Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Luckie skrev (1 minutt siden):

 Blir spennende å se om HD svarer hun som har stilt henne et spørsmål på det bildet 

Sikkert noe av det samme som en tidligere (nå slettet) kommentar; «få deg en personlighet». 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*blueberry* skrev (21 minutter siden):

Sikkert noe av det samme som en tidligere (nå slettet) kommentar; «få deg en personlighet». 

Var det HD som svarte det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (1 minutt siden):

Var det HD som svarte det?

Ja. Var en som (litt krast) spurte om hvorfor hun fokuserte så mye på kropp i stede for baby. HD sa at vedkommende kunne få seg en personlighet sånn at hn skjønte at man kunne gjøre begge deler. 

Både kommentar og svar er slettet såvidt jeg kan se nå. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (24 minutter siden):

 Blir spennende å se om HD svarer hun som har stilt henne et spørsmål på det bildet 

Med å fjerne kommentarfeltet, ev. skjule det for de som ikke følger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (2 minutter siden):

Med å fjerne kommentarfeltet, ev. skjule det for de som ikke følger. 

Nei, tror nok ikke dette er henne. Instagram er nede akkurat nå over hele verden. 
Har sjekket andre profiler også hvor kommentarene er borte (inkl en av mine). 

Endret av *blueberry*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Ja. Var en som (litt krast) spurte om hvorfor hun fokuserte så mye på kropp i stede for baby. HD sa at vedkommende kunne få seg en personlighet sånn at hn skjønte at man kunne gjøre begge deler. 

Både kommentar og svar er slettet såvidt jeg kan se nå. 

Herregud🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (2 minutter siden):

Herregud🙈 

Må påpeke at jeg merket denne forandringen før Instagram feilen dukket opp. Var bare to kommentarer mindre på innlegget, og de var borte. At alle kommentarfelt er borte nå er det Instagram som står for. Er vel over 60 000 stk som har meldt om feil den siste timen. 

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/troebbel-for-facebook-og-instagram.Tvo3bcuq3?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1

Endret av *blueberry*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Må påpeke at jeg merket denne forandringen før Instagram feilen dukket opp. Var bare to kommentarer mindre på innlegget, og de var borte. At alle kommentarfelt er borte nå er det Instagram som står for. Er vel over 60 000 stk som har meldt om feil den siste timen. 

Da er det bare å vente i spenning til dette er fikset :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (10 minutter siden):

Da er det bare å vente i spenning til dette er fikset :popcorn:

Blir nok bare sletta og personen blokkert. Den kjente strutse-metoden bloggerne driver med. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (1 time siden):

Det at hun higer etter flat mage ø eneste hun ønsker seg er flat mage igjen. Som hun har sagt siden ungen kom ut. Så legger hun ut en film der det et heeeeelt greit med mage. Altså filmen i seg selv er viktig å dele men når den deles av dama på SoMe som eneste hun vil er ø få flat mage så blir det veeeldig dobbeltmoralsk. 

Det bør ikke være din sak, og hva er det med enkelte her inne som ikke forstår at man ikke skal diskutere kropp. Djizzz. 
Enkelte er jo helt manisk opptatt av kroppen hennes. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (1 minutt siden):

Det bør ikke være din sak, og hva er det med enkelte her inne som ikke forstår at man ikke skal diskutere kropp. Djizzz. 
Enkelte er jo helt manisk opptatt av kroppen hennes. 

Så du finner det ikke dobbelmoralsk i det hele tatt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (1 minutt siden):

Det bør ikke være din sak, og hva er det med enkelte her inne som ikke forstår at man ikke skal diskutere kropp. Djizzz. 
Enkelte er jo helt manisk opptatt av kroppen hennes. 

Nå er ikke jeg en av de som gidder å kommentere kroppen hennes spesifikt, men når en offentlig profil består av så mye kropp så er det helt naturlig at det blir en del av diskusjonen. Bare se i SE tråden 🤷🏻‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Infinity said:

Det bør ikke være din sak, og hva er det med enkelte her inne som ikke forstår at man ikke skal diskutere kropp. Djizzz. 
Enkelte er jo helt manisk opptatt av kroppen hennes. 

Nå diskuteres det ikke kropp heller, men hennes syke syke kroppsfokus! Ja, det er noen direkte kommentarer på magen, dog positive. Men å påstå at kroppen diskuteres blir helt bak mål!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hebi skrev (2 minutter siden):

Så du finner det ikke dobbelmoralsk i det hele tatt? 

Jeg finner mye av kritikken her inne veldig dobbelmoralsk.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 minutter siden):

Nå er ikke jeg en av de som gidder å kommentere kroppen hennes spesifikt, men når en offentlig profil består av så mye kropp så er det helt naturlig at det blir en del av diskusjonen. Bare se i SE tråden 🤷🏻‍♀️

Så da er det greit.?  Pøse på med lite smigrende vendinger ?  Forresten, det skulle jo ikke vært mulig, men kroppen til HD blir diskutert mye mere enn SE sin kropp her på KG. HD sin unge blir diskutert mye mere enn andre sine unger her på KG. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (7 minutter siden):

Nå diskuteres det ikke kropp heller, men hennes syke syke kroppsfokus! Ja, det er noen direkte kommentarer på magen, dog positive. Men å påstå at kroppen diskuteres blir helt bak mål!

Se siteringen min lengre oppe, og fortelle gjerne hva du finner positivt der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Infinity skrev (19 minutter siden):

HD sin unge blir diskutert mye mere enn andre sine unger her på KG. 

Eneste influensere som blir diskutert på KG som deler bilder av mindreårige hver eneste dag er Camilla Øvestad i tillegg til HD. Mange deler bilder av kropp og bilder av barn, men HD drar det enda lenger.  Det hjelper ikke at ansikt ikke deles. Hvordan det kan være til barns beste kan jeg virkelig ikke forstå. 

 

Endret av Lill :)
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (8 minutter siden):

Nå diskuteres det ikke kropp heller, men hennes syke syke kroppsfokus! Ja, det er noen direkte kommentarer på magen, dog positive. Men å påstå at kroppen diskuteres blir helt bak mål!

Du bør også holde deg for god til å legge hele kroppsfokus problematikken på HD. 
Hun er en av veldig mange influencere som liker å ha kropp i monitor. Jeg syns som deg at det blir alt for mye, men å sable ned en influencer dag ut og dag inn fordi du/dere ikke er enig blir så nedrig at det ikke ligner grisen.

Det er din mening at hun har et sykt sykt kroppsfokus. Det er harde ord du velger å kringkaste. Det er dessverre blitt vanlig å vise seg frem på nettet. Hvis du ikke liker det så bør du kritisere fenomenet og ikke gå etter en person dag etter dag etter dag…..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (4 minutter siden):

Du bør også holde deg for god til å legge hele kroppsfokus problematikken på HD. 
Hun er en av veldig mange influencere som liker å ha kropp i monitor. Jeg syns som deg at det blir alt for mye, men å sable ned en influencer dag ut og dag inn fordi du/dere ikke er enig blir så nedrig at det ikke ligner grisen.

Det er din mening at hun har et sykt sykt kroppsfokus. Det er harde ord du velger å kringkaste. Det er dessverre blitt vanlig å vise seg frem på nettet. Hvis du ikke liker det så bør du kritisere fenomenet og ikke gå etter en person dag etter dag etter dag…..

Jeg kommer aldri til å slutte å skrive hva jeg mener pga deg eller andre som er inne her og forsvarer HD. Eller andre influencere. Så lenge de turer fram som de vil og sletter og blokkerer over en lav sko, så bruker jeg dette forumet her til å skrive( nesten) det jeg mener. Her kan de ikke kontrollere en dritt og det liker jeg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (4 minutter siden):

Du bør også holde deg for god til å legge hele kroppsfokus problematikken på HD. 
Hun er en av veldig mange influencere som liker å ha kropp i monitor. Jeg syns som deg at det blir alt for mye, men å sable ned en influencer dag ut og dag inn fordi du/dere ikke er enig blir så nedrig at det ikke ligner grisen.

Det er din mening at hun har et sykt sykt kroppsfokus. Det er harde ord du velger å kringkaste. Det er dessverre blitt vanlig å vise seg frem på nettet. Hvis du ikke liker det så bør du kritisere fenomenet og ikke gå etter en person dag etter dag etter dag…..

Fenomenet du viser til deles på en offentlig konto, hvor det tjenes penger. Det deles kropp i monitor for å engasjere og for likes. Det er et bevisst valg fra de som lever av det. Og det påvirker andre negativt. Men enig i at man IKKE skal skrive negativt om andres kropper, det er totalt unødvendig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...