FotbaIlflua Skrevet 5. april 2021 #5961 Del Skrevet 5. april 2021 Birdo skrev (1 minutt siden): Mener dere det samme om de som bare er lykkelige i svangerskapet også? Er det sånn verden vi vil ha? Lykkelige kan snakke ihjel ting, mens de som har en dårlig opplevelse må kun snakke med fortrolige eller helsepersonell?🤷🏻♀️ Ja, det er akkurat det samme. Bedriftskontoen er uansett ikke riktig sted å sutre om graviditeten sin. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 5. april 2021 #5962 Del Skrevet 5. april 2021 Birdo skrev (1 minutt siden): Mener dere det samme om de som bare er lykkelige i svangerskapet også? Er det sånn verden vi vil ha? Lykkelige kan snakke ihjel ting, mens de som har en dårlig opplevelse må kun snakke med fortrolige eller helsepersonell?🤷🏻♀️ Hun må gjerne dele all driten hun føler i forhold til å være gravid for min del, men da syns jeg at hun skal være vesentlig mer takknemlig og ydmyk når følgerne deler sine historier og gir velmenende råd som en direkte konsekvens av det hun legger ut også. Om hun bare vil ha et sted å hyle ut vonde følelser og frustrasjon uten feedback, så tenker jeg at hun kan ta det offline med familie, profesjonelle eller ute i skogen. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 5. april 2021 #5963 Del Skrevet 5. april 2021 FotbaIlflua skrev (6 minutter siden): Graviditeten hennes er helt normal, hun har kunnet trene, gå, ikke har hun vært sykehusinnlagt for kvalme osv. Altså ingenting å sutre for. Mange hadde tatt hennes svangerskap anyday i bytte mot sine egne plager. Hun har prøvd å bli gravid i ett år, hun sutrer om hvor slitsomt svangerskapet er til tross for lett fysisk arbeid i en kontorjobb, og kommer nok til å få realiteten midt i trynet når barnet kommer og hun ikke kan tilbringe mesteparten av tiden på sofaen med hårføneren på mens mannen vasker hus og serverer henne mat. Søk hjelp Helene, svangerskap/fødselsdepresjoner er alvorlige greier som man ikke skal ta lett på! Og du; ikke bli sint når noen prøver å være hyggelige med deg, det er ikke spesielt sjarmerende. 🙌🏻 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 5. april 2021 #5964 Del Skrevet 5. april 2021 Tripptrapp1 skrev (28 minutter siden): Hun må gjerne dele all driten hun føler i forhold til å være gravid for min del, men da syns jeg at hun skal være vesentlig mer takknemlig og ydmyk når følgerne deler sine historier og gir velmenende råd som en direkte konsekvens av det hun legger ut også. Om hun bare vil ha et sted å hyle ut vonde følelser og frustrasjon uten feedback, så tenker jeg at hun kan ta det offline med familie, profesjonelle eller ute i skogen. Helt enig. Det hun gjør nå er basically å legge ut en personlig dagbok for offentligheten og kun ønske sympati. Helene vet at offentligheten ikke fungerer på den måten og setter seg derfor i en sårbar posisjon hun ikke ser ut til å takle for tiden. Det er helt greit å ikke takle den sårbare posisjonen, men da må hun også forstå at det er noe hun må holde privat. Hun har både stor familie og god oppfølging av helsevesen (pga operasjonen så følges hun bedre opp enn folk flest) så det ville være bedre for henne å ta det 100% der. Dessverre har utfallet blitt at folk gir råd isteden for sympati og da blir Helene aggressiv og ryktet til bedriften svekkes. Her vil både psyken hennes og bedriften tjene på at hun holder de tyngste tankene privat. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 5. april 2021 #5965 Del Skrevet 5. april 2021 Eg synes det er flott at ho deler! Ingen graviditet er lik og det er mange som går totalt i kjellaren - inklusive underteikna. Om ein har ein tilsynelatande enkel graviditet fysisk så betyr ikkje det automatisk at psyken er på topp. Flott at ho setter fokus på det meiner eg 👍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 5. april 2021 #5966 Del Skrevet 5. april 2021 Rot skrev (12 minutter siden): Eg synes det er flott at ho deler! Ingen graviditet er lik og det er mange som går totalt i kjellaren - inklusive underteikna. Om ein har ein tilsynelatande enkel graviditet fysisk så betyr ikkje det automatisk at psyken er på topp. Flott at ho setter fokus på det meiner eg 👍 Hadde hun bare satt det i søkelyset ville jeg vært enig med deg, men har du fått med deg de aggressive talene på story (og YouTube) de siste ukene? Hun sier ting som at hun ikke bryr seg om lesernes opplevelser, hun vil ikke ha råd eller høre om andre og hun tar helt normale spørsmål som kritikk. Det er dette vi baserer oss på når vi ønsker at hun skjermer seg selv mer. Det å vise og sette fokus på baksiden ved graviditet blir litt annerledes og det støtter jeg fullt ut. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 6. april 2021 #5967 Del Skrevet 6. april 2021 Rot skrev (15 timer siden): Eg synes det er flott at ho deler! Ingen graviditet er lik og det er mange som går totalt i kjellaren - inklusive underteikna. Om ein har ein tilsynelatande enkel graviditet fysisk så betyr ikkje det automatisk at psyken er på topp. Flott at ho setter fokus på det meiner eg 👍 Men hun deler jo fordi hun vil høre "stakkars deg", ikke fordi hun vil sette søkelyset på at å gå gravid ikke bare er fryd og gammen. Om du har fulgt med på ting hun ellers legger ut, for eksempel på youtube, så hører du at hun ikke bryr seg om andres graviditet. Hun setter ikke fokus på problematisk graviditet: hun setter fokus på seg selv. Ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 6. april 2021 #5968 Del Skrevet 6. april 2021 Så når ein ikkje har det bra så skal ein ikkje få eit «stakkars, dette høyrest ikkje greit ut»? Ho får så enormt mykje kritikk for absolutt alt ho gjer. Når det haglar inn slik så er det bortimot umulig å sile ut kva som er godt meint/konstruktivt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 6. april 2021 #5969 Del Skrevet 6. april 2021 5 minutter siden, Rot said: Så når ein ikkje har det bra så skal ein ikkje få eit «stakkars, dette høyrest ikkje greit ut»? Ho får så enormt mykje kritikk for absolutt alt ho gjer. Når det haglar inn slik så er det bortimot umulig å sile ut kva som er godt meint/konstruktivt. Jo, er vel ingen her som sier hun ikke kan få høre det? Poenget er at hun slakter ALLE som prøver å dele sin erfaring, både negativ og positiv erfaring. Seerene vil hjelpe i den tunge tiden og gi oppmuntringer osv. Men det blir ikke tatt godt imot. Er der det skurrer.. Jeg får følelsen av å være en del av hennes personlige dagbok. Hver dag er det syting og klaging. Hun klarer ikke se positivt på noen ting. Og når hun attpåtil slakter de som vil hjelpe, da bør hun bare logge av og ta en lang pause! Tror hun bør skjermes, for å ta vare på seg selv oppi all elendigheten (elendigheten er hvordan hun selv legger det frem) 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 6. april 2021 #5970 Del Skrevet 6. april 2021 Rot skrev (30 minutter siden): Så når ein ikkje har det bra så skal ein ikkje få eit «stakkars, dette høyrest ikkje greit ut»? Ho får så enormt mykje kritikk for absolutt alt ho gjer. Når det haglar inn slik så er det bortimot umulig å sile ut kva som er godt meint/konstruktivt. Er ikke alt en bør dele i sosiale medier og ikke den sytingen minst annen hverdag i snitt . Hu bør heller syte til familien sin eller ei venninne om hu har noen nære . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 6. april 2021 #5971 Del Skrevet 6. april 2021 Ang storyen om personlige tanker i YouTube-video, der hun oppfordrer om at man ikke skal legge så mye i det: hva menes med det? Skal man ikke ta henne på alvor? Sier hun det som en disclaimer for å slippe å få negativ feedback eller feedback i det hele tatt? Alle kan selvsagt rante på YouTube men hun blir jo automatisk linket til bedriften sin, så å si at folk ikke skal legge så mye i det virker så merkelig😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 6. april 2021 #5972 Del Skrevet 6. april 2021 Caroline1986 skrev (36 minutter siden): Ang storyen om personlige tanker i YouTube-video, der hun oppfordrer om at man ikke skal legge så mye i det: hva menes med det? Skal man ikke ta henne på alvor? Sier hun det som en disclaimer for å slippe å få negativ feedback eller feedback i det hele tatt? Alle kan selvsagt rante på YouTube men hun blir jo automatisk linket til bedriften sin, så å si at folk ikke skal legge så mye i det virker så merkelig😅 Det er vel en måte å fraskrive seg ansvar for egne handlinger. Jeg orker virkelig ikke denne dama mer, nå avfølger jeg henne. Når hun til og med ikke klarer å stå inne for ting hun sier.... Nei. Bare nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. april 2021 #5973 Del Skrevet 6. april 2021 Caroline1986 skrev (1 time siden): Ang storyen om personlige tanker i YouTube-video, der hun oppfordrer om at man ikke skal legge så mye i det: hva menes med det? Skal man ikke ta henne på alvor? Sier hun det som en disclaimer for å slippe å få negativ feedback eller feedback i det hele tatt? Alle kan selvsagt rante på YouTube men hun blir jo automatisk linket til bedriften sin, så å si at folk ikke skal legge så mye i det virker så merkelig😅 Det er jo hovedsakelig dette som er problematisk. At Helene ikke forstår at det er bedriften som taper på dette har jeg vanskelig for å forstå. Det handler ikke om at folk ikke bryr seg eller ikke synes synd på henne, men at så privat ufiltrert ranting på bedriftskonto er både uprofesjonelt og gir en dårlig følelse hos følgere og evt fremtidige samarbeid. Vi har lenge foreslått at hun burde logge av litt, det er ment med omtanke og ikke med hat. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 6. april 2021 #5974 Del Skrevet 6. april 2021 Dagens vlog.... 🙄 20 min man aldri får tilbake... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 7. april 2021 #5975 Del Skrevet 7. april 2021 Og på youtuben hennes prater hun om at hun er redd for å endre personlighet når hun blir mamma, da hun har flere veninnner som har gjort det da dem ble mødre... Tenk å si noe sånt. Disse veninnene blir nok sikkert ikke lengre hennes veninner etter å ha sett YouTuben hennes. Men jeg tenker også at man skal forandre seg når man har blitt mor, og for helene sin del, håper jeg det skjer. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 7. april 2021 #5976 Del Skrevet 7. april 2021 Prover91 skrev (14 minutter siden): Og på youtuben hennes prater hun om at hun er redd for å endre personlighet når hun blir mamma, da hun har flere veninnner som har gjort det da dem ble mødre... Tenk å si noe sånt. Disse veninnene blir nok sikkert ikke lengre hennes veninner etter å ha sett YouTuben hennes. Men jeg tenker også at man skal forandre seg når man har blitt mor, og for helene sin del, håper jeg det skjer. Det er jo helt naturlig at man forandrer seg etter og ha fått barn. Det trenger ikke være negativt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. april 2021 #5977 Del Skrevet 7. april 2021 Prover91 skrev (32 minutter siden): Og på youtuben hennes prater hun om at hun er redd for å endre personlighet når hun blir mamma, da hun har flere veninnner som har gjort det da dem ble mødre... Tenk å si noe sånt. Disse veninnene blir nok sikkert ikke lengre hennes veninner etter å ha sett YouTuben hennes. Men jeg tenker også at man skal forandre seg når man har blitt mor, og for helene sin del, håper jeg det skjer. Klart man forandrer seg. Det er de som ikke forandrer seg som ikke klarer foreldrerollen. Og det er ikke kritikk av at HD ikke glorifiserer graviditeten, men at det kommer mye ufiltrert som burde vært privat. De fleste skjønner at graviditet ikke er bare enkelt, men man trenger ikke å høre det hver eneste dag i 20 uker fremover. Folk har skjønt det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prover91 Skrevet 7. april 2021 #5978 Del Skrevet 7. april 2021 Er det bare jeg som synes hun virker veldig usikker når hun snakker? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. april 2021 #5979 Del Skrevet 7. april 2021 Prover91 skrev (19 minutter siden): Er det bare jeg som synes hun virker veldig usikker når hun snakker? Nope, den konstante fiklingen... med håret og *nervøs fnising*..det sier det meste om usikkerheten 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 7. april 2021 #5980 Del Skrevet 7. april 2021 Er det noe gale i å være usikker?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå