Flettfrid Skrevet 13. november 2021 #9401 Del Skrevet 13. november 2021 Fruen92 skrev (3 timer siden): Det kan faktisk være fordi puppene er såpass store. Mine er nok større og helt myke og det gikk ikke å ta de sånn halvveis ut av BH-er, fant heller ikke ammeklær og BH-er i min størrelse. Forskjellen var vel kanskje at jeg snudde meg litt bort, la genseren min halvveis over og ammet i fred. Jeg gadd ikke sitte der på utstilling med alt ute heller. Samtidig som jeg ikke gjemte meg helt bort eller satt meg på do. Det finnes en mellomting. Med det sagt så synes jeg det er litt morsomt med at puppene alltid skal frem. Som sagt har jeg store pupper og i tenårene var de alltid fremme og tok bilder av de konstant. Et ekstremt eksponeringsbehov på puppene akkurat sånn det virker som HD har nå. Jeg sluttet med det i 18-20-års alderen og synes det er rimelig pinlig når jeg tenker over det nå. Har sett influensere med alt fra små til store pupper gjøre dette. Jeg har bryster på samme str som Helene, ikke noe problem å finne ammebher som er store nok og komfortable. De åpnes med en hekte over hvert brystet slik at man bare "kler av" en pupp. Hadde også gjerne en klut jeg la over for å skjerme litt eller ett pledd rundt babyen jeg dro over litt. Jeg syns det er kjempebra/viktig at de kjemper for ammeretten i det offentlige 👏👏😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 13. november 2021 #9402 Del Skrevet 13. november 2021 Flettfrid skrev (20 minutter siden): Har sett influensere med alt fra små til store pupper gjøre dette. Jeg har bryster på samme str som Helene, ikke noe problem å finne ammebher som er store nok og komfortable. De åpnes med en hekte over hvert brystet slik at man bare "kler av" en pupp. Hadde også gjerne en klut jeg la over for å skjerme litt eller ett pledd rundt babyen jeg dro over litt. Jeg syns det er kjempebra/viktig at de kjemper for ammeretten i det offentlige 👏👏😍 Ok, jeg har ikke tenkt så mye over det. Har jo forsåvidt sett at hun har ammebher😅 Jeg fikk ikke tak i, men jeg er større rundt og større i cupen. Jeg misunner folk med små pupper som bare kunne holde ungen inntil, jeg måtte holde puppen for å la barnet puste😅 Ja, absolutt! Jeg personlig synes riktignok det finnes andre metoder å gjøre det på😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. november 2021 #9403 Del Skrevet 13. november 2021 Flettfrid skrev (35 minutter siden): … Jeg syns det er kjempebra/viktig at de kjemper for ammeretten i det offentlige 👏👏😍 Helt enig at man bør kjempe for ammerett i det offentlige, men er det hensiktsmessig å dikte opp historier for å gjøre det? 🤔 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. november 2021 #9404 Del Skrevet 13. november 2021 *blueberry* skrev (29 minutter siden): Helt enig at man bør kjempe for ammerett i det offentlige, men er det hensiktsmessig å dikte opp historier for å gjøre det? 🤔 Så absolutt ikke, men blir overhode ikke overrasket over at Drage gjør det. Behovet for oppmerksomhet er enormt der i gården. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. november 2021 #9405 Del Skrevet 13. november 2021 *blueberry* skrev (6 timer siden): Det hender til tider at denne tråden avsporer veldig med brukerdebatt/ debatt om tråden. Det er en egen HD tråd i ris/ ros til rampelyset hvor denne diskusjonen passer bedre. Rapportering gjøres jevnlig, og der kan gjerne flere engasjere seg. Spørsmål til modereringen ber de ofte at går på ris/ ros (før denne debatten tar av i tråden igjen). Vi som er engasjerte prøver å holde det saklig, men det er noen som går over kanten til tider. Jeg tror ikke det beste motspillet mot de er flere sider med avsporing, men heller et fokus på å vri debatten tilbake til det kritikkverdige. Nå sikter jeg ikke til deg spesifikt altså, men nå var det du som ble dratt inn i en slik avsporing denne runden (det har skjedd de fleste). Dette er mer en påminnelse om hvorfor det ikke har så mye for seg. Du kommer med noen påstander som jeg gjerne vil imøtegå med litt statistikk. Jeg har gått gjennom tråden fra side 400 (et rundt tall) . Vil du vite hvor mange ryddemeldinger jeg fant der ordet avsporing var brukt? Jeg fant 2 stk, siste var for to måneder siden, 11/9. Etter det har jeg gjort 7 innhopp uten at det har generert ryddemelding på avsporing. Det er altså ikke slik som du påstår at tråden inneholder mye avsporing. Siden jeg var godt i gang sjekket jeg hvilke begreper som det har blitt ryddet for i samme periode. latterliggjøring: 8 ganger ryktespredning: 2 ganger krenkende innlegg: 7 ganger spekulasjoner: 3 ganger persondebatt: 4 ganger brukerdebatt : 1 gang brukerangrep: 1 gang opphavsrett: 2 ganger Så kan man jo reflektere over hva som er mest problematisk med tråden. Stay tuned for dag 3 med statistikk fra Story det ryktes at det er ammebilde i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 13. november 2021 #9406 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Flettfrid skrev (24 minutter siden): Så absolutt ikke, men blir overhode ikke overrasket over at Drage gjør det. Behovet for oppmerksomhet er enormt der i gården. Min oppfatning når folk dikter opp historier er at problemstillingen ikke har vekt i virkeligheten. Jeg vet jo at det ikke er tilfelle, men det skaper litt mindre troverdighet rundt et egentlig godt tema. Hadde vært noe annet om hun enten delte noe hun selv opplever eller historier hun får fra andre, det hadde styrket saken på en bedre og mer realistisk måte. Endret 13. november 2021 av *blueberry* 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. november 2021 #9407 Del Skrevet 13. november 2021 Statistikk Stories, dag 3 Amming : 1 Pumping av morsmelk : 0 Pupp i monitor: 1 (litt kløft) Seksualisering: 0 totalt antall stories kontrollert: 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. november 2021 #9408 Del Skrevet 13. november 2021 Det er ofte litt krøkkete å argumentere mot statistikk. ☺️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. november 2021 #9409 Del Skrevet 13. november 2021 CecilieX skrev (9 minutter siden): Statistikk Stories, dag 3 Amming : 1 Pumping av morsmelk : 0 Pupp i monitor: 1 (litt kløft) Seksualisering: 0 totalt antall stories kontrollert: 18 Det var ikke noe bilde av amming på storys i formiddag. Bryster og barn ja, men ikke amming. Så det rimelig uredelig å legge ut din fake statistikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. november 2021 #9410 Del Skrevet 13. november 2021 Lill skrev (7 minutter siden): Det var ikke noe bilde av amming på storys i formiddag. Bryster og barn ja, men ikke amming. Så det rimelig uredelig å legge ut din fake statistikk. Det finnes ulike ammestillinger, og for meg ser plassering av hodet til å stemme med amming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 13. november 2021 #9411 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) CecilieX skrev (26 minutter siden): Statistikk Stories, dag 3 Amming : 1 Pumping av morsmelk : 0 Pupp i monitor: 1 (litt kløft) Seksualisering: 0 totalt antall stories kontrollert: 18 Nå var vel faktisk hele puppen framme, minus brystvorta som var i munnen til ungen. Endret 13. november 2021 av Luckie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. november 2021 #9412 Del Skrevet 13. november 2021 Luckie skrev (3 minutter siden): Nå var vel faktisk hele puppen framme, minus brystvorta som var i munnen til ungen. Det er jo fysisk umulig å se brystet når hodet ligger foran. Kløften var skjult av hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 13. november 2021 #9413 Del Skrevet 13. november 2021 CecilieX skrev (21 minutter siden): Det er jo fysisk umulig å se brystet når hodet ligger foran. Kløften var skjult av hånda. Uansett, mye av puppen var synlig. Ikke bare kløft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 13. november 2021 #9414 Del Skrevet 13. november 2021 (endret) Slettet. Endret 13. november 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. november 2021 #9415 Del Skrevet 13. november 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. november 2021 #9416 Del Skrevet 14. november 2021 For en merkelig tråd dette er blitt. Kan knapt si noe uten å skulle bli irettesatt. I CBE tråden blir hvert minste lille bilde etterforsket med lupe, og harselert på absolutt alt. Det ser virkelig helt absurd ut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. november 2021 #9417 Del Skrevet 14. november 2021 miss summers skrev (39 minutter siden): For en merkelig tråd dette er blitt. Kan knapt si noe uten å skulle bli irettesatt. I CBE tråden blir hvert minste lille bilde etterforsket med lupe, og harselert på absolutt alt. Det ser virkelig helt absurd ut. Bare ignorer det du mener er irrelevant, det har ingenting for seg å krangle over småting. Gå videre på dine egne meninger, jeg personlig mener at det har vært mindre kritikkverdige ting den siste tiden og det er positivt. Allikevel ser jeg at det er tilbake til f.eks. dårligere reklamemerking (hvit tekst, mindre tekst, noe umerket). Jeg er også uenig med HD ang at hun ikke eksponerer sitt barn, men det har jeg nevnt før. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. november 2021 #9418 Del Skrevet 14. november 2021 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Bare ignorer det du mener er irrelevant, det har ingenting for seg å krangle over småting. Gå videre på dine egne meninger, jeg personlig mener at det har vært mindre kritikkverdige ting den siste tiden og det er positivt. Allikevel ser jeg at det er tilbake til f.eks. dårligere reklamemerking (hvit tekst, mindre tekst, noe umerket). Jeg er også uenig med HD ang at hun ikke eksponerer sitt barn, men det har jeg nevnt før. Ja, enig i det. Har hoppet ut av stort sett alle tråder på rampelys. Det er stort sett bare terping på de samme tingene, mye harselering og flisespikkeri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. november 2021 #9419 Del Skrevet 14. november 2021 miss summers skrev (1 minutt siden): Ja, enig i det. Har hoppet ut av stort sett alle tråder på rampelys. Det er stort sett bare terping på de samme tingene, mye harselering og flisespikkeri. Jeg er nok mer aktiv når det handler om livsstil. HD har roet ned det fokuset kraftig (mest sannsynlig som et tiltak mot fødselsdepresjonen), og det synes jeg er bra. HD som treningsprofil var gøy å følge, HD som ekstremkostholdsfronter var provoserende, og HD som mammainfluencer dytter meg litt ut av målgruppen 🥱. Tenker at når livet endrer seg så endrer kanskje målgruppen seg også, og det med barn har jeg ikke så mye å si på uten om eksponeringen av de. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 14. november 2021 #9420 Del Skrevet 14. november 2021 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Jeg er nok mer aktiv når det handler om livsstil. HD har roet ned det fokuset kraftig (mest sannsynlig som et tiltak mot fødselsdepresjonen), og det synes jeg er bra. HD som treningsprofil var gøy å følge, HD som ekstremkostholdsfronter var provoserende, og HD som mammainfluencer dytter meg litt ut av målgruppen 🥱. Tenker at når livet endrer seg så endrer kanskje målgruppen seg også, og det med barn har jeg ikke så mye å si på uten om eksponeringen av de. Enig med deg. Profilen hennes er ikke interessant for meg lenger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå