Hilde444 Skrevet 3. april 2021 #5881 Del Skrevet 3. april 2021 Hvorfor holder hun fingrene under haka hver gang hun snakker? Og hvorfor holder hun mobilen langt over hodet?🙈🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 3. april 2021 #5882 Del Skrevet 3. april 2021 Hilde444 skrev (51 minutter siden): Hvorfor holder hun fingrene under haka hver gang hun snakker? Og hvorfor holder hun mobilen langt over hodet?🙈🙈 Prøv selv, så skjønner du hvorfor 😉 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FotbaIlflua Skrevet 3. april 2021 Populært innlegg #5883 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) På instastory i dag reklamerer hun for beastmode-programmet sitt inkl kostholdsplan. Samtidig viser hun bilder av seg selv før og nå, og beskriver det på følgende måte; Btw, mener ikke at jeg ikke så flott ut før også! Det er bare så gøy å se hvor mye som kan endre seg på et år, kun ved å endre kostholdet. Altså, er ikke dama vel bevart?? Hun har tatt en slankeoperasjon! Det er IKKE bare endret kosthold som gjør at hun går ned i vekt. Endret 3. april 2021 av FotbaIlflua 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 3. april 2021 #5884 Del Skrevet 3. april 2021 FotbaIlflua skrev (14 minutter siden): På instastory i dag reklamerer hun for beastmode-programmet sitt inkl kostholdsplan. Samtidig viser hun bilder av seg selv før og nå, og beskriver det på følgende måte; Btw, mener ikke at jeg ikke så flott ut før også! Det er bare så gøy å se hvor mye som kan endre seg på et år, kun ved å endre kostholdet. Altså, er ikke dama vel bevart?? Hun har tatt en slankeoperasjon! Det er IKKE bare endret kosthold som gjør at hun går ned i vekt. Ser ikke dette..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 3. april 2021 #5885 Del Skrevet 3. april 2021 Hilde444 skrev (1 time siden): Hvorfor holder hun fingrene under haka hver gang hun snakker? Og hvorfor holder hun mobilen langt over hodet?🙈🙈 Det med fingrene er pga usikkerhet. Det samme med at hun alltid slenger håret fremover. Mobilen over hodet er for å se slankere ut. Ikke bare hun som gjør det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 3. april 2021 #5886 Del Skrevet 3. april 2021 Leli7 skrev (3 minutter siden): Ser ikke dette..? Jo, det gjør jeg🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 3. april 2021 #5887 Del Skrevet 3. april 2021 (endret) FotbaIlflua skrev (37 minutter siden): På instastory i dag reklamerer hun for beastmode-programmet sitt inkl kostholdsplan. Samtidig viser hun bilder av seg selv før og nå, og beskriver det på følgende måte; Btw, mener ikke at jeg ikke så flott ut før også! Det er bare så gøy å se hvor mye som kan endre seg på et år, kun ved å endre kostholdet. Altså, er ikke dama vel bevart?? Hun har tatt en slankeoperasjon! Det er IKKE bare endret kosthold som gjør at hun går ned i vekt. Å diskreditere slankeoperasjonen som at den ikke er vesentlig i forhold til vektnedgangen hennes er bare en av de løgnene hun forteller seg selv for å holde illusjonen hun lever gående. Jeg syns det er utidig og villedende overfor følgere og potensielle kunder å underkommunisere at hun har tatt en slankeoperasjon i tillegg til å endre kostholdet. Hvis jeg hadde kjøpt et trenings- og kostholdsprogram hvor det hadde vist seg at resultatene til modellen/testpersonen også var et resultat av kirurgi uten av dette ble tydelig kommunisert i forkant, så hadde jeg følt meg både lurt og forbanna. Endring: Det kan sikkert diskuteres om det er lovstridig jf markedsføringsloven å la være å opplyse om at modellen også har gjennomført kirurgi siden det er såpass lenge siden (hvor lenge varer effekten av en slankeoperasjon, hvor store er effekten i utgangspunktet o.l), men jeg syns likevel at hun beveger seg i en gråsone. Det hadde vært mye mer ryddig om det ble informert, og personlig syns jeg at det hadde det økt bedriftens troverdighet mangfoldige hakk. Endret 3. april 2021 av Tripptrapp1 La til nederste avsnitt 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 3. april 2021 #5888 Del Skrevet 3. april 2021 Før og etter bilder er null verdt når de er tatt med filter. Hun ser jo helt gæren ut i øynene på det nyeste bildet, så det er heftig filterbruk.... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. april 2021 #5889 Del Skrevet 3. april 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 3. april 2021 #5890 Del Skrevet 3. april 2021 cerruti skrev (16 minutter siden): Jeg tror ikke hun synes det selv - og nettopp derfor understreker hun det hele tiden. Det var det der med hva bedriften sier, og hva bedriften kommuniserer, da 🙄 I dette tilfellet er det en tydelig utakt mellom at hun sier at hun ikke streber etter vektnedgang og å bli slank, mens alle bildene tas i vinkler og poseringer med mål om å få modellen til å se mest mulig lik et mainstream skjønnhetsideal. Dersom det er så lite viktig å se lang og slank ut, så skjønner jeg oppriktig ikke hvorfor hun alltid poserer som hun gjør. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. april 2021 #5891 Del Skrevet 4. april 2021 En slankeoperert klarer jo lettere å følge et nytt kosthold nettopp fordi det ikke lenger er mulig å spise like mye som før. Metthetsfølelsen sitter også mer i. Jeg synes derfor lite om at en slankeoperert skal bruke seg selv som reklame, og tjene penger på kostholdsplaner til andre som ikke er slankeoperert. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 4. april 2021 #5892 Del Skrevet 4. april 2021 cerruti skrev (23 minutter siden): En slankeoperert klarer jo lettere å følge et nytt kosthold nettopp fordi det ikke lenger er mulig å spise like mye som før. Metthetsfølelsen sitter også mer i. Jeg synes derfor lite om at en slankeoperert skal bruke seg selv som reklame, og tjene penger på kostholdsplaner til andre som ikke er slankeoperert. H*n burde i alle fall være åpen om at det også har vært kirurgi inni bildet, slik at potensielle kunder har et mer riktig og helhetlig bilde av situasjonen. Blir litt som når f.eks PTer med rumpeimplantater selger treningsprogram for å bygge den perfekte rumpa; Det kan godt hende at treningsprogrammet virker og er av god kvalitet, men å ikke informere om at rumpa til modellen har fått litt ekstra hjelp, svekker troverdigheten og forventningene til programmet. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 4. april 2021 #5893 Del Skrevet 4. april 2021 cerruti skrev (1 time siden): En slankeoperert klarer jo lettere å følge et nytt kosthold nettopp fordi det ikke lenger er mulig å spise like mye som før. Metthetsfølelsen sitter også mer i. Jeg synes derfor lite om at en slankeoperert skal bruke seg selv som reklame, og tjene penger på kostholdsplaner til andre som ikke er slankeoperert. Jeg synes slankeopererte fint kan tjene penger på kostholdsplaner, men da må det komme bedre frem at kostholdsplanen i Beastmode er skrevet av en annen og at hun selv ikke har fulgt dette. Jeg under også over interessen hennes for å lage en sukkerfri guide, vil ikke dette være i konflikt med samarbeidet med Frisk uten sukker? De blir jo da konkurrenter og Helene blir vel å bruke samme «pensum». 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GuriHelen Skrevet 4. april 2021 #5894 Del Skrevet 4. april 2021 Helene er er flott dame, men hvorfor står hun med beina krysset som om hun tisser på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. april 2021 #5895 Del Skrevet 4. april 2021 GuriHelen skrev (Akkurat nå): Helene er er flott dame, men hvorfor står hun med beina krysset som om hun tisser på seg? For å se tynnere ut. 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GuriHelen Skrevet 4. april 2021 #5896 Del Skrevet 4. april 2021 Lunabelle skrev (Akkurat nå): For å se tynnere ut. 😅 Og, da må jeg begynne med det også. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 4. april 2021 #5897 Del Skrevet 4. april 2021 Hun sier at hun har gått ned over 50 kg. Men problemet er jo at hun har vært så flink å posere seg tynnere og retusjere seg tynnere på bildene sine at å sammenligne bildene for ett år siden og nå så ser man ikke helt forskjellen. Ser det i ansiktet ja og litt mindre pupper. Hadde hun tatt ekte bilder uten å gjøre seg mindre på bildene kunne man sikkert sett det mye bedre. Selvfølgelig fra dag 1 ser man stor forskjell men å juble over sååå stor forskjell for ett år siden til idag ser jeg ikke helt. Kan vær andre ser det bedre. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. april 2021 #5898 Del Skrevet 4. april 2021 Hebi skrev (36 minutter siden): Hun sier at hun har gått ned over 50 kg. Men problemet er jo at hun har vært så flink å posere seg tynnere og retusjere seg tynnere på bildene sine at å sammenligne bildene for ett år siden og nå så ser man ikke helt forskjellen. Ser det i ansiktet ja og litt mindre pupper. Hadde hun tatt ekte bilder uten å gjøre seg mindre på bildene kunne man sikkert sett det mye bedre. Selvfølgelig fra dag 1 ser man stor forskjell men å juble over sååå stor forskjell for ett år siden til idag ser jeg ikke helt. Kan vær andre ser det bedre. Da må du ha veldig dårlig syn , null problem å se at hun har gått ned mye 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 4. april 2021 #5899 Del Skrevet 4. april 2021 Hebi skrev (37 minutter siden): Hun sier at hun har gått ned over 50 kg. Men problemet er jo at hun har vært så flink å posere seg tynnere og retusjere seg tynnere på bildene sine at å sammenligne bildene for ett år siden og nå så ser man ikke helt forskjellen. Ser det i ansiktet ja og litt mindre pupper. Hadde hun tatt ekte bilder uten å gjøre seg mindre på bildene kunne man sikkert sett det mye bedre. Selvfølgelig fra dag 1 ser man stor forskjell men å juble over sååå stor forskjell for ett år siden til idag ser jeg ikke helt. Kan vær andre ser det bedre. Vises bedre på bilder tatt av andre, som her: https://www.lillefrekke.no/blogg/bilder-fra-shoots/601-helene-drage-pa-frekk-photoshoot.html 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 4. april 2021 #5900 Del Skrevet 4. april 2021 2 minutter siden, Rubella said: Vises bedre på bilder tatt av andre, som her: https://www.lillefrekke.no/blogg/bilder-fra-shoots/601-helene-drage-pa-frekk-photoshoot.html Ja, men hun har vel ikke gått ned 50kg på et år? Fra start til nå er det stor forskjell men nå kontra et år siden kan ikke skille mange kg.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå