Gjest Finlay Skrevet 26. februar 2022 #11261 Skrevet 26. februar 2022 Cappuccino skrev (36 minutter siden): Jeg blir fortsatt fascinert over behovet for å eksponere kløft/pupper. Ei stund var "unnskyldninga" at hun ammet og derfor ikke kunne kneppe knappene. Nå er vel det stort sett historie, så da antar jeg hun har andre grunner. HD liker jo å vise puppene🤷♀️ Selv når det er så vanskelig å poste pga situasjonen i Europa, så byr hun på skikkelig kløft når hun -åpenbart etter å ha gått noen runder med seg selv - endelig velger å dele et bilde. Med skjelmsk smil, røde roser og puppene greit synlig🤣
Jolanda Skrevet 26. februar 2022 #11262 Skrevet 26. februar 2022 For et utrolig merkelig bilde til den teksten. 11
Beatbox Skrevet 26. februar 2022 #11263 Skrevet 26. februar 2022 Jolanda skrev (13 minutter siden): For et utrolig merkelig bilde til den teksten. Valg av bilde sier alt om hvor dypt bekymringen for verdenssituasjonen stikker..Troverdigheten er ikke-eksisterende.. 13
*blueberry* Skrevet 26. februar 2022 #11264 Skrevet 26. februar 2022 HD har alltid vist frem pupper så det er ingen overraskelse. Jeg synes bare det er positivt at det nå er uten mindreårig.
Orly Skrevet 27. februar 2022 #11265 Skrevet 27. februar 2022 Jolanda skrev (4 timer siden): Hun kan begynne å snakke om tidsklemma når hun har flere barn i barnehage og de begge er i full jobb. Det er utrolig hvor chill det er i forhold at den éne er hjemme. Virkelig ? Vi havnet stadig i tidsklemma selv med ett barn🙄
Luckie Skrevet 27. februar 2022 #11266 Skrevet 27. februar 2022 Orly skrev (6 timer siden): Virkelig ? Vi havnet stadig i tidsklemma selv med ett barn🙄 Når babyen bare var hjemme også? Godt gjort. 21
Jolanda Skrevet 27. februar 2022 #11267 Skrevet 27. februar 2022 Orly skrev (7 timer siden): Virkelig ? Vi havnet stadig i tidsklemma selv med ett barn🙄 Det er lov, det, men ikke når far har permisjon og man kun har seg selv å tenke på. 11
Gjest Finlay Skrevet 27. februar 2022 #11268 Skrevet 27. februar 2022 Orly skrev (8 timer siden): Virkelig ? Vi havnet stadig i tidsklemma selv med ett barn🙄 Med ett barn, og mor eller far hjemme? 😂
Sugar&Spice Skrevet 27. februar 2022 #11269 Skrevet 27. februar 2022 Jolanda skrev (1 time siden): Det er lov, det, men ikke når far har permisjon og man kun har seg selv å tenke på. Ikke lov å ha tidsklemma? 🤣 folk lever forskjellige liv og opplever livet forskjellig. For noen er det tidsklemma med ett barn og en i permisjon, for andre er det ikke tidsklemma selv med fire unger, tre bikkjer og en syk bestemor. Å definere om man er i tidsklemma tenker jeg får være opp til en selv. 6 1
Orly Skrevet 27. februar 2022 #11270 Skrevet 27. februar 2022 Luckie skrev (2 timer siden): Når babyen bare var hjemme også? Godt gjort. Vel det var ikke det som sto i innlegget, det står med kun ett barn
Orly Skrevet 27. februar 2022 #11271 Skrevet 27. februar 2022 Finlay skrev (7 minutter siden): Med ett barn, og mor eller far hjemme? 😂 Sp morsomt å latterliggjøre 🙄 1
Sugar&Spice Skrevet 27. februar 2022 #11272 Skrevet 27. februar 2022 Misforstå meg rett, jeg er kritisk til HD, men å definere hvem som "får lov til" å være i tidsklemma bare utfra antall familiemedlemmer og/eller permisjon blir for dumt. Man kan argumentere, forklare hvordan en selv hadde det osv, men hvem som får være medlem i tidsklemma-gruppa er lite hensiktsmessig i debatten. Ja, så kanskje hadde ikke jeg tenkt at det er noe tidsklemma med far hjemme, mor på jobb og en baby + én hund, men da har jeg kanskje et høyere energinivå eller toleranseterskel? Eller så er vi bare sykt mer effektive på husarbeid, gjennomføring og planlegging av Familien AS. Eller så har ingen av oss en kronisk sykdom eller overspisingslidelse som koster tanker, energi, tid osv. Noen ganger skulle jeg gjerne likt å se skjermbruk-statistikken til de som sier de har så utrolig lite tid, faktisk. 12 1
Summeer Skrevet 27. februar 2022 #11273 Skrevet 27. februar 2022 Sugar&Spice skrev (1 minutt siden): 🤣 ... Å definere om man er i tidsklemma tenker jeg får være opp til en selv. Hun kommer til å få sjokk den dagen begge foreldrene er i jobb, barnehagen stenger 30 min etter at man er ferdig på jobb og man må løpe ut døra for å rekke å være ute av porten før kl 17 (ikke ankommet, barnet skal faktisk være ute av bhg 30 min etter at man selv klokket ut) så skal barnet på en aktivitet kanskje, som begynner kl 18, og innimellom der skal man lufte hunden og spise noe. Hjem med sliten unge, og kanskje det er her man rekker å servere en fornuftig middag. Få ungen i seng, og så dra på trening selv. Så kan man doble stresset når man får nr to, når første går på sfo og minste starter i barnehagen. Og legge til et sted til på henting og levering, og legge på lekser og vennegrupper.... Nei, det er IKKE tidsklemma med en forelder hjemme i permisjon uten å ha flere barn og den andre voksne som har en 9-16 jobb i samme by. 24
Orly Skrevet 27. februar 2022 #11274 Skrevet 27. februar 2022 Sugar&Spice skrev (3 minutter siden): Misforstå meg rett, jeg er kritisk til HD, men å definere hvem som "får lov til" å være i tidsklemma bare utfra antall familiemedlemmer og/eller permisjon blir for dumt. Man kan argumentere, forklare hvordan en selv hadde det osv, men hvem som får være medlem i tidsklemma-gruppa er lite hensiktsmessig i debatten. Ja, så kanskje hadde ikke jeg tenkt at det er noe tidsklemma med far hjemme, mor på jobb og en baby + én hund, men da har jeg kanskje et høyere energinivå eller toleranseterskel? Eller så er vi bare sykt mer effektive på husarbeid, gjennomføring og planlegging av Familien AS. Eller så har ingen av oss en kronisk sykdom eller overspisingslidelse som koster tanker, energi, tid osv. Noen ganger skulle jeg gjerne likt å se skjermbruk-statistikken til de som sier de har så utrolig lite tid, faktisk. Nettop , det øverste er så viktig! Hvor mange barn man har, har ingenting med hvem som havner i tidsklemma å gjøre 1
Beatbox Skrevet 27. februar 2022 #11275 Skrevet 27. februar 2022 Orly skrev (14 minutter siden): Sp morsomt å latterliggjøre 🙄 Akkurat slik du pleier å gjøre med de som våger å kritisere HD. 7 1 1
Sugar&Spice Skrevet 27. februar 2022 #11276 Skrevet 27. februar 2022 Summeer skrev (10 minutter siden): Hun kommer til å få sjokk den dagen begge foreldrene er i jobb, barnehagen stenger 30 min etter at man er ferdig på jobb og man må løpe ut døra for å rekke å være ute av porten før kl 17 (ikke ankommet, barnet skal faktisk være ute av bhg 30 min etter at man selv klokket ut) så skal barnet på en aktivitet kanskje, som begynner kl 18, og innimellom der skal man lufte hunden og spise noe. Hjem med sliten unge, og kanskje det er her man rekker å servere en fornuftig middag. Få ungen i seng, og så dra på trening selv. Så kan man doble stresset når man får nr to, når første går på sfo og minste starter i barnehagen. Og legge til et sted til på henting og levering, og legge på lekser og vennegrupper.... Nei, det er IKKE tidsklemma med en forelder hjemme i permisjon uten å ha flere barn og den andre voksne som har en 9-16 jobb i samme by. Det er ikke tidsklemma FOR DEG, mener du vel. (Og det med sagt: det hadde ikke vært det for meg heller 🤷🏼♀️) For det var det som var poenget mitt, at vi ikke kan definere hvem som får være med i tidsklemma-klubben. Jeg er helt enig jeg, hun kommer nok til å få sjokk om et par år. Kanskje hun da går tilbake på sine ord og sier "trodde vi hadde tidsklemma det første året jeg, jaggu er det verre nå!" men frem til det skjer kan ikke jeg eller du eller noen andre enn henne selv definere om hun har liten eller mye tid. 3
Gjest Finlay Skrevet 27. februar 2022 #11277 Skrevet 27. februar 2022 En ting er å føle at man har havnet i tidsklemma med en liten baby som er hjemme med far. En annen ting er at HD opplever dette etter å ha jobbet i TO dager! Nå har jo HD en mann som stiller opp 100%. Han har tatt sin del av alt som har med barnet å gjøre, også våkenettene, selv da han var på jobb. Opplevde han at de var i tidsklemma da, eller kom klemma plutselig da HD begynte på jobb på torsdag? Sorry altså, men dette er bare komisk🤣
Sugar&Spice Skrevet 27. februar 2022 #11278 Skrevet 27. februar 2022 Finlay skrev (Akkurat nå): En ting er å føle at man har havnet i tidsklemma med en liten baby som er hjemme med far. En annen ting er at HD opplever dette etter å ha jobbet i TO dager! Nå har jo HD en mann som stiller opp 100%. Han har tatt sin del av alt som har med barnet å gjøre, også våkenettene, selv da han var på jobb. Opplevde han at de var i tidsklemma da, eller kom klemma plutselig da HD begynte på jobb på torsdag? Sorry altså, men dette er bare komisk🤣 Blir gøy med barnehage og når eventuelt nestemann kommer i hus der, og begge skal i jobb. som sagt: skulle så gjerne sett skjermtid-statistikken hennes. 😁 9 1
Luckie Skrevet 27. februar 2022 #11279 Skrevet 27. februar 2022 Finlay skrev (4 minutter siden): En ting er å føle at man har havnet i tidsklemma med en liten baby som er hjemme med far. En annen ting er at HD opplever dette etter å ha jobbet i TO dager! Nå har jo HD en mann som stiller opp 100%. Han har tatt sin del av alt som har med barnet å gjøre, også våkenettene, selv da han var på jobb. Opplevde han at de var i tidsklemma da, eller kom klemma plutselig da HD begynte på jobb på torsdag? Sorry altså, men dette er bare komisk🤣 Det ER komisk😂 Hun aner virkelig ikke hva tidsklemma er. Det er bare noe hun har tatt med i teksten, for hun har hørt folk med barn snakke om denne tidsklemma. Når barnet begynner i bhg, DA kan hun snakke om tidsklemma. Sannsynligvis er det ikke tidsklemma for de da heller. 9 2
Orly Skrevet 27. februar 2022 #11280 Skrevet 27. februar 2022 Beatbox skrev (15 minutter siden): Akkurat slik du pleier å gjøre med de som våger å kritisere HD. Vis meg innlegg hvor jeg latterliggjør og bruker latteremojies bak da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå