Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Tror hun ble så opphengt i å være en «ærlig» blogger, som turde skrive om medaljens bakside, at det eneste hun fokuserer på er den negative siden i enhver situasjon. Synd, for jeg likte henne før, men føler nå at det er jo INGENTING i verden som kan gi den dama litt glede! Det må jo være utrolig slitsomt å være sammen med et sånt menneske, dem suger jo energien utav en.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EtFo skrev (11 minutter siden):

Tror hun ble så opphengt i å være en «ærlig» blogger, som turde skrive om medaljens bakside, at det eneste hun fokuserer på er den negative siden i enhver situasjon. Synd, for jeg likte henne før, men føler nå at det er jo INGENTING i verden som kan gi den dama litt glede! Det må jo være utrolig slitsomt å være sammen med et sånt menneske, dem suger jo energien utav en.

Syns ufattelig synd på han som skal bli pappa for første gang. En tid som burde være preget av glede og forventninger, og kanskje den mest spennende perioden man har i livet. Med så mye negativitet, kan det ikke være særlig greit. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
11 hours ago, panzerpølsa said:

Syns ufattelig synd på han som skal bli pappa for første gang. En tid som burde være preget av glede og forventninger, og kanskje den mest spennende perioden man har i livet. Med så mye negativitet, kan det ikke være særlig greit. 

Nå syns jeg dere overdriver her. Svangerskap er et helvete for en del kvinner, og da er det ikke "ufattelig" synd i far!? Altså, sånn er jo realiteten for mange, og fedrene får stille opp så godt de kan og støtte sin partner. Det er ikke "ufattelig" synd i verken Helene eller mannen her, hun har det tukfr og jeg er sikker på at han greier å støtte henne gjennom det. Sånn er svangerskap for mange. 

De det er "ufattelig" synd i er de som har 3+ barn fra før og der mor er så dårlig at hun må legges inn på sykehus store deler av svangerskapet, eller der babyens liv og helse står i fare, mens far sitter hjemme med ansvar for hjem og barn kombinert med frykt for konas liv.

Helene må få lov til å eie sin situasjon og klage på den, men det er da vitterlig ikke ufattelig synd i mannen!!?? Jeg syns også hun burde klage litt mindre i sosiale medier media, men mest fordi dette er innmari utleverende. Jeg syns mer synd i henne enn mannen, det er tydeligvis tungt for henne dette her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GuriHelen skrev (9 minutter siden):

Egentlig er det supert at Helene er gravid, da gir det nytt liv til tråden, gitt 

..og supert at du bidrar til å holde liv i den....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beatbox skrev (1 minutt siden):

Vel det gjør jo du også og jeg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GuriHelen
Beatbox skrev (45 minutter siden):

Det var mitt første og eneste innlegg, eller kort replikk, i denne tråden, da. To med dette svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår som utrolig lite reflektert. Grunnen til nedstengning nå er jo fordi folk feks tar unødvendige roadtriper til Oslo, utsettes for smitte, og tar det med seg tilbake til sin hjemkommune.... når man er en del av problematferden som gjør at man blir tvunget til å stenge ned, så bør man ikke kaste steiner på at feks vinmonopolet holdes åpent (som jo er debattert opp og ned i mente av folk som har satt seg inn i saken). Poenget er å ta ned mobiliteten og hindre kontaktpunkter. Folk drar kun ut i nødvendige ærend, og ikke for å shoppe på veromoda for å ta content bilder eller klå på orkideer på plantasjen i Oslo....

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (1 time siden):

Vel det gjør jo du også og jeg da.....

Nå klager ikke jeg over tråden slik andre gjør her..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (35 minutter siden):

Hun fremstår som utrolig lite reflektert. Grunnen til nedstengning nå er jo fordi folk feks tar unødvendige roadtriper til Oslo, utsettes for smitte, og tar det med seg tilbake til sin hjemkommune.... når man er en del av problematferden som gjør at man blir tvunget til å stenge ned, så bør man ikke kaste steiner på at feks vinmonopolet holdes åpent (som jo er debattert opp og ned i mente av folk som har satt seg inn i saken). Poenget er å ta ned mobiliteten og hindre kontaktpunkter. Folk drar kun ut i nødvendige ærend, og ikke for å shoppe på veromoda for å ta content bilder eller klå på orkideer på plantasjen i Oslo....

