Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Almando skrev (5 minutter siden):

Tvilsomt. Det vanlige målet med å ha en slik profil på sosiale medier er å få følgere og tjene penger på annonser og reklame, og slik hun holder på nå mister hun nok følgere fremfor å få dem. 

De siste ukene har hun fått flere og flere følgere på IG..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beatbox skrev (Akkurat nå):

De siste ukene har hun fått flere og flere følgere på IG..

Syns hun har ligget på 26,7k følgere ganske lenge. Og hun har ikke så ofte mer enn 500 likes på hvert innlegg hun legger ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (7 minutter siden):

Syns hun har ligget på 26,7k følgere ganske lenge. Og hun har ikke så ofte mer enn 500 likes på hvert innlegg hun legger ut. 

Just for the hell of it...de siste 2 dagene har hun fått nesten 50 nye følgere..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (1 time siden):

Om 20 hva? 20 år når babyen er flyttet ut? Begynner å bli veldig bekymret for Helene nå, og håper hun slipper fødselsdepresjon. Her om dagen sto det også på story at hun hadde løyet om hvorfor hun fikk så tett oppfølging i starten fordi det var så tungt osv. Helene har nok ikke hatt en veldig fysisk tung graviditet, men det er tydelig at det har tynget på henne mentalt. Jeg håper det blir bedre når baby kommer og at hun ikke blir verre. 

45D3E6A8-A67E-4B25-90A3-5F694BFE20E8.jpeg

Hun mener vel 20 min. 
 

Jeg tror ikke hun er deprimert, bare misliker at hun blir større. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (8 minutter siden):

Hun mener vel 20 min. 
 

Jeg tror ikke hun er deprimert, bare misliker at hun blir større. 

Hun skriver jo selv i et innlegg for 1 dag siden at hun har slitt mye mentalt i denne graviditeten, unnlatt å dele mye og hun har også nevnt på story at hun har slitt med tilknytning til lille i magen (tidligere i graviditeten). Om hun ikke er deprimert nå så er hun i alle fall i faresonen for en fødselsdepresjon, tror ikke vi kan bagatellisere dette til å kun handle om størrelse. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

De siste sidene bør være et varsku og heads up til HD om å muligens moderere seg, når det gjelder deling av «private» ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (11 timer siden):

De siste sidene bør være et varsku og heads up til HD om å muligens moderere seg, når det gjelder deling av «private» ting. 

Dette.  
 

Det er mange, meg selv inkludert, som ikke tåler graviditetshormonene spesielt godt. Jeg har aldri vært så nærme selvmordstanker som jeg var under mine svangerskap. Likevel hadde jeg fine barseltider og ingen tegn til fødselsdepresjon. 
 

Det er lov å besinne seg også på KG. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Med fare for å kaste inn en brannfakkel. 

Et hovedtema i tråden den siste tiden har vært at Helene Drage har vært negativ i løpet av graviditeten. Jeg sliter med å forstå hvorfor dette er legitim kritikk. Hun påvirker jo ikke noen negativt med dette. I mitt hode er det snarere tvert i mot. Instagram flommer jo over av glødende lykkelige gravide, noe som sikkert kan påføre skam for de som ikke har en fin graviditet. Det må jo være relativt godt for disse å se at andre også strever?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på siste insta bilde at dei stakkars hundene er skikkelig overvektig 😣 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
CecilieX skrev (4 timer siden):

Med fare for å kaste inn en brannfakkel. 

Et hovedtema i tråden den siste tiden har vært at Helene Drage har vært negativ i løpet av graviditeten. Jeg sliter med å forstå hvorfor dette er legitim kritikk. Hun påvirker jo ikke noen negativt med dette. I mitt hode er det snarere tvert i mot. Instagram flommer jo over av glødende lykkelige gravide, noe som sikkert kan påføre skam for de som ikke har en fin graviditet. Det må jo være relativt godt for disse å se at andre også strever?  

Klarer ikke helt å se hvordan Helene Drage kan tilføre andre gravide noe positivt ved å legge ut nesten utelukkende negative poster, hver dag, i 7-8 mnd.

Jeg mener det er like sannsynlig at hun påvirker noen negativt, som at hun gjør andre godt, ved å ha den vinklingen på graviditeten som hun har.

Hun burde heller bruke sin situasjon og sine kanaler til å opplyse om all den hjelp man kan få, og hvor, når man strever som gravid. For det ER hjelp å få, også utenfor SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosasko skrev (1 time siden):

Ser på siste insta bilde at dei stakkars hundene er skikkelig overvektig 😣 

De er litt runde til mynder å være, ja. Folk flest synes nok ikke de er det da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men! Skal ærlig innrømme at vekta til bikkja var noe av det siste jeg tenkte på som høygravid 😅 Ble litt dårlig med trim siste ukene før nedkomst.  Tok seg bra opp med mosjon i form av trilleturer etter at babyen var kommet da😊 Så ikke rart om bikkjene har litt ekstra på kroppen i en sånn tid. Vet ikke hvordan hold hundene hennes bruker å være i heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (37 minutter siden):

Men! Skal ærlig innrømme at vekta til bikkja var noe av det siste jeg tenkte på som høygravid 😅 Ble litt dårlig med trim siste ukene før nedkomst.  Tok seg bra opp med mosjon i form av trilleturer etter at babyen var kommet da😊 Så ikke rart om bikkjene har litt ekstra på kroppen i en sånn tid. Vet ikke hvordan hold hundene hennes bruker å være i heller.

Hennes hunder har alltid vert overvektig. Er vel derfor dei har fått skader og. Slike hunder skal vere slanke med stor S… 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Finlay skrev (55 minutter siden):

Klarer ikke helt å se hvordan Helene Drage kan tilføre andre gravide noe positivt ved å legge ut nesten utelukkende negative poster, hver dag, i 7-8 mnd.

Jeg mener det er like sannsynlig at hun påvirker noen negativt, som at hun gjør andre godt, ved å ha den vinklingen på graviditeten som hun har.

Hun burde heller bruke sin situasjon og sine kanaler til å opplyse om all den hjelp man kan få, og hvor, når man strever som gravid. For det ER hjelp å få, også utenfor SoMe.

Hvordan påvirker hun negativt tenker du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel det samme med en hund at  vekt ikke bare henger sammen med mosjon, men også kosthold

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (20 minutter siden):

Nå er det vel det samme med en hund at  vekt ikke bare henger sammen med mosjon, men også kosthold

Nei, det er klart, kosthold har mye å si 😊 Har mynde selv og på mine henger aktivitetsnivå og hold tett sammen. Kostholdet deres er omtrent likt hele året, men de er langt mer aktive på sommerhalvåret og derfor også i bedre form/finere hold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pantoten skrev (3 timer siden):

Men! Skal ærlig innrømme at vekta til bikkja var noe av det siste jeg tenkte på som høygravid 😅 Ble litt dårlig med trim siste ukene før nedkomst.  Tok seg bra opp med mosjon i form av trilleturer etter at babyen var kommet da😊 Så ikke rart om bikkjene har litt ekstra på kroppen i en sånn tid. Vet ikke hvordan hold hundene hennes bruker å være i heller.

De har vært overvektige i all sin tid .,..men  selvsagt har hvilken type mat til dems aktivitet nivå som eierene gir de noe å si 😅 hilsen en nabo 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskap er tung for de aller fleste, det er jo greit å få fram. Men at svangerskap er så mentalt tungt er nok ikke noe alle opplever. Jeg tror nok at jeg ville funnet det langt mer nyttig å få vite noe om hvilken hjelp som finnes underveis og hvordan det hjelper en. 

Jeg mener, hvis man først skal være åpen om det aller mestr, hvorfor ikke være åpen om hjelpen man får? «I dag, i samtale med jordmor, snakket vi om vektøkning fordi jeg syns det er så vanskelig å forholde meg til at jeg går opp i vekt. Vi snakket om at vekten hovedsakelig er relatert til babyen, men at også blodvolumet øker» for eksempel. Da kan man jo faktisk bidra med noe nyttig samtidig som man får fram at man syns svangerskap stort sett er slitsomt, både fysisk og mentalt. 

Jeg tror det er veldig bra for HD at Kalnes i dag går tilbake til ordinær drift og ikke lenger har superstrenge koronaregler å forholde seg til. De ukene og dagene fram til fødsel under korona, hvor ens største frykt var at mannen skulle snufse en ekstra gang, den unner jeg ingen. Og kanskje spesielt ikke dersom man har det litt tungt mentalt i tillegg. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se vippene og brynene ellers så får jeg ikke sove til natten 😂😂😂😂😂😂

Endret av tutsi123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Finlay skrev (23 timer siden):

Klarer ikke helt å se hvordan Helene Drage kan tilføre andre gravide noe positivt ved å legge ut nesten utelukkende negative poster, hver dag, i 7-8 mnd.

Jeg mener det er like sannsynlig at hun påvirker noen negativt, som at hun gjør andre godt, ved å ha den vinklingen på graviditeten som hun har.

Hun burde heller bruke sin situasjon og sine kanaler til å opplyse om all den hjelp man kan få, og hvor, når man strever som gravid. For det ER hjelp å få, også utenfor SoMe.

Det forstår ikke jeg heller. Synes hun har svært så negativ under svangerskapet.

Svangerskap er jo noe som de fleste av oss som har barn synes er positivt tross kvalme. 

Jeg har avfulgt HD på hennes sosiale medier for jeg synes hun har tapt seg i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...