Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
miss summers skrev (Akkurat nå):

Enig med deg. Profilen hennes er ikke interessant for meg lenger. 

Jeg håper hun kommer litt tilbake til treningsprofil når babytiden går over ☺️  Men vi får se. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet
miss summers skrev (2 timer siden):

Ja, enig i det. Har hoppet ut av stort sett alle tråder på rampelys. Det er stort sett bare terping på de samme tingene, mye harselering og flisespikkeri. 

Pluss på selektiv kritikk så oppsummerer vel det inntrykket man har av rampelys trådene. 

Skrevet
*blueberry* skrev (2 timer siden):

Jeg er nok mer aktiv når det handler om livsstil. HD har roet ned det fokuset kraftig (mest sannsynlig som et tiltak mot fødselsdepresjonen), og det synes jeg er bra. HD som treningsprofil var gøy å følge, HD som ekstremkostholdsfronter var provoserende, og HD som mammainfluencer dytter meg litt ut av målgruppen 🥱. Tenker at når livet endrer seg så endrer kanskje målgruppen seg også, og det med barn har jeg ikke så mye å si på uten om eksponeringen av de. 

Samme her. 

HD har i utgangspunktet mye bra å komme med. Hun er modig og åpen rundt en pågående fødselsdepresjon. Hun har god kunnskap om kosthold og trening. En unik innsikt i overvektsproblematikk, og er til en viss grad opptatt av barns rett til personvern.

Hun viser hvor lekkert man kan kle seg med en større kropp enn de fleste i bransjen, for ja - jeg synes hun er helt nydelig i de kjolene sine. Flott at hun også viser treningstøy for store damer. Hun kan påvirke på så mange gode måter, og hun har mye å gå på der. Så skulle ønske hun var den influenceren som ikke hadde dette kroppsfokuset som jeg opplever at hun til tider har.

Når det gjelder barnet, så brukes X flittig i reklame, og for å skape content. Det er mor som sitter på makten. Bare hun kan velge skal/skal ikke...X brukes i reklame, og for å skape engasjement ved å dra inn følgerne, f.eks i barnets søvnmønster og tannfrembrudd. (Hva mener dere er best når...noen tips ved ….o.l) Dette er innhold hun godt kunne klart seg uten, og som man kanskje forventet at hun skulle la være, da hun har vært kritisk til eksponering av barn, før hun fikk barn.

Skrevet

Hun trenger klær å gå i til turene sine. Hva med å bruke de turklærne som hun reklamerte for som var så fantastiske🤷‍♀️Har ikke sett hun i de utenom når hun lager reklame.

• Liker 21
Skrevet
Luckie skrev (1 minutt siden):

Hun trenger klær å gå i til turene sine. Hva med å bruke de turklærne som hun reklamerte for som var så fantastiske🤷‍♀️Har ikke sett hun i de utenom når hun lager reklame.

Hun har vel masse fra twentyfour. Alt fra sko til jakker, bukser og gensere. De må vel være bra nok. Har ikke sett de på klessalgene heller. 

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet
5 hours ago, Luckie said:

Kan ikke si neitakk til sponsa jakke til 4000 vettu. Da driter man i at garderoben er stappfull av turklær fra før av som i følge sponsa innlegg er helt toppers! 

• Liker 8
Gjest CecilieX
Skrevet

Statistikk Stories, dag 4

Amming : 0

Pumping av morsmelk : 0

Pupp i monitor: 0

Seksualisering: 0

totalt antall stories kontrollert: 11

Skrevet

Årets treningsprofil? Really? 

• Liker 17
Skrevet

Litt spesielt å ikke ha turklær etter flere år som hundeeier eller?

• Liker 19
Skrevet
cerruti skrev (19 minutter siden):

Årets treningsprofil? Really? 

Det blir faktisk for dumt. De få treningene hun har vært på, brukte hun mest tid på å klage på forhånd over hvor lite lyst hun hadde. Og det ble liksom med de partre timene hun dro på. Å kalle disse små turene med vogn som trening, syns jeg ikke kvalifiserer til noen årets treningsprofil. 

• Liker 21
Skrevet
hippyskippy skrev (25 minutter siden):

Hun har sponset turklær og tursko. 

• Liker 4
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Det blir faktisk for dumt. De få treningene hun har vært på, brukte hun mest tid på å klage på forhånd over hvor lite lyst hun hadde. Og det ble liksom med de partre timene hun dro på. Å kalle disse små turene med vogn som trening, syns jeg ikke kvalifiserer til noen årets treningsprofil. 

Hadde det vært HD for et par år siden hadde jeg stemt på henne. Men per dags dato så er hun ikke spesielt interessant for meg som originalt begynte å følge henne pga treningen. Synes noen andre fortjener prisen mer i år, men kanskje hun kan vinne prisen et år hun begynner å fokusere på trening i sine kanaler igjen ☺️

• Liker 3
Skrevet
hippyskippy skrev (5 timer siden):

Rart at det å komme seg ut på én tur til dagen er en bragd og en ny rutine. Er det mannen som alltid lufter hundene da eller?

• Liker 17
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
slipset skrev (3 timer siden):

Rart at det å komme seg ut på én tur til dagen er en bragd og en ny rutine. Er det mannen som alltid lufter hundene da eller?

Når man har en depresjon så er konsekvensen ofte at man ikke orker noe som helst. Også det å gå tur vil kunne oppleves som en aktivitet som ikke er lystbetont og som krever mer enn man har energi til. 

https://mentalhelse.no/aktuelt/psykobloggen/7-tips-mot-depresjon

Som du ser så er daglige rutiner og det å gå tur råd du får når du er deprimert. Det er slike rutiner HD mest sannsynlig mener. 

Endret av CecilieX
Språk
Skrevet
CecilieX skrev (21 minutter siden):

Når man har en depresjon så er konsekvensen ofte at man ikke orker noe som helst. Også det å gå tur vil kunne oppleves som en aktivitet som ikke er lystbetont og som krever mer enn man har energi til. 

https://mentalhelse.no/aktuelt/psykobloggen/7-tips-mot-depresjon

Som du ser så er daglige rutiner og det å gå tur råd du får når du er deprimert. Det er slike rutiner HD mest sannsynlig mener. 

Så hun har vært deprimert hele hundenes liv? De feite hundene der får kasta ball på plenen ved leiligheten og sånn har det vært så lenge jeg har fulgt bloggen. Å ha hund er ikke et ansvar som forsvinner selv om hun nylig fikk fødselsdepresjon. Hun har også en mann. Kan heller ikke han ta vare på de må familien steppe inn eller hundene omplasseres. Jeg viste ikke at det var mulig å få whippeter så overvektige. Helt hinsides og på grensa til dyremishandling. 

• Liker 19
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
h/k skrev (16 minutter siden):

Så hun har vært deprimert hele hundenes liv? De feite hundene der får kasta ball på plenen ved leiligheten og sånn har det vært så lenge jeg har fulgt bloggen. Å ha hund er ikke et ansvar som forsvinner selv om hun nylig fikk fødselsdepresjon. Hun har også en mann. Kan heller ikke han ta vare på de må familien steppe inn eller hundene omplasseres. Jeg viste ikke at det var mulig å få whippeter så overvektige. Helt hinsides og på grensa til dyremishandling. 

Hvis du er bekymret for hundene burde du melde fra til Mattilsynet. Det hjelper ikke hundene at du skriver på KG. Du har altså vært vitne til dette i mange år uten å gjøre tiltak, det er ikke bra. Du har faktisk varslingsplikt etter paragraf 5 i Dyrevelferdsloven. 

https://www.mattilsynet.no/dyr-og-dyrehold/dyr-som-lider/nar-skal-du-varsle-mattilsynet-eller-politiet-om-dyr-som-lider

Endret av CecilieX
Skrevet
slipset skrev (6 timer siden):

Innbiller meg at de hundene stort sett er inne, bortsett fra turer ut for å gjøre sitt fornødne 🙈 Nå har ikke jeg hunder selv altså... men et nært familiemedlem har og de er hvertfall ute å går med hunden 2 ganger daglig, noen ganger 3. Og da snakker vi turer på minst 30 minutter.

• Liker 5
Skrevet
CecilieX skrev (2 timer siden):

Hvis du er bekymret for hundene burde du melde fra til Mattilsynet. Det hjelper ikke hundene at du skriver på KG. Du har altså vært vitne til dette i mange år uten å gjøre tiltak, det er ikke bra. Du har faktisk varslingsplikt etter paragraf 5 i Dyrevelferdsloven. 

https://www.mattilsynet.no/dyr-og-dyrehold/dyr-som-lider/nar-skal-du-varsle-mattilsynet-eller-politiet-om-dyr-som-lider

Hva Mattilsynet anser som dyremishandling er langt utenfor hva som er moralsk og etisk rett ved behandling av dyr. At hundene er så overvektige at de risikerer helseproblemer og tidlig død er dessverre ikke noe Mattilsynet bryr seg om. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...