Jeg er helt enig. Jeg er egentlig også imot at Vinmonopolet skal være åpent under nedstengning, men de ble vel tvunget til å ha det oppe fordi folk er idiotiske og krysset flere kommunegrenser for å få tak i alkohol og da ble det jo mer smittefarlig 🤦🏼‍♀️. At Helene skal klage nå etter selv å ha reist over kommunegrensene inn i et mer utsatt område for å handle viser jo hvor lite selvinnsikt hun har for tiden. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at .. HD har vel en bedriftskonto , en influsenser . Da må de jo «selge seg selv» for å få spons osv . Men slik hennes konto er nå er den vel mest «privat» med ALL den negativiteten hun rett og slett spyr ut hver dag og lite filter på det desverre . Noen ting eller alt bør ikke deles om det er en bedriftskonto ?  Del det du sliter med HD (skyld på hormoner eller ei ) med din famile eller venninne og ikke på insta/snap osv for nå begynner vi å gå ganske lei . Og du har mange mnd igjen av ditt svangerskap 😳 Tror dette her kan eskalere jo lengre hun kommer mot svangerskapet . Hva med å ta en pause fra nettet og konsentrer deg og mannen og hundene dine .. kom deg ut i skogen å gå der i ett par timer . Gjør veldig godt for kropp å hode 🤗

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
1 hour ago, Jaymie said:

Jeg er helt enig. Jeg er egentlig også imot at Vinmonopolet skal være åpent under nedstengning, men de ble vel tvunget til å ha det oppe fordi folk er idiotiske og krysset flere kommunegrenser for å få tak i alkohol og da ble det jo mer smittefarlig 🤦🏼‍♀️. At Helene skal klage nå etter selv å ha reist over kommunegrensene inn i et mer utsatt område for å handle viser jo hvor lite selvinnsikt hun har for tiden. 

Hun klager over at folk fritt får reise til Dubai, men det er jo innført obligatorisk innreisekarantene fra i dag, så jeg ser ikke helt problemet. At folk reiser til Dubai er jo et marginalt problem som vi utenfor influensersfæren egentlig ikke berøres av i det hele tatt. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad71mod skrev (14 minutter siden):

Tenker at .. HD har vel en bedriftskonto , en influsenser . Da må de jo «selge seg selv» for å få spons osv . Men slik hennes konto er nå er den vel mest «privat» med ALL den negativiteten hun rett og slett spyr ut hver dag og lite filter på det desverre . Noen ting eller alt bør ikke deles om det er en bedriftskonto ?  Del det du sliter med HD (skyld på hormoner eller ei ) med din famile eller venninne og ikke på insta/snap osv for nå begynner vi å gå ganske lei . Og du har mange mnd igjen av ditt svangerskap 😳 Tror dette her kan eskalere jo lengre hun kommer mot svangerskapet . Hva med å ta en pause fra nettet og konsentrer deg og mannen og hundene dine .. kom deg ut i skogen å gå der i ett par timer . Gjør veldig godt for kropp å hode 🤗

Hun er den mest erketypiske klikkomanen ! Totalt avhengig av klikk og likes..rehab next!! Eller som du så riktig foreslår; en tur eller flere i skogen :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supero skrev (På 16.3.2021 den 16.20):

Hun er litt smart da, som sier dette i en vlog fremfor på story. Hadde hun hatt samme rant på story, da hadde hun fått høre det. Men i stedet sier hun det i en vlog som de færreste av følgerne hennes vil se. 

Hun avslutter også med å si at man ikke skal ta henne så alvorlig. Nei vel? 

Akkurat den delen har hun alltid gjort veldig enkel for meg.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke den rabattkoden på Ellos. Er man meldt seg på nyhetsbrevet til Ellos får man nesten ukentlig rabattkode på 40% på dyreste vare og ekstra rabatter på salget. 

Så skjønner ikke de som bruker hennes kode istedenfor å melde seg inn å få 40%. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er veldig gammeldags, men er det ikke litt merkelig å kjøpe såpass mye lyseblått tøy til en jentebaby? 🤔( Ref Instagram feed) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnPinnSukkerspin skrev (3 minutter siden):

Mulig jeg er veldig gammeldags, men er det ikke litt merkelig å kjøpe såpass mye lyseblått tøy til en jentebaby? 🤔( Ref Instagram feed) 

Det er vel en litt utgått tanke at farger har noe med kjønn å gjøre. Pluss at Helene vil jo anskaffe mye brukt, og da har vel ikke fargen så mye å bety så lenge klærne er hele og i god stand

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da veldig så trangt og ukomfortabelt ut det siste barasettet. 

Rart hun orker å ha for trange klær også som gravid. Ikke er det særlig pent heller, hverken når klær er for små eller store for den saks skyld. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...