Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Kattedama
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe særlig kjennskap til andre influensere enn CBE, Funky, HD og SE. Men etter å fulgt litt med på Sara E, TL, og Aurora Hoff forstår jeg muligens bedre hvor H.D kommer fra. Det kan se ut til at innholdet i kanalene hennes er blåkopi av de hun inspireres av. Det er en miks av de alle. Det eneste hun har som er autentisk for henne er åpenheten rundt spiseforstyrrelsen. Jeg vil gi henne kred for siste innlegg, ikke fordi jeg tenker at det er relevant hva hun opplever men at hun deler gode verktøy for håndtere slike følelser. Det er et viktig budskap. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, Lill :) said:

Jeg har ikke hatt noe særlig kjennskap til andre influensere enn CBE, Funky, HD og SE. Men etter å fulgt litt med på Sara E, TL, og Aurora Hoff forstår jeg muligens bedre hvor H.D kommer fra. Det kan se ut til at innholdet i kanalene hennes er blåkopi av de hun inspireres av. Det er en miks av de alle. Det eneste hun har som er autentisk for henne er åpenheten rundt spiseforstyrrelsen. Jeg vil gi henne kred for siste innlegg, ikke fordi jeg tenker at det er relevant hva hun opplever men at hun deler gode verktøy for håndtere slike følelser. Det er et viktig budskap. 

Hvilket innlegg er det? Jeg spør fordi jeg lurer på hvilke verktøy hun deler for å håndtere følelser? Kan ikke finne et innlegg om det i de siste postene hennes

Gjest Kattedama
Skrevet
Lileep skrev (16 minutter siden):

Hvilket innlegg er det? Jeg spør fordi jeg lurer på hvilke verktøy hun deler for å håndtere følelser? Kan ikke finne et innlegg om det i de siste postene hennes

Det er i siste innlegg. Hun skriver om å gi seg selv kred, at det er ok å feile osv 😊

Skrevet
2 minutter siden, Lill :) said:

Det er i siste innlegg. Hun skriver om å gi seg selv kred, at det er ok å feile osv 😊

Ah ok. Det viser litt hvordan vi kan lese ting totalt forskjellig, for jeg leser det ikke som gode verktøy 🙈 jeg leser det mer som en oppsummering om hvordan hun har det og hvorfor. 

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

Ah ok. Det viser litt hvordan vi kan lese ting totalt forskjellig, for jeg leser det ikke som gode verktøy 🙈 jeg leser det mer som en oppsummering om hvordan hun har det og hvorfor. 

Ja, hun gjør det også 😊 men måten hun tenker på er verktøy man lærer for å endre negative tanker. Syns det var et godt nyansert innlegg. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet

Virkelig uprofesjonelt å reklamere/ tipse om en kjole og gjøre det på et toalett😳🤔

• Liker 6
Skrevet
Beatbox skrev (23 minutter siden):

Virkelig uprofesjonelt å reklamere/ tipse om en kjole og gjøre det på et toalett😳🤔

Really?? 

• Liker 7
Skrevet
Sozzen skrev (53 minutter siden):

Really?? 

Ja, det synes jeg også. Og at det gjøres på arbeidsplassen. 

• Liker 11
Skrevet

Uproft å ikke merke den samme kjolen i feed også..

• Liker 10
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være str 42? En av kjolene hum reklamerer for, går bare opp til str 42...

• Liker 4
Skrevet (endret)
Ranunkelen skrev (10 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan hun kan være str 42? En av kjolene hum reklamerer for, går bare opp til str 42...

Hun er vel det da og jukset litt på bildene før operasjonen. Jeg ser på det som en selvfølge at ingen på str. 42-44 får operasjon. 

Endret av cerruti
  • Liker 4
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Denne dama er virkelig ikke sann! Mer ræva merket reklame og lite forbrukervennlige holdninger skal man lete lenge etter. Den teksten til umerket reklame? Jeg blir kvalm. I tillegg er merkingen på IG story ikke i henhold til hvordan det skal gjøres, og jeg er møkklei at folk blir lurt til å klikke på link slik at det plantes cookies når du sjekker hvem firma er.Hun lurer følgerne sine for cash. Shady! «Det skal alltid fremgå av innlegget ditt hvem du reklamerer for. Det er tilstrekkelig at dette blir omtalt i innlegget eller at det går tydelig frem ut fra sammenhengen, f. eks. i tilfeller hvor  det er åpenbart hvilken annonsør som omtales i reklamen. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some

3CBDC993-ED62-46EF-A18A-15E8AA23DED5.png

F297D928-4001-408E-A874-43954AEEE63A.jpeg

Endret av Lill :)
Skrevet
Lill :) skrev (2 timer siden):

Denne dama er virkelig ikke sann! Mer ræva merket reklame og lite forbrukervennlige holdninger skal man lete lenge etter. Den teksten til umerket reklame? Jeg blir kvalm. I tillegg er merkingen på IG story ikke i henhold til hvordan det skal gjøres, og jeg er møkklei at folk blir lurt til å klikke på link slik at det plantes cookies når du sjekker hvem firma er.Hun lurer følgerne sine for cash. Shady! «Det skal alltid fremgå av innlegget ditt hvem du reklamerer for. Det er tilstrekkelig at dette blir omtalt i innlegget eller at det går tydelig frem ut fra sammenhengen, f. eks. i tilfeller hvor  det er åpenbart hvilken annonsør som omtales i reklamen. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some

3CBDC993-ED62-46EF-A18A-15E8AA23DED5.png

F297D928-4001-408E-A874-43954AEEE63A.jpeg

Virker som om hun bare ikke bryr seg lengre. Hun som var så på å ta andre.

• Liker 10
Skrevet
net0ty skrev (6 minutter siden):

Virker som om hun bare ikke bryr seg lengre. Hun som var så på å ta andre.

Det var jo kun for at hun selv skulle få mer oppmerksomhet! Alt for klikk og likes..

• Liker 3
Gjest Finlay
Skrevet

Nokså sleskt at den umerkede reklamen nærmest konsekvent pakkes inn i kosemose-innlegg, av typen:

-Du er ikke udugelig❤️ Føler du også at du ikke strekker til? Kom du deg ikke på trening i dag du heller?❤️Vi er ikke perfekte, men vi gjør så godt vi kan, og det er helt greit❤️ 

HD framstår bevisst sårbar og utilstrekkelig selv, og retter seg mot følelser og situasjoner mange følgere relaterer til.

"Tilfeldigvis" kledd i kjole fra Ellos eller tights fra Bara. 

Skrevet
Finlay skrev (34 minutter siden):

Nokså sleskt at den umerkede reklamen nærmest konsekvent pakkes inn i kosemose-innlegg, av typen:

-Du er ikke udugelig❤️ Føler du også at du ikke strekker til? Kom du deg ikke på trening i dag du heller?❤️Vi er ikke perfekte, men vi gjør så godt vi kan, og det er helt greit❤️ 

HD framstår bevisst sårbar og utilstrekkelig selv, og retter seg mot følelser og situasjoner mange følgere relaterer til.

På grensen til manipulerende...spille på følelser i håp om at de ikke ser at innlegget er umerket..Det funker ikke HD!

• Liker 9
Gjest Kattedama
Skrevet
Finlay skrev (39 minutter siden):

Jepp! Slesk, kalkulert og uten respekt for forbrukeren. 

Skrevet
Lill :) skrev (11 minutter siden):

Jepp! Slesk, kalkulert og uten respekt for forbrukeren. 

Hvordan kan hun ha respekt for forbrukerne når hun ikke har respekt for seg selv..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...