Gurinah Skrevet 29. november 2019 #841 Del Skrevet 29. november 2019 42 minutter siden, hippyskippy skrev: Oida. Ikke vanskelig å se at det er mye som skjer i bakgrunnen der. Flaut. Men hva er vitsen med å redigere hodet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 29. november 2019 #842 Del Skrevet 29. november 2019 Hvis dere ser på filmen på snap, så ser dere at rammene ser litt pussige ut der også. Det er dårlig kvalitet på filmen bare. Men litt komisk å se at hun sliter med balansen pga det ene beinet som må være foran det andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. november 2019 #843 Del Skrevet 30. november 2019 (endret) Jeg synes det er en uting å skråsikkert påstå at bilder er redigert, fordi folk gjerne ikke sjekker selv. Da blir det en sannhet. Oppfordrer alle til å gjøre seg opp sin egen mening. Jeg gikk på IG og ser at det er en skjevhet på et bilde bak henne, på begge bildene i serien. Det er rett og slett blurry som det vil være hvis du har noe på linsa eller tar bildet i speilet. Dog er det riktig som flere påpeker at dette er i hodehøyde, altså vil det ikke ha effekt på kroppen. Siden jeg var innom skrollet jeg gjennom noen poster og så den nevnte kyllingreklamen også. Hun har samme kropp også på livebilder, så det taler ikke for redigering. Som sagt, sjekk slike påstander selv, særlig når det ikke dokumenteres eller begrunnes. Jo mer skråsikre uttalelser, jo viktigere er det å sjekke. Endret 30. november 2019 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 30. november 2019 #844 Del Skrevet 30. november 2019 1 time siden, CecilieX skrev: Jeg synes det er en uting å skråsikkert påstå at bilder er redigert, fordi folk gjerne ikke sjekker selv. Da blir det en sannhet. Oppfordrer alle til å gjøre seg opp sin egen mening. Jeg gikk på IG og ser at det er en skjevhet på et bilde bak henne, på begge bildene i serien. Det er rett og slett blurry som det vil være hvis du har noe på linsa eller tar bildet i speilet. Dog er det riktig som flere påpeker at dette er i hodehøyde, altså vil det ikke ha effekt på kroppen. Siden jeg var innom skrollet jeg gjennom noen poster og så den nevnte kyllingreklamen også. Hun har samme kropp også på livebilder, så det taler ikke for redigering. Som sagt, sjekk slike påstander selv, særlig når det ikke dokumenteres eller begrunnes. Jo mer skråsikre uttalelser, jo viktigere er det å sjekke. Jeg gikk og så for å sjekke, men jeg synes det er rart de har flyttet på planten på bilde 2? På bilde 1 henger bladet foran speilet, men den er borte på bilde 2.. Ellers synes jeg det er et stort pluss at hun har begynt å filme klærne, da får jeg et mye bedre inntrykk av klærne 😊. Dette gjelder sikkert alle, men kanskje spesielt plus size har så rare poseringer så når jeg prøver samme plagget så ser det helt annerledes ut på min kropp. Har helt sluttet å handle etter hva folk har på seg på instagram. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. november 2019 #845 Del Skrevet 30. november 2019 23 minutter siden, Fortunatus skrev: Jeg gikk og så for å sjekke, men jeg synes det er rart de har flyttet på planten på bilde 2? På bilde 1 henger bladet foran speilet, men den er borte på bilde 2.. Ellers synes jeg det er et stort pluss at hun har begynt å filme klærne, da får jeg et mye bedre inntrykk av klærne 😊. Dette gjelder sikkert alle, men kanskje spesielt plus size har så rare poseringer så når jeg prøver samme plagget så ser det helt annerledes ut på min kropp. Har helt sluttet å handle etter hva folk har på seg på instagram. På bilde 1 er planten mer synlig fordi hun holder armen opp. På bilde 2 har hun armen ned og skjuler en del av bladene. Du ser likevel litt av spissen på det ene bladet mellom midjen og armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. november 2019 #846 Del Skrevet 30. november 2019 På filmen som lå ut på insta var den kjole med hals veldig stram og tettsittende over magen, på bildet som er lagt ut er den plutselig veleig løs over magen 🙈 Tror nok ikke bildene er redigerte slik enkelte påstår, men er glad hun viste film av kjolene så man så hvordan de virkelig var på. For det ser man ikke på bildene hun har lagt ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. november 2019 #847 Del Skrevet 30. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. desember 2019 #848 Del Skrevet 1. desember 2019 «Mye mer å bruke tiden på...» Hvis fokuset er å slutte å bry seg så mye om egen kropp... hva med å slutte å samtidig ta disse poserende halvnakne bildene av egen kropp og da...? Som fort heller enn å bli en stemme i kroppsdebatten, blir en stemme for å vise vektnedgang etter slankeoperasjon. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 1. desember 2019 #849 Del Skrevet 1. desember 2019 Nytt bilde i undertøy i dag, det sier så mye om hva Helene sliter med. Usikkerhet, behov for bekreftelse, må bli sett osv. Mye baggasje der. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 1. desember 2019 #850 Del Skrevet 1. desember 2019 Hun skriver i dag på Instagram bildet sitt at det er ikke mang år siden hun ble deprimert over hvordan kroppen og da spesielt magen hennes så ut.. Har ikke hun alltid sagt at hun er fornøyd med kroppen sin??? 🤷🏻♀️🤨 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miramira95 Skrevet 1. desember 2019 #851 Del Skrevet 1. desember 2019 1 time siden, Rosasko skrev: Hun skriver i dag på Instagram bildet sitt at det er ikke mang år siden hun ble deprimert over hvordan kroppen og da spesielt magen hennes så ut.. Har ikke hun alltid sagt at hun er fornøyd med kroppen sin??? 🤷🏻♀️🤨 Nei da, før var hun ikke det, og da hun første gangen gikk nedi vekt så var alt med overvekt var fælt og hun idoliserte fitness utøvere. Hun var jo på masse fitness konkurranser og delte drømmene sine om å stille opp selv, og hvordan de var gode forbilder for slike som sleit med vekta som henne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SPOCA Skrevet 1. desember 2019 Populært innlegg #852 Del Skrevet 1. desember 2019 (endret) Jeg har lenge lurt på om jeg i det hele tatt skal poste i denne tråden, men jeg føler at jeg rett og slett ikke kan la være og sitte stille lenger. Jeg er ingen superfan av Helene Drage. Jeg er verken hennes største støttespiller eller kritiker. Egentlig forholder jeg meg generelt lite til bloggere. MEN, jeg skal gi dere my 2 (eller 10) cents fordi jeg tross alt vet litt om å være overvektig. Og når jeg leser noen av kommentarene her inne, er det veldig åpenbart at man ikke har vært der selv. Og det er helt greit det, jeg skal ikke dømme noen. Og dette er heller ikke ment som angrep på noen spesielle. Og ja, noe av kritikken som er rettet mot Helene Drage er helt på sin plass, som f.eks at hun kanskje starter på mange nye prosjekter uten helt å fullføre. MEN. Noen ganger skulle jeg ønsker at vi var litt mer snille mot hverandre. Enkelt og greit. Helene Drage fikk mye hyllest da hun gikk mye ned gjennom slanking. Deretter mye kjeft og kommentarer da hun gikk mye opp. Så har hun tatt en slankeoperasjon, og har nå gått ned. Hun får en god del positive kommentarer, men det er jammen også en del negativt. Jeg har selv veid 166 kg. Jeg er nå over 80 kg lettere. I motsetning til Helene Drage har jeg aldri tatt slankeoperasjon. MEN, jeg vet hvordan det er, å være der hun er og har vært. Jeg kan derimot ikke vite hvordan det er å ha tatt en slankeoperasjon. Jeg ville ikke ta en slik operasjon, nettopp pga mange av de tingene Helene selv nevner. Jeg har hatt et ønske om å leve et normalt liv og spise i grunn det jeg vil (dog med kontroll over mengdene). Uansett. Når man har vært såpass stor som Helene har vært, først går man mye ned, så går man masse opp, for så å gå mye ned igjen, er det en følelse som ikke kan beskrives. Det er forferdelig vondt når man mislykkes, og ikke nok med det: hun velger til og med å eksponere seg selv og fortelle hele verden om noen av hennes største svakheter. Man kan si hva man vil om henne, men det er jo rett og slett vanvittig tøft gjort. Jeg hadde absolutt aldri orket. Det å stå frem og innrømme det høyt her på Kvinneguiden, under nick, er tøft nok. I likhet med så mange der ute som har gått ned mye i vekt, uavhengig av hvor mye, får man et vanvittig kick, jeg vil beskrive det som et adrenalinkick. Jeg begynte å gå i kjoler, fordi jeg føler meg superfin i dem, Helene liker å vise fram kroppen sin. Hun er en ekshibisjonist av natur, og velger å eksponere seg på måter jeg nok aldri ville valgt selv. Ville jeg gjort det selv? Aldri i verden. Jeg synes det er ille nok å stille meg opp i badedrakt en varm sommerdag. Men kan jeg forstå følelsen