Gjest Beatbox Skrevet 5. desember 2019 #901 Del Skrevet 5. desember 2019 Akkurat nå, Pollen skrev: Er vel han som er «krølltopp89» da. Du mener Krølltang89..:) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 5. desember 2019 #902 Del Skrevet 5. desember 2019 2 timer siden, Beatbox skrev: Du mener Krølltang89..:) ? He he, ja☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 5. desember 2019 #903 Del Skrevet 5. desember 2019 14 timer siden, tutsi123 skrev: Dramaqueen i aften 😂 He? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. desember 2019 #904 Del Skrevet 9. desember 2019 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venomoth Skrevet 11. desember 2019 #905 Del Skrevet 11. desember 2019 En ting jeg lurer på og har lagt merke til. Når hun snakker så åpner hun så og si aldri munnen, ser ut som hun biter igjen når hun prater. Har aldri sett dette hos andre mennesker før, faktisk, mulig jeg ikke er så observant ellers men... Hva kommer det av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 11. desember 2019 #906 Del Skrevet 11. desember 2019 40 minutter siden, Venomoth skrev: En ting jeg lurer på og har lagt merke til. Når hun snakker så åpner hun så og si aldri munnen, ser ut som hun biter igjen når hun prater. Har aldri sett dette hos andre mennesker før, faktisk, mulig jeg ikke er så observant ellers men... Hva kommer det av? Der har jeg reagert på óg! Ser ut som om hun øver på buktaling. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyaluronica Skrevet 11. desember 2019 #907 Del Skrevet 11. desember 2019 Hun har sagt hun har komplekser for misfargede tenner, så mulig derfor 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venomoth Skrevet 11. desember 2019 #908 Del Skrevet 11. desember 2019 3 minutter siden, Hyaluronica skrev: Hun har sagt hun har komplekser for misfargede tenner, så mulig derfor 😅 Hæ? Så rart, tennene ser vi jo når hun smiler ellers. Jeg prøver å prate med tennene nesten bitt igjen og det er ikke enkelt. Er ikke en medisinsk grunn til at hun har munnen slik når hun prater altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 11. desember 2019 #909 Del Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, Venomoth skrev: Hæ? Så rart, tennene ser vi jo når hun smiler ellers. Jeg prøver å prate med tennene nesten bitt igjen og det er ikke enkelt. Er ikke en medisinsk grunn til at hun har munnen slik når hun prater altså? Alle har da sin måte å prate på. Noen snakker mere med åpen munn, mere tenner, bruker tunga mere beveger under leppa mere/mindre osv. Kanke tro dere ikke har oppdaga dette før dere titta på HDs instavideoer!? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venomoth Skrevet 11. desember 2019 #910 Del Skrevet 11. desember 2019 45 minutter siden, arnoyb skrev: Alle har da sin måte å prate på. Noen snakker mere med åpen munn, mere tenner, bruker tunga mere beveger under leppa mere/mindre osv. Kanke tro dere ikke har oppdaga dette før dere titta på HDs instavideoer!? Som alle andre har jeg prata med ganske mange mennesker oppigjennom årene og å snakke med nesten sammenbitte tenner har jeg ikke sett før annet enn hos veldig sinte og syke mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 11. desember 2019 #911 Del Skrevet 11. desember 2019 35 minutter siden, Venomoth skrev: Som alle andre har jeg prata med ganske mange mennesker oppigjennom årene og å snakke med nesten sammenbitte tenner har jeg ikke sett før annet enn hos veldig sinte og syke mennesker. Og hva type sykdom hadde disse sammenbitte menneskene da? 😛 Bare så jeg vet hva sykdom jeg er i risiko for å å dra på meg den dagen jeg ikke åpner munnen nok mens jeg prater og er i godt humør. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 12. desember 2019 #912 Del Skrevet 12. desember 2019 Herlighet; hun snakker jo helt vanlig med tenner som er synlige på de videoene jeg har sett i allefall, senest instastory i går. Snakk om å spinne opp ting i eget hode, hinte til at HD er et veldig sinna og sykt menneske pga hun liksom snakker med sammenbitte lepper 😜 mulig å synke lavere?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. desember 2019 #913 Del Skrevet 12. desember 2019 (endret) 3 timer siden, skruf skrev: Herlighet; hun snakker jo helt vanlig med tenner som er synlige på de videoene jeg har sett i allefall, senest instastory i går. Snakk om å spinne opp ting i eget hode, hinte til at HD er et veldig sinna og sykt menneske pga hun liksom snakker med sammenbitte lepper 😜 mulig å synke lavere?? Tror ikke h*n mener sammenbitte lepper, men tenner! Hun snakker liksom med et statisk smil - tennene vises og hun smiler bredt, men kjeven og leppene beveger seg ikke 😛 Lagt merke til det selv og synes det ser veldig «påklistret» ut, men har aldri tenkt at det ligger noe sykdom eller noe bak det. Endret 12. desember 2019 av Rubella Typo 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. desember 2019 #914 Del Skrevet 12. desember 2019 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 13. desember 2019 #915 Del Skrevet 13. desember 2019 De som følger bloggere tett,være seg interiør ,trening eller andre ting,hvorfor spør de til stadighet "Hvor har du kjøpt ditt og hvor har du kjøpt datt" ? Er det så om å gjøre å ha det samme som bloggerne i heimen,klær på barna,på seg selv eller treningsklær og duppedingser. Har disse folka ingen egen personlig smak og preferanser ??? Hos HD går det til stadighet i pulver,og dritt som man strengt tatt ikke trenger for å få i seg det man trenger.I tillegg til en multivitamin og evt vitamin B og D(som de fleste nordmenn trenger).Og hvor mange tar seg lure også av dette og kaster bort penger bare fordi helten Helene bruker det... En patetisk verden,og takket være Kvinneguiden har jeg fått mer oversikt over bloggerne. Og jeg er ikke imponert for å si det forsiktig.En gjeng tullinger som ikke duger til noe annet er min konklusjon.Og enda verre er vel de tilhengerne som prøver så godt de kan å kopiere de heltene de følger. Morsom underholdning når man har litt fri,fra en travel hverdag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 13. desember 2019 #916 Del Skrevet 13. desember 2019 27 minutter siden, tutsi123 skrev: De som følger bloggere tett,være seg interiør ,trening eller andre ting,hvorfor spør de til stadighet "Hvor har du kjøpt ditt og hvor har du kjøpt datt" ? Er det så om å gjøre å ha det samme som bloggerne i heimen,klær på barna,på seg selv eller treningsklær og duppedingser. Har disse folka ingen egen personlig smak og preferanser ??? Hos HD går det til stadighet i pulver,og dritt som man strengt tatt ikke trenger for å få i seg det man trenger.I tillegg til en multivitamin og evt vitamin B og D(som de fleste nordmenn trenger).Og hvor mange tar seg lure også av dette og kaster bort penger bare fordi helten Helene bruker det... En patetisk verden,og takket være Kvinneguiden har jeg fått mer oversikt over bloggerne. Og jeg er ikke imponert for å si det forsiktig.En gjeng tullinger som ikke duger til noe annet er min konklusjon.Og enda verre er vel de tilhengerne som prøver så godt de kan å kopiere de heltene de følger. Morsom underholdning når man har litt fri,fra en travel hverdag. Og minst like morsomt elns er det når HD skriver: jeg velger å være ærlig...Ehh ja...reklamerer at du er en helt ærlig blogger..da er vel ikke det et valg?? Da er det en selvfølge lizzm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 13. desember 2019 #917 Del Skrevet 13. desember 2019 1 time siden, tutsi123 skrev: De som følger bloggere tett,være seg interiør ,trening eller andre ting,hvorfor spør de til stadighet "Hvor har du kjøpt ditt og hvor har du kjøpt datt" ? Er det så om å gjøre å ha det samme som bloggerne i heimen,klær på barna,på seg selv eller treningsklær og duppedingser. Har disse folka ingen egen personlig smak og preferanser ??? Hos HD går det til stadighet i pulver,og dritt som man strengt tatt ikke trenger for å få i seg det man trenger.I tillegg til en multivitamin og evt vitamin B og D(som de fleste nordmenn trenger).Og hvor mange tar seg lure også av dette og kaster bort penger bare fordi helten Helene bruker det... En patetisk verden,og takket være Kvinneguiden har jeg fått mer oversikt over bloggerne. Og jeg er ikke imponert for å si det forsiktig.En gjeng tullinger som ikke duger til noe annet er min konklusjon.Og enda verre er vel de tilhengerne som prøver så godt de kan å kopiere de heltene de følger. Morsom underholdning når man har litt fri,fra en travel hverdag. Blir jo på samme måte som når man ser en fin genser på venninna si, så spør man hvor de har kjøpt den? Man faller lettere for plagg når man ser det på personen (spesielt om de har tilnærmet lik kroppsfasong som deg selv) enn hengende på veggen i en butikk eller flatt bilde på nettet (ikke alltid de bruker modeller, og hvis de gjør er de ofte strl. xs) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SansaS Skrevet 15. desember 2019 #918 Del Skrevet 15. desember 2019 (endret) Jeg tror noe av årsaken til at mange, i alle fall jeg, syns HD virker ekstremt vanskelig å relatere seg til er kryptiskheten hennes. Ofte snakk om tankekjør og likende, men aldri om hva. En av de siste bloggpostene sier «alt er bra» men helsa må foran- osv. Alt er jo åpenbart ikke bra, men det er umulig for følgerne å forstå omtrent hva det dreier seg om. jeg undrer meg over at hun ikke konkretiserer dette. Er det fordi hun ikke vet det selv? Forventer så klart ikke at hun deler hver minste detalj men det er merkelig å ha dårlige perioder så ofte, dele dette, men aldri si noe mer om hva som er vanskelig..? Endret 15. desember 2019 av SansaS 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 15. desember 2019 #919 Del Skrevet 15. desember 2019 33 minutter siden, SansaS skrev: Jeg tror noe av årsaken til at mange, i alle fall jeg, syns HD virker ekstremt vanskelig å relatere seg til er kryptiskheten hennes. Ofte snakk om tankekjør og likende, men aldri om hva. En av de siste bloggpostene sier «alt er bra» men helsa må foran- osv. Alt er jo åpenbart ikke bra, men det er umulig for følgerne å forstå omtrent hva det dreier seg om. jeg undrer meg over at hun ikke konkretiserer dette. Er det fordi hun ikke vet det selv? Forventer så klart ikke at hun deler hver minste detalj men det er merkelig å ha dårlige perioder så ofte, dele dette, men aldri si noe mer om hva som er vanskelig..? Det er jo kùn for å holde liv i nysgjerrigheten til leserne...Hun bruker så ofte..* stay tuned *...jeg røper snart den store hemmeligheten/ spennende nyheten..osv osv...Det er vanskelig å ta henne på alvor når hun den ene dagen skriver at * livet er sååå tungt *....for så å stille opp kun iført undertøy dagen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 15. desember 2019 #920 Del Skrevet 15. desember 2019 43 minutter siden, SansaS skrev: Jeg tror noe av årsaken til at mange, i alle fall jeg, syns HD virker ekstremt vanskelig å relatere seg til er kryptiskheten hennes. Ofte snakk om tankekjør og likende, men aldri om hva. En av de siste bloggpostene sier «alt er bra» men helsa må foran- osv. Alt er jo åpenbart ikke bra, men det er umulig for følgerne å forstå omtrent hva det dreier seg om. jeg undrer meg over at hun ikke konkretiserer dette. Er det fordi hun ikke vet det selv? Forventer så klart ikke at hun deler hver minste detalj men det er merkelig å ha dårlige perioder så ofte, dele dette, men aldri si noe mer om hva som er vanskelig..? Når man ikke klarer å relatere til det hun skriver så skjønner jeg ikke at man gidder følge... Så "rotete" som tankegangen hennes er så er det ganske vanlig hos mange som sliter med overvekt og det som er relatert... Vanskelig å forstå om du ikke er/har vært der selv virker det som. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå