Lileep Skrevet 15. mai 2022 #12741 Skrevet 15. mai 2022 Igjen lurer jeg på hvorfor budskap om kroppen osv må kombineres med å være bare i undertøyet? Er det kun når man viser seg halvnaken man akseptere seg selv? Tenker hun at det å være påkledd ikke får frem budskapet? Jeg personlig mener hun ikke får frem budskapet uansett, halvnaken eller påkledd, for hun lyser usikkerhet, ukomfortabel og langtfra fornøyd med seg selv! Jeg mener hun ikke er rett person til å prøve å overbevise følgerene at man er god nok som man er! 19 1
Gjest Finlay Skrevet 15. mai 2022 #12742 Skrevet 15. mai 2022 Lileep skrev (18 minutter siden): Igjen lurer jeg på hvorfor budskap om kroppen osv må kombineres med å være bare i undertøyet? Er det kun når man viser seg halvnaken man akseptere seg selv? Tenker hun at det å være påkledd ikke får frem budskapet? Jeg personlig mener hun ikke får frem budskapet uansett, halvnaken eller påkledd, for hun lyser usikkerhet, ukomfortabel og langtfra fornøyd med seg selv! Jeg mener hun ikke er rett person til å prøve å overbevise følgerene at man er god nok som man er! Budskapet er jo (enda en gang) at -VI er viktigere enn kroppen vår, og vi skal IKKE vurderes på grunnlag av hvordan kroppen vår ser ut. Når poenget "understrekes" (enda en gang) med - Av med klærne, stå i undertøy, vrikk vrikk vrikk - ja da blir det bare komisk😆
Despicable Me Skrevet 16. mai 2022 #12743 Skrevet 16. mai 2022 Reels som hun lager kunne vært litt bra om hun hadde trodd på de selv 🙄 5 1
Gjest tullerikke Skrevet 16. mai 2022 #12744 Skrevet 16. mai 2022 Despicable Me skrev (8 minutter siden): Reels som hun lager kunne vært litt bra om hun hadde trodd på de selv 🙄 Og øvd litt mer på hvordan opptre foran kamera. Hun kler det ikke.
Fotballfluen Skrevet 16. mai 2022 #12745 Skrevet 16. mai 2022 (endret) Helene har jo misforstått hele greia. Poenget er ikke at normalvektige har bedre intellektuell kapasitet eller bedre psyke enn andre, men man kan anta at man blir en bedre utgave av seg selv som normalvektig kontra overvektig. Da snakker vi overvekt, ikke et par kg for mye. Endret 16. mai 2022 av Fotballfluen 9 1
Sozzen Skrevet 16. mai 2022 #12746 Skrevet 16. mai 2022 Syns Sanna sin artikkel var bra eg. Men så vet vi jo at det blir krenkefest og offerroller så fort noen tar opp temaet overvekt. Da fatshamer man med en gang.. 8 1
Orly Skrevet 16. mai 2022 #12747 Skrevet 16. mai 2022 Sanna sin artikkel var ikke bra, hurra for fitfocus som skriver det som det er 5 3
*blueberry* Skrevet 16. mai 2022 #12748 Skrevet 16. mai 2022 Alle som er litt kjent med Sanna fra før vet at hun er provoserende med vilje. Hun elsker å få litt «liv» i oss nordmenn, og de aller fleste misliker kronikkene hennes. Jeg tror ikke denne kronikken vil skade noen andre enn henne selv, og egentlig ikke det heller siden ryktet hennes ikke er så bra fra før. Når det er sagt liker jeg egentlig den direkte provoserende Sanna, men her bommet hun litt på mottaker. 2 1
Sozzen Skrevet 16. mai 2022 #12749 Skrevet 16. mai 2022 Jeg syns ikke Helene fremmer fedme i hele tatt men syns hun der Carina Gjesdal som Sanna svarer er langt over det jeg vil kalle kroppspositivist. Hun syns jeg faktisk fremmer overvekt. 4
Fredrikstad71mod Skrevet 16. mai 2022 #12750 Skrevet 16. mai 2022 Fra HD story … ang den artikkelen hun måtte kommentere . I starten der sier hun selv at hun er normal vektig 😳🤪 I følge hennes BMI er hu ihvertfall ikke det . Har hun så vansker med å se at hun er overvektig ??? Vær stolt av den du er uansett vekt men blir helt huggærn av hvordan HD ser på seg selv 🙄 10 2
Lileep Skrevet 16. mai 2022 #12751 Skrevet 16. mai 2022 3 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Fra HD story … ang den artikkelen hun måtte kommentere . I starten der sier hun selv at hun er normal vektig 😳🤪 I følge hennes BMI er hu ihvertfall ikke det . Har hun så vansker med å se at hun er overvektig ??? Vær stolt av den du er uansett vekt men blir helt huggærn av hvordan HD ser på seg selv 🙄 Hun snakker ikke om seg selv, hun snakker om hva som står i artikkelen.. hun gjenforteller det hun har lest 1 3
