmende mange hevder de har den) og gjør alt for å etterligne det største idealet. Slank/tynn, med former på de riktige stedene.

Posering er normalen blant influencere uansett størrelse. Personlig synes jeg det kan bli litt mye uansett hvem det er. HD har jo sine 2-3 standard posisjoner så det virker veldig oppstilt (det er det samme hos CBE f.eks.). Hun hadde sett mye bedre ut om hun var litt mer naturlig på bildene. Stive poseringer kler veldig få i forhold til deres naturlige bevegelser og utstråling ❤️

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av lama13
Skrevet
3 minutter siden, lama13 said:

Hvor finner man den siste posten hun snakker om på story om hvorfor 17.mai ble annerledes enn hun hadde trodd?

Er siste innlegg på insta. Hun skriver at 17.mai pleide å være en sår dag, men i går ble den veldig fin pga datteren, og iveren etter å lage en fin familiedag. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

^ Altså, den «ser ut som om jeg holder på å tisse på meg»-poseringen er ikke kledelig for noen.

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fint innlegg i går. Synd den teite reelen fulgte like etter.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest tullerikke
Skrevet
alix skrev (3 timer siden):

Fint innlegg i går. Synd den teite reelen fulgte like etter.

Hun legger ut så dårlige reels hele tiden. Prøver å overbevise seg selv og andre at hun er fornøyd med kroppen, men det skinner igjennom. 

Skrevet

Tråden er ryddet for manglende kildehenvisning. 

Sol, admin.

Skrevet

Siste på insta i Story «Nettop klikket Hjem en ny en også med masse farger» ….Se denne her da …. Merket med annonse i dag forresten 👏🏼 Utrolig stort forbruk av klær og sminke 😳 Må jo ha en feit lønning tross hu får spons osv for hu må jo skatte av det eller ? 
På tide å bli voksen å gå ned på forbruket og begynne med bolig sparing kansje 🫤

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (6 minutter siden):

Siste på insta i Story «Nettop klikket Hjem en ny en også med masse farger» ….Se denne her da …. Merket med annonse i dag forresten 👏🏼 Utrolig stort forbruk av klær og sminke 😳 Må jo ha en feit lønning tross hu får spons osv for hu må jo skatte av det eller ? 
På tide å bli voksen å gå ned på forbruket og begynne med bolig sparing kansje 🫤

Nå vet vi ingenting om hennes økonomi og om hun sparer til bolig eller ikke.

Hva hun bruker pengene sine på er vel også hennes sak.

• Liker 6
Gjest Finlay
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (1 time siden):

Siste på insta i Story «Nettop klikket Hjem en ny en også med masse farger» ….Se denne her da …. Merket med annonse i dag forresten 👏🏼 Utrolig stort forbruk av klær og sminke 😳

Ja, hun fronter et helt sinnssykt forbruk. Alle de kjolene! Det verste er at mange av dem er til forveksling like😂 

Men er det ikke sånn at influencere ofte sender tilbake klærne etter reklamejobben er gjort? Kan jo være at det er tilfellet her..🤔

Skrevet
Finlay skrev (3 timer siden):

Ja, hun fronter et helt sinnssykt forbruk. Alle de kjolene! Det verste er at mange av dem er til forveksling like😂 

Men er det ikke sånn at influencere ofte sender tilbake klærne etter reklamejobben er gjort? Kan jo være at det er tilfellet her..🤔

Om en så på det kjole stativet hun la ut på historie og fulgt med på snap konto på kles salg så har mange av hennes kjoler blitt beholdt eller solgt 😅  En vet jo selv hva en ny feks bh koster i dag og forskjellen på pris ala kapphal og change der sistnevte hun både kjøper selv å får sponset koster 😬 Og ikke minst all den sminken hun har og kjøper inn nytt hele tiden uten å bruke opp det hun har ….. sinnsykt forbruk av det meste etter min mening 😅 

• Liker 12
Gjest MonsteraBlomst
Skrevet

Jeg er sikkert litt fargeblind og sånn, for jeg synes at alle kjolene hun viser er like både i fasong og farger. Det er masse blomster på alt. Hva skal man med så enormt mange «like»kjoler, lurer jeg på. 

Og dette l «motorsykkelbeltet» er veldig lite fint. Men for all del, hver din smak. 

Skrevet (endret)
18 minutter siden, MonsteraBlomst said:

Jeg er sikkert litt fargeblind og sånn, for jeg synes at alle kjolene hun viser er like både i fasong og farger. Det er masse blomster på alt. Hva skal man med så enormt mange «like»kjoler, lurer jeg på. 

Og dette l «motorsykkelbeltet» er veldig lite fint. Men for all del, hver din smak. 

Ren spekulasjon fra meg, men siden 99% av innlegga med «klikka meg hjem denne» er etterfulgt av reklamelink, så tror jeg penger er det som gjelder. Hun får det meste sponsa. Tviler på hun trenger 20 kjoler med samme snitt og mønster. Hadde hun måtte betale alt selv tror jeg antallet hadde vært halvert minst 

Endret av Lileep
  • Liker 5
Skrevet
MonsteraBlomst skrev (16 minutter siden):

Tenker i forhold til det «motorsykkel» belte du nevner ….Hun bærer det rett under puppa . Har selv store (større enn HD) men vet for å få bedre/lengre midje bruker en heller en bedre bh og løfter opp puppa noe som gjør en slankere tross brede hofter ☺️ Men som du sier , hver sin smak 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (3 minutter siden):

Ren spekulasjon fra meg, men siden 99% av innlegga med «klikka meg hjem denne» er etterfulgt av reklamelink, så tror jeg penger er det som gjelder. Hun får det meste sponsa. Tviler på hun trenger 20 kjoler med samme snitt og mønster. Hadde hun måtte betale alt selv tror jeg antallet hadde vært halvert minst 

Men hun må ve betale skatt av sponsa kjoler ?? 

• Liker 2
Skrevet
Just now, Fredrikstad71mod said:

Men hun må ve betale skatt av sponsa kjoler ?? 

Ja, men jeg tror allikavel hun tjener mer enn hun må ut med alt i alt 

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hvor mange andre type bilseter hun vurderte før denne nydelige personen fra firmaet som sponser henne med alt, anbefalte nettopp denne bilstolen.. troverdighet = 0

Beklager HD, men du har gravd din egen grav mtp å reklamere for noe.. 

• Liker 8
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...