Sozzen Skrevet 27. mars 2022 #11881 Skrevet 27. mars 2022 Jeg lurer iblandt på om det er følgere eller seg selv hun vil overbevise om at hun er fornøyd med seg selv. Det skinner veldig igjennom at kropp og vekt er viktig for henne og at hun vil være tynn. Selvom hun prøver hardt å utlyse noe annet. 21 2
Miranda16 Skrevet 27. mars 2022 #11882 Skrevet 27. mars 2022 Hun skylder hele tiden på gravidkroppen når det er slike at hun overspiser på ting med sukker, potetgull og gudene vet ikke hva. Ha, kroppen har garantert endret seg etter graviditeten, men det er ikke hovedårsaken 13
cerruti Skrevet 27. mars 2022 #11883 Skrevet 27. mars 2022 Jeg skjønner ikke det med at kroppen har endret seg så mye. Ja, hun gikk ned et halvt år før graviditeten, men har vel stort sett veid mye mer før det. Når hun nevner at om vekta viser 70, 75 eller 80, så er vel det uansett omtrent en halvering fra før operasjonen. De argumentene hun nevner for å ønske å gå ned er vel dessuten allmenngyldige- det er ikke slik at de fleste som vil ned ikke føler at de har nok verdi eller er opphengt i et tall. Det handler gjerne, som for Helene, om å føle seg fin i klær og å være i grei form. 9
Gjest Kattedama Skrevet 27. mars 2022 #11884 Skrevet 27. mars 2022 Fett nok skrev (2 timer siden): Det er vel det nærmeste jeg kommer en innrømmelse om at man vet man er ekkel, slem og streng med folk på totalt sviktende grunnlag i denne tråden, så jeg tar det. Takk Takk for et konstruktiv bidrag.
irevin Skrevet 27. mars 2022 #11885 Skrevet 27. mars 2022 Dagens story på Facebook; «jeg har sikkert gått opp litt vekt, men har ikke veid meg på lenge»…vel, det er ikke så lenge siden hun proklamerte høyt og tydelig at hun hadde gått ned 2 kg på keto etter noen få dager…… 32 5
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #11886 Skrevet 27. mars 2022 irevin skrev (3 minutter siden): Dagens story på Facebook; «jeg har sikkert gått opp litt vekt, men har ikke veid meg på lenge»…vel, det er ikke så lenge siden hun proklamerte høyt og tydelig at hun hadde gått ned 2 kg på keto etter noen få dager…… Det har hun nok glemt🤪
Miranda16 Skrevet 27. mars 2022 #11887 Skrevet 27. mars 2022 (endret) irevin skrev (22 minutter siden): Dagens story på Facebook; «jeg har sikkert gått opp litt vekt, men har ikke veid meg på lenge»…vel, det er ikke så lenge siden hun proklamerte høyt og tydelig at hun hadde gått ned 2 kg på keto etter noen få dager…… Hun er en eneste stor selvmotsigelse. Man kan ikke stole på en ting hun sier Endret 27. mars 2022 av Miranda16 12 6
irevin Skrevet 27. mars 2022 #11888 Skrevet 27. mars 2022 Miranda16 skrev (10 minutter siden): Hun er en eneste stor selvmotsigelse. Man kan ikke stole på en ting hun sier Lurer på hvor lenge den treningsdagboka blir brukt…. 6
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #11889 Skrevet 27. mars 2022 irevin skrev (4 minutter siden): Lurer på hvor lenge den treningsdagboka blir brukt…. Like lenge som hun kommer til å trene regelmessig og spise keto…
cerruti Skrevet 27. mars 2022 #11890 Skrevet 27. mars 2022 irevin skrev (49 minutter siden): Dagens story på Facebook; «jeg har sikkert gått opp litt vekt, men har ikke veid meg på lenge»…vel, det er ikke så lenge siden hun proklamerte høyt og tydelig at hun hadde gått ned 2 kg på keto etter noen få dager…… Å herlighet, det stemmer. En annen tidsregning der i gården, ja… 8
Lileep Skrevet 27. mars 2022 #11891 Skrevet 27. mars 2022 «Kroppen har uten tvil endret seg etter graviditeten, og jeg er ganske komfortabel med det» Hvem prøver hun å lure? 24
Miranda16 Skrevet 27. mars 2022 #11892 Skrevet 27. mars 2022 Lileep skrev (1 minutt siden): «Kroppen har uten tvil endret seg etter graviditeten, og jeg er ganske komfortabel med det» Hvem prøver hun å lure? Hvor mange ganger har hun sagt det motsatte? 15
Gjest Kattedama Skrevet 27. mars 2022 #11893 Skrevet 27. mars 2022 irevin skrev (1 time siden): Dagens story på Facebook; «jeg har sikkert gått opp litt vekt, men har ikke veid meg på lenge»…vel, det er ikke så lenge siden hun proklamerte høyt og tydelig at hun hadde gått ned 2 kg på keto etter noen få dager…… Lileep skrev (8 minutter siden): «Kroppen har uten tvil endret seg etter graviditeten, og jeg er ganske komfortabel med det» Hvem prøver hun å lure? Influensere tror ikke at folk husker hva som er skrevet tidligere.
