Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lileep skrev (3 timer siden):

Hun er i mine øyne blitt syklig opptatt av dette med sukker og godteri til seg selv og nå barnet! Argumentene hennes henger ikke på greip lenger.. 

Ja, og nå om at hun ikke får til kosthold og trening osv. Hva med å bare prøve å leve litt «vanlig» en periode, uten de store vyene verken for mat eller trening. Være fornøyd med at hun er mindre enn før operasjonen og holde det der. Og for all del ikke lage så mye regler og «regimer» som kan overføres til neste generasjon. Det er helt normalt å gi poden en is på stranda en mandag og popcorn på kino torsdag liksom…

Endret av cerruti
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med den dama og ikke tåle folk som stiller kritiske spørsmål til reklamene hun legger ut?🙄 Er ikke noe rart det er helt umulig å like dama lenger. Hun er bare uspiselig. Så ekspert på alt, men hun kan og vet svært lite. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
5 minutter siden, cerruti said:

Ja, og nå om at hun ikke får til kosthold og trening osv. Hva med å bare prøve å leve litt «vanlig» en periode, uten de store vyene verken for mat eller trening. Være fornøyd med at hun er mye mindre enn før operasjonen og holde det der. Og for all del ikke lage så mye regler og «regimer» som kan overføres til neste generasjon. Det er helt normalt å gi poden en is på stranda en mandag og popcorn på kino torsdag liksom…

Jeg blir iallefall slakta ned i kommentarfeltet hennes, fordi jeg stiller spørsmål om dette med å belønne. Hvorfor overføre noe voksne ofte gjør; belønne seg med sukker, , til at barn nå  belønnes med sukker for ulike ting..  greia er jo at hun påstår sånn er det.. hun sier ikke at det er hennes oppfatning, nei hun sier det ER sånn! Håpløst å nå inn

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Luckie said:

Hva er det med den dama og ikke tåle folk som stiller kritiske spørsmål til reklamene hun legger ut?🙄 Er ikke noe rart det er helt umulig å like dama lenger. Hun er bare uspiselig. Så ekspert på alt, men hun kan og vet svært lite. 

Hehe. Jeg blir nok blokka snart! Måtte til og med bekrefte for henne at jeg har vært positiv til henne også.. Ja jeg har stilt kritiske spørsmål før også, mye etter hun begynte å endre på farge, feilaktig opplysninger osv. Men tåler hun ikke det, bør hun revurdere å være influecer med ørten samarbeid. 

• Liker 7
Skrevet
Lileep skrev (Akkurat nå):

Hehe. Jeg blir nok blokka snart! Måtte til og med bekrefte for henne at jeg har vært positiv til henne også.. Ja jeg har stilt kritiske spørsmål før også, mye etter hun begynte å endre på farge, feilaktig opplysninger osv. Men tåler hun ikke det, bør hun revurdere å være influecer med ørten samarbeid. 

Hun er så opphengt i det «negative» at hun ikke klarer/husker det positive🤪Hun liker bare at folk liker, hyller og deler det hun legger ut. 

• Liker 7
Skrevet
Lileep skrev (11 minutter siden):

Mannen hennes er innom her flere ganger daglig, så han videreformidler nok hvem du er nå😆

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen hennes er innom her flere ganger daglig, så han videreformidler nok hvem du er nå😆

Dont tell me what to do 🤣🤣🤣

• Liker 5
Skrevet

Det har hun visst lenge 😉 jeg har aldri lagt skjul på hvem jeg er på insta.. hehe 

• Liker 8
Skrevet

Du blir sikkert blokka. Jeg er blokka fordi jeg skrev "dette skulle vel vært merket med reklame " på et groominginnlegg. Jaja, hun får leve i bobla si med å blokke de som ikke hyller umerket reklame...

• Liker 9
Skrevet
Luckie skrev (5 timer siden):

Ref. siste innlegg på IG, så lurer jeg veldig på hvor all denne motstanden hun møter ang å gi sukker til arvingen kommer fra? Hvem er alle de som mener noe om det? Eller har hun( som vanlig) funnet på disse «noen» for å skape engasjement? Det tror jeg. 

Hvilket innlegg er dette?

Skrevet
13 minutter siden, net0ty said:

Hvilket innlegg er dette?

Det er slettet :)

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Er det ikke ressurser, så er det ikke ressurser. Tror ikke å konfrontere noen med fakta nødvendigvis hjelper. Bare se på Villa paprika. 

Endret av Lill :)
Skrevet
Lileep skrev (26 minutter siden):

Det er slettet :)

Bare skjult. Du ser den via link fra ernærinsmamma sin story. 

Skrevet
*blueberry* skrev (14 minutter siden):

Bare skjult. Du ser den via link fra ernærinsmamma sin story. 

Nei, det er et "gammelt" innlegg. Hun lagde en ny reel der hun holdt på disse posene, den er nå borte. Regner med at det er disse det viser til?

Skrevet
Birdo skrev (29 minutter siden):

Nei, det er et "gammelt" innlegg. Hun lagde en ny reel der hun holdt på disse posene, den er nå borte. Regner med at det er disse det viser til?

Sorry, da skjønner jeg. Det var vel reklameinnlegg, kan man bare slette slike? Har de ikke avtaler på slikt?

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
*blueberry* skrev (18 minutter siden):

Sorry, da skjønner jeg. Det var vel reklameinnlegg, kan man bare slette slike? Har de ikke avtaler på slikt?

🤷🏻‍♀️ Burde jo ikke kunne det, men når begynte influensere å bry som om hva som er lov og ikke?😅

• Liker 1
Skrevet
Birdo skrev (1 minutt siden):

🤷🏻‍♀️ Burde jo ikke kunne det, men når begynte influensere å bry som om hva som er lov og ikke?😅

Si det. Jeg trodde samarbeid hadde spesifikke avtaler om innlegg/ story osv. Virker lite profesjonelt å slette innlegg for en annonsør pga litt uønsket feedback(?). 

Skrevet
*blueberry* skrev (5 minutter siden):

Si det. Jeg trodde samarbeid hadde spesifikke avtaler om innlegg/ story osv. Virker lite profesjonelt å slette innlegg for en annonsør pga litt uønsket feedback(?). 

Hun tåler ingenting, så ikke så overraskende.

• Liker 3
Gjest Kattedama
Skrevet
Luckie skrev (2 timer siden):

Du har visst rett i han har her igjen. Var det ikke en bruker som skrev at han var bare innom når tråden begynte å bli full av forferdelige innlegg om henne?  Tror det nevnte innlegget ligger på ris og ros. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...