Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest tullerikke
Skrevet

Eneste jeg ser på reelsene, er HD som kaster rundt på håret. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel en filleting, men nå har jeg fulgt henne et par år og det jeg lurer på er: farger hun aldri håret helt inn til hodebunnen? Jeg synes alltid at hun har sånn utvaska lysebrun hårfarge i luggen? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Caroline1986 skrev (6 minutter siden):

Dette er vel en filleting, men nå har jeg fulgt henne et par år og det jeg lurer på er: farger hun aldri håret helt inn til hodebunnen? Jeg synes alltid at hun har sånn utvaska lysebrun hårfarge i luggen? 

Flere frisører jeg har vært til legger aldri striper eller farge helt inn til hodebunnen, dette for å få mykere overgang og ikke tydelig kant med ettervekst etter 2 uker 

• Nyttig 2
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Hebi skrev (3 timer siden):

Her er noen regler ang de linkene hun har begynt å legge ut. 

Bildet la yummymummy ut for hun har begynt å bruke de selv. Å vil at sine følgere skal vite hva som skjer. Få innsikt. Her er noen steg frøken Drage lett hopper over hver eneste gang. 

FDA4D13B-5229-4F74-867B-80DEF8EFC2C2.png

Se der ja, her ligger oppskriften klar. Og i tillegg bevisst når det gjelder sitt ansvar for leserne og ikke minst forbrukere.  

Endret av Lill :)
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Dagens manglende merking av reklame. Og jeg har meldt det til FT.

424DFD9B-FC63-4428-A707-9824FE3A95E2.png

Endret av Lill :)
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Dagens manglende merking av reklame. Og jeg har meldt det til FT.

424DFD9B-FC63-4428-A707-9824FE3A95E2.png

Står jo ganske tydelig at det er en annonselink? Er ikke det bra nok merking? Jeg er ikke helt inn i dette, så spør bare fordi jeg oppriktig ikke vet :)

• Liker 3
Skrevet
Just now, colakake said:

Står jo ganske tydelig at det er en annonselink? Er ikke det bra nok merking? Jeg er ikke helt inn i dette, så spør bare fordi jeg oppriktig ikke vet :)

Mener man skal opplyse om hvor linken fører deg :) 

• Liker 5
Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

Mener man skal opplyse om hvor linken fører deg :) 

Okei, takk for svar :) Har nesten til gode å se at en influencer gjør nettopp det, så jeg trodde derfor ikke at de måtte det. De fleste skriver bare adlink/annonselink og ikke noe om hvor linken fører deg.. 

• Liker 1
Skrevet

Drage snakker stadig om denne skyhøye lista hun legger for seg selv. Men det er jo ikke det som er problemet sånn som jeg ser det. I årevis har hun drevet med det samme, uten varige resultater. Altså, det hun gjør og planlegger fungerer aldri. For meg ser det ut som at det største problemet er at hun setter seg alt for store og mange mål og planer, og mangler evnen til å gjennomføre noen av dem. Alt av mål og utfordringer hun opp igjennom årene har snakket om, ble aldri fullført eller gjennomført. Så kanskje er det der hun må finne en endring. Altså lære seg å sette mål hun faktisk mestrer å gjennomføre. Det har ingenting med skyhøy list å gjøre, men gjennomføringsevne. Den er totalt fraværende. 

• Liker 16
  • Hjerte 3
Skrevet
skruf skrev (15 timer siden):

Flere frisører jeg har vært til legger aldri striper eller farge helt inn til hodebunnen, dette for å få mykere overgang og ikke tydelig kant med ettervekst etter 2 uker 

For meg ser det grått ut i toppen, mulig det skal være sånn eller at det er uheldig lys.

• Liker 1
Skrevet

Fint innlegg i dag. Informativt uten å være for personlig, det kan være et sunt fokus. Ikke mange vet faktaene rundt overspisingslidelse, og det er så mye viktigere enn erfaringer i starten. Anbefaling av ROS er også positivt i mine øyne. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Sally-Go-Round
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Drage snakker stadig om denne skyhøye lista hun legger for seg selv. Men det er jo ikke det som er problemet sånn som jeg ser det. I årevis har hun drevet med det samme, uten varige resultater. Altså, det hun gjør og planlegger fungerer aldri. For meg ser det ut som at det største problemet er at hun setter seg alt for store og mange mål og planer, og mangler evnen til å gjennomføre noen av dem. Alt av mål og utfordringer hun opp igjennom årene har snakket om, ble aldri fullført eller gjennomført. Så kanskje er det der hun må finne en endring. Altså lære seg å sette mål hun faktisk mestrer å gjennomføre. Det har ingenting med skyhøy list å gjøre, men gjennomføringsevne. Den er totalt fraværende. 

