alix Skrevet 16. mars 2021 #5721 Del Skrevet 16. mars 2021 Har hun sagt rett ut at hun driter i andre graviditeter? 😳 også forventer hun engasjement rundt sin egen 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5722 Del Skrevet 16. mars 2021 alix skrev (1 minutt siden): Har hun sagt rett ut at hun driter i andre graviditeter? 😳 også forventer hun engasjement rundt sin egen 🙈 Se ranten hun har på slutten av siste vlog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. mars 2021 #5723 Del Skrevet 16. mars 2021 Supero skrev (31 minutter siden): Se ranten hun har på slutten av siste vlog. Når man trodde hun ikke kunne bli mer uspiselig så bekrefter hun at joda..det klarer hun så fint atte!! Hva slags firmaer er det som syns det er greit å bli relatert til en såkalt influencer som ikke gjør annet enn å sutre, klage og fiske etter sympati og oppmerksomhet? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5724 Del Skrevet 16. mars 2021 Beatbox skrev (Akkurat nå): Når man trodde hun ikke kunne bli mer uspiselig så bekrefter hun at joda..det klarer hun så fint atte!! Hva slags firmaer er det som syns det er greit å bli relatert til en såkalt influencer som ikke gjør annet enn å sutre, klage og fiske etter sympati og oppmerksomhet? Hun er litt smart da, som sier dette i en vlog fremfor på story. Hadde hun hatt samme rant på story, da hadde hun fått høre det. Men i stedet sier hun det i en vlog som de færreste av følgerne hennes vil se. Hun avslutter også med å si at man ikke skal ta henne så alvorlig. Nei vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. mars 2021 #5725 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Supero skrev (15 minutter siden): Hun er litt smart da, som sier dette i en vlog fremfor på story. Hadde hun hatt samme rant på story, da hadde hun fått høre det. Men i stedet sier hun det i en vlog som de færreste av følgerne hennes vil se. Hun avslutter også med å si at man ikke skal ta henne så alvorlig. Nei vel? Joda, hun har sine moments.... Tror dessverre ikke hun hadde fått høre det, fordi folk vet nå av erfaring at hun er kjapp på blokkeringsknappen.. Endret 16. mars 2021 av Beatbox 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5726 Del Skrevet 16. mars 2021 Beatbox skrev (Akkurat nå): Tror dessverre ikke hun hadde fått høre det, fordi folk vet nå av erfaring at hun er kjapp på blokkeringsknappen.. Men gjelder det hennes "vanlige" følgere også? Vi som er her inne vet jo hvordan ting fungerer, men de som fortsetter å dele erfaringene sine om graviditet i kommentarfeltet har nok ikke skjønt det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 16. mars 2021 #5727 Del Skrevet 16. mars 2021 Og hun er fortsatt bitter over utdanningspørmålet hun fikk på story 🙈 Helene, du kan ikke si at du har mastergrad i historie når du i neste setning må tilføye at du mangler et fag for å få den godkjent! 🤦♀️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5728 Del Skrevet 16. mars 2021 alix skrev (2 minutter siden): Og hun er fortsatt bitter over utdanningspørmålet hun fikk på story 🙈 Helene, du kan ikke si at du har mastergrad i historie når du i neste setning må tilføye at du mangler et fag for å få den godkjent! 🤦♀️ Blir det samme som å si at man er sykepleier men mangler lisens... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. mars 2021 #5729 Del Skrevet 16. mars 2021 Supero skrev (15 minutter siden): Men gjelder det hennes "vanlige" følgere også? Vi som er her inne vet jo hvordan ting fungerer, men de som fortsetter å dele erfaringene sine om graviditet i kommentarfeltet har nok ikke skjønt det enda. De som fortsetter å dele sine erfaringer har nok ikke fulgt henne så lenge.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 16. mars 2021 #5730 Del Skrevet 16. mars 2021 Rot i økonomien er sikkert også med å bidra til at hun sliter. Før DU arresterer meg Det er delt på SOME i forrige uke, og de som er våkne nok har kanskje fått det med seg.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5731 Del Skrevet 16. mars 2021 tutsi123 skrev (3 minutter siden): Rot i økonomien er sikkert også med å bidra til at hun sliter. Før DU arresterer meg Det er delt på SOME i forrige uke, og de som er våkne nok har kanskje fått det med seg.... Har full forståelse for at dama sliter og ikke har det enkelt nå. Det er det jo ingen tvil i. Å leve med en slik negativitet og svartmaling av virkeligheten må være utrolig slitsomt. Been there, done that, er egentlig fortsatt der til tider. Håper hun snart skjønner at sosiale medier ikke gjør saken noe bedre. Men jeg regner med at det er viktig for økonomien at hun fortsetter, men da må hun lære seg å kommunisere med følgere. Ville absolutt anbefalt henne en psykolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 16. mars 2021 #5732 Del Skrevet 16. mars 2021 Supero skrev (3 minutter siden): Har full forståelse for at dama sliter og ikke har det enkelt nå. Det er det jo ingen tvil i. Å leve med en slik negativitet og svartmaling av virkeligheten må være utrolig slitsomt. Been there, done that, er egentlig fortsatt der til tider. Håper hun snart skjønner at sosiale medier ikke gjør saken noe bedre. Men jeg regner med at det er viktig for økonomien at hun fortsetter, men da må hun lære seg å kommunisere med følgere. Ville absolutt anbefalt henne en psykolog. Hun har jo gått i terapi lenge...iflg henne selv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilorak93 Skrevet 16. mars 2021 #5733 Del Skrevet 16. mars 2021 Supero skrev (3 minutter siden): Har full forståelse for at dama sliter og ikke har det enkelt nå. Det er det jo ingen tvil i. Å leve med en slik negativitet og svartmaling av virkeligheten må være utrolig slitsomt. Been there, done that, er egentlig fortsatt der til tider. Håper hun snart skjønner at sosiale medier ikke gjør saken noe bedre. Men jeg regner med at det er viktig for økonomien at hun fortsetter, men da må hun lære seg å kommunisere med følgere. Ville absolutt anbefalt henne en psykolog. Jeg kan egentlig ikke helt forstå hvorfor økonomien skal være ett problem. Jeg vet hvor hun jobber å lønna er faktisk helt ok der. De to burde klare seg greit, men samtidig så har hun ett vilt forbruk av klær, sminke og div. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5734 Del Skrevet 16. mars 2021 (endret) Enilorak93 skrev (8 minutter siden): Jeg kan egentlig ikke helt forstå hvorfor økonomien skal være ett problem. Jeg vet hvor hun jobber å lønna er faktisk helt ok der. De to burde klare seg greit, men samtidig så har hun ett vilt forbruk av klær, sminke og div. Jeg for min del ønsker ikke spekulere i økonomien deres, og skjønner at økonomi er vanskelig for mange. Er en grunn til at det er laget mange sesonger av Luksusfellen. Pengeproblemer kan gjøre en hverdag ganske kjip, men det hjelper ikke å klage, man må faktisk gjøre noe med det. Hun har et høyt forbruk ja, men en del av klærne er kanskje spons? For eksempel fra Ellos, Bara og Change. Hadde jeg vært henne hadde jeg jo gjort alt for at kontoen min skulle vokse slik at jeg fikk flere følgere og dermed flere penger i kassa når jeg reklamerte for produkter, hun har potensiale(!), men når kommunikasjonen man har med følgerne sine er så negativ som den er, så blir det vanskelig. Hadde hun økt med 20k følgere på ett år så ville hun nok også økt inntekten betraktelig. Avtale med Ellos og Change er jo kjempe bra, Bara er ikke så kjent men "kjent nok". Med høyere følgertall og mer trening kunne hun kanskje fått spons av Wearefit, som betaler sine influencere svært godt (dette ble kanskje urealistisk for kan ikke se for meg henne som en Wearefit-ambassadør i det hele tatt med tanke på negativiteten osv). Bare tenker høyt her. Endret 16. mars 2021 av Supero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 16. mars 2021 #5735 Del Skrevet 16. mars 2021 Enilorak93 skrev (10 minutter siden): Jeg kan egentlig ikke helt forstå hvorfor økonomien skal være ett problem. Jeg vet hvor hun jobber å lønna er faktisk helt ok der. De to burde klare seg greit, men samtidig så har hun ett vilt forbruk av klær, sminke og div. Er en grunn til at de fortsatt leier. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5736 Del Skrevet 16. mars 2021 Nå har hun visst blitt beskyldt for stort kroppsfokus fordi hun poster bilder av magen som vokser, og det er så klart veldig problematisk... Stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 16. mars 2021 #5737 Del Skrevet 16. mars 2021 Fikk sett den videoen nå, og den burde hun kanskje ha sett gjennom et par ganger før hun lastet den opp. Hun fremstår jo ikke så veldig bra når hun klager over egne følgere, og hun ser jo ut til å nesten være på gråten i slutten av videoen. Jeg håper hun har god oppfølging for det virker som hun sliter en del om dagen. Det beste hadde nok vært å ta en pause før psyken hennes knekker sammen, eller hun ødelegger sitt eget merkenavn med hormonene sine. Slik hun har holdt på de siste ukene er verken inspirerende eller bra for business. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 16. mars 2021 #5738 Del Skrevet 16. mars 2021 Syntes det er helt forkastelig på måten hun snakker til følgerne sine på🤢 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 16. mars 2021 #5739 Del Skrevet 16. mars 2021 Jaymie skrev (18 minutter siden): Fikk sett den videoen nå, og den burde hun kanskje ha sett gjennom et par ganger før hun lastet den opp. Hun fremstår jo ikke så veldig bra når hun klager over egne følgere, og hun ser jo ut til å nesten være på gråten i slutten av videoen. Jeg håper hun har god oppfølging for det virker som hun sliter en del om dagen. Det beste hadde nok vært å ta en pause før psyken hennes knekker sammen, eller hun ødelegger sitt eget merkenavn med hormonene sine. Slik hun har holdt på de siste ukene er verken inspirerende eller bra for business. Fryktelig dårlig reklame for de hun samarbeider med. Hvem vil kjøpe noe som Drage reklamerer for med sure miner og dårlig holdning? I tillegg er det så mye umerket reklame som heller ikke går til firmaets fordel. Hun kjefter, svarer aggressivt og ufint til følgere som spør om noe, og virker helt ut av balanse. Logg av Drage, det her blir bare verre og verre. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 16. mars 2021 #5740 Del Skrevet 16. mars 2021 Hun sier jo k begynnelsen av den vlogen at hun fremdeles føler seg litt småfeit enn gravid. Men på slutten sitter hun å syter og rynker på nesen for noen andre hadde antyder det samme? Selvfølgelig, jeg hadde aldri kalt en gravid kvinne feit. Men når hun nesten flirer av det selv i begynnelsen av filmen for så å vær såååå missfornøyd etterpå??? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå