Beatbox Skrevet 18. august 2021 #7881 Del Skrevet 18. august 2021 mumrikk1 skrev (1 time siden): Også å ta enda ett bilde av det igjen etterpå😅 All eyes on me. Må jo glede mannfolkene på lista!!🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 18. august 2021 #7882 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) Nå har hun en post (rant) om at hun holdes til ansvar for EN kommentar for 12 år siden. Det burde jo være en oppvekker at den screenshoten forfølger henne resten av livet, tenk da hvordan det du deler om barnet ditt potensielt screenshotes og lagres og forfølger henne når hun blir større. Navnet er offentlig, så selvom ansiktet ikke er delt så vil det være mulig å vite hvem bildet er av og kobles mot barnet når det blir eldre. Hun har allerede en mer omfattende digital identitet enn det jeg har som voksen aktiv bruker av sosiale medier. Endret 18. august 2021 av Summeer 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 18. august 2021 #7883 Del Skrevet 18. august 2021 Finlay skrev (På 16.8.2021 den 15.56): Bilder av ansikt "en gang i blant" kunne fort ført til at barnet ble gjenkjent, og like "familiært" som barna til en rekke andre influencere. Det hadde holdt i massevis med ett eneste bilde av barnet som nyfødt, og så stoppet der. Nyfødte forandrer seg så raskt at ingen ville gjenkjent barnet fra et bilde tatt de første par ukene. Synes forresten det har blitt mindre av både barn og melk de siste dagene, så håper kursen er lagt om nå👍 Føler man ganske enkelt kan kjenne igjen barn uten ansiktet også, med en gang de er litt eldre. Man vet jo hvordan hele kroppen ser ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 18. august 2021 #7884 Del Skrevet 18. august 2021 Den stygge kommentaren hun hadde om barnet sitt på YouTube, vil nok dukke opp igjen. Og Gud vite om barne eller skoleelevene finner den. Ting på nett blir aldri borte. Det vet hun nok selv… 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 18. august 2021 #7885 Del Skrevet 18. august 2021 Summeer skrev (17 minutter siden): Nå har hun en post (rant) om at hun holdes til ansvar for EN kommentar for 12 år siden. Det burde jo være en oppvekker at den screenshoten forfølger henne resten av livet, tenk da hvordan det du deler om barnet ditt potensielt screenshotes og lagres og forfølger henne når hun blir større. Navnet er offentlig, så selvom ansiktet ikke er delt så vil det være mulig å vite hvem bildet er av og kobles mot barnet når det blir eldre. Hun har allerede en mer omfattende digital identitet enn det jeg har som voksen aktiv bruker av sosiale medier. Hvilken screenshot/kommentar er dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. august 2021 #7886 Del Skrevet 18. august 2021 50 minutter siden, Rosasko said: Den stygge kommentaren hun hadde om barnet sitt på YouTube, vil nok dukke opp igjen. Og Gud vite om barne eller skoleelevene finner den. Ting på nett blir aldri borte. Det vet hun nok selv… Og bildet av babyen som ammes fra bryst, sikkert kjempestas å finne det i tenårene.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 18. august 2021 #7887 Del Skrevet 18. august 2021 platypus skrev (46 minutter siden): Hvilken screenshot/kommentar er dette? At det ikke var pent å være overvektig, sa hun til en annen blogger. HD var da selv overvektig.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 18. august 2021 #7888 Del Skrevet 18. august 2021 Lileep skrev (8 minutter siden): Og bildet av babyen som ammes fra bryst, sikkert kjempestas å finne det i tenårene.. Jeg tror det er langt verre ting man får nyss på i tenårene, enn at man en gang i livet ble ammet av sin mor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. august 2021 #7889 Del Skrevet 18. august 2021 Just now, Trøst said: Jeg tror det er langt verre ting man får nyss på i tenårene, enn at man en gang i livet ble ammet av sin mor... Jeg personlig hadde skjemtes om noen i klassen, eller jeg selv hadde funnet et slikt bilde på nett. At tenåringer søker på mye rart er jo ikke noe nytt, men det er noe de selv velger. Tror ingen tenåringer velger å legge ut et slikt bilde av seg selv! Jeg syns barn skal skjermes for bilder av seg selv på nett, uansett motiv. Det blir noe annet når de selv begynner å legge ut. Men selv da må de veiledes så godt det lar seg gjøre, nettopp fordi ting aldri forsvinner på nett! Man som foreldre bør ha såpass respekt for barnet sitt, at man ikke legger ut noe sånt! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 18. august 2021 #7890 Del Skrevet 18. august 2021 Lileep skrev (11 minutter siden): Jeg personlig hadde skjemtes om noen i klassen, eller jeg selv hadde funnet et slikt bilde på nett. At tenåringer søker på mye rart er jo ikke noe nytt, men det er noe de selv velger. Tror ingen tenåringer velger å legge ut et slikt bilde av seg selv! Jeg syns barn skal skjermes for bilder av seg selv på nett, uansett motiv. Det blir noe annet når de selv begynner å legge ut. Men selv da må de veiledes så godt det lar seg gjøre, nettopp fordi ting aldri forsvinner på nett! Man som foreldre bør ha såpass respekt for barnet sitt, at man ikke legger ut noe sånt! Er for så vidt enig angående overeksponeringen av barn på sosiale medier, men kommentaren min står likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. august 2021 #7891 Del Skrevet 18. august 2021 Infinity skrev (2 timer siden): Kjør på ! 😄 Du klarte å å få et bilde om amming/ ammepupper til å handle om å eksponere seg for menn. Og så er det du som roper ut om rapportering ? 😂🤣 «Amming/ammepupper». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. august 2021 #7892 Del Skrevet 18. august 2021 (endret) Her her et godt eksempel på hvor ræva HD er på å merke reklame. Disse bildene er lagt ut på IG etter hverandre. Det ene er ikke merket, mens det andre er merket. Endret 18. august 2021 av Lill :) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 18. august 2021 #7893 Del Skrevet 18. august 2021 Trøst skrev (3 timer siden): Jeg tror det er langt verre ting man får nyss på i tenårene, enn at man en gang i livet ble ammet av sin mor... Ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. august 2021 #7894 Del Skrevet 18. august 2021 Trøst skrev (3 timer siden): Jeg tror det er langt verre ting man får nyss på i tenårene, enn at man en gang i livet ble ammet av sin mor... Poenget er at all denne (over)eksponeringen uansett setting, er brudd på barnets privatliv. Spiller ingen rolle om ansikt synes eller ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 18. august 2021 #7895 Del Skrevet 18. august 2021 Siste post er heller ikke merket med reklame. 🤷🏼♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. august 2021 #7896 Del Skrevet 18. august 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 18. august 2021 #7897 Del Skrevet 18. august 2021 Lileep skrev (4 timer siden): Og bildet av babyen som ammes fra bryst, sikkert kjempestas å finne det i tenårene.. ja tenk så pinlig. Se på meg, her var jeg en liten baby og hadde behov for MAT fra en PUPP hvilken skandale. Sååå pinlig. Drit lei av seksualisering av pupp i alle kanaler og at det å skulle ha ammet/vært en baby som fikk melk skal være skambelagt. Får lyst å legge ut et ammebilde selv bare på trass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 18. august 2021 #7898 Del Skrevet 18. august 2021 1 hour ago, Bobleplasten said: ja tenk så pinlig. Se på meg, her var jeg en liten baby og hadde behov for MAT fra en PUPP hvilken skandale. Sååå pinlig. Drit lei av seksualisering av pupp i alle kanaler og at det å skulle ha ammet/vært en baby som fikk melk skal være skambelagt. Får lyst å legge ut et ammebilde selv bare på trass Prøv å se det med ei usikker tenåringsjente sine øyne! Ingen her vet hvordan hun vil takle det. Kanskje hun ikke bryr seg, kanskje det vil tråkke henne ned, kanskje det skaper skam? Ingen her vet hvordan den lille jenta vil reagere, selv ikke mammaen! Så er ikke vits å drive på sånn! Selv om du og flere her syns det er en liten bagatell, så er det ikke sikkert den fremtidige jenta syns det! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 18. august 2021 #7899 Del Skrevet 18. august 2021 Lileep skrev (23 minutter siden): Prøv å se det med ei usikker tenåringsjente sine øyne! Ingen her vet hvordan hun vil takle det. Kanskje hun ikke bryr seg, kanskje det vil tråkke henne ned, kanskje det skaper skam? Ingen her vet hvordan den lille jenta vil reagere, selv ikke mammaen! Så er ikke vits å drive på sånn! Selv om du og flere her syns det er en liten bagatell, så er det ikke sikkert den fremtidige jenta syns det! Jeg er enig i at selv om mor er grenseløs på hva hun deler på sin offentlige konto, så bør hun tenke igjennom hva hun legger ut når mindreårig blir eksponert. Nå er det mange som har lagt ut ammebilder på sine offentlige kanaler, så da er det vel blitt «normalisert». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. august 2021 #7900 Del Skrevet 18. august 2021 Så det berømte bildet i understøy med baby som tilbehør 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå