Hei2016 Skrevet 9. mars 2021 #5621 Del Skrevet 9. mars 2021 SPOCA skrev (7 timer siden): Jeg har alltid likt Helene Drage godt, og synes også hun ser flott ut. Men denne reaksjonen hun kom med ang. kjønn satt meg helt ut. Jeg forstår at det sikkert er mange negative ting rundt det å være gravid - og at det kan være et hormonelt helvete. Men kjære Helene, må du dele absolutt alt? Har du virkelig ingen grenser? Du legger deg opp til kritikk, og reagerer så vanvittig på kritikk når du får den. Vet du? Jeg kan være sånn selv jeg når det går på meg personlig. Personlig kritikk er jeg ekstremt dårlig på, og jeg hater å bli mislikt. Men det er jo derfor jeg aldri kommer til å bli en influencer, og det er derfor jeg sluttet å blogge i småskala for mange år siden. Det er et valg å velge å dele så mye av seg selv under fullt navn og bilde/video. Og det vil alltid være mennesker som kommer med kritikk eller finner noe kritikkverdig. Hvordan orker du? Kanskje er problemet at du egentlig ikke orker, og da synes jeg kanskje du bør tenke over konsekvensene som vil komme om du fortsetter. Spesielt når du får barn. Om du eksponerer ditt barn eller ikke har jeg ingen forutsetning for å spå, men vil du egentlig at ditt fremtidige barn skal kunne søke deg opp på denne måten og lese alt som står om deg? En ting er liksom store stjerner som blir utsatt for ryktespredning, men du legger jo faktisk opp til det helt selv og villig deler. Jeg fatter ikke at du orker eller vil det. For å gi deg en liten realietsorientering: du kunne vært meg. Du kunne vært ufrivillig barnløs i en alder av 34 år, og fått påminnelsen fra skyen din (hvor jeg lagrer alle mine bilder) om at "se hva du tok bilde av for for 2 år siden i dag", som viser et bilde av en positiv graviditetstest som i dag bare er symbolet på den MA'en man gikk gjennom noen uker senere. Du kunne vært meg som har måtte utsette prøverørsbehandlingen fordi vi er midt i en pandemi, og jeg som har hatt Covid-19 ikke vil risikere liv og helse ved å dra til Danmark nå. Ikke at det uansett ville vært smart, tidligere smittet eller ikke. Så her sitter jeg, og ser livet passerer meg, og venter på min sjanse, og så lirer du ut av deg dette her. Er du klar over hvor provoserende du er Helene? Jeg skulle gjort alt jeg, Helene, for å kunne ha en fest for å avsløre kjønn. Virkelig, alt. Jeg synes det er en helt merkelig amerikansk ting å ha en slik avsløre-kjønnet-fest, men du har ihvertfall valget. Jeg vet ikke om jeg noen gang får det. Har du egentlig tenkt på hvordan det føles, når man sitter her og hører deg snakke om kjønn? Altså: get real Helene. Det er ikke ofte du gjør meg forbanna, som regel har jeg støttet deg, men nå merker jeg at jeg bare blir skikkelig oppgitt. Og nesten litt småforbanna. Som jo egentlig er en helt tåpelig ting å føle, siden jeg ikke kjenner deg personlig - OG det er åpenbart laget for å skaffe flest mulige klikk. For hva er vel egentlig vitsen, hvis det ikke er det som meningen? Så Helene. Jeg ønsker deg virkelig alt godt, både babyen og deg, men vær så snill: kom ned på landjorda sammen med oss andre. Det er ikke alt du må dele. Noe ville jeg kanskje bare holdt for meg selv. Total off topic, men skickar världens störst kram åt ditt hold! Hoppas av hela mitt hjärta att du får den lilla som du önskar! ❤️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. mars 2021 #5622 Del Skrevet 9. mars 2021 slipset skrev (9 timer siden): Synd hun føler hun må holde hendene i helt merkelige posisjoner for å lage en illusjon om slankere midje... Vel synes det er synd egentlig at man må kommentere absolutt om alt om hvordan hun står, hvordan hun poserer etc etc. .... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowbreeze Skrevet 9. mars 2021 #5623 Del Skrevet 9. mars 2021 SPOCA skrev (10 timer siden): Jeg har alltid likt Helene Drage godt, og synes også hun ser flott ut. Men denne reaksjonen hun kom med ang. kjønn satt meg helt ut. Jeg forstår at det sikkert er mange negative ting rundt det å være gravid - og at det kan være et hormonelt helvete. Men kjære Helene, må du dele absolutt alt? Har du virkelig ingen grenser? Du legger deg opp til kritikk, og reagerer så vanvittig på kritikk når du får den. Vet du? Jeg kan være sånn selv jeg når det går på meg personlig. Personlig kritikk er jeg ekstremt dårlig på, og jeg hater å bli mislikt. Men det er jo derfor jeg aldri kommer til å bli en influencer, og det er derfor jeg sluttet å blogge i småskala for mange år siden. Det er et valg å velge å dele så mye av seg selv under fullt navn og bilde/video. Og det vil alltid være mennesker som kommer med kritikk eller finner noe kritikkverdig. Hvordan orker du? Kanskje er problemet at du egentlig ikke orker, og da synes jeg kanskje du bør tenke over konsekvensene som vil komme om du fortsetter. Spesielt når du får barn. Om du eksponerer ditt barn eller ikke har jeg ingen forutsetning for å spå, men vil du egentlig at ditt fremtidige barn skal kunne søke deg opp på denne måten og lese alt som står om deg? En ting er liksom store stjerner som blir utsatt for ryktespredning, men du legger jo faktisk opp til det helt selv og villig deler. Jeg fatter ikke at du orker eller vil det. For å gi deg en liten realietsorientering: du kunne vært meg. Du kunne vært ufrivillig barnløs i en alder av 34 år, og fått påminnelsen fra skyen din (hvor jeg lagrer alle mine bilder) om at "se hva du tok bilde av for for 2 år siden i dag", som viser et bilde av en positiv graviditetstest som i dag bare er symbolet på den MA'en man gikk gjennom noen uker senere. Du kunne vært meg som har måtte utsette prøverørsbehandlingen fordi vi er midt i en pandemi, og jeg som har hatt Covid-19 ikke vil risikere liv og helse ved å dra til Danmark nå. Ikke at det uansett ville vært smart, tidligere smittet eller ikke. Så her sitter jeg, og ser livet passerer meg, og venter på min sjanse, og så lirer du ut av deg dette her. Er du klar over hvor provoserende du er Helene? Jeg skulle gjort alt jeg, Helene, for å kunne ha en fest for å avsløre kjønn. Virkelig, alt. Jeg synes det er en helt merkelig amerikansk ting å ha en slik avsløre-kjønnet-fest, men du har ihvertfall valget. Jeg vet ikke om jeg noen gang får det. Har du egentlig tenkt på hvordan det føles, når man sitter her og hører deg snakke om kjønn? Altså: get real Helene. Det er ikke ofte du gjør meg forbanna, som regel har jeg støttet deg, men nå merker jeg at jeg bare blir skikkelig oppgitt. Og nesten litt småforbanna. Som jo egentlig er en helt tåpelig ting å føle, siden jeg ikke kjenner deg personlig - OG det er åpenbart laget for å skaffe flest mulige klikk. For hva er vel egentlig vitsen, hvis det ikke er det som meningen? Så Helene. Jeg ønsker deg virkelig alt godt, både babyen og deg, men vær så snill: kom ned på landjorda sammen med oss andre. Det er ikke alt du må dele. Noe ville jeg kanskje bare holdt for meg selv. Off topic, men håper virkelig det ordner seg for deg en dag, at du får oppleve det ❤ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 9. mars 2021 #5624 Del Skrevet 9. mars 2021 SPOCA skrev (10 timer siden): J ❤️ Du skrev noe som kunne vært meg. Håper dere også lykkes. Du skriver godt hva jeg også tenkte angående HD. Jeg ble faktisk sjokkert. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 9. mars 2021 #5625 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg tror virkelig hun kommer til å slite med mammapoliti hvis hun fortsetter slik hun gjør nå. Det er som dere sier, det er ikke nødvendigvis noe galt i hva hun gjør og betraktninger hun har, men det er fremleggelsen av det. De poseringene er ikke noe som plager meg, men jeg har for noen år siden blitt veldig lurt da jeg har prøvd noen av klærne hun viser frem. Igjen, jeg leter etter et lounge-sett til hjemmekontoret som ser OK ut selv i størrelse L, og når jeg så henne i det Bara-settet tenkte jeg at det kunne jeg jo teste ut. Men jeg vet at hun har vist frem i absolutt beste vinkel, og det ser nok ikke slik ut når man står rett opp og ned. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 9. mars 2021 #5626 Del Skrevet 9. mars 2021 SPOCA skrev (15 timer siden): Jeg har alltid likt Helene Drage godt, og synes også hun ser flott ut. Men denne reaksjonen hun kom med ang. kjønn satt meg helt ut. Jeg forstår at det sikkert er mange negative ting rundt det å være gravid - og at det kan være et hormonelt helvete. Men kjære Helene, må du dele absolutt alt? Har du virkelig ingen grenser? Du legger deg opp til kritikk, og reagerer så vanvittig på kritikk når du får den. Vet du? Jeg kan være sånn selv jeg når det går på meg personlig. Personlig kritikk er jeg ekstremt dårlig på, og jeg hater å bli mislikt. Men det er jo derfor jeg aldri kommer til å bli en influencer, og det er derfor jeg sluttet å blogge i småskala for mange år siden. Det er et valg å velge å dele så mye av seg selv under fullt navn og bilde/video. Og det vil alltid være mennesker som kommer med kritikk eller finner noe kritikkverdig. Hvordan orker du? Kanskje er problemet at du egentlig ikke orker, og da synes jeg kanskje du bør tenke over konsekvensene som vil komme om du fortsetter. Spesielt når du får barn. Om du eksponerer ditt barn eller ikke har jeg ingen forutsetning for å spå, men vil du egentlig at ditt fremtidige barn skal kunne søke deg opp på denne måten og lese alt som står om deg? En ting er liksom store stjerner som blir utsatt for ryktespredning, men du legger jo faktisk opp til det helt selv og villig deler. Jeg fatter ikke at du orker eller vil det. For å gi deg en liten realietsorientering: du kunne vært meg. Du kunne vært ufrivillig barnløs i en alder av 34 år, og fått påminnelsen fra skyen din (hvor jeg lagrer alle mine bilder) om at "se hva du tok bilde av for for 2 år siden i dag", som viser et bilde av en positiv graviditetstest som i dag bare er symbolet på den MA'en man gikk gjennom noen uker senere. Du kunne vært meg som har måtte utsette prøverørsbehandlingen fordi vi er midt i en pandemi, og jeg som har hatt Covid-19 ikke vil risikere liv og helse ved å dra til Danmark nå. Ikke at det uansett ville vært smart, tidligere smittet eller ikke. Så her sitter jeg, og ser livet passerer meg, og venter på min sjanse, og så lirer du ut av deg dette her. Er du klar over hvor provoserende du er Helene? Jeg skulle gjort alt jeg, Helene, for å kunne ha en fest for å avsløre kjønn. Virkelig, alt. Jeg synes det er en helt merkelig amerikansk ting å ha en slik avsløre-kjønnet-fest, men du har ihvertfall valget. Jeg vet ikke om jeg noen gang får det. Har du egentlig tenkt på hvordan det føles, når man sitter her og hører deg snakke om kjønn? Altså: get real Helene. Det er ikke ofte du gjør meg forbanna, som regel har jeg støttet deg, men nå merker jeg at jeg bare blir skikkelig oppgitt. Og nesten litt småforbanna. Som jo egentlig er en helt tåpelig ting å føle, siden jeg ikke kjenner deg personlig - OG det er åpenbart laget for å skaffe flest mulige klikk. For hva er vel egentlig vitsen, hvis det ikke er det som meningen? Så Helene. Jeg ønsker deg virkelig alt godt, både babyen og deg, men vær så snill: kom ned på landjorda sammen med oss andre. Det er ikke alt du må dele. Noe ville jeg kanskje bare holdt for meg selv. Jeg er veldig enig i det hun deler burde hun tenke gjennom før hun gjør det. Det er så merkelig å legge ut gender reveal med dårlig reaksjon og så bli lei seg over andres reaksjon på reaksjonen. Den posisjonen kunne hun lett unngått ved å ikke dele det. Hun må ta litt ansvar for å skjerme seg selv mer. Også forstår jeg at det er provoserende at hun nesten bare sutrer over graviditeten. Selv har jeg ønsket barn i mange år, men livssituasjonen gjør ikke at jeg kan begynne å prøve engang dessverre. Masse gode ønsker til deg også Spoca ❤️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege1980 Skrevet 9. mars 2021 #5627 Del Skrevet 9. mars 2021 herregud så slapp Helene er blitt på merkinga.. bilde i feed og på story uten merking.. (sort kjole/skjørt/topp) og plutselig ligger antrekket på story med «sveip opp» 🙄🙄🙄🙄 kan noen kontakte ellos, de kan ta umulig være fornøyd med jobben hun gjør, den er jo såvidt halvveis. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. mars 2021 #5628 Del Skrevet 9. mars 2021 Tråden er ryddet for spekulasjon og persondebatt med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 9. mars 2021 #5629 Del Skrevet 9. mars 2021 Hege1980 skrev (2 timer siden): herregud så slapp Helene er blitt på merkinga.. bilde i feed og på story uten merking.. (sort kjole/skjørt/topp) og plutselig ligger antrekket på story med «sveip opp» 🙄🙄🙄🙄 kan noen kontakte ellos, de kan ta umulig være fornøyd med jobben hun gjør, den er jo såvidt halvveis. Hvorfor ikke kontakte ellos selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 9. mars 2021 #5630 Del Skrevet 9. mars 2021 Anbefaler Helene å se Når storken flyr forbi på Nrk. For å sette ting i perspektiv. Å være så negativ offentlig gir ett bilde som nåde er hånlig og vondt for mange. Hun har ikke en eneste positivt ting for tiden, og alt virker som klag og syt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 9. mars 2021 #5631 Del Skrevet 9. mars 2021 SPOCA skrev (21 timer siden): Jeg har alltid likt Helene Drage godt, og synes også hun ser flott ut. Men denne reaksjonen hun kom med ang. kjønn satt meg helt ut. Jeg forstår at det sikkert er mange negative ting rundt det å være gravid - og at det kan være et hormonelt helvete. Men kjære Helene, må du dele absolutt alt? Har du virkelig ingen grenser? Du legger deg opp til kritikk, og reagerer så vanvittig på kritikk når du får den. Vet du? Jeg kan være sånn selv jeg når det går på meg personlig. Personlig kritikk er jeg ekstremt dårlig på, og jeg hater å bli mislikt. Men det er jo derfor jeg aldri kommer til å bli en influencer, og det er derfor jeg sluttet å blogge i småskala for mange år siden. Det er et valg å velge å dele så mye av seg selv under fullt navn og bilde/video. Og det vil alltid være mennesker som kommer med kritikk eller finner noe kritikkverdig. Hvordan orker du? Kanskje er problemet at du egentlig ikke orker, og da synes jeg kanskje du bør tenke over konsekvensene som vil komme om du fortsetter. Spesielt når du får barn. Om du eksponerer ditt barn eller ikke har jeg ingen forutsetning for å spå, men vil du egentlig at ditt fremtidige barn skal kunne søke deg opp på denne måten og lese alt som står om deg? En ting er liksom store stjerner som blir utsatt for ryktespredning, men du legger jo faktisk opp til det helt selv og villig deler. Jeg fatter ikke at du orker eller vil det. For å gi deg en liten realietsorientering: du kunne vært meg. Du kunne vært ufrivillig barnløs i en alder av 34 år, og fått påminnelsen fra skyen din (hvor jeg lagrer alle mine bilder) om at "se hva du tok bilde av for for 2 år siden i dag", som viser et bilde av en positiv graviditetstest som i dag bare er symbolet på den MA'en man gikk gjennom noen uker senere. Du kunne vært meg som har måtte utsette prøverørsbehandlingen fordi vi er midt i en pandemi, og jeg som har hatt Covid-19 ikke vil risikere liv og helse ved å dra til Danmark nå. Ikke at det uansett ville vært smart, tidligere smittet eller ikke. Så her sitter jeg, og ser livet passerer meg, og venter på min sjanse, og så lirer du ut av deg dette her. Er du klar over hvor provoserende du er Helene? Jeg skulle gjort alt jeg, Helene, for å kunne ha en fest for å avsløre kjønn. Virkelig, alt. Jeg synes det er en helt merkelig amerikansk ting å ha en slik avsløre-kjønnet-fest, men du har ihvertfall valget. Jeg vet ikke om jeg noen gang får det. Har du egentlig tenkt på hvordan det føles, når man sitter her og hører deg snakke om kjønn? Altså: get real Helene. Det er ikke ofte du gjør meg forbanna, som regel har jeg støttet deg, men nå merker jeg at jeg bare blir skikkelig oppgitt. Og nesten litt småforbanna. Som jo egentlig er en helt tåpelig ting å føle, siden jeg ikke kjenner deg personlig - OG det er åpenbart laget for å skaffe flest mulige klikk. For hva er vel egentlig vitsen, hvis det ikke er det som meningen? Så Helene. Jeg ønsker deg virkelig alt godt, både babyen og deg, men vær så snill: kom ned på landjorda sammen med oss andre. Det er ikke alt du må dele. Noe ville jeg kanskje bare holdt for meg selv. Hei. Trist å lese dette. Spesiell trist at du føler livet passerer fordi du ikke har barn. Husk at du lever kun en gang, og når du får barn kommer du sikkert til å savne mye fra den tiden du har nå uten barn. Friheten til å gjøre hva