Lileep Skrevet 22. februar 2022 #11201 Skrevet 22. februar 2022 Gjelder regler for reklame på alle plattformer? Hvis ja, så er det igjen snikreklame på Snapchat. Gjenstand som er i fokus på snap, blir senere på dagen vist frem som spons/reklame! Hvor himla vanskelig er det å merke alt? 10
Gjest Kattedama Skrevet 22. februar 2022 #11202 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Lileep skrev (35 minutter siden): Gjelder regler for reklame på alle plattformer? Hvis ja, så er det igjen snikreklame på Snapchat. Gjenstand som er i fokus på snap, blir senere på dagen vist frem som spons/reklame! Hvor himla vanskelig er det å merke alt? I HD sitt tilfelle er det meget vanskelig. Hun viser frem en vare fra Twistshake baby på daglig basis, uten å merke og det er bare en av flere "snikreklamer". Endret 22. februar 2022 av Lill :)
lillehammeren Skrevet 24. februar 2022 #11203 Skrevet 24. februar 2022 Hvem passer telefonen når du tar selfies på dass, Helene? 6
Gjest Sunfl0wer Skrevet 24. februar 2022 #11204 Skrevet 24. februar 2022 lillehammeren skrev (11 minutter siden): Hvem passer telefonen når du tar selfies på dass, Helene? Hørt om pause? 🤦♀️
Beatbox Skrevet 24. februar 2022 #11205 Skrevet 24. februar 2022 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Hørt om pause? 🤦♀️ Hørt om sykelig oppmerksomhetsbehov? 13
Gjest Sunfl0wer Skrevet 24. februar 2022 #11206 Skrevet 24. februar 2022 Beatbox skrev (16 minutter siden): Hørt om sykelig oppmerksomhetsbehov? Sykelig e vel å ta litt i,men tror du virkelig de som har en slik type jobb ikke har ett eksponerings/oppmerksomhets behov? Det kjennetegner vel generelt det å være kjendis/kjent ansikt😛
Birdo Skrevet 24. februar 2022 #11207 Skrevet 24. februar 2022 lillehammeren skrev (4 timer siden): Hvem passer telefonen når du tar selfies på dass, Helene? Ærlig talt, man har da pauser😅 3
Gjest Kattedama Skrevet 24. februar 2022 #11208 Skrevet 24. februar 2022 (endret) Heller selfier fra dass på jobb, enn eksponering av mindreårig i umerkede reklame innlegg hver dag, Endret 24. februar 2022 av Lill :)
Luckie Skrevet 24. februar 2022 #11209 Skrevet 24. februar 2022 Rett på selfie fra dass. Er som hun ikke har vært borte en dag fra jobb. 7
Elisiaflisa Skrevet 24. februar 2022 #11211 Skrevet 24. februar 2022 Despicable Me skrev (22 minutter siden): Hva jobber hun som? Kundeservice
Lileep Skrevet 25. februar 2022 #11212 Skrevet 25. februar 2022 En mulig forklaring på den vanvittige mengden treningsklær osv. Hun tar ikke samarbeid hvis produktet ikke er gratis. Dvs omtrent alle klær hun selger etter å hatt på seg en gang er ren fortjeneste? Vet hun må betale skatt, men uansett så er vel fortjenesten høy siden hun får xxx for oppdraget og xxx for videresalg. Er sikkert vanlig praksis. Men å gå ut med at man kun tar oppdrag hvor produktet er gratis, hva er hensikten med å informere om dette? Pga overnevnte så blir det fort vinklet negativt for henne.. igjen! Tenker hun igjennom hvordan ting kan tolkes og leses? Var det virkelig nødvendig info å dele? 17
Luckie Skrevet 25. februar 2022 #11213 Skrevet 25. februar 2022 Hva er greia med å henge ut bedrifter egentlig? Uffameg, det var ikke lagt ut rød løper til diva HD🙄 20 1
Hebi Skrevet 25. februar 2022 #11214 Skrevet 25. februar 2022 Luckie skrev (23 minutter siden): Hva er greia med å henge ut bedrifter egentlig? Uffameg, det var ikke lagt ut rød løper til diva HD🙄 Sikkert kjekt med en ansatt som et såååå glad for å vær tilbake i jobb også 🙈 Mer negativ dame skal man lete lenge etter. 20 2
Jolanda Skrevet 25. februar 2022 #11215 Skrevet 25. februar 2022 Herregud så pinlig. Hadde sett rart på mine kolleger om de la ut sånt på Story. 18 2
Tripptrapp1 Skrevet 25. februar 2022 #11216 Skrevet 25. februar 2022 Finlay skrev (På 22.2.2022 den 17.18): Vel vel Helene. Saken er ikke at fargen egentlig er mørkere. Du har gitt plaggene en ANNEN farge. Igjen. Ingenting er som å redigere bildene så hardt at det man reklamerer for faktisk er helt ugjenkjennelig. Hadde jeg vært sponsoren så hadde jeg ikke vært særlig fornøyd. 16
Lileep Skrevet 25. februar 2022 #11217 Skrevet 25. februar 2022 Negativ om livet som mamma, negativ om jobben, negativ om mulig sponsor, negativ om treningsentre.. klarer hun ikke å finne noe positivt i noe? Hun er virkelig ute å kjører 26 1
*blueberry* Skrevet 25. februar 2022 #11218 Skrevet 25. februar 2022 Synes dagens story er litt uheldig for HD. Først henge ut en forespørsel om samarbeid for for dårlige vilkår. Helt fair å vite sin pris, men man må jo ikke legge det ut på story slik. Deretter henge ut Sats fordi ingen er i resepsjonen når hun skal melde seg inn og det tar tid. Man vet aldri hva som er årsaken og offentlig uthenging når man ønsker å trene der jevnlig er uheldig. Til slutt er det selfie fra jobb med en sarkastisk «godt å være tilbake i jobb 😓». Jeg vet ikke hvordan arbeidsplassen til HD er mtp mobilbruk, men det ville ikke vært innafor de stedene jeg har jobbet, og negativ klaging om jobb etter to dager tilbake stiller ikke HD i spesielt godt lys heller. Virker som om filteret over hva som er smart å dele ikke er tilstede i dag. Hvis HD vil definere sin plattform bedre slik hun snakket om for litt siden så bør hun kutte ut slik offentlig uthenging og klaging som første steg. 33 4
Summeer Skrevet 25. februar 2022 #11219 Skrevet 25. februar 2022 *blueberry* skrev (1 minutt siden): ... Til slutt er det selfie fra jobb med en sarkastisk «godt å være tilbake i jobb 😓». Jeg vet ikke hvordan arbeidsplassen til HD er mtp mobilbruk, men det ville ikke vært innafor de stedene jeg har jobbet, og negativ klaging om jobb etter to dager tilbake stiller ikke HD i spesielt godt lys heller. ... Dette har jeg tenkt på flere ganger, de fleste arbeidsplasser har regler for hva slags bilder det er ok å poste fra arbeidsplassen på sosiale medier. Det virker jo ikke akkurat tillitsvekkende at folk driver å poster selfier på dass, posering med headset og vandring i gangene... 13
*blueberry* Skrevet 25. februar 2022 #11220 Skrevet 25. februar 2022 Summeer skrev (2 minutter siden): Dette har jeg tenkt på flere ganger, de fleste arbeidsplasser har regler for hva slags bilder det er ok å poste fra arbeidsplassen på sosiale medier. Det virker jo ikke akkurat tillitsvekkende at folk driver å poster selfier på dass, posering med headset og vandring i gangene... Jeg aner jo ikke når pauser er på hennes arbeidsplass, men hun fremstår jo i arbeidstid når hun poserer med headset. Inntrykket jeg sitter med da er at hun er på mobil/ sosiale medier på jobb og det synes jeg er rart at hun tør å dele. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå