Cati Skrevet 22. november 2019 #781 Del Skrevet 22. november 2019 46 minutter siden, Levina skrev: Operasjonen blir jo ikke mer vellykket av den grunn. Hva er din oppfatning av en vellykket slankeoperasjon? Kropp som din heltinne, fotballfrue? 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 22. november 2019 #782 Del Skrevet 22. november 2019 «Da jeg var overvektig» skriver hun på IG. Her snakker hun om det, og må tåle motsvar. Hun ER overvektig. Dessuten er bildet hun bruker som «etter» ikke slik hun ser ut idag. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. november 2019 #783 Del Skrevet 22. november 2019 14 timer siden, Birdo skrev: Bare slenger inn sitat fra admin her jeg, siden det er latterlig mange som trenger en gjennomgang av regler her inne🙃 5 timer siden, Levina skrev: Operasjonen blir jo ikke mer vellykket av den grunn. @Levina Hva har svaret ditt med det du siterte å gjøre? Vekt-spekulasjonene dine er ikke lov så på tide å droppe det. 🙄 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 22. november 2019 #784 Del Skrevet 22. november 2019 16 timer siden, Birdo skrev: Bare slenger inn sitat fra admin her jeg, siden det er latterlig mange som trenger en gjennomgang av regler her inne🙃 Er ikke så viktig i denne tråden det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. november 2019 #785 Del Skrevet 22. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line_m Skrevet 25. november 2019 #786 Del Skrevet 25. november 2019 (endret) .. Endret 25. november 2019 av Line_m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 25. november 2019 #787 Del Skrevet 25. november 2019 På 22.11.2019 den 12.15, FruenFraHavet skrev: «Da jeg var overvektig» skriver hun på IG. Her snakker hun om det, og må tåle motsvar. Hun ER overvektig. Dessuten er bildet hun bruker som «etter» ikke slik hun ser ut idag. Det kan man se på den nye Prior reklamen hennes🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 25. november 2019 #788 Del Skrevet 25. november 2019 8 minutter siden, mumrikk1 skrev: Det kan man se på den nye Prior reklamen hennes🙂 Oi... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. november 2019 #789 Del Skrevet 25. november 2019 36 minutter siden, mumrikk1 skrev: Det kan man se på den nye Prior reklamen hennes🙂 Så den nettopp, ikke helt heldig den der synes jeg.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 25. november 2019 #790 Del Skrevet 25. november 2019 🙈🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 25. november 2019 #791 Del Skrevet 25. november 2019 17 minutter siden, Tessa12 skrev: Så den nettopp, ikke helt heldig den der synes jeg.. Hva tenker du at er uheldig ? At hun reklamerer for mat i «undertøy» / nattøy , eller at hun viser frem seg selv uten filter? Altså hun har gjennomgått en ganske stor forandring på ett år. Hun har gått ned mye. Det er helt vanlig å slite med å holde vekt , eller og ha jevn vektnedgang også etter en operasjon. Når man har vært sykelig overvektig er ikke nødvendigvis fokuset å bli tynnest mulig heller , for mange er det faktisk uoppnåelig. Men målet må jo være og få god fysisk og psykisk helse, være frisk og aktiv. Virker som veldig mange her inne er så opptatt av vekta hennes. Hun tok et valg for egen helse og har oppnådd masse på ett år. Skulle ønske flere så helheten her. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 25. november 2019 #792 Del Skrevet 25. november 2019 (endret) Det er mye uvitenhet ang slankeoperasjon. Folk tror at all overvekten blir borte på kort tid. Uten trening og at den opererte ikke må jobbe for det. En operasjon er et hjelpemiddel for å klare å spise mindre. Sammenlign det gjerne med en kjevelås, en klarer ikke å spise store porsjoner. Men hodet vil ha mer og vil ha det slik som det var før. Jeg har tatt operasjon. Endret 4. desember 2019 av Indyy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 25. november 2019 #793 Del Skrevet 25. november 2019 (endret) 1 time siden, Hyachint31 skrev: Hva tenker du at er uheldig ? At hun reklamerer for mat i «undertøy» / nattøy , eller at hun viser frem seg selv uten filter? Altså hun har gjennomgått en ganske stor forandring på ett år. Hun har gått ned mye. Det er helt vanlig å slite med å holde vekt , eller og ha jevn vektnedgang også etter en operasjon. Når man har vært sykelig overvektig er ikke nødvendigvis fokuset å bli tynnest mulig heller , for mange er det faktisk uoppnåelig. Men målet må jo være og få god fysisk og psykisk helse, være frisk og aktiv. Virker som veldig mange her inne er så opptatt av vekta hennes. Hun tok et valg for egen helse og har oppnådd masse på ett år. Skulle ønske flere så helheten her. Tenkte vel mest på å reklamere for den kyllingen i undertøyet, jeg har fulgt henne lenge nå, sjelden kommentert noe som helst. Og ja, hun har flotte resultater. Ikke alt hun sier/gjør jeg er helt enig i, men det må jo være helt opptil henne. Men en «matreklame» i undertøyet, nei det synes jeg ikke er innafor. Endret 25. november 2019 av Tessa12 Skrivefeil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmVeeJee Skrevet 25. november 2019 #794 Del Skrevet 25. november 2019 16 minutter siden, Indyy skrev: Det er mye uvitenhet ang slankeoperasjon. Folk tror at all overvekten blir borte på kort tid. Uten trening og at den opererte ikke må jobbe for det. En operasjon er et hjelpemiddel for å klare å spise mindre. Sammenlign det gjerne med en kjevelås, en klarer ikke å spise store porsjoner. Men hodet vil ha mer og vil ha det slik som det var før. Jeg har tatt operasjon for 4 mnd siden, så kom gjerne med spørsmål. De fleste går jo ned masse i begynnelsen? Hun gikk jo ned en del men nå ser hun jo omtrent lik ut som for ett år siden. Operasjonen fungerer ikke hvis hodet ikke er på plass. Magesekken kan fint tøyes ut og det har den tydeligvis gjort til HD, hvis ikke hadde hun vært mye mindre enn hva hun er i dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 25. november 2019 #795 Del Skrevet 25. november 2019 (endret) På 25.11.2019 den 14.58, EmVeeJee skrev: De fleste går jo ned masse i begynnelsen? Hun gikk jo ned en del men nå ser hun jo omtrent lik ut som for ett år siden. Operasjonen fungerer ikke hvis hodet ikke er på plass. Magesekken kan fint tøyes ut og det har den tydeligvis gjort til HD, hvis ikke hadde hun vært mye mindre enn hva hun er i dag Endret 4. desember 2019 av Indyy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 25. november 2019 #796 Del Skrevet 25. november 2019 Som sagt, hun har gått ned mye og gjør det fortsatt , ref bloggen hennes. Hun har skrevet at vekt og cm går ned hver uke nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 25. november 2019 #797 Del Skrevet 25. november 2019 (endret) På 25.11.2019 den 15.23, cerruti skrev: Som sagt, hun har gått ned mye og gjør det fortsatt , ref bloggen hennes. Hun har skrevet at vekt og cm går ned hver uke nå. Utifra det jeg kan se har hun gått mye ned. Jeg tror at folk tror at en skal bli slank på under året. En leser om bare de ekstreme tilfellene. Endret 4. desember 2019 av Indyy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 25. november 2019 #798 Del Skrevet 25. november 2019 Hun er fortsatt vanvittig stor da. Sier litt om hvor ille det var før. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. november 2019 #799 Del Skrevet 25. november 2019 51 minutter siden, Pollen skrev: Hun er fortsatt vanvittig stor da. Sier litt om hvor ille det var før. Vanvittig stor er hun ikke, overvektig ja. Men langt fra vanvittig stor. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 25. november 2019 #800 Del Skrevet 25. november 2019 2 timer siden, Indyy skrev: Det er mye uvitenhet ang slankeoperasjon. Folk tror at all overvekten blir borte på kort tid. Uten trening og at den opererte ikke må jobbe for det. En operasjon er et hjelpemiddel for å klare å spise mindre. Sammenlign det gjerne med en kjevelås, en klarer ikke å spise store porsjoner. Men hodet vil ha mer og vil ha det slik som det var før. Jeg har tatt operasjon for 4 mnd siden, så kom gjerne med spørsmål. Jeg opererte for nesten 10 år siden. Operasjonen var vellykket den, helt til jeg ble deprimert og inaktiv noen år senere. Vekten ligger cirka 10 kg under når jeg fikk OP. Beklager, men slankeoperasjon er bare en måte å spise mindre, ikke noe annet. Noe de fleste både bør, og kan, klare helt på egenhånd. I mitt tilfellet var OP helt bortkastet bortsett fra at jeg lærte at kcal inn og kcal ut samt aktivitet er eneste måten å gå ned i vekt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå