Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

LinnPinnSukkerspin skrev (35 minutter siden):

Mulig jeg er veldig gammeldags, men er det ikke litt merkelig å kjøpe såpass mye lyseblått tøy til en jentebaby? 🤔( Ref Instagram feed) 

Nå er det vel mye vanligere å kjøpe alle farger uavhengig av kjønn, og når man kjøper brukt kan man ikke akkurat bestemme farger selv heller. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LinnPinnSukkerspin skrev (7 timer siden):

Mulig jeg er veldig gammeldags, men er det ikke litt merkelig å kjøpe såpass mye lyseblått tøy til en jentebaby? 🤔( Ref Instagram feed) 

Eh nei , ikke alle liker rosa, det er jo heller ikke noe som heter jente og guttefarger

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnPinnSukkerspin skrev (10 timer siden):

Kan ikke være så VELDIG gammeldags. På 1900-tallet var rosa en guttefarge. Ikke før på typ 50-tallet sånn cirka gikk amerikanske varehus inn for å dele opp farger etter kjønn. 
Og på 1800-tallet var det vanlig at alle småbarn gikk i kjoler, både gutter og jenter, siden det var enklere å skifte bleie. 
Så hvor gammeldags er du? Bare litt, eller veldig?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos for å bryte stereotype klesfarger. Men kjøp nå klær i riktige størrelser! Yogaklær skal være behagelige og myke, om du føler at du må skynde deg hjem for å vrenge dem av deg for å ta på noe behagelig er det noe galt!!! Klærene i den reklamen er minst to str for små, og yogatrøyer bør være løse og ledige, ikke klemme inn i alle valker...

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barasettet er kanskje ikke gjennomsiktig i utgangspunktet men det blir jo det når stoffet strekkes ved å bruke altfor liten størrelse 🤦🏼‍♀️

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
alix skrev (1 time siden):

Barasettet er kanskje ikke gjennomsiktig i utgangspunktet men det blir jo det når stoffet strekkes ved å bruke altfor liten størrelse 🤦🏼‍♀️

Jeg har treningsklær fra Bara og den tightsen jeg har i størrelse XL er faktisk litt for stor rundt magen og litt rundt rumpa, og den er likevel litt gjennomsiktig når jeg tar knebøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supero skrev (56 minutter siden):

Jeg har treningsklær fra Bara og den tightsen jeg har i størrelse XL er faktisk litt for stor rundt magen og litt rundt rumpa, og den er likevel litt gjennomsiktig når jeg tar knebøy. 

Hun kunne jo faktisk tatt en knebøy i videoen for å vise at den ikke er gjennomsiktig. Det satt jeg egentlig og venta litt på, men det kom ikke gitt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
Caroline1986 skrev (24 minutter siden):

Hun kunne jo faktisk tatt en knebøy i videoen for å vise at den ikke er gjennomsiktig. Det satt jeg egentlig og venta litt på, men det kom ikke gitt.

Vanlig at man gjør det når man skal vise om en tights er gjennomsiktig, ja. Er iallfall det de som tester treningstights på youtube gjør. Det problematiske med det er at kåte menn kommer krypende ut fra hulen sin og begynner å kommentere, har sett det flere steder, kanskje det skjer med henne også. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (3 timer siden):

yogatrøyer bør være løse og ledige, ikke klemme inn i alle valker...

Det kommer da helt an på hvilken asanas-serie man trener? Ganske klønete med løs og ledig topp som sklir ned i ansiktet og blotter alt når du står på hodet eller i downward dog. Just sayin' 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
Krakilsk skrev (19 minutter siden):

Det kommer da helt an på hvilken asanas-serie man trener? Ganske klønete med løs og ledig topp som sklir ned i ansiktet og blotter alt når du står på hodet eller i downward dog. Just sayin' 

Beste er egentlig å trene yoga i en behagelig tights og liten topp/sports-bh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supero skrev (36 minutter siden):

Beste er egentlig å trene yoga i en behagelig tights og liten topp/sports-bh. 

Enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
silverdoe skrev (11 minutter siden):

Men er det ok å henge ut kunder på Snap, om kor teite og dumme dei er?!

Hadde vært ulovlig med fullt navn, men som "kunde" er det uproblematisk. 

Unødvendig snap dog. Jobber i helsevesenet og jaggu hører man mye rart hver dag. Men folk er ikke feilfrie og kan si rare ting/spørre om rare ting/uttale seg feil og så videre. Null stress, man går videre med livet. Kan si mye dumt og spørre rart jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supero skrev (1 minutt siden):

Hadde vært ulovlig med fullt navn, men som "kunde" er det uproblematisk. 

Unødvendig snap dog. Jobber i helsevesenet og jaggu hører man mye rart hver dag. Men folk er ikke feilfrie og kan si rare ting/spørre om rare ting/uttale seg feil og så videre. Null stress, man går videre med livet. Kan si mye dumt og spørre rart jeg også. 

Ja, ulovlig er det nok ikkje, men det vitner jo om ei elendig haldning ovanfor jobben og kundane sine, når det er slik ho har lyst å svare dei. Ho kan halde det for seg sjølv, ikkje legge det ut på ein offentleg konto med mange tusen følgjarar.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
silverdoe skrev (Akkurat nå):

Ja, ulovlig er det nok ikkje, men det vitner jo om ei elendig haldning ovanfor jobben og kundane sine, når det er slik ho har lyst å svare dei. Ho kan halde det for seg sjølv, ikkje legge det ut på ein offentleg konto med mange tusen følgjarar.

Sterkt uenig her. Jeg kan være drittlei i jobben min jeg også og tenke mitt, men man kan ha stor respekt for mennesker selv om man tenker sitt. Noen ganger har man lyst til å svare veldig dumt og frekt, men man gjør det ikke likevel. Det er vanlig når man jobber med mennesker å noen ganger irritere seg over dem, og fullstendig menneskelig. 

Men ja, hun kunne nok droppa å legge det ut. Unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supero skrev (3 minutter siden):

Sterkt uenig her. Jeg kan være drittlei i jobben min jeg også og tenke mitt, men man kan ha stor respekt for mennesker selv om man tenker sitt. Noen ganger har man lyst til å svare veldig dumt og frekt, men man gjør det ikke likevel. Det er vanlig når man jobber med mennesker å noen ganger irritere seg over dem, og fullstendig menneskelig. 

Ja, eg kan jo ofte ha sarkastiske kommentarar inne i hovudet, eg også 😉 Men eg legg dei ikkje ut for alle å sjå..!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Supero skrev (5 minutter siden):

I alle fall når hun tidligere i dag har lagt ut en post om å ikke ta andre på ting, men heller være støttende og heie frem. Hun er den som er først på ballen når det gjelder kritikk av andre, så det blir litt dobbeltmoral det der. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

I alle fall når hun tidligere i dag har lagt ut en post om å ikke ta andre på ting, men heller være støttende og heie frem. Hun er den som er først på ballen når det gjelder kritikk av andre, så det blir litt dobbeltmoral det der. 

Hun er rett og slett ufordragelig. En oppførsel som er langt utenfor det en arbeidsgiver aksepterer. Vet ikke hvor hun arbeider, men håper de ser det og innkaller henne til en samtale. Etikk og moral er totalt fraværende. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...