og trangen til å vise seg fram? Jo, jeg gjør det. Ikke fordi jeg er ekshibisjonistisk av natur, men fordi jeg er dritstolt av det jeg har fått til, og føler meg faktisk helt fantastisk og fin! Jeg kan bare tenke meg hvordan det må være for Helene. Så er det også slik at vi mennesker er mangfoldige og ikke ensartede. Vi har mange ulike sider ved oss selv. Jeg skal ikke uttale meg om hva Helene måtte føle, eller hva hun tenker og tror, men jeg føler stadig vekk på en voldsom usikkerhet samtidig som jeg føler meg superstolt, glad, fantastisk og rett og slett en superkvinne. Og ja, på gode dager får til og med jeg lyst til å vise det til hele verden. Når man sitter da i sofaen sin og kritiserer Helene fordi ditt eller datt, så bør man kanskje også tenke på at det har vært en lang vei, vi mennesker gjør mye rart, vi har mange feil og mangler, vi gjør dumme ting - og smarte ting. Jeg synes man skal gi kred for at Helene har tatt tak, at hun velger å faktisk gjøre noe med dette. Det er tøft gjort. Samtidig så er det jo nå det hele starter. Okay, så kanskje får man tilbakefall. Kanskje går man på en smell. Men altså: er vi ikke alle mennesker? Gjør vi ikke alle feil? Og noe av greia er jo at hun skal lære seg å leve som slankeoperert i en hverdag. Og i en normalisert hverdag er ikke verden fri for Coca Cola og sjokolade. Husk på at man ser kun ett fragment i den ene dagen i hennes liv. Når jeg hadde gått ned 30 kg, dvs at jeg veide 136 kg, feiret jeg med sjokolade. En mann på butikken kom bort til meg og sa "sånne som deg burde ikke leve". Han så ikke at jeg hadde gått ned 30 kg. Det han så var ei overvektig feit dame som atter en gang valgte sjokolade og potetgull. "For det er sikkert sånn hun har blitt sånn". Ikke vær så raske med å dømme. Og helt ærlig. Helene Drage har vært flink. Kjempeflink. Men hun gjør feil hun også. Og hun har mange ting hun sikkert kan bli bedre på. Men hey, vi er alle mennesker. Edit: Og én ting til: enkelte reagerer på at hun skriver "da jeg var overvektig". Men se det fra hennes perspektiv, det er hennes følelse. Gapet med hvordan hun var før og nå er såpass stort at følelsen blir også annerledes. Jeg er også strengt tatt overvektig, men når man 80 kg lettere føler man seg "normal" i motsetning til tidligere. Ja, jeg er ikke normalvektig, men når man bruker str 42-44 i stedet for 56, blir også synet på seg selv helt annerledes. Det blir forskøvet, på godt og vondt. På én side føler man seg for stor, og på én side er korrelasjon mellom tidligere og nåtiden såpass stor at følelsene blir forskøvet. Endret 1. desember 2019 av SPOCA 68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 1. desember 2019 #853 Del Skrevet 1. desember 2019 👍☝️☝️ Dagens beste! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. desember 2019 #854 Del Skrevet 1. desember 2019 15 minutter siden, SPOCA skrev: Jeg har lenge lurt på om jeg i det hele tatt skal poste i denne tråden, men jeg føler at jeg rett og slett ikke kan være stille lenger. Jeg er ingen superfan av Helene Drage. Jeg er verken hennes største støttespiller eller kritiker. Egentlig forholder jeg meg generelt lite til bloggere. MEN, jeg skal gi dere my 2 (eller 10) cents fordi jeg tross alt vet litt om å være overvektig. Og når jeg leser noen av kommentarene her inne, er det veldig åpenbart at man ikke har vært der selv. Og det er helt greit det, jeg skal ikke dømme noen. Og dette er heller ikke ment som angrep på noen spesielle. Og ja, noe av kritikken som er rettet mot Helene Drage er helt på sin plass, som f.eks at hun kanskje starter på mange nye prosjekter uten helt å fullføre. MEN. Noen ganger skulle jeg ønsker at vi var litt mer snille mot hverandre. Enkelt og greit. Helene Drage fikk mye hyllest da hun gikk mye ned gjennom slanking. Deretter mye kjeft og kommentarer da hun gikk mye opp. Så har hun tatt en slankeoperasjon, og har nå gått ned. Hun får en god del positive kommentarer, men det er jammen også en del negativt. Jeg har selv veid 166 kg. Jeg er nå over 80 kg lettere. I motsetning til Helene Drage har jeg aldri tatt slankeoperasjon. MEN, jeg vet hvordan det er, å være der hun er og har vært. Jeg kan derimot ikke vite hvordan det er å ha tatt en slankeoperasjon. Jeg ville ikke ta en slik operasjon, nettopp pga mange av de tingene Helene selv nevner. Jeg har hatt et ønske om å leve et normalt liv og spise i grunn det jeg vil (dog med kontroll over mengdene). Uansett. Når man har vært såpass stor som Helene har vært, først går man mye ned, så går man masse opp, for så å gå mye ned igjen, er det en følelse som ikke kan beskrives. Det er forferdelig vondt når man mislykkes, og ikke nok med det: hun velger til og med å eksponere seg selv og fortelle hele verden om noen av hennes største svakheter. Man kan si hva man vil om henne, men det er jo rett og slett vanvittig tøft gjort. Jeg hadde absolutt aldri orket. Det å stå frem og innrømme det høyt her på Kvinneguiden, under nick, er tøft nok. I likhet med så mange der ute som har gått ned mye i vekt, uavhengig av hvor mye, får man et vanvittig kick, jeg vil beskrive det som et adrenalinkick. Jeg begynte å gå i kjoler, fordi jeg føler meg superfin i dem, Helene liker å vise fram kroppen sin. Hun er en ekshibisjonist av natur, og velger å eksponere seg på måter jeg nok aldri ville valgt selv. Ville jeg gjort det selv? Aldri i verden. Jeg synes det er ille nok å stille meg opp i badedrakt en varm sommerdag. Men kan jeg forstå følelsen og trangen til å vise seg fram? Jo, jeg gjør det. Ikke fordi jeg er ekshibisjonistisk av natur, men fordi jeg er dritstolt av det jeg har fått til, og føler meg faktisk helt fantastisk og fin! Jeg kan bare tenke meg hvordan det må være for Helene. Så er det også slik at vi mennesker er mangfoldige og ikke ensartede. Vi har mange ulike sider ved oss selv. Jeg skal ikke uttale meg om hva Helene måtte føle, eller hva hun tenker og tror, men jeg føler stadig vekk på en voldsom usikkerhet samtidig som jeg føler meg superstolt, glad, fantastisk og rett og slett en superkvinne. Og ja, på gode dager får til og med jeg lyst til å vise det til hele verden. Når man sitter da i sofaen sin og kritiserer Helene fordi ditt eller datt, så bør man kanskje også tenke på at det har vært en lang vei, vi mennesker gjør mye rart, vi har mange feil og mangler, vi gjør dumme ting - og smarte ting. Jeg synes man skal gi kred for at Helene har tatt tak, at hun velger å faktisk gjøre noe med dette. Det er tøft gjort. Samtidig så er det jo nå det hele starter. Okay, så kanskje får man tilbakefall. Kanskje går man på en smell. Men altså: er vi ikke alle mennesker? Gjør vi ikke alle feil? Og noe av greia er jo at hun skal lære seg å leve som slankeoperert i en hverdag. Og i en normalisert hverdag er ikke verden fri for Coca Cola og sjokolade. Husk på at man ser kun ett fragment i den ene dagen i hennes liv. Når jeg hadde gått ned 30 kg, dvs at jeg veide 136 kg, feiret jeg med sjokolade. En mann på butikken kom bort til meg og sa "sånne som deg burde ikke leve". Han så ikke at jeg hadde gått ned 30 kg. Det han så var ei overvektig feit dame som atter en gang valgte sjokolade og potetgull. "For det er sikkert sånn hun har blitt sånn". Ikke vær så raske med å dømme. Og helt ærlig. Helene Drage har vært flink. Kjempeflink. Men hun gjør feil hun også. Og hun har mange ting hun sikkert kan bli bedre på. Men hey, vi er alle mennesker. Noe av det beste jeg har lest her på forumet 🙌🏻 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 1. desember 2019 #855 Del Skrevet 1. desember 2019 @SPOCA. Det er dette perspektivet som burde være i bunnen før man velger å trykke publiser på en kritisk kommentar. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. desember 2019 #856 Del Skrevet 1. desember 2019 Hva slags operasjon har egentlig HD tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 1. desember 2019 #857 Del Skrevet 1. desember 2019 3 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hva slags operasjon har egentlig HD tatt? Gastric sleeve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. desember 2019 #858 Del Skrevet 1. desember 2019 @SPOCA du skriver så godt! Du er fader meg dyktig, og jeg er sikker på at du er fin! 👏🏻👏🏻 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 1. desember 2019 #859 Del Skrevet 1. desember 2019 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. desember 2019 #860 Del Skrevet 1. desember 2019 3 timer siden, SPOCA skrev: En mann på butikken kom bort til meg og sa "sånne som deg burde ikke leve". Det er det verste jeg har hørt. For øvrig; wow, så flink du har vært! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå