Jaymie Skrevet 21. mars 2021 #5781 Del Skrevet 21. mars 2021 lillehammeren skrev (32 minutter siden): Helene, hvor vanskelig er det å skrive «Reklame» ? Nå har jo andre influencere bekreftet at de får bedre betalt for skjult reklame, og nå som Helene er gravid trenger de vel pengene ekstra mye. Utrolig irriterende for hun merker et par innlegg på story av 4-5 bilder og ikke i innlegg. Slik har hun holdt på siden hun annonserte graviditeten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 21. mars 2021 #5782 Del Skrevet 21. mars 2021 Jaymie skrev (2 timer siden): Nå har jo andre influencere bekreftet at de får bedre betalt for skjult reklame, og nå som Helene er gravid trenger de vel pengene ekstra mye. Utrolig irriterende for hun merker et par innlegg på story av 4-5 bilder og ikke i innlegg. Slik har hun holdt på siden hun annonserte graviditeten. Tenker at disse influencerbedriftene ikke fortjener noe mer slack enn tradisjonelle bedrifter når det kommer til å merke reklame. Vil derfor oppfordre alle til å melde brudd på markedsføringsloven til Forbrukertilsynet, spesielt når dårlig eller fraværende merking tydeligvis er en innarbeidet uvane og ikke en enkelthendelse. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 21. mars 2021 #5783 Del Skrevet 21. mars 2021 Tripptrapp1 skrev (4 timer siden): Tenker at disse influencerbedriftene ikke fortjener noe mer slack enn tradisjonelle bedrifter når det kommer til å merke reklame. Vil derfor oppfordre alle til å melde brudd på markedsføringsloven til Forbrukertilsynet, spesielt når dårlig eller fraværende merking tydeligvis er en innarbeidet uvane og ikke en enkelthendelse. Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 21. mars 2021 #5784 Del Skrevet 21. mars 2021 Sydenkupp skrev (3 timer siden): Har du link? https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 22. mars 2021 #5785 Del Skrevet 22. mars 2021 Hun fjernet enn innlegg hvor hun forteller om arrene sine i operasjonen og forklarer at det er lite viktig for henne. Hvorfor fjerner hun da bildet hun la ut? Vil vell tro det traff henne litt likevell...😌 Hun motsier seg selv ganske ofte, merker dårlig med reklame og er direkte frekk i munn mot følgerne sine. Gah.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 22. mars 2021 #5786 Del Skrevet 22. mars 2021 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Hun fjernet enn innlegg hvor hun forteller om arrene sine i operasjonen og forklarer at det er lite viktig for henne. Hvorfor fjerner hun da bildet hun la ut? Vil vell tro det traff henne litt likevell...😌 Hun motsier seg selv ganske ofte, merker dårlig med reklame og er direkte frekk i munn mot følgerne sine. Gah.. Er forøvrig enig i det hun sier. Hva er vitsen med å si at "du har dårlig grohud mine ser ikke slikt ut i det heeele tatt" og komme med råd angående hvordan hun kan fjerne dem? Det la hun overhodet IKKE opp til, og nå skjønner jeg frustrasjonen hennes veldig, veldig godt. Blir det samme som å gå opp til noen som er tjukk og gi dem tips angående hvordan de kan slanke seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 22. mars 2021 #5787 Del Skrevet 22. mars 2021 Hvorfor slette noe hun bryr seg så «sykt lite» om? Er ikke hele poenget med å vise fram arrene at hun ikke bryr seg noe om de? Og «gro bunn»?! Hun skriver utrolig dårlig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 22. mars 2021 #5788 Del Skrevet 22. mars 2021 Supero skrev (1 time siden): Er forøvrig enig i det hun sier. Hva er vitsen med å si at "du har dårlig grohud mine ser ikke slikt ut i det heeele tatt" og komme med råd angående hvordan hun kan fjerne dem? Det la hun overhodet IKKE opp til, og nå skjønner jeg frustrasjonen hennes veldig, veldig godt. Blir det samme som å gå opp til noen som er tjukk og gi dem tips angående hvordan de kan slanke seg. Joda, det er unødvendig å påpeke slike ting av følgerne, men samtidig - hvorfor skal bedriften slette innlegg, redigere bort eller glefse til følgerne i kommentarfeltet rett og slett fordi de ikke liker tilbakemeldingene? Mener dette mer som en generell kommentar enn spesielt til dette tilfellet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 22. mars 2021 #5789 Del Skrevet 22. mars 2021 Greit nok at du fikk unødvendige kommentarer, men let it go Helene.. du setter jo bare mer fokus på det ved å rante i det uendelige. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 22. mars 2021 #5790 Del Skrevet 22. mars 2021 Så det nyeste på snap, og beklager å si det men jeg klarte ikke å fokusere på annet enn frøet som sitter mellom fortenna 🤓 rart hun ikke har sett det selv. Men ja, hun snakker litt om hverandre hele tiden, men denne gang skjønner jeg henne godt! Kanskje hun nå kan tenke litt mer gjennom det hun legger ut? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 22. mars 2021 #5791 Del Skrevet 22. mars 2021 Lileep skrev (11 minutter siden): Så det nyeste på snap, og beklager å si det men jeg klarte ikke å fokusere på annet enn frøet som sitter mellom fortenna 🤓 rart hun ikke har sett det selv. Men ja, hun snakker litt om hverandre hele tiden, men denne gang skjønner jeg henne godt! Kanskje hun nå kan tenke litt mer gjennom det hun legger ut? Hun har ikke noe mellom tenna. De er sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 22. mars 2021 #5792 Del Skrevet 22. mars 2021 5 hours ago, mumrikk1 said: Hun fjernet enn innlegg hvor hun forteller om arrene sine i operasjonen og forklarer at det er lite viktig for henne. Hvorfor fjerner hun da bildet hun la ut? Vil vell tro det traff henne litt likevell...😌 Hun motsier seg selv ganske ofte, merker dårlig med reklame og er direkte frekk i munn mot følgerne sine. Gah.. Syns det er helt naturlig å fjerne innlegg som får uventede negative effekter. Det er selvfølgelig ikke noe hyggelig å få kommentarer om at arrene har grodd stygt eller hva f nå henger seg opp i. Hun trodde vel bedre om folk og tok feil, da er det greit å fjerne. Hun er ikke forpliktet til å vise frem og ta imot ALT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 22. mars 2021 #5793 Del Skrevet 22. mars 2021 (endret) Dumt hu slettet innlegge, men hu er ikke ny på sosiale medier, hu burde skjønt at det kom kommentarer av alle slag uten at det rettferdig gjør stygge kommentarer. Arrene til Helen heter keloide arr, og ikke noe hun kan noe for. Men hu kan få hjelp til å få de bedre, finnes behandling for det. Sånne arr kan gi ubehag som kløe osv. Endret 22. mars 2021 av Gull vaffel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 23. mars 2021 #5794 Del Skrevet 23. mars 2021 15 hours ago, likermegher said: Hun har ikke noe mellom tenna. De er sånn. Jaok, men det er borte idag 👍☺️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 23. mars 2021 #5795 Del Skrevet 23. mars 2021 Albbas skrev (15 timer siden): Syns det er helt naturlig å fjerne innlegg som får uventede negative effekter. Det er selvfølgelig ikke noe hyggelig å få kommentarer om at arrene har grodd stygt eller hva f nå henger seg opp i. Hun trodde vel bedre om folk og tok feil, da er det greit å fjerne. Hun er ikke forpliktet til å vise frem og ta imot ALT. Nei hun er ikke forpliktet til å vise frem alt, men det stopper henne ikke fra å vise frem alt..fordi hun vet at det gir oppmerksomhet og det er jo det hun er ute etter. *..hun trodde vel bedre om folk ..*..nei, har man blogget i så mange år som det hun har gjort da vet man hva slags reaksjoner man får. Hun er ikke ny i bloggverden.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilorak93 Skrevet 23. mars 2021 #5796 Del Skrevet 23. mars 2021 (endret) Etter en tur på Plantasjen la hun ut en selfie med en orkidé, hvor hun ble arrestert på at hun tok på ting hun ikke skulle ha. Syns det er litt morsomt at hun endret innlegget på instagram til at hun kjøpte med blomsten som en gave. På YouTube kanalen hennes lastet hun opp en ny video tor to dager siden fra denne turen. Først og fremst så ser man jo at hun tar på alt mulig. Men så sier de også at de kjøpte 1 plante, 8 potter og en sekk med jord (som de også filmer, å nei det var ikke en orkidé). Nå skal ikke jeg arrestere henne på dette med orkide planten, alle kan drite seg ut, men stå nå i det da.... Endret 24. mars 2021 av Enilorak93 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 23. mars 2021 #5797 Del Skrevet 23. mars 2021 Enilorak93 skrev (51 minutter siden): Etter en tur på Plantasjen la hun ut en selfie med en orkide, hvor hun ble arrestert på at hun tok på ting hun ikke skulle ha. Syns det er litt morsomt at hun endret innlegget på instagram til at hun kjøpte med blomsten som en gave. På YouTube kanalen hennes lastet hun opp en ny video tor to dager siden fra denne turen. Først og fremst så ser man jo at hun tar på alt mulig. Men så sier de også at de kjøpte 1 plante, 8 potter og en sekk med jord (som de også filmer, å nei det var ikek en orkide). Nå skal ikke jeg arrestere henne på dette med orkide planten, alle kan drite seg ut, men stå nå i det da.... Hun hadde kommet så mye bedre ut av det hvis hun svarte «Det var ubetenksomt av meg, dette skal jeg huske i fremtiden» eller noe lignende på den kommentaren. Da hadde det vært ute av verden uten noe mer drama. Alle kan gjøre feil, men det handler litt om hvordan man tar kritikken i ettertid. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 23. mars 2021 #5798 Del Skrevet 23. mars 2021 Enilorak93 skrev (5 timer siden): Først og fremst så ser man jo at hun tar på alt mulig. Men så sier de også at de kjøpte 1 plante, 8 potter og en sekk med jord (som de også filmer, å nei det var ikek en orkide). Så ufattelig LOL... 🙈 Lurer på hvordan hun skal bitche seg ut av dette.. Var ganske tydelig at det ikke var med noe orkidé hjem! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elleven Skrevet 23. mars 2021 #5799 Del Skrevet 23. mars 2021 Elisiaflisa skrev (5 timer siden): Så ufattelig LOL... 🙈 Lurer på hvordan hun skal bitche seg ut av dette.. Var ganske tydelig at det ikke var med noe orkidé hjem! Åh, herregud så pinlig å juge om at man kjøpte orkideen til ei venninne..🙄😳Hun hadde kommet så mye bedre ut av det om hun bare hadde skrevet « oi, det var dumt av meg å ikke tenke på det, skal huske det til neste gang»... surre seg inn i et nett av tåpelige løgner bare for å ikke sette seg selv i et dårlig lys. Alle gjør da feil, og det er ikke verdens undergang. Men det blir så stort når man gjør det på den måten😣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 24. mars 2021 #5800 Del Skrevet 24. mars 2021 Vi vet alle at Helene er ekstremt dårlig på selvkritikk. Vi snakker på nivå med CBE. Jeg tror aldri jeg har sett et mer humørsvingende menneske før. Den mannen hennes må være en tålmodig fyr... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå