Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg med svar. 

Sol, admin. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svar til slettet innhold er fjernet. Sol, admin.

Jeg kan starte ved å nevne umerket reklame, igjen. Denne beautysalongen hun ofte nevner uten reklamemerking har Mads vært inne her og antyder at hun får delvis rabatt på (tiden rundt spleisen). Ellos er halvveis merket og halvveis umerket som vanlig. Den reklamen som er merket er også i hvit tekst og lite synlig. Også er jeg enig i at det er en uting å klage over andre influencere når hun selv gikk utenfor anbefalingene ang covid-19 for litt siden samt ble aggressiv når noen pekte ut feil ang smittevern. 

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 20
Skrevet

Jeg skjønner ikke- først sier hun at hun alltid har hatt lyst å gjøre noe med leppene sine, så bruker hun dette leppefilteret, og så blir hun sur på story når noen påpeker at hun ikke må gjøre noe med leppene for de er fine som de er - og det er hun fullstendig klar over og enig i?! 🤯

• Liker 17
Skrevet
lillehammeren skrev (35 minutter siden):

Jeg skjønner ikke- først sier hun at hun alltid har hatt lyst å gjøre noe med leppene sine, så bruker hun dette leppefilteret, og så blir hun sur på story når noen påpeker at hun ikke må gjøre noe med leppene for de er fine som de er - og det er hun fullstendig klar over og enig i?! 🤯

Trenger ikke vere rakettforsker for å skjønne at hun er helt oppslukt i det filteret. Blir sikkert 10 bilder i løp av dagen med det filteret... 

• Liker 23
Skrevet

Det er bare trist(og ganske provoserende) å se en voksen dame i 30-årene bruke så sinnsykt mye tid på å være så besatt av utseende og idiotiske filter mens andre jobber seg halvt i hjel for å holde hjulene i gang midt i denne altoppslukende pandemien.. 

• Liker 31
Skrevet
alix skrev (1 time siden):

Det er bare trist(og ganske provoserende) å se en voksen dame i 30-årene bruke så sinnsykt mye tid på å være så besatt av utseende og idiotiske filter mens andre jobber seg halvt i hjel for å holde hjulene i gang midt i denne altoppslukende pandemien.. 

😂😂😂😂 Du har ikke Instagram. 

• Liker 1
Skrevet
Infinity skrev (55 minutter siden):

😂😂😂😂 Du har ikke Instagram. 

Eh, jo. 

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Rosasko said:

Trenger ikke vere rakettforsker for å skjønne at hun er helt oppslukt i det filteret. Blir sikkert 10 bilder i løp av dagen med det filteret... 

Like "fascinert" over filteret, som hun er over synlige kragebein? Blir vel fillers straks hun er ferdig med graviditeten da.. 🙄

• Liker 15
Skrevet

Tråden er ryddet for spørsmål og kommentarer til moderering. Dersom du har spørsmål eller kommentarer til modereringen kan du lage en tråd på Ris og Ros Rampelyset eller sende meg en PM. 

Sol, admin.

Gjest Supero
Skrevet

Ganske åpenbart at hun liker de ekstreme filterne på instagram. Jeg prøvde et av de på meg selv og jeg hadde ALDRI posta bilde eller video av meg selv seende slik ut... 

Skrevet
Supero skrev (12 minutter siden):

Ganske åpenbart at hun liker de ekstreme filterne på instagram. Jeg prøvde et av de på meg selv og jeg hadde ALDRI posta bilde eller video av meg selv seende slik ut... 

Får helt fnatt av henda/fingrene hennes under haka hele tiden. 

• Liker 30
Skrevet

Interessant at hun har merket innlegg om Beastmode med reklame for eget program, selv om det nesten er uleselig mot bakgrunnen. Hun har tydeligvis glemt at hun poserer med Bara fra topp til tå, samt treningsstrikker derfra, for det er ikke nevnt i det hele tatt. 

• Liker 18
Skrevet
likermegher skrev (19 timer siden):

Får helt fnatt av henda/fingrene hennes under haka hele tiden. 

Hva med tåa i bakken?🙈

• Liker 19
Skrevet

Helene, som oftast visar sig väldigt närtagen, har inga problem alls med att hänga ut namn på insta som hon tycker är ”mindre fina”. Först med en liten fråg-poll för det fulaste utav två namn och nu med babis-namn som ett aprilskämt. Det här kommer från samma dam som har hittat på sitt egna efternamn som ingen får ifrågasätta. Så var det det här med stenen och glashuset... 

• Liker 22
Skrevet
Twinkle~ skrev (31 minutter siden):

Hva med tåa i bakken?🙈

Samme med den.

• Liker 4
Skrevet

Umerket reklame for Beastmode i dag også. 

• Liker 7
Skrevet
lillehammeren skrev (11 minutter siden):

Umerket reklame for Beastmode i dag også. 

Må jo det skal noen kjøpe det tullet der

• Liker 10
Skrevet

Nå skal jeg være litt positiv. Beastmode programmet er det supert at kommer nå, for etter påsken er en god tid hvor mange ønsker forandring og jeg liker når Helene fokuserer på trening. Treningsinspirasjonen var grunnen til at jeg fulgte henne før, fordi det er motiverende å se en trener som ikke er syltynn, ikke fokuserer på hiit osv. Jeg har hatt et av de tidligere beastmode programmene og de er helt greie for vanlige folk. Jeg håper at det kommer litt mer trening fremover i stedet for klaging på profilen igjen nå 🤞🏻.

Ellers er jeg enig i at merking har vært litt av og på, men aprilsnarr om navnevalg er vel ganske vanlig så det tenkte jeg ikke så mye over. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Igjen og igjen... Tenk om fokuset heller kunne vært på «prøvde å bli gravid - gravid» kontra vekt og utseende som vanlig. Jeg ser ikke så fryktelig mye forskjell heller. Veldig kleint alle de innleggene om da og nå. For ikke å snakke om tilleggskommentaren som alltid følger og som åpenbart bare er humbug!

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...