Summeer Skrevet 16. mai 2022 #12752 Skrevet 16. mai 2022 Hvis hun trives så godt med den kroppen hun har lurer jeg på hvorfor hun setter hendene i midten av magen og ikke i sidene for å illudere en midje. Hvis hun trives med kroppen sin så burde hun jo stå for den hun er.... 9 1
Fredrikstad71mod Skrevet 16. mai 2022 #12753 Skrevet 16. mai 2022 Lileep skrev (32 minutter siden): Hun snakker ikke om seg selv, hun snakker om hva som står i artikkelen.. hun gjenforteller det hun har lest Da må du høre en gang til … hun sier den gang hun var overvektig men nå normalvektig … helt i starten
Jojoslanker Skrevet 16. mai 2022 #12754 Skrevet 16. mai 2022 Fredrikstad71mod skrev (3 minutter siden): Da må du høre en gang til … hun sier den gang hun var overvektig men nå normalvektig … helt i starten Du har misforstått. Hun snakker ikke om seg selv. 1
Lileep Skrevet 16. mai 2022 #12755 Skrevet 16. mai 2022 1 minutt siden, Fredrikstad71mod said: Da må du høre en gang til … hun sier den gang hun var overvektig men nå normalvektig … helt i starten Da må du kanskje lese kronikken, for det er dette den handler om. I story sier hun; det er veldig frustrerende med folk som: ( her kommer det snakk om det du kritiserer). Hvordan du klarer å høre det som at hun snakker om seg selv forstår jeg faktisk ikke? 1
Gjest Kattedama Skrevet 16. mai 2022 #12756 Skrevet 16. mai 2022 (endret) Ser at trenden med umerket reklame i reel fortsetter, man må kunne forvente at en influenser klarer å merke riktig etter så mange år i gamet. Når det er sagt, så må jeg si at hun har rett i at man kan måtte forvente at man behandles likt uavhengig av utseende. Det å snakke ned overvekt og overvektige er ikke veien å gå i 2022. Endret 16. mai 2022 av Lill :)
Orly Skrevet 17. mai 2022 #12757 Skrevet 17. mai 2022 Fredrikstad71mod skrev (6 timer siden): Da må du høre en gang til … hun sier den gang hun var overvektig men nå normalvektig … helt i starten Er nok du som må høre en gang til,, hun snakker ikke om seg selv
cerruti Skrevet 17. mai 2022 #12758 Skrevet 17. mai 2022 Orly skrev (1 time siden): Er nok du som må høre en gang til,, hun snakker ikke om seg selv Og dessuten er hun langt fra den str som noen her synes å tro. Kanskje det har blitt for vanlig å se modell-str i mediene.
Infinity Skrevet 17. mai 2022 #12759 Skrevet 17. mai 2022 Summeer skrev (11 timer siden): Hvis hun trives så godt med den kroppen hun har lurer jeg på hvorfor hun setter hendene i midten av magen og ikke i sidene for å illudere en midje. Hvis hun trives med kroppen sin så burde hun jo stå for den hun er.... Sorry, men slike kommentarer er så idiotiske. Du mener altså at posering er for normalvektige, for så vidt det jeg ser på det store internett, så poserer normalvektige/ tynne personer stort sett 100 % av tiden. De står altså ikke for hvem de er ? Er de ikke fornøyd med hvem de er ? Når de vrir på kroppen og setter hendene i siden, da er de egentlig misfornøyd med noe i motsetning til at de poserer for bildet ? Hvorfor er det andre krav til HD ? 5 1
Summeer Skrevet 17. mai 2022 #12760 Skrevet 17. mai 2022 Infinity skrev (4 timer siden): Sorry, men slike kommentarer er så idiotiske. Du mener altså at posering er for normalvektige, for så vidt det jeg ser på det store internett, så poserer normalvektige/ tynne personer stort sett 100 % av tiden. De står altså ikke for hvem de er ? Er de ikke fornøyd med hvem de er ? Når de vrir på kroppen og setter hendene i siden, da er de egentlig misfornøyd med noe i motsetning til at de poserer for bildet ? Hvorfor er det andre krav til HD ? Når budskapet er at man er stolt av kroppen sin så synes jeg det blir dobbeltmoralsk å skulle posere bort halve bredden sin. "Hendene plassert midt på og ikke på siden" posering er forbeholdt tykke folk som vil se mindre ut.... 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå