Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lillehammeren skrev (5 minutter siden):

Tips til de som skal kjøpe Kastanjefarget Finsejakke: her er det brukt så mye filter at fargen er helt ugjenkjennelig.

Den så veldig lilla ut til å være "kastanje"? Trodde den var mer brun...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (53 minutter siden):

Tips til de som skal kjøpe Kastanjefarget Finsejakke: her er det brukt så mye filter at fargen er helt ugjenkjennelig.

Også tips ang størrelse. Et par størrelser opp hadde sett bedre ut i forhold til reklame. Da får hun den over rompa/magen. I tillegg skal ikke slike plagg være som klistret på kroppen fordi det skal være luft mellom lagene, spesielt for de av oss som bruker det til å gå toppturer og i skog og mark. Ref twentyfours egne bilder. 

Endret av tutsi123
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lill :) said:

Er dette virkelig samme farge? Og de skoene hun har på er vel også fra fitliving? 

4C2A23AF-45B4-4965-BCA0-AFB1FE546915.jpeg

1BF1E69D-7687-4620-BEC2-F3604633C3DA.jpeg

Hun skriver i en kommentar at fargen blir feil pga hvordan hun redigerer bildene! Håper de som skriver; «ønsker meg den i fargen på bildet» får med seg at fargen egentlig er brun! 

Endret av Lileep
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (24 minutter siden):

Hun skriver i en kommentar at fargen blir feil pga hvordan hun redigerer bildene! Håper de som skriver; «ønsker meg den i fargen på bildet» får med seg at fargen egentlig er brun! 

Hvorfor redigerer hun sånn da? Ser virkelig ikke poenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (28 minutter siden):

Hvorfor redigerer hun sånn da? Ser virkelig ikke poenget...

Når du får betalt for å reklamere for et produkt burde fargegjengivelse være prioritert over hudfargen til modellen! Virkelig uprofesjonelt. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, h/k said:

Når du får betalt for å reklamere for et produkt burde fargegjengivelse være prioritert over hudfargen til modellen! Virkelig uprofesjonelt. 

Sendte melding til fitliving jeg for å høre hva de syns om dette! Er helt utrolig at HD selv syns dette er greit å gjøre.. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel også være merket med reklame på skoene også. Det er vel fitliving, men det ser ut som om det kun er 24 jakka som er sponset ifølge teksten

Fargen er skikkelig off på skoene også btw, jeg har de der (kjøpt fra kastel.no, kjøp direkte fra de gründerne, ikke useriøs nettbutikk med blogger kode!!). De er egentlig en dyp flaskegrønn uten blåtoner....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt at HD ikke manipulerer bildene sine, men litt uheldig og trist at det kommer frem at hun bruker «perspective distortion». Det er jo en veldig enkel måte å slanke seg på bilder. Det går fint an å rette opp horisonten uten å endre perspektivet slikt. Det synes på før/ etter edit på give away bildet. Jeg vet hvor enkelt det er å bare bruke litt distortion for å pynte på ting, men det burde forbeholdes bygninger. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun viser nå før og etterbilder av den reklamen for jakka mtp redigering . Men selv førbildet har en helt annen farge. Hvordan får hun til det uten å ha redigert? Har lysvinkel virkelig den effekten at det endrer farge så totalt?

Bilde til høyre er fra produsenten sin side. Venstre er HD sitt bilde før redigering 

DA9BA7CA-529C-4F47-9320-6F39FC72B8D4.jpeg

Endret av Lileep
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (Akkurat nå):

Hun viser nå før og etterbilder av den reklamen for jakka mtp redigering . Men selv førbildet har en helt annen farge. Hvordan får hun til det uten å ha redigert? Har lysvinkel virkelig den effekten at det endrer farge så totalt?

Sollys som reflekterer seg i de grønne omgivelse og mobilkamera muligens. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 minutter siden):

Bilde til høyre er fra produsenten sin side. Venstre er HD sitt bilde før redigering 

Det er to vidt forskjellige farger. Den ene er syrinfarget, den andre er brun.

At HD sier fargen er "litt" annerledes pga redigering er komisk😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kattedama
Lileep skrev (1 time siden):

Hun mener personlig at det ikke gjør så stor forskjell å redigere? Både hårfarge, hudfarge og fargene på klærne ser meget annerledes ut. 

624B875D-5AE2-488D-926B-984DF8B53CF9.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også likt at Helene til nå stort sett har vist frem ufiltrerte bilder. Men på flere av de nyeste bildene har hun ikke bare endret lys og vinkel, men også brukt beautyfilter. Det er spesielt synlig på innlegget om takkekort.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (14 minutter siden):

Hun mener personlig at det ikke gjør så stor forskjell å redigere? Både hårfarge, hudfarge og fargene på klærne ser meget annerledes ut. 

624B875D-5AE2-488D-926B-984DF8B53CF9.png

Akkurat farger (unntatt reklame) er vel ikke så mye å klage på. Mange, inkludert meg selv, bruker en preset (kjøpt eller selv laget) for å få frem et uttrykk eller mood.

Se på enkelte bryllupsfotografer f.eks. Muted og mørkere grønnfarger, gylne oransje, kraftigere rød, lite blått osv. HD sine har også en «varmere» undertone enn originalen, det er veldig vanlig nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
*blueberry* skrev (30 minutter siden):

Akkurat farger (unntatt reklame) er vel ikke så mye å klage på. Mange, inkludert meg selv, bruker en preset (kjøpt eller selv laget) for å få frem et uttrykk eller mood.

Se på enkelte bryllupsfotografer f.eks. Muted og mørkere grønnfarger, gylne oransje, kraftigere rød, lite blått osv. HD sine har også en «varmere» undertone enn originalen, det er veldig vanlig nå. 

Klart det er et problem når huden ser ut som voks og håret ser helt annerledes ut en orginalen pga redigeringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...