Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lill :) skrev (29 minutter siden):

Og? Du sitter da virkelig ikke på fasiten om det er høy krenkefaktor eller ikke. Klart du syns reelen var innafor, fint at hun treffer noen. Med tanke på at det er usle 99 likerklikk, så kan man vel ikke påstå at denne "vise finger" reelen traff voldsomt hos publikum. 

Deg om det.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den slettet? Finner ingen reel?

• Liker 3
Skrevet
slipset skrev (37 minutter siden):

Er den slettet? Finner ingen reel?

Ja den er borte nå. Den kritiske kommentaren fikk veldig mange likes så det kan hende hun fant ut at denne reelen ikke falt i smak. 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Gjest Finlay
Skrevet
Kollontaj skrev (10 timer siden):

Høy krenkefaktor her inne. ☺️ Jeg synes reelen var helt innafor. 

"Krenkefaktor"🤣

Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

"Krenkefaktor"🤣

Ha!! Er det noen som drar *krenkekortet* i tide og utide så er det forsvarerne til HD....merkelig hvor personlig enkelte her inne tar all kritikk av HD?!

• Liker 5
Gjest Finlay
Skrevet
Beatbox skrev (20 minutter siden):

Ha!! Er det noen som drar *krenkekortet* i tide og utide så er det forsvarerne til HD....merkelig hvor personlig enkelte her inne tar all kritikk av HD?!

-Å diskreditere argumenter ved å stemple dem som fremmer dem som "krenket by proxy" er elendig hersketeknikk.

(Sakset fra en annen tråd på KG. For ordens skyld. Så kan man prøve å gjette hvilken.😄)

Skrevet

Har hun virkelig blokkert de som likte den kommentaren om fingeren? Herre min, snakk om å være barnslig! Hadde et relativt greit inntrykk av henne frem til nå. 

• Liker 13
Skrevet
Matrosen skrev (6 minutter siden):

Har hun virkelig blokkert de som likte den kommentaren om fingeren? Herre min, snakk om å være barnslig! Hadde et relativt greit inntrykk av henne frem til nå. 

..det er ikke første gangen for å si det sånn...

• Liker 8
Gjest Finlay
Skrevet
Matrosen skrev (41 minutter siden):

En del syntes åpenbart at det var en noe umoden og uhøflig måte å kommunisere sitt budskap på. 

En følger skrev noe sånt som at "Meningen ville kommet like godt fram uten fingeren🙂". En kommentar som vel kommer i kategorien konstruktiv kritikk.

Denne kommentaren fikk mange likes (12 da jeg kikket innom i går kveld). De som likte ble altså blokkert, og hele posten senere slettet. 

Skrevet
Finlay skrev (12 minutter siden):

En del syntes åpenbart at det var en noe umoden og uhøflig måte å kommunisere sitt budskap på. 

En følger skrev noe sånt som at "Meningen ville kommet like godt fram uten fingeren🙂". En kommentar som vel kommer i kategorien konstruktiv kritikk.

Denne kommentaren fikk mange likes (12 da jeg kikket innom i går kveld). De som likte ble altså blokkert, og hele posten senere slettet. 

Jeg likte og ble ikke blokkert.... så er nok forskjell på folk 😊

• Liker 2
Skrevet
Finlay skrev (19 minutter siden):

Den hadde 13 likes sist jeg så den. Dvs 14 mennesker mente fingeren var litt barnslig. At den er slettet kan jo være en positiv ting, en måte å ta imot konstruktiv kritikk på er jo å høre på følgerne og da fjerne det som ikke faller i smak. Umulig å si hvor mange som ble blokkert, vi vet det skjedde med én hvis personen snakker sant (regner jeg med). 

• Liker 2
Skrevet
Lillemor1982 skrev (6 minutter siden):

Jeg likte og ble ikke blokkert.... så er nok forskjell på folk 😊

Det er interessant.

Hvordan tenker du det er forskjell på å like en kommentar? Jeg har tidvis til og med snakket kritikere imot i hennes kommentarfelt, så jeg kan ikke helt se bakgrunnen for blokkeringen.

Mulig posten ble slettet før hun sjekket hvem som hadde likt denne kommentaren som var kritisk til fingeren.

Skrevet
Matrosen skrev (1 time siden):

Jeg ble også blokkert 😆

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet

Imponerende at man klarer å klemme inn to sponset/reklame produkter i et innlegg. Og IKKE merke det som reklame. 

611855CE-9EDA-4F96-AE12-1F45442A332E.png

Skrevet

Ikke fulgt med de siste dagene, så mulig jeg gikk glipp av kontekst. Nå kommenterer hun potensielle kommentarer på at hun ikke sykemeldte seg pga halsbetennelse? Hun skriver også at hun må skrive sånt fordi det kommer så mye kritikk om ikke. Folk misforstår osv. Tror det heller er hun som misforstår kritikk generelt jeg. At hun egentlig ikke forstår at kritikk noen ganger er riktig og ikke er «fordi folk velger å misforstå». Ingen hadde vel bedt henne sykemelde seg om hun ikke sutret over å være på jobb? 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vel legen som sykmelder… 

• Liker 11
Gjest Finlay
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Det er vel legen som sykmelder… 

Ja, det er legen som sykemelder.

Og det er faktisk helt normalt å gå på jobb med halsbetennelse, tror ingen blir krenka av at hun gjør det😂

Skrevet
12 minutter siden, Finlay said:

Ja, det er legen som sykemelder.

Og det er faktisk helt normalt å gå på jobb med halsbetennelse, tror ingen blir krenka av at hun gjør det😂

Jeg skjønner helt ærlig ikke hva hun mener i de siste innlegga på story? Har hun virkelig et behov for å forsvare hvorfor hun drar på jobb? Er det virkelig så mange som blir krenka av at hun ikke holder senga? Har litt vanskelig for å tro på det. Hvis hun hinter til kommentarene her så går jo de mer ut på hvordan det stadig kommer noe i veien for ting, og at det er bra hun holder seg hjemme fra treningssenteret..

• Liker 10
Skrevet (endret)

Jeg gjentar meg selv litt nå, men jeg tror det hadde vært bedre om HD sluttet å overforklare og forsvare sine valg hele tiden. Det vil alltid være noen som reagerer, og kanskje spesielt ang sykdom etter to år med pandemi. Det eneste hun formidler feil nå er jo at hun legger ut jevne forklaringer og forsvar. Helt innafor å gå på jobb med halsbetennelse, og også helt innafor å stå over treningssenteret i samme situasjon. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 5
Skrevet

Jeg ville ikke tatt den antibiotikakuren, eller i det hele tatt oppsøkt lege om jeg hadde så milde symptomer som hun beskriver at hun har. Hun sa jo at hun ikke engang har feber. Halsbetennelse med milde symptomer skal ikke behandles med antibiotika selv om det er streptokokker som forårsaker halsbetennelsen. Men det er veldig enkelt for fastlegene å skrive ut en antibiotikakur selv om kriteriene ikke er helt på plass...

Antibiotikaresistens er veldig, veldig farlig og kanskje den største helsetrusselen verden står overfor. Overforbruk av antibiotika er grunn nr. 1!

• Liker 18
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...