Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
35 minutter siden, cerruti said:

Hvorfor si A og ikke B, når det er åpenbart at du sier A for spekulasjoner? Jfr. nye medisiner. 

Alt for å skape oppmerksomhet. At den oppmerksomheten kan utvikle seg i negativ retning er noe hun kan bruke for å høste sympati senere.. så det betyr ikke noe om det blir negativt. Samme tralten hele tiden. 
Merker jo selv at jeg begynner å spekulere i om disse medisinene er de samme som hun har vært så negativ til for litt siden.. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest tullerikke
Skrevet

Sært å i hele tatt legge ut video om at hun er kvalm. Hvorfor ikke bare drite i å legge ut noe i hele tatt🤷‍♀️🙄 Kvalme er bivirkning på antidepressiva. Bare spekulasjoner så klart. 

Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

HD: Blir så kvalm av den nye medisinen.

Følger: Hvilken medisin har du begynt på? 

HDs neste reel: Meg når folk spekulerer i hvilke medisiner jeg bruker:ohmy: :nei:🖕

Det er vel for å skape innhold (reel), men det sier seg selv at om man ikke vil ha spørsmål om ting så holder man det privat. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet

Jeg har til gode å se alt hatet hun får ( i følge henne selv) om kroppen sin. Eneste jeg ser er ei som kopierer andre i samme nisje som henne. 

Skrevet

*viser meter på meter med kjoler i story*

«dette er mitt siste finn-kupp»

*viser flere kjoler*

«Nei, dette er faktisk mitt siste finn-kupp»

«For lite glade farger, drømmer om enda en kjole i samlingen» 

altså, hva!? 🤯 miljø, schmiljø, si! 

(ikke direkte sitat, men etter hukommelsen, orka ikke å se storyene igjen for å sitere korrekt🤪)

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

«Influenseren er ikke venninnen din som anbefaler deg et skikkelig godt produkt. De får betalt, eller en form for gevinst for å reklamere for produktene. Husk det før du klikker på kjøpslenken eller «swiper up».» - Thea Olsen, kronikk i VG: Link

Jeg ser på HD mer og mer som en selger. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet

Er du mulig å lage kleinere reels? 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet
Gjest22 skrev (34 minutter siden):

Det tror jeg faktisk ikke.

Skrevet
Gjest22 skrev (9 timer siden):

Hun overgår seg selv, reelsene blir bare kleinere og kleinere for hver gang 🙈

• Liker 10
Skrevet
Despicable Me skrev (13 minutter siden):

Hermer veldig etter A. Hoff 😖

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Flettfrid skrev (Akkurat nå):

Hermer veldig etter A. Hoff 😖

Hun er en blanding av alle influencere hun ønsker å være selv.

Ble blokkert av AH fordi jeg spurte henne angående reklamemerking av innlegg/video 😅

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Despicable Me skrev (1 time siden):

Krampeaktige begynner de å bli, for vi VET hun sliter med å ha gått opp i vekt og er lite komfortabel i egen kropp. Syns derfor hun kan spare seg for «reelsene» det ikke ligger en oppriktig mening bak. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg føler de reelsene er de samme jeg. Vrir skuldrene og hoftene frem og tilbake, kaster på håret, ene skuldera dyttes opp kombinert med et falsk smil og ofte en finger hun vrikker   På (hvis ikke fingeren er der, legges handa på brystet eller fingeren over munnen), rynker på nesa, hever øyenbrynene. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, lama13 said:

Jeg føler de reelsene er de samme jeg. Vrir skuldrene og hoftene frem og tilbake, kaster på håret, ene skuldera dyttes opp kombinert med et falsk smil og ofte en finger hun vrikker   På (hvis ikke fingeren er der, legges handa på brystet eller fingeren over munnen), rynker på nesa, hever øyenbrynene. 

Helt enig! Det er aldri noe nytt, annet enn at innholdet kan variere noe. Går på reprise hele tiden 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lileep skrev (20 minutter siden):

Helt enig! Det er aldri noe nytt, annet enn at innholdet kan variere noe. Går på reprise hele tiden 

Blir sånn når man ikke har noe nytt å by på...Når det man kommer med er det andre forlengst har lagt unna på loftet fordi det har gått ut på dato da er det på tide å vurdere å skaffe seg et liv utenfor SoMe-verden. For det som nå går på reprise er bare flaut og krampeaktig..

• Liker 7
  • Hjerte 1
Gjest Kattedama
Skrevet

Når umerket reklame knyttes opp mot både ROS og visdomsord 🙄🙄 

Skrevet

Enten hadde jeg farget etterveksten eller droppa filter, håret ser jo heeelt corny ut….

• Liker 14
  • Hjerte 1
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Når umerket reklame knyttes opp mot både ROS og visdomsord 🙄🙄 

Hvis det var meg du siktet til ref. visdomsord, så kunne jeg i grunn laget en egen tråd om hvor gjennomsyret av dritt rampelys-forumet er. Det var ganske generelt, men følte det var på sin plass i denne tråden. 

Når det kommer til denne opphengingen i umerket reklame, så kan jeg bare ikke fatte og begripe at folk gidder å kaste bort verdifull tid og energi på å ergre seg over det, og debattere det dag ut og dag inn…

Det er bare å gå ut ifra at alle innlegg med noe som kan kjøpes og som inneholder en link er reklame. Hvorfor skulle Helene Drage (og andre influensere for den saks skyld) legge ved en annonselink om det ikke er et samarbeid? Det er jo bare ekstra merarbeid. Ikke bare fordi de må legge ved en link, men fordi det tar tid å lage innlegget i seg selv. De vil neppe heller strø om seg med linker på varer de har kjøpt selv, særskilt klær, da man gjerne ikke vil at alle andre skal ha akkurat det samme. Og du kan banne på at de opplyser om det hver gang de tipser om noe som ikke er sponsa, hvis det er noe de er såååå fornøyde med at de ikke kunne dy seg.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...