Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

På 25.11.2019 den 18.35, miss summers skrev:

Jeg forstår virkelig ikke en kyllingreklame i undertøy. Mat og undertøy hører IKKE sammen. Ta på en morgenkåpe i det minste. Ikke er den kyllingen av de sunneste heller. Skivebom for min del. 

Jeg har litt problemer med hentydningen til at det ikke er sunneste kylling. Ifølge Priori så kommer kyllingene deres fra gårder med høy dyrevelferd (de lever godt og blir ikke foret på industrivis, ergo er sammensetningen av næringsstoffer bedre enn i "fabrikkoppdrett" og de har bedre sammensetning av omega6 bl.a)

Næringsinnholdet finner jeg heller ikke noe spesielt galt med i forhold til andre kyllinger.

Næringsinnhold per 100g/ml
Energi 122 kcal / 515 kj
Fett 3 g
- mettet fett 0,5 g
- enumettet fett 0,9 g
- flerumettet fett 1,4 g
Karbohydrat 0,6 g
- sukkerarter 0,5 g
Protein 23 g
Salt 1 g
Vitaminer/mineraler
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, CabinCruiser skrev:

Jeg har litt problemer med hentydningen til at det ikke er sunneste kylling. Ifølge Priori så kommer kyllingene deres fra gårder med høy dyrevelferd (de lever godt og blir ikke foret på industrivis, ergo er sammensetningen av næringsstoffer bedre enn i "fabrikkoppdrett" og de har bedre sammensetning av omega6 bl.a)

Næringsinnholdet finner jeg heller ikke noe spesielt galt med i forhold til andre kyllinger.

Næringsinnhold per 100g/ml
Energi 122 kcal / 515 kj
Fett 3 g
- mettet fett 0,5 g
- enumettet fett 0,9 g
- flerumettet fett 1,4 g
Karbohydrat 0,6 g
- sukkerarter 0,5 g
Protein 23 g
Salt 1 g
Vitaminer/mineraler

Olje og krydder, dette er mer kalorier og fett enn ren kyllingfilet og karbohydrater i tillegg. Slike ferdig preparerte ting er ikke bra nok for meg. Derav min kommentar og min mening. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, miss summers skrev:

Olje og krydder, dette er mer kalorier og fett enn ren kyllingfilet og karbohydrater i tillegg. Slike ferdig preparerte ting er ikke bra nok for meg. Derav min kommentar og min mening. 

Ja, de hele 3 kaloriene fra forskjellen på næringstabellen er sikkert utslagsgivende. Men hver sin smak.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CabinCruiser skrev:

Ja, de hele 3 kaloriene fra forskjellen på næringstabellen er sikkert utslagsgivende. Men hver sin smak.

Når de kommer fra krydderet (altså sukker), så ja.   

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, pøbelsara skrev:

Ja, 0,6 karbohydrater /100 gram er jo håpløst usunt. Not.

Nå er det heldigvis ikke antall karbohydrater som avgjør om en matvare er sunn eller ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke Helene som var fornøyd med kroppen sin, og er i mot redigering av kropp? Ser dagens innlegg ang kjoler ikke tok seg så bra ut 😆 (bildene på veggen bak henne) 

fornøyd med kroppen du liksom 🥱 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rosasko skrev:

Var det ikke Helene som var fornøyd med kroppen sin, og er i mot redigering av kropp? Ser dagens innlegg ang kjoler ikke tok seg så bra ut 😆 (bildene på veggen bak henne) 

Oi🙈 seeeer de det ikke selv?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosasko skrev:

Ser ikke noe jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pollen skrev:

Ser ikke noe jeg.

Det er på Instagram - ikke bloggen. Du ser at bildene bak henne buer innover. Typisk når man photo shopper... Bakgrunnen blir dratt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Bypass skrev:

Det er på Instagram - ikke bloggen. Du ser at bildene bak henne buer innover. Typisk når man photo shopper... Bakgrunnen blir dratt.

Har sett både på instastory og innlegget på instagram, ser ikke at noen rette linjer bak henne blir dratt. Uansett - bildene bak henne henger i hodehøyde. Tror dere hun har redigert hodet tynnere?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bypass skrev:

Jeg ser på IG. Er vel ikke lenge til hun forsvarer seg, enda hun ikke er her inne og leser om seg selv. Særlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luka_S skrev:

Har sett både på instastory og innlegget på instagram, ser ikke at noen rette linjer bak henne blir dratt. Uansett - bildene bak henne henger i hodehøyde. Tror dere hun har redigert hodet tynnere?

Er du blind? 😄🙈 ser du ikke bildene og gardina faktisk lever sitt eget liv? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Rosasko skrev:

Er du blind? 😄🙈 ser du ikke bildene og gardina faktisk lever sitt eget liv? 

Nei? Vis meg gjerne screenshot.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, personangrep og krenkende innlegg, med svar, 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...