Gjest tullerikke Skrevet 27. mars 2022 #11894 Skrevet 27. mars 2022 I stad prøvde hun å venne seg til kroppen igjen og nå var hun ganske komfortabel med den🤨
irevin Skrevet 27. mars 2022 #11895 Skrevet 27. mars 2022 (endret) Lileep skrev (32 minutter siden): «Kroppen har uten tvil endret seg etter graviditeten, og jeg er ganske komfortabel med det» Hvem prøver hun å lure? Det er jo klart at midjen ikke er like smal, hoftene er bredere og puppene større når man har gått opp i vekt. Da passer heller ikke klærne mine like godt…For meg så er det superenkel forskning…Hun hadde vunnet så urolig mye mer på å være ærlig og heller sagt at hun slet med å endre livsstil for å bli slankere. Det skinner jo igjennom ALT - det er det hun ønsker bli. Og det forstår jeg jo, for kan jo virke som om hun har lagt på seg mer enn 2-3 kg siden barseltiden. Men, hadde hun VIRKELIG GITT F i kiloene, så hadde hun frontet det på en annen måte. Og det hadde vært greit - like seg selv, men sånn det er nå, så vil hun jo bli slank. Hun tok jo operasjon pga HELSEN pga overvekt. Kanskje jobbe litt med helsen da Endret 27. mars 2022 av irevin 10 4
Lileep Skrevet 27. mars 2022 #11896 Skrevet 27. mars 2022 (endret) 17 minutter siden, irevin said: Det er jo klart at midjen ikke er like smal, hoftene er bredere og puppene større når man har gått opp i vekt. Da passer heller ikke klærne mine like godt…For meg så er det superenkel forskning…Hun hadde vunnet så urolig mye mer på å være ærlig og heller sagt at hun slet med å endre livsstil for å bli slankere. Det skinner jo igjennom ALT - det er det hun ønsker bli. Og det forstår jeg jo, for kan jo virke som om hun har lagt på seg mer enn 2-3 kg siden barseltiden. Men, hadde hun VIRKELIG GITT F i kiloene, så hadde hun frontet det på en annen måte. Og det hadde vært greit - like seg selv, men sånn det er nå, så vil hun jo bli slank. Hun tok jo operasjon pga HELSEN pga overvekt. Kanskje jobbe litt med helsen da 👆 👏🏻👏🏻👏🏻 En uke på keto i januar, og andre setning i innlegget handler om kiloene som har forsvunnet. En uke på keto nå for kort tid siden var fokuset på de -2kg som vekta viste. Så ikke kom her i å si at du ikke bryr deg om vekta, og ikke vil ned i vekt for å bli slankere HD! Hun bør også begynne å innse den vonde sannheten, at graviditeten ikke er skyld i den store endringen mtp kroppen og klær. For bilder lyger ikke, og når barnet var født så hadde hun en helt annen kroppsfasong enn i dag. Da blir det så innmari teit å skylde på graviditeten. Men den sannheten er nok veldig vond, og ikke minst veldig vanskelig å innrømme. Da er det godt å ha en knagg å henge alt på. Men hun lurer kun seg selv Endret 27. mars 2022 av Lileep 15 7
hvalstad45 Skrevet 27. mars 2022 #11897 Skrevet 27. mars 2022 Jeg skjønner ikke at noen orker å følge Helene, jeg blir helt utmatta hver gang jeg klikker meg inn på insta eller blogg. Det går rundt og rundt og rundt i alltid samme spor, det skjer ingen utvikling og det er samme unnskyldninger og bortfarklaringer hele tida. eneste jeg kan skjønne er for folk som dermed føler seg bedre med seg selv. 11 1
Jolanda Skrevet 27. mars 2022 #11898 Skrevet 27. mars 2022 Lill skrev (På 24.3.2022 den 21.15): Iskaffe mocha kommer vel i en sukkerfri versjon? Det gjelder vel alle iskaffene til Tine? Ja, men den inneholder jo fortsatt 150 kcal. Minst. 2
lama13 Skrevet 27. mars 2022 #11899 Skrevet 27. mars 2022 Jolanda skrev (1 minutt siden): Ja, men den inneholder jo fortsatt 150 kcal. Minst. 132 kcal er det.
Lileep Skrevet 27. mars 2022 #11900 Skrevet 27. mars 2022 8 minutter siden, Jolanda said: Ja, men den inneholder jo fortsatt 150 kcal. Minst. Men på keto teller hun ikke kalorier. Er den med 0 karbo så er den lovlig uavhengig av antall kalorier mtp at hun tillater seg kunstig søtning nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå