Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er jo samme skinn på hoften hennes på første bildet, bare litt svakere.. Men det er kanskje dumt å nevne, for da kan man ikke ta henne på noe?🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, gratulerer, du er kvalifisert til en jobb i kassa på XXL. Nei jeg snakker ikke ned butikkjobb, men å fremstille det som om du redder verden i kassa på XXL er litt overdrevent teit.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, kahaki skrev:

Altså, gratulerer, du er kvalifisert til en jobb i kassa på XXL. Nei jeg snakker ikke ned butikkjobb, men å fremstille det som om du redder verden i kassa på XXL er litt overdrevent teit.

Jeg gikk inn og leste hva hun hadde skrevet, for å se hva du snakket om.

Hun skriver veldig entusiastisk om hvorfor hun synes jobben hun har er viktig, og beskriver detaljert hvorfor. Min oppsummering ville være at hun fremstiller det som om hun kan redde en shoppingoplevelse på butikken hun jobber i.

Det er jo festlig at du kristiserer henne for å fremstille ting feil/overdrive, ved å selv fremstille det hun faktisk skrev feil, og overdrive.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hot mess skrev:

Jeg gikk inn og leste hva hun hadde skrevet, for å se hva du snakket om.

Hun skriver veldig entusiastisk om hvorfor hun synes jobben hun har er viktig, og beskriver detaljert hvorfor. Min oppsummering ville være at hun fremstiller det som om hun kan redde en shoppingoplevelse på butikken hun jobber i.

Det er jo festlig at du kristiserer henne for å fremstille ting feil/overdrive, ved å selv fremstille det hun faktisk skrev feil, og overdrive.

Takk for kritikken, og HD er nok superduperhappy for at du forsvarer den teite kommentaren hennes. At jeg oppfatter det som at hun tror hun redder verden i kassa på XXL, er en heldigvis en oppfattelse jeg er berettiget til å ha.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, kahaki skrev:

Takk for kritikken, og HD er nok superduperhappy for at du forsvarer den teite kommentaren hennes. At jeg oppfatter det som at hun tror hun redder verden i kassa på XXL, er en heldigvis en oppfattelse jeg er berettiget til å ha.

Jeg har forsåvidt ikke forsvart kommentaren hennes, jeg påpekte bare at jeg, da jeg leste det hun hadde skrevet, ikke syntes din fremstilling av det hun skrev var riktig.

Du har selvsagt all rett til å synse, tolke, og ha din egen oppfatning basert på det. At jeg oppfatter innholdet annerledes, og at jeg ikke synes du har grunnlag for å hevde det du gjør basert på innlegget, betyr ikke at du må endre oppfatning. Men du må nesten regne med at den får motstand når du deler den på et offentlig forum. 🤷🏼‍♀️

Endret av Hot mess
Hadde visst dansk autocorrect på😅
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
33 minutter siden, kahaki skrev:

Et smil og god service fører ikke til å redde en hel verden, men kan utgjøre en stor forskjell for den som blir møtt på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 100% sikker på at HD kommer til å eksponere et evt avkom. Det er lett å være bastant før man står i det selv, bare se på Kristin Gjelsvik. Tordentaler mot alle som eksponerer, og nå har hun sitt eget tv-program som handler om henne og sønnen. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 16.53, lillesnøfnugg skrev:

Et smil og god service fører ikke til å redde en hel verden, men kan utgjøre en stor forskjell for den som blir møtt på denne måten. 

Joda men i en butikkjobb så er jo dette egentlig noe man skal kunne forvente fra ansatte. Får det til å høres ut som smil og service er noe de færreste driver med...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillesnøfnugg
7 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Joda men i en butikkjobb så er jo dette egentlig noe man skal kunne forvente fra ansatte. Får det til å høres ut som smil og service er noe de færreste driver med...

Ja? Det forventes men ikke alltid at det innfris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Ja? Det forventes men ikke alltid at det innfris. 

Hvorfor kan det ikke innfris? Hva er det som gjør at man ikke hilser på kunder? Hvorfor skal det være vanskelig?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
17 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Hvorfor kan det ikke innfris? Hva er det som gjør at man ikke hilser på kunder? Hvorfor skal det være vanskelig?

Ærlig talt du avsporer her, totalt unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Ærlig talt du avsporer her, totalt unødvendig. 

Nei. Svar meg heller du. Hvorfor skal det være et problem for en ansatt å være hyggelig mot kunder? Er man UNIK som ansatt hvis man yter service? Virker nesten sånn...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...