Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lill :) skrev (12 timer siden):

Hypropressiv trening er en metode uten forankring i forskningsmateriale. Det er like seriøst som andre ikke sertifiserte program som selges innenfor helse. Det skal også sies at når det gjelder delte magemuskler og problemer med lekkasje, så er det i mange tilfeller bare operasjoner som hjelper. Dette er tydeligvis nok et reklameprosjekt for HD, uten å informerer om at man bør oppsøke helsepersonell for å få riktig vurdering. Isteden så snakker hun ned fastlegen for å snakke opp det hun reklamerer for. I kjent stil 

*foreløpig :) Kanskje det etter hvert kommer studier som beviser at det har effekt, foreløpig er det vel begrenset. Det hadde jo vært supert om det viste seg at det beviselig har effekt, ingenting er bedre enn at man får flere verktøy i verktøykassa som faktisk kan hjelpe folk. Eller så kommer det bred forskning på det som viser at det har liten eller ingen effekt utover placebo. Enn så lenge bør man være forsiktig med å reklamere med store ord og garantier.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Finlay skrev (58 minutter siden):

HVORFOR skal man på død og liv være influenser:

Når man føler at man ikke gjør noe riktig på sosiale medier. 

Når man lar seg påvirke til et negativt forhold til kroppen sin. 

Når man føler seg skikkelig deppa pga. alt dette. 

Forstår det bare ikke. Er det virkelig verdt å eksponere seg så til de grader for noen skarve reklamekroner? For en veldig stor inntekt er det vel neppe snakk om. De har andre jobber begge to. Tror jeg ville lagt det på hylla hvis jeg følte jeg ikke hadde godt av det, og heller prøvd å skaffe ekstrainntekt på annen måte.

Det er dette jeg heller ikke forstår. De siste årene har det vært lite inspirasjon og hovedvekt av klaging og reklameinnlegg på hennes kanaler. Hun fremstår som om hun sliter med psyken, stresser over å rekke alt og frustrasjon over å ha «mistet seg selv» på sosiale medier. Hvorfor ikke ta en pause for å få mer tid med barnet, roe ned og fokusere på sin mentale helse? Ett år offline vil gi henne tid til å rydde opp i hvordan hun vil fremstå i sosiale medier og gi henne tid til å bygge opp en god strategi. Det er flere influencere som har tatt noen års pause som lett fikk tilbake sine følgere når de kom tilbake så det tror jeg ikke er et problem. 

Jeg håper ikke HD med familie er helt avhengig av inntekten fra sosiale medier for det ser jo ut til å knekke innehavers helse dessverre. Jeg vet hun liker sosiale medier så det er derfor jeg anbefaler en pause med en gjennombyggingsplan til hun er friskere og tåler det bedre. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 17
  • Hjerte 3
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Fett nok skrev (2 timer siden):

HAHAHAHA hun sliter psykisk og så blir hun ikke magisk frisk for alltid i løpet av to uker så sykt pinlig

Som et bonusspor: Se innlegget som et skrekkens eksempel på hvordan ekstremt mange i denne tråden fryder seg over hennes ulykke. 

Det er 40 som følger tråden og 6 som har liket innlegget. «Ekstremt» mange som fryder seg 🙄🙄 

Endret av Lill :)
Gjest Kattedama
Skrevet
Pantoten skrev (1 time siden):

*foreløpig :) Kanskje det etter hvert kommer studier som beviser at det har effekt, foreløpig er det vel begrenset. Det hadde jo vært supert om det viste seg at det beviselig har effekt, ingenting er bedre enn at man får flere verktøy i verktøykassa som faktisk kan hjelpe folk. Eller så kommer det bred forskning på det som viser at det har liten eller ingen effekt utover placebo. Enn så lenge bør man være forsiktig med å reklamere med store ord og garantier.

Er 100 prosent enig 😊

Gjest Fett nok
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Det er 40 som følger tråden og 7 som har liket innlegget. «Ekstremt» mange som fryder seg 🙄🙄 

At nesten en av fem følgere i denne tråden koser seg med at hun ikke klarer å komme seg ut av den dårlige perioden sin er ikke det kjempeargumentet du tror det er  :)

Gjest Kattedama
Skrevet
Fett nok skrev (40 minutter siden):

At nesten en av fem følgere i denne tråden koser seg med at hun ikke klarer å komme seg ut av den dårlige perioden sin er ikke det kjempeargumentet du tror det er  :)

Du spekulerer og avsporer. Og er rapportert 😊

Skrevet
Mrshopalot skrev (4 timer siden):

«Inne i en dårlig periode».. det har hun vel sagt siden nyttår omtrent nå? 😁

Hun sier det jo absolutt hele tiden! 
unnskyldninger på unnskyldninger hele tiden. Det ene tar det andre. 
jeg vet ikke om en influenser som er så negativ HELE TIDEN som det hun er. 
«Det er ikke for å klage, MEN…» Det er jo klagetoner uansett hva hun snakker om. 

Jeg forstår ikke at hun ikke ser dette selv? Det er jo gjennomgående negativt. Tror neppe hun klarer å se glasset halvfullt noen gang, det er bestandig halvtomt! 

• Liker 10
Gjest Kattedama
Skrevet
Zizi skrev (2 timer siden):

Hun sier det jo absolutt hele tiden! 
unnskyldninger på unnskyldninger hele tiden. Det ene tar det andre. 
jeg vet ikke om en influenser som er så negativ HELE TIDEN som det hun er. 
«Det er ikke for å klage, MEN…» Det er jo klagetoner uansett hva hun snakker om. 

Jeg forstår ikke at hun ikke ser dette selv? Det er jo gjennomgående negativt. Tror neppe hun klarer å se glasset halvfullt noen gang, det er bestandig halvtomt! 

HD for 7 timer siden ;« livet stinker». HD siste timene; «Giveaway» og « reklame for babymat». Bedriften ruller videre..

Skrevet

Idag bestemte jeg meg for å avfølge. Har ikke småbarn lenger, og det er fryktelig mye negativitet. 

• Liker 18
  • Nyttig 8
Gjest Tulleruska
Skrevet

Helene, du sier at du skal være til hjelp for de som sliter med overspising. Bud nr. 1 er da å holde seg vektstabil. Ikke fokusere på vektnedgang, men kun tenke måltidsrytme. Er så lei av at du uttaler deg om ting du ikke kan noe om! Sånn du holder på nå kan være enormt triggende for de som sliter. Så slutt! 

Skrevet
Tulleruska skrev (9 minutter siden):

Helene, du sier at du skal være til hjelp for de som sliter med overspising. Bud nr. 1 er da å holde seg vektstabil. Ikke fokusere på vektnedgang, men kun tenke måltidsrytme. Er så lei av at du uttaler deg om ting du ikke kan noe om! Sånn du holder på nå kan være enormt triggende for de som sliter. Så slutt! 

Hun avslører seg selv alltid. Det eneste som gjør henne glad/oppstemt er når hun kan melde om minus på vekta 😂😂😂😂😂 

• Liker 17
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Tulleruska skrev (14 minutter siden):

Nettopp! Hun sier at tallet på vekta ikke betyr noe så lenge man føler seg bedre,men allikevel har hun fokus på at hun har gått ned 2 kg på 3 dager🤦‍♀️ Skjønner ikke folk at man ikke skal snakke om vektnedgang på den måten? Iallefall ikke når man fokuserer på stort vekttap på kort tid. 

Gjest Finlay
Skrevet
Sunfl0wer skrev (28 minutter siden):

Nettopp! Hun sier at tallet på vekta ikke betyr noe så lenge man føler seg bedre,men allikevel har hun fokus på at hun har gått ned 2 kg på 3 dager🤦‍♀️ Skjønner ikke folk at man ikke skal snakke om vektnedgang på den måten? Iallefall ikke når man fokuserer på stort vekttap på kort tid. 

Helt enig.

Hvis hun virkelig mener at tallet på vekta ikke betyr noe, så burde det være totalt unødvendig å opplyse om denne vektnedgangen. Hvorfor gjør hun det egentlig?

Det er jo åpenbart at det faktisk betyr en hel del, når samtlige keto-poster er merket #weightloss og #vektnedgang. 

Da er det jo bedre å innrømme at det er vektnedgang som er hovedfokus enn å opplyse om hvor mye hun har gått ned, og avslutte med at "det betyr ingenting altså!❤️"

Skrevet

Vekta betyr alt for henne. Kom ikke her å si noe annet. Jeg avfølger også og blokkerer. Orker ikke mer av dobbeltmoralen. På alle plan. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvorfor opplyse om 2kg ned når «tallet på vekta ikke betyr noe»? Kan hun ikke heller si at hun føler seg bedre mtp kosthold de siste dagene? 

…Men, i går gikk hun jo ut og sa at alt var dritt basically… Jeg henger ikke med lengre 🙈

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
*blueberry* skrev (9 minutter siden):

Men, i går gikk hun jo ut og sa at alt var dritt basically… Jeg henger ikke med lengre 🙈

Men nå har hun jo gått ned. I går var det nok dritt fordi hun ikke visste at hun hadde gått ned og hadde lyst på karbo. I går plaget magen henne, men i dag betyr ikke kg noe. Er det mulig?

Det kostholdet hun lever på nå må være utrolig dyrt i lengden. Det må gå enormt med pålegg osv. Jeg håper også det eggbrødet til minstemann var brødskiver og ikke lavkarbo eggbrød. 

• Liker 14
Skrevet
lillehammeren skrev (39 minutter siden):

Vekta betyr alt for henne. Kom ikke her å si noe annet. Jeg avfølger også og blokkerer. Orker ikke mer av dobbeltmoralen. På alle plan. 

Helt enig! Det har alltid betydd noe for henne. Var ikke uten grunn at hun, forståelig nok, * reklamerte* i samtlige aviser at hun hadde gått ned 60 kg. Men når hun da hadde gått opp igjen, da var det plutselig at tallet på vekten ikke betydde noe som helst...og slik fortsetter det. For hun ønsker å ikke være som alle andre..de som er opptatt av hva vekten viser, men hun røper seg jo når hun da forteller at hun har gått ned 2 kg i løpet av 3 dager..for så å si * husk at tallet på vekten ikke betyr noe da dere*....Det var det med å snakke med flere tunger da...

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
lillehammeren skrev (54 minutter siden):

Men hun veier seg jo ikke? Sier hun….;)

• Liker 5
  • Nyttig 4
Gjest Kattedama
Skrevet

HD sitt innlegg på IG i går versus story i dag. I går har hun følt seg fortapt de siste dagen, mens på story så -2 kg i vekt tap og vann gjort underverker de siste 3 dagene.Jeg vet at influensere har en helt annen tidssone enn folk flest, men denne var ny. 

7A746268-6A89-4A3E-87B6-7915CC44A20B.jpeg

18AA7993-26D9-40F9-9CA2-C523DE442F5F.png

Skrevet
Lill :) skrev (9 minutter siden):

HD sitt innlegg på IG i går versus story i dag. I går har hun følt seg fortapt de siste dagen, mens på story så -2 kg i vekt tap og vann gjort underverker de siste 3 dagene.Jeg vet at influensere har en helt annen tidssone enn folk flest, men denne var ny. 

7A746268-6A89-4A3E-87B6-7915CC44A20B.jpeg

18AA7993-26D9-40F9-9CA2-C523DE442F5F.png

De følger nok en annen kalender i Gressvik, der HD bor..Broren min sier det samme for han bor på samme sted😁

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...