Etter å ha fulgt henne i flere år synes jeg det virker som om at det største problemet rett og slett er at trening ikke er så viktig for henne, eller gir henne så mye som hun påstår. Det er faktisk ikke så vanskelig å prioritere å gjøre ting som er viktig for deg,og gir deg mye tilbake. Da finner man unnskyldninger FOR å komme seg på trening fremfor å gjøre noe annet. Ikke unnskyldninger for å IKKE trene. 

Hun snakker om høye krav til seg selv, og at hun trener på ren dedikasjon fremfor motivasjon på tunge dager. Synes de fleste dagene fremstår tunge, og ser lite til høye krav og dedikasjon. Den siste tiden har hun gjentatte ganger tatt opp at hun føler hun har så lite tid til å kommunisere med følgerne sine på SoMe. Hun oppdaterer story daglig, og jeg tror at hun ville fått bedre treningsøkter dersom hun brukte mindre tid på å oppdatere SoMe i bil før og etter trening, samt dokumentere treningen når hun først var på senteret. 

Det er plenty av mennesker som ikke synes det er noe gøy å trene, men de tviholder ikke på imaget om å være en treningsprofil på sosiale medier. Hennes manglende treningsglede skinner gjennom, og da er det heller ikke rart hun føler at hun ikke lengre inspirerer.

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ville heller påstått hun misliker å trene, forstår ikke hvorfor hun prøver å gi inntrykk av motsatt. Virker som det er en kamp i bilen hver dag. 

Ber om tips fra følgerne, for så å gi uttrykk on at hun ikke vil ha dem, og analysere ihjel dette med gi og motta tips. Går det an å tenke mer komplisert? Ikke rart hun sliter med å komme seg på trening. Energityv i seg selv bare det der. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
Just now, EtLiteTroll said:

Jeg ville heller påstått hun misliker å trene, forstår ikke hvorfor hun prøver å gi inntrykk av motsatt. Virker som det er en kamp i bilen hver dag. 

Ber om tips fra følgerne, for så å gi uttrykk on at hun ikke vil ha dem, og analysere ihjel dette med gi og motta tips. Går det an å tenke mer komplisert? Ikke rart hun sliter med å komme seg på trening. Energityv i seg selv bare det der. 

Helt enig! Jeg er samme type selv, måtte virkelig motivere meg selv for å komme meg dit. Så fant jeg ut at tur i skog og mark ga meg tusen ganger mer enn å presse meg til trening på studio. Hvorfor snuser hun ikke på andre måter å være i aktivitet på? Hvorfor må det være senter? Trening er gram og kosthold kg uansett 

• Liker 12
Skrevet

Jeg gjentar meg selv, hvorfor er trening for Helene kun trene styrke på treningssenter?

Hun har hund og barn, hverdagsaktivitet er gull! Og hadde gitt mye bedre resultater enn det hun driver med nå. 
Men hun ligger på sofaen hjemme, og bruker ekstremt lang tid til å komme seg på treningssenteret. 
I mellom tiden kunne hun gått en times tur 🤷🏻‍♀️

Og den waking pad møllen, har hun noen gang brukt den borsett fra den dagen hun filmet reklame ?

Jeg vurderer å kjøpe en til høsten, planen er bruke den mens jeg ser på serier og det er surt ute (merker aktiviteten min daler da) men hun kommer med ingen oppdateringer så da blir det ikke det firma..

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun liker neppe noen form for trening/aktivitet. Men hun har laget seg et image som PT innen styrketrening. 

Hun klarte å komme ned i normalvekt med coach og matplan, men klart det krever sitt. Men dette har hun snakket veldig ned i ettertid "kun spise torsk og brokkoli". Alt er jo relativt, og syns det er synd hun svartmaler det opplegget som funker for flesteparten, nemlig en livsstilsendring fremfor diett.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke at det å ha et hverdagskosthold med mye torsk og brokkoli skal være så negativt og fanatisk som hun skal ha det til. I min familie spiser vi i snitt  brokkoli 3x i uka (mos, kok, ovnsbak, wok, rå i salat) og har mål om 3 fiskemiddager i uka. Vil ikke si det er fanatisk....

Endret av Summeer
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ironisk nok er problemet hennes at hun legger lista for HØYT... Ref hennes egen insta. Altså... Høyt var det siste jeg ville sagt, heller motsatt. Basert på det hun deler har jeg heller inntrykk av at lista ligger relativt lavt sammenlignet med normal aktivitet for et voksent menneske i 20/30-årene. Det gjelder både før og etter barn. Hun tilbringer tilsynelatende mange flere timer på sofaen med hårføneren på enn gjennomsnittsmennesket.

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Ny reel som også skulle vært merket🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...