*blueberry* Skrevet 4. april 2022 #12041 Skrevet 4. april 2022 Sally-Go-Round skrev (29 minutter siden): Hvis HD hadde fulgt reglene/ vært ærlig om reklame hadde sju av de ti siste innleggene vært reklame. Det skjønner vel HD at ikke appeller til følgerne. Hun skjuler jo nå likerklikk på samtlige innlegg, og ikke bare annonseinnlegg slik som før. Antall likes har nok sunket. 6
cerruti Skrevet 4. april 2022 #12042 Skrevet 4. april 2022 Trenger vi virkelig å se et barbert babyhode i håp om tykkere hår i framtiden? 29 1
loffen Skrevet 4. april 2022 #12043 Skrevet 4. april 2022 cerruti skrev (8 minutter siden): Trenger vi virkelig å se et barbert babyhode i håp om tykkere hår i framtiden? Nei.. 13
lama13 Skrevet 4. april 2022 #12045 Skrevet 4. april 2022 cerruti skrev (16 minutter siden): Trenger vi virkelig å se et barbert babyhode i håp om tykkere hår i framtiden? Hva har dette har på en bedriftskonto å gjøre? Om ikke det er forløperen til reklame for et nytt samarbeid om et fantastisk hårprodukt for baby. Blir spennende å se. 8 2
Sally-Go-Round Skrevet 4. april 2022 #12046 Skrevet 4. april 2022 cerruti skrev (38 minutter siden): Trenger vi virkelig å se et barbert babyhode i håp om tykkere hår i framtiden? Måtte Google fordi jeg aldri har hørt om det. Mange kilder mener det er en myte. Jeg kjenner at jeg er skeptisk.
Beneviento Skrevet 4. april 2022 #12047 Skrevet 4. april 2022 På hvilken måte skal det å barbere hodet få håret til å bli tykkere i framtiden? 5
Gjest tullerikke Skrevet 4. april 2022 #12048 Skrevet 4. april 2022 Sally-Go-Round skrev (11 minutter siden): Måtte Google fordi jeg aldri har hørt om det. Mange kilder mener det er en myte. Jeg kjenner at jeg er skeptisk. Har ikke funka på HD. Har bare hørt om utlendinger som gjør det.
Gjest Kattedama Skrevet 4. april 2022 #12049 Skrevet 4. april 2022 Hva man skal bruke bedriftskontoen til
skruf Skrevet 4. april 2022 #12050 Skrevet 4. april 2022 Beneviento skrev (12 minutter siden): På hvilken måte skal det å barbere hodet få håret til å bli tykkere i framtiden? Det er et gammelt kjerringråd, ei myte. Sammen tipset fikk jeg med yngste for 18 år siden pga hun hadde så tynt hår da hun var baby. Teorien er at hvis man fjerner babyfjonet så vil det nye håret som kommer være tykkere. Noe jeg forsåvidt valgte å ignorere. Tenkte at håret uansett ble tykkere når hun ble eldre, og det ble det. Men ja, dette er ikke nye nytt. For meg så er det fullstendig unødvendig, la nå babyen få ha det håret den har. Det er forresten også stor mulighet for at håret som vokser ut er akkurat like tynt som det som ble barbert av. Håret vil bli tykkere med alderen 16
Beneviento Skrevet 4. april 2022 #12051 Skrevet 4. april 2022 skruf skrev (1 minutt siden): Det er et gammelt kjerringråd, ei myte. Sammen tipset fikk jeg med yngste for 18 år siden pga hun hadde så tynt hår da hun var baby. Teorien er at hvis man fjerner babyfjonet så vil det nye håret som kommer være tykkere. Noe jeg forsåvidt valgte å ignorere. Tenkte at håret uansett ble tykkere når hun ble eldre, og det ble det. Men ja, dette er ikke nye nytt. For meg så er det fullstendig unødvendig, la nå babyen få ha det håret den har. Det er forresten også stor mulighet for at håret som vokser ut er akkurat like tynt som det som ble barbert av. Håret vil bli tykkere med alderen Var det jeg regnet med. 1
Jammf Skrevet 4. april 2022 #12052 Skrevet 4. april 2022 😥kjenner jeg blir oppgitt, opprørt, sjokkert og ikke så rent lite overrasket over den kunnskapsløsheten som legges til grunn for å barbere et babyhode. Er det mulig?? Med hennes ....ehmm... kunnskap vedr. ernæring bør hun vel være kjent med prinsippene for å stimulere til hårvekst- sunt kosthold, god søvn etc. I hvilket århundre trodde man at det å barbere hodet til enten voksne eller barn kunne bidra til tykt og sterkt hår? Dette blir for dumt! For meg stiller dette i samme kategori som overtro eller svart magi eller noe annet dumt. Flaut rett og slett! 19
Gjest Finlay Skrevet 4. april 2022 #12053 Skrevet 4. april 2022 Tenk at noen velger å barbere hodet på babyen sin, av forfengelighetsgrunner.. trodde dessuten alle oppegående mennesker i 2022 visste at det ikke påvirker hårkvaliteten. Synes faktisk det er hjerteskjærende😢
alix Skrevet 4. april 2022 #12054 Skrevet 4. april 2022 Nå ble jeg faktisk dårlig. Tenk å gjøre slike grep for noe så ubetydelig som babyhår. 18
AntiBullshit Skrevet 4. april 2022 #12055 Skrevet 4. april 2022 Man kan faktisk få (ekstremt) tykt hår som ungdom/voksen selv om man hadde tynt babyhår som fikk være i fred. Det er jeg et levende eksempel på. Synes som mange andre her at det er skremmende at mor utviser så dårlig dømmekraft og sykelig utseendefokus som hun tar ut på sin egen baby. 23
Yonah Skrevet 4. april 2022 #12056 Skrevet 4. april 2022 (endret) Utseendefokuset fra en dame som er sykelig opptatt av å beundre sitt eget speilbilde er i full gang med å overføres til ungen ser jeg. Endret 4. april 2022 av Yonah 25
Era Vulgaris Skrevet 4. april 2022 #12057 Skrevet 4. april 2022 Jeg har ikke deltatt i tråden på år og dag, da jeg sluttet å følge henne for lenge siden, men nå må jeg bare. Har hun mistet det helt? Barbere hodet til babyen sin, og attpå til publisere det på SoMe?! Det ser jo helt forferdelig ut. Og for hva? At barnet kanskje, muligens skal få tykkere hår i fremtiden. Jeg er rystet. 32 1
cerruti Skrevet 4. april 2022 #12058 Skrevet 4. april 2022 Babyer har jo gjerne tynt og ujevnt hår. Kunne ikke ramlet meg inn å gjøre. Ikke hørt om noen andre som har gjort heller. 14
hufsaaaaa Skrevet 4. april 2022 #12059 Skrevet 4. april 2022 (endret) What?!? Har jeg aldri hørt om, og dermed heller aldri hørt noen i min omgangskrets gjøre heller. Har tydeligvis heldigvis oppegående folk rundt meg. Det er BABYHÅR for pokker, la det være i fred! Utseendepresset kommer da søren meg tidlig nok likevel. Endret 4. april 2022 av hufsaaaaa 15 1
Caroline1986 Skrevet 4. april 2022 #12060 Skrevet 4. april 2022 At hår som barberes blir tykkere er jo bare en myte, ellers ville alle menn som jevnlig barberer håret endt opp som cousin It fra Addams Family. 34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå