Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor veier hun seg etter kun 3 dager hvis hun ikke er opptatt av tallet? Hun vil jo kjapt merke endringene på kroppen i form av løsere klær osv hvis hun går ned? Hun lurer kun seg selv..

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"har fått mange tilbakemeldinger" = hun/gubben har lest på KG at...

Hun driver omtrent med livestreaming fra kommentarer her, til egne kanaler 🤣

Endret av Finnwife
  • Liker 28
Skrevet (endret)
Lileep skrev (26 minutter siden):

Hvorfor veier hun seg etter kun 3 dager hvis hun ikke er opptatt av tallet? Hun vil jo kjapt merke endringene på kroppen i form av løsere klær osv hvis hun går ned? Hun lurer kun seg selv..

Og nå er det ' beklager, en liten glipp' Nei HD, big mistake er det! Spesielt når du påstår at tallet ikke betyr noe!

Endret av Beatbox
  • Liker 11
Skrevet
Finnwife skrev (Akkurat nå):

"har fått mange tilbakemeldinger" = hun/gubben har lest på KG at...

Å nei, kan ikke innrømme at de leser på dette drittforumet som hun kaller det...!

• Liker 10
Skrevet (endret)

«Merker det på klær»… 2kg? Muligens hun har vært oppblåst før da eller? Rart den kommentaren kom etter jeg nevnte at det vil merkes på klærne.. da etterhvert som kg går vekk.. ikke etter 2kg.. altså mye mulig det stemmer altså, men har litt vanskelig for å tro på det 😉

Endret av Lileep
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Lileep skrev (6 minutter siden):

«Merker det på klær»… 2kg? Muligens hun har vært oppblåst før da eller? Rart den kommentaren kom etter jeg nevnte at det vil merkes på klærne.. da etterhvert som kg går vekk.. ikke etter 2kg.. altså mye mulig det stemmer altså, men har litt vanskelig for å tro på det 😉

..kan sikkert merke to kg men da må jo klærne ha vært veldig trange/stramme?!

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Beatbox said:

..kan sikkert merke to kg men da må jo klærne ha vært veldig trange/stramme?!

Mye mulig det. Men litt merkelig er det uansett. Men kudos for at hun fjernet fokus på hva vekta sier 👍

• Liker 2
Skrevet
Beatbox skrev (13 minutter siden):

Å nei, kan ikke innrømme at de leser på dette drittforumet som hun kaller det...!

Mener hun en gang i en stories spørsmålsrunde svarte at det å lese «gossip» tråder på KG var en guilty pleausure hun hadde? I så fall er det enda en motsigelse…

• Liker 9
Gjest Finlay
Skrevet

"Innser at det var LITT dumt å dele vektnedgangen. Det var en LITEN glipp" 😄

Håper hun kan lese om igjen denne glimrende kommentaren som hun selv skrev for noen år siden:

https://www.klikk.no/mote/kamille/livsstil/kast-badevekta-3520472

Her oppfordrer hun både til å kaste badevekta, og til å spise karbohydrater, fordi kroppen trenger karbo.

Og ikke minst: 

Fokuser på å trene, spise sunt, men variert og bevege deg, og ikke glem å gjøre ting som faktisk gjør deg glad!

Skrevet (endret)

Det er jo fint at hun ser at dagens «vekt oppdatering» ikke var så smart, men samtidig er det noe med dette mønsteret. Hun går i samme felle år etter år, og nå som hun vil være et forbilde for andre overspisere kan man ikke så lett slippe unna med slike trigger «glipper».

I tillegg reagerer jeg litt på hennes definisjon av «sunt kosthold». Paprika og ultraprossesert kremost, ultraprosessert Chorizo med Mozzarella og spinat, og roastbiff med skagenrøre (hvis kjøpt; ultraprosessert). Ikke akkurat et variert sunt kosthold hvis man vil være et forbilde for overspisere. Hun får spise hva hun vil privat, men å inspirere med et slik kosthold synes jeg ikke noe om. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Og nå kommer vel snart salg av hennes fantastiske ketoplan… nå som alt er så meget bedre etter 3 dager. Tipper lysten på karbo er høyst til stede når krydderost og paprika eller påleggsruller inntas. 

Endret av cerruti
  • Liker 16
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Og nå kommer vel snart salg av hennes fantastiske ketoplan… nå som alt er så meget bedre etter 3 dager. Tipper lysten på karbo er høyst til stede når krydderost og paprika eller påleggsruller inntas. 

Det tipper jeg og. De siste gangene hun har dokumentert måltidene sine har det vært grooming for ketoreklamen som kommer i ettertid. 

• Liker 9
Gjest Finlay
Skrevet
*blueberry* skrev (Akkurat nå):

Det tipper jeg og. De siste gangene hun har dokumentert måltidene sine har det vært grooming for ketoreklamen som kommer i ettertid. 

Det kan jo også være grooming at hun delte hvor elendig hun følte seg, at størrelsen på magen plager henne, deppa osv.

Men nå, er alt så mye bedre for nå har hun fått "orden på kostholdet"! Og vi vet jo hva det betyr.

Det går jo veldig fort i svingene her da. Fra den ene dagen til den andre har ting mirakuløst gått seg til! :fnise:

Skrevet
Finlay skrev (2 minutter siden):

Det kan jo også være grooming at hun delte hvor elendig hun følte seg, at størrelsen på magen plager henne, deppa osv.

Men nå, er alt så mye bedre for nå har hun fått "orden på kostholdet"! Og vi vet jo hva det betyr.

Det går jo veldig fort i svingene her da. Fra den ene dagen til den andre har ting mirakuløst gått seg til! :fnise:

Ja, men slik er det jo med HD. Alt faktisk content (og nå også klagingen) er grooming for reklame, og tidslinjen hennes er helt på styr. Glemmer ikke da hun hadde gått 8 måneder på keto/ FUS og sa hun hadde drevet med det i over et år. Eller da halvannen uke ble til 4. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Siden det kommer story etter story med tilbakemeldinger på det de leser her, så håper jeg virkelig hun tar til seg noe/lærer noe og endrer måten hun driver reklame osv på ☺️

Endret av Lileep
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (4 minutter siden):

Siden det kommer story etter story med tilbakemeldinger på det de leser her, så håper jeg virkelig hun tar til seg noe/lærer noe og endrer måten hun driver reklame osv på ☺️

Får håpe det ikke er i arbeidstiden til den andre jobben da. 

• Liker 8
Gjest Kattedama
Skrevet
cerruti skrev (3 minutter siden):

Får håpe det ikke er i arbeidstiden til den andre jobben da. 

Tenker at om det hadde vært det, så er det ikke vårt problem. Rart at hun snakker om endring av deadline og samarbeid, at det er vanskelig selv om hun har det vanskelig. Mitt inntrykk er at dette er en tilstand hun har vært i de siste 9-10 mnd? Det har vært jevnt med reklame relatert til mindreårig og Keto  i samme periode, så det er noe underlig. Tenker ikke at det er spesifikk henne som oppfattes med lite kredibilitet når det gjelder dette , det gjelder de fleste som mikser "privat" og " reklame". 

Gjest Finlay
Skrevet

Er det veldig mange som forteller henne at hun ikke får lov til å være sliten, med kun ett barn, og en mann som er hjemme?  Eller er dette også en oppkonstruert situasjon? Hvor får hun disse tilbakemeldingene egentlig, skriver folk sånt på melding til henne? 

Har ikke sett noe sånt her inne i hvert fall.

At det er vanskelig å forstå at hun opplever tidsklemma, ikke fatter hvordan hun skal rekke alt og samtidig bruker en time på tik tok, og at døgnet har for få timer derimot…

Men alle, absolutt alle har lov til å være slitne. Med eller uten barn.

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

Er det veldig mange som forteller henne at hun ikke får lov til å være sliten, med kun ett barn, og en mann som er hjemme?  Eller er dette også en oppkonstruert situasjon? Hvor får hun disse tilbakemeldingene egentlig, skriver folk sånt på melding til henne? 

Har ikke sett noe sånt her inne i hvert fall.

At det er vanskelig å forstå at hun opplever tidsklemma, ikke fatter hvordan hun skal rekke alt og samtidig bruker en time på tik tok, og at døgnet har for få timer derimot…

Men alle, absolutt alle har lov til å være slitne. Med eller uten barn.

Det har vært noe av dette her inne. Jeg har ikke tolket det som at folk fryder seg over at hun er sliten, men at hun kanskje vil få en skikkelig overraskelse når barnet skal i barnehage og begge foreldre er i jobb. Det regner jeg med bare er fakta, men sikkert sårt å høre når man allerede nå er sliten. 

• Liker 8
Gjest Finlay
Skrevet
*blueberry* skrev (7 minutter siden):

Det har vært noe av dette her inne. Jeg har ikke tolket det som at folk fryder seg over at hun er sliten, men at hun kanskje vil få en skikkelig overraskelse når barnet skal i barnehage og begge foreldre er i jobb. Det regner jeg med bare er fakta, men sikkert sårt å høre når man allerede nå er sliten. 

Ja, jeg har også sett det med "sjokk når barnet skal i barnehage og de begge skal på jobb", men har tolket det som en tilbakemelding på tidsklemma hun angivelig opplever. Ikke på at hun føler seg sliten.

Men mulig jeg tar feil. Tydeligvis noe hun har fått flere kommentarer om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...