Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Beatbox skrev (3 minutter siden):

Er visst ikke sykere enn at å lage reels, fnise som en fjortis og vise fingerngår sååå bra...Seriøst HD?? Skikkelig forbilde..NOT!

Hvordan vet vi at reelen er laget i dag? Hun bruker helt andre klær på reel enn på story. Ser ut som den ble laget samtidig som reelen ang «hvordan kan du være sliten?»

Endret av *blueberry*
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
*blueberry* skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet vi at reelen er laget i dag? Hun bruker helt andre klær på reel enn på story. 

Bare påfallende at den kom akkurat nå..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Finlay skrev (7 minutter siden):

Der er ikke så rent sjelden vi ser den fingeren nei.

Den kommer gjerne fram når hun konstruerer en problemstilling. "Folk” sier noe hun tolker som kritikk, alt fra trening, kosthold, offentlig amming osv. - noe hun driter i selvsagt, samtidig som hun lager en skjennepreken og viser fingeren.

Merkelig opplegg rundt dette leirbålet. Det er liksom "OSS" (HD og følgerne som sliter med de samme tingene som henne)  mot "DEM", som sannsynligvis er KG.

Og følgerne henger seg på i kommentarfeltet med at HERREGUD, nå MÅ folk må slutte å bry seg om andres liv! 

Selv om livet deles i SoMe😂

Trodde forresten hun skulle legge om kursen på Instagram? Ser ut som det foreløpig går i samme gamle tralten🤷‍♀️

Hun klarer vel godt å følge med her inne uten å bruke mannen.

Hun * driter i alt* men klarer å lage hundreoghelvete ut av..ALT!

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Barnslig oppførsel. Og vet du hva, når du bretter deg ut på SoMe og tjener penger på det, så må du tåle at folk har en mening. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Gjest Finlay
Skrevet
Summeer skrev (34 minutter siden):

Den kjolen er forresten umerket reklame for ellos. Det kom en reklamelenke noen timer senere 🙄

Ikke overraskende.

Skrevet

Trodde folk sluttet med fuck you fingeren på barneskolen 😳

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Gjest Kattedama
Skrevet
Sydenkupp skrev (4 timer siden):

Hvis jeg hadde vært arbeidsgiver hennes, så hadde jeg nok vært irritert over at arbeidstiden ble brukt til å oppdatere sosiale medier.

Hun har da alltid oppdatert IG når hun er på jobb? Om det var Zizzi eller XXL. Arbeidsgiver må da være klar over det. Det jeg reagerer mest på er at hun påstår at Belinda har blomster som «hobby»? Er ikke det inntektskilden til Belinda? I tillegg så har jeg virkelig prøvd å finne noen innlegg som er positive på HD IG. Det var ikke lett. For blant masse reklame, så er de innleggene som ikke er relatert til reklame ikke positive. Det problematiseres av ulike områder i livet. Er det virkelig dette folk blir inspirert av? Denne «jeg deler dette med dere, sånn at det kanskje kan hjelpe noen andre»? 

Skrevet
Jolanda skrev (3 timer siden):

Det skjer jo hver eneste gang. Det virker som hun leter etter unnskyldninger. 

Hun er åpen om at hun sliter med overspisingslidelse, og det handler ikke om å lete etter unnskyldninger for å spise dritt osv. 
Man bruker mat for å takle livet når det blir vanskelig….. 

• Liker 5
Skrevet
Pingi198 skrev (1 minutt siden):

Hun er åpen om at hun sliter med overspisingslidelse, og det handler ikke om å lete etter unnskyldninger for å spise dritt osv. 

Ja, det er jeg klar over. Jeg snakker om sykdom. 

Skrevet
Jolanda skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jeg klar over. Jeg snakker om sykdom. 

Beklager, innså etterpå at det var treningen dere snakket om🙈sorry

• Liker 2
Skrevet

Liker at en følger kommenterte finger-bruken 👏🏼😂

• Liker 10
Gjest Kattedama
Skrevet
Pingi198 skrev (1 time siden):

Jeg syns det er skikkelig trist at hun på mange måter har bygd opp IG rundt dette. Tror ikke det er til stor hjelp hvis man går på smell etter smell. Det er en slags vond sirkel. Er det ikke Ingeborg S som skriver at hun er mer en sykdommen sin? Hvorfor noen vil dele så mye offentlig om sitt "privatliv" er for meg en gåte, selv om det utgjør en del av inntektsgrunnlaget bør man jo på et eller annet punkt vurdere om dette er bra for helsen på sikt, nå har HD også ansvar for et annet lite menneske. Hva slags forbilde vil man egentlig være? Bare se på CBE, de tror at den maniske treningen og stålkontroll på mat gir de automatisk tittelen "perfekte mennesker". Det man ser er noe helt annet, og klart man tenker på hva slags forbilder man er når fokuset er slik det er på disse kontoene. Det å være forelder fordrer mer refleksjon enn det som vises frem. 

Skrevet
Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Å svaret hennes var deg om det. Voksent av henne. Som alltid. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Gjest Finlay
Skrevet
Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Det var jo en helt ok kommentar det, en høflig tilbakemelding på fingerbruk. En kommentar hun kunne tatt til etterretning.

Men nei. "Deg om det😁"

Skrevet
Finlay skrev (15 minutter siden):

Det var jo en helt ok kommentar det, en høflig tilbakemelding på fingerbruk. En kommentar hun kunne tatt til etterretning.

Men nei. "Deg om det😁"

Bare bekrefter den høye bitchfaktoren hennes...og nei, det er ikke noe å være stolt av HD!

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Elisiaflisa skrev (2 timer siden):

Jeg likte kommentaren og nå er jeg blokkert virker det som. Voksent.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Høy krenkefaktor her inne. ☺️ Jeg synes reelen var helt innafor. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Det er ikke det samme som å bli krenket at man synes det er superbarnslig å stå og vise fingeren til telefonen på sosiale medier🤷🏼‍♀️

Er mer krenket, om du vil bruke det ordet, av å bli blokkert for å like en kommentar som er kritisk til det. Men, har en fin onsdagskveld likevel jeg altså.

Endret av Elandrir
  • Liker 14
Gjest Kattedama
Skrevet
Kollontaj skrev (20 minutter siden):

Og? Du sitter da virkelig ikke på fasiten om det er høy krenkefaktor eller ikke. Klart du syns reelen var innafor, fint at hun treffer noen. Med tanke på at det er usle 99 likerklikk, så kan man vel ikke påstå at denne "vise finger" reelen traff voldsomt hos publikum. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Men nei. "Deg om det😁"

" Tar i mot konstruktiv kritikk på en god måte ".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...