Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er ikke innlegget med kjolen fra meah merket med annonse/reklame? Har hun ikke nevnt at hun samarbeider med dem, altså tar betalt for å vise frem klærne og da er det vel reklame? Husker at Helene alltid var en av dem som rettet pekefinger mot bloggere som ikke merket reklame riktig. Noe jeg ikke har fått med meg? 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

«Så og si alle kommenterte på tatoveringen». Kjære HD, mitt tips til deg er å finne deg nye venner som ikke er så negative. Ingen av mine venner ville kommentert noe slikt. 

• Liker 13
Skrevet

Tråden er ryddet for avpsoringer. 

Sol, admin.

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
Sally-Go-Round skrev (22 timer siden):

«Så og si alle kommenterte på tatoveringen». Kjære HD, mitt tips til deg er å finne deg nye venner som ikke er så negative. Ingen av mine venner ville kommentert noe slikt. 

Fint å sitere korrekt.

"Jeg husker så godt alle som skulle fortelle meg.... "  Er hva hun faktisk har skrevet, og det endrer betydningen av setningen betydelig i forhold til det du skriver. Ikke står det noe om, at det er venner som kommenterte heller - kan feks være følgere, familie eller bekjente. Har vel feks vært omtalt i tråden her i negative ordelag tidligere, hvis jeg ikke husker helt feil. 

• Liker 7
Skrevet
Dragonheart skrev (23 minutter siden):

Fint å sitere korrekt.

"Jeg husker så godt alle som skulle fortelle meg.... "  Er hva hun faktisk har skrevet, og det endrer betydningen av setningen betydelig i forhold til det du skriver. Ikke står det noe om, at det er venner som kommenterte heller - kan feks være følgere, familie eller bekjente. Har vel feks vært omtalt i tråden her i negative ordelag tidligere, hvis jeg ikke husker helt feil. 

Jeg synes fortsatt det er ufint av hvem det måtte være å si det om tatoveringen. Det er vel ikke vanlig å kommentere slikt når en viser frem sin tatovering? «Åh den kommer til å bli stygg om noen år»? 

• Liker 7
Skrevet

Sykt å ha slik tvang for å vise kropp slik som hun har..

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
mumrikk1 skrev (40 minutter siden):

Sykt å ha slik tvang for å vise kropp slik som hun har..

Får mere likes av mere hud og det vet hun …  bare se på insta kontoen hennes 😜

• Liker 4
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (26 minutter siden):

Får mere likes av mere hud og det vet hun …  bare se på insta kontoen hennes 😜

Jo men en annen hadde holdt slike bilder for mannen sin, ikke folkemengden. Sykt å tenke på at folk på gata hun møter vet hvordan undertøy hun har og hvordan hun ser ut uten klær. For å ikke glemme foreldre og ansatte i bhg hun skal starte i. Flau på hennes vegne😅

• Liker 15
Skrevet

Hun sier stadig vekk at hun stiller skyhøye krav til seg selv, men dette forstår jeg bare ikke. For ikke en eneste ting hun starter med, blir på noen måte fullført. Det hauses opp, og proklameres stadig for prosjekter av ulik art, men aldri noe som er gjennomført. Så kanskje problemet heller går andre veien, at hun stiller ikke nok krav til seg selv faktisk. For hun gir bare opp gang etter gang. Sett deg heller realistiske mål, og unngå å prate så høyt om alt du skal prøve deg på. Kanskje da løsner det litt. For nå er det bare kaos med dårlige dager, utsettelser og forklaringer på løpende bånd. 

• Liker 26
  • Nyttig 9
Skrevet
mumrikk1 skrev (8 minutter siden):

Jo men en annen hadde holdt slike bilder for mannen sin, ikke folkemengden. Sykt å tenke på at folk på gata hun møter vet hvordan undertøy hun har og hvordan hun ser ut uten klær. For å ikke glemme foreldre og ansatte i bhg hun skal starte i. Flau på hennes vegne😅

Den er jeg helt enig i 😅 For meg er det liksom rart at det skal normaliseres . Kleint om hu var lærer til en av mine ungdommer feks 🤣

• Liker 7
Gjest Kattedama
Skrevet
mumrikk1 skrev (17 minutter siden):

For influensere er kropp topp. For de er ikke det å vise hud eller kropp flaut. Det generer likes og engasjement. 

Gjest tullerikke
Skrevet

Hun skal ha for at hun ikke er flau over kroppen sin, men det er likevel veldig spesielt å vise seg fram på den måten uansett. 

Skrevet
tullerikke skrev (2 timer siden):

Hun skal ha for at hun ikke er flau over kroppen sin, men det er likevel veldig spesielt å vise seg fram på den måten uansett. 

Billig/vulgær kaller vi slike her.. 

• Liker 11
Skrevet
tutsi123 skrev (2 timer siden):

Billig/vulgær kaller vi slike her.. 

Unnskyld, nå må jeg le. Ingen tvil om hvilket tonefall denne kommentaren skal leses i. 😅

• Liker 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (9 timer siden):

Hun sier stadig vekk at hun stiller skyhøye krav til seg selv, men dette forstår jeg bare ikke. For ikke en eneste ting hun starter med, blir på noen måte fullført. Det hauses opp, og proklameres stadig for prosjekter av ulik art, men aldri noe som er gjennomført. Så kanskje problemet heller går andre veien, at hun stiller ikke nok krav til seg selv faktisk. For hun gir bare opp gang etter gang. Sett deg heller realistiske mål, og unngå å prate så høyt om alt du skal prøve deg på. Kanskje da løsner det litt. For nå er det bare kaos med dårlige dager, utsettelser og forklaringer på løpende bånd. 

Det er ikke unormalt å stille skyhøye krav til seg selv og likevel ikke klare å gjennomføre de kravene/målene man setter til seg selv. Og nettopp det er ofte årsaken til indre uro og stress. Høye krav og planer men at man enten mangler gjennomføringsevne eller at kravene er for høye til at de reelt lar seg gjennomføre. 

Høres helt logisk ut i mine ører at HD er en person som setter høye krav til seg selv, men får det ikke i mål, hun er jo åpen om at hun sliter mye med indre uro (derfor hårføner-opplegget; lyden fra bl.a hårføner er det som kalles white noise, en av flere lyder som roer indre uro og stress)

Enig med deg at hun burde ikke fortalt høyt om planene sine, det legger bare et ekstra press på henne. Men det kan være hun tror at det å si det høyt gjør at da må hun gjennomføre det, et virkemiddel. På samme måte som de som skal slutte å røyke og erklærer sluttdato høyt for å legge press på seg selv. Nederlaget ved å ikke klare det blir bare større ved å ha fortalt det til alle. 

• Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvorfor har hun dette behovet for å fortelle absolutt alt.  Det er stadig nye prosjekter , men ikke noe av det blir gjennomført. Ser ikke hun fullfører noen ting. Hun burde heller snakke mer om det hun kan og mestrer. Nå er alt bare kaos og rot.

Og det er greit at hun ikke er flau over kroppen sin ~ men hvorfor må hun stadig vise kropp og hud. Er det en tvang eller en nødvendighet. 

Endret av Murstein
  • Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Just now, Murstein said:

Hvorfor har hun dette behovet for å fortelle absolutt alt.  Det er stadig nye prosjekter , men ikke noe av det blir gjennomført. Ser ikke hun fullfører noen ting. Hun burde heller snakke mer om det hun kan og mestrer. Nå er alt bare rot og kaos.

Og det er greit at hun ikke er flau over kroppen sin ~ men hvorfor må hun stadig vise kropp og hud. Er det en tvang eller en nødvendighet. 

Muligens en avhengighet, en måte å få bekreftelse på. En usikker person søker jo ofte bekreftelse, og kommentarfeltet inneholder jo nettopp dette.

• Liker 6
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...