Gjest Supero Skrevet 14. mars 2021 #5701 Del Skrevet 14. mars 2021 likermegher skrev (3 minutter siden): Hun får mye støtte på IG nå. Mange som skriver lange svar til henne. Skal vedde på det kommer klaging fra henne om at hun ikke er interessert i å høre om andres erfaringer. Ja, hun ville jo bare lufte tankene, ikke få et hav av råd og tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 14. mars 2021 #5702 Del Skrevet 14. mars 2021 Ledsamt att läsa att hon känner sig misslyckad gravid! Ingen är misslyckad gravid- oavsett hur ens graviditet är. Måsta va hemskt att känna så. Men orsaken tills varför hon känner så låter för mig lite konstigt. Hon tycker att hon ”borde orka mer”. Mangel på överskott har hon ju redan skrivit om enormt många gånger efter fetmaoperationen och innan graviditeten. Allt har varit tungt, ingen energi, allt är ett enda ”orkar inte med”. Dessutom skriver hon också att hennes läkare har sagt att hennes (helt frivilliga) fetmaoperation kan orsaka att hon inte har så mycket överskott. Jag antar att hon har läst up sig på allt vad en så ingripande operation kan medföra så att det inte kom som nån överraskning. När hon igen får detta bekräftat av en läkare och hon därtill erkänner att hon inte tar dom tillskott hon ska ta (som just är för att ge överskott och upprätthålla balans!!), så fattar jag inte hur hon fortfarande verkar va lite undrande till sitt mående. Hon har dock en historik vars hon hoppar av saker när dom blir lite svåra eller jobbiga. Det vare sig jobb, studierna, träningsmål, dieter. En graviditet kan man inte hoppa av halvvägs bara så där, här måste hon stå loppet ut. Dét kombinerat med lite ekonomiska bekymmer kan jag däremot absolut förstå att är jobbiga faktorer. Vill påpeka att det i sin tur absolut inte gör henne, eller någon annan, tills en misslyckad gravid. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 14. mars 2021 #5703 Del Skrevet 14. mars 2021 likermegher skrev (6 minutter siden): Hun får mye støtte på IG nå. Mange som skriver lange svar til henne. Skal vedde på det kommer klaging fra henne om at hun ikke er interessert i å høre om andres erfaringer. Hun burde logge av sosiale medier synes ikke noe om å klage på insta. Trenger hun å ventilere så kan hun kanskje bruke mannen, venninner eller annen nær familie. Hun tåler jo ofte ikke svarene hun får etter sånne poster 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 14. mars 2021 #5704 Del Skrevet 14. mars 2021 Hun endret iallefall ikke teksten til at det var en gave fordi noen påpekte manglende smittevern iallefall 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 14. mars 2021 #5705 Del Skrevet 14. mars 2021 Litt usikker på hva HD ønsker å oppnå med trenden på IG nå. Et godt råd er å logge av. Snart ikke noe grunn til å følge henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 15. mars 2021 #5706 Del Skrevet 15. mars 2021 Om hun syns graviditet er tungt kommer hun til å få en real bakoversveis når ungen er født og krever sitt 24/7. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mars 2021 #5707 Del Skrevet 15. mars 2021 hippyskippy skrev (6 minutter siden): Om hun syns graviditet er tungt kommer hun til å få en real bakoversveis når ungen er født og krever sitt 24/7. Joa, men jeg tenker at hun synes det er tungt nå og det må da være greit. Da Ungen var baby syntes jeg det var veldig slitsomt, men nå med fjortis i hus er det mer slitsomt enn før. Det betyr jo ikke at jeg ikke var berettiget til å synes babytiden var slitsom. Then again... nå har vi hørt om det flere ganger Helene. Kanskje på tide å skifte fokus? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 15. mars 2021 #5708 Del Skrevet 15. mars 2021 hippyskippy skrev (3 timer siden): Om hun syns graviditet er tungt kommer hun til å få en real bakoversveis når ungen er født og krever sitt 24/7. Jeg synes det var tungt. Jeg har aldri vært så trett og energiløs som da jeg var gravid. Samtidig så kunne jeg ikke gå på slutten pga bekkenløsning og hadde krykker fra uke 18. Svangerskap for meg er et helvete. Jeg skal love deg at babyer som ikke sov og en som hadde kolikk i 3 mnd var enkelt i forhold til svangerskapet. Det er ikke sant at baby alltid er verre en svangerskap er det jeg prøver å si og det er pyton å få den holdningen trykt i ansiktet som gravid. Jeg grudde meg enormt til baby kom første gang fordi jeg ble fortalt at det ble enda verre. Det ble det heldigvis ikke. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. mars 2021 #5709 Del Skrevet 15. mars 2021 hippyskippy skrev (3 timer siden): Om hun syns graviditet er tungt kommer hun til å få en real bakoversveis når ungen er født og krever sitt 24/7. Det er ikke sikkert, graviditeten min var pyton , etter ingen var født var det bare kos 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 16. mars 2021 #5710 Del Skrevet 16. mars 2021 hippyskippy skrev (17 timer siden): Om hun syns graviditet er tungt kommer hun til å få en real bakoversveis når ungen er født og krever sitt 24/7. Tull. Min graviditet var grusom, og gjorde at jeg som alltid har ønsket flere barn aldri vil gå gravid igjen. Fødsel og de snart 4 årene med baby/barn derimot - easy peasy, elsket/elsker det! 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 16. mars 2021 #5711 Del Skrevet 16. mars 2021 Ryuk skrev (19 timer siden): Det er ikke sant at baby alltid er verre en svangerskap er det jeg prøver å si og det er pyton å få den holdningen trykt i ansiktet som gravid. Jeg grudde meg enormt til baby kom første gang fordi jeg ble fortalt at det ble enda verre. Det ble det heldigvis ikke. Ja hva som feiler folk som hele tiden ønsker å bagatellisere opplevelsene en har med "slapp av snart blir alt mye verre!" er virkelig en gjeng! Åja hadde du det tungt som gravid - bare vent til babyen kommer, det blir verre og hen får sikkert kolikk også!!!! Åja du har hatt fin form under graviditeten - bare vent, du kan fortsatt han en dramatisk og traumatisk fødsel og en forferdelig barseltid!!!! Åja du har en baby som sover godt og alt bare føles greit, bare gled deg til four months sleep regression, da er helvete løs!!! Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 16. mars 2021 #5712 Del Skrevet 16. mars 2021 Til å skulle legge vekk mobilen er det mye soMe aktivitet.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilorak93 Skrevet 16. mars 2021 #5713 Del Skrevet 16. mars 2021 Er det noen som vet hva Helene vil med sin profil i sosiale medier? I YouTube videoen så er hun svært nedlatende ovenfor følgerne sine. Hun er ingenting uten følgerne, hun tviholder på at hun er en så kalt influenser, men hun vil ikke ha noen respons fra de med mindre det er medlidenhet med 100% fokus på henne. Hun føler seg mislykket som gravid å folk forsøker å trøste henne med at det hun opplever er helt normalt å hun behøver på ingen måte sitte med de følelsene. For min del fremstår det som st hun kun ønsker respons dersom det kun omhandler henne å helst i positiv forstand. At hun hele tiden avviser følgerne sine og snakker så nedsettende om de i YouTube videoen hvor hun sier at hun "helt ærlig, driter i hva de mener" er for meg ganske rart. Hun vil aldri ha tips og råd, makan til møkka følgere som gir tips altså! Noen har fått ett veldig stort ego å det ser ikke bra ut 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 16. mars 2021 #5714 Del Skrevet 16. mars 2021 Enilorak93 skrev (17 minutter siden): Er det noen som vet hva Helene vil med sin profil i sosiale medier? I YouTube videoen så er hun svært nedlatende ovenfor følgerne sine. Hun er ingenting uten følgerne, hun tviholder på at hun er en så kalt influenser, men hun vil ikke ha noen respons fra de med mindre det er medlidenhet med 100% fokus på henne. Hun føler seg mislykket som gravid å folk forsøker å trøste henne med at det hun opplever er helt normalt å hun behøver på ingen måte sitte med de følelsene. For min del fremstår det som st hun kun ønsker respons dersom det kun omhandler henne å helst i positiv forstand. At hun hele tiden avviser følgerne sine og snakker så nedsettende om de i YouTube videoen hvor hun sier at hun "helt ærlig, driter i hva de mener" er for meg ganske rart. Hun vil aldri ha tips og råd, makan til møkka følgere som gir tips altså! Noen har fått ett veldig stort ego å det ser ikke bra ut Ja ble helt satt ut over den tiraden hennes... Håper de trofaste følgerne hennes snart gir henne samme medisin tilbake, drite fullstendig i henne.. Hun fortjener ikke noe oppmerksomhet når hun har så lite respekt for de som gjør «influenserlivet» hennes mulig... Hun er en middelmådig Å-influenser i mine øyner med den kvalme oppførselen. Hun blir bare mer og mer uforDRAGElig, hennes sanne jeg skinner gjennom, og skylder på graviditetshormoner... Hadde jeg blitt så fæl som hun hadde jeg gjemt meg under teppet og blitt der!!!! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 16. mars 2021 #5715 Del Skrevet 16. mars 2021 Nu passar det norska uttrycket ”det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det” utmärkt på HD. Det är fruktansvärt att inte ha överskott (inte illa nog till att göra det hon måste åt det dock...), det är hemskt med hormoner, hon orkar inte med att laga mat, hon klarar inte av med hemmakontor. Enda platsen det egentligen gör ont måsta vara i viljan numera. Som vanligt där, alltså. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5716 Del Skrevet 16. mars 2021 Når skal noen skrive i kommentarfeltet under det bildet der hun klager over graviditeten, at folk må slutte å dele sine historier fordi hun driter i andres graviditet? Hun sier det rett ut i videoen. Hadde vært kult om noen tok på seg denne jobben, jeg er ikke helt der, hehe. Det eneste hun ønsker er åpenbar medlidenhet og kun fokus på seg selv, hun gir jo fullstendig blanke i alle andre. Når skal følgerne hennes, som bryr seg om henne, skjønne at hun gir faen i dem? Målet hennes med sosiale medier er å få konstant bekreftelse og få noen penger i kassa i samme rennet. Denne dama er bare helt utrolig. Nå avfølger jeg henne. Jeg orker ikke henne lenger, all denne negativiteten som hun bevisst dyrker og det syke oppmerksomhetsbehovet. Meg, meg, meg - hele tiden! Det skal mye til for at et menneske blir ufordragelig i mine øyne, men hun tar kaka nå. Jeg er dog ikke overrasket over tingene hun sier for hun har jo vært slik hele tiden, men nå begynner det å bli for dumt. Jeg skjønner at hun blir irritert over kommentarer som at magen ser bare tjukk ut og ikke gravid ut. Det er helt forkastelig, og slike kommentarer skal på ingen måte forsvares eller rettferdiggjøres! Det er ekstremt latterlig, og ja, det sier noe om samfunnet. Men, skulle vi alle brydd oss om hva alle mente, så hadde vi ikke klart å overleve. Hun legger altfor mye energi i det negative. Som @Hei2016 skriver, det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. Her har hun et ansvar selv. Du kan ikke forvente at mindre intelligente mennesker som body shamer og rakker ned på andre for å heve seg selv, skal ta ansvar, så da må du ta ansvar for å ikke la deg negativt påvirke av det ubetydelige mennesker sier. Man må gi litt faen, og iallfall når man driver med sosiale medier slik hun gjør. Men hun skal ikke gi faen i ALLE, for uten følgerne sine hadde hun ikke vært noen i denne industrien! Hun er en INFLUENCER. En BEDRIFT. Hun driver en konto på SOSIALE MEDIER. Men hun oppfører seg som om hun er en privatperson med en lukket konto og begrenset omgangskrets. Jeg mistenker at hun ikke skjønner hvilken rolle hun har i det hele tatt. Jeg forstår heller ikke hvordan hun kan ha over 20k følgere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 16. mars 2021 #5717 Del Skrevet 16. mars 2021 Enilorak93 skrev (1 time siden): Er det noen som vet hva Helene vil med sin profil i sosiale medier? I YouTube videoen så er hun svært nedlatende ovenfor følgerne sine. Hun er ingenting uten følgerne, hun tviholder på at hun er en så kalt influenser, men hun vil ikke ha noen respons fra de med mindre det er medlidenhet med 100% fokus på henne. Jeg håper noen snart konfronterer henne på instagram, slik at de følgerne som ikke ser videoen på youtube, også får med seg dette. Spesielt bør man si ifra til de som deler velmente råd og erfaringer rundt graviditet at dette ikke er ønskelig, for hun gir fullstendig faen i andres graviditet og liv. Alt skal handle om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 16. mars 2021 #5718 Del Skrevet 16. mars 2021 Hun er kronisk sur og misfornøyd. Blir dårligere og dårligere på å merke reklame, som hun så hardt prøver å ta andre på. Kjefter å smeller på instastory om absolutt alt. Klager, syter og styrer. Slenger inn noe reklame for ting hun aldri har brukt (babyutstyr) klager litt mer. Fantastisk influenser må man jo kunne si. Veldig inspirerende. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 16. mars 2021 #5719 Del Skrevet 16. mars 2021 Er vel ingen som tør kommentere det, siden de vet at hun klikker i vinkel og blokkerer i samme vending! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 16. mars 2021 #5720 Del Skrevet 16. mars 2021 Trist å se at noen som har inspirert, bruker så mye tid på å klage fra sofakroken. Og dette sjuke forbruket av klær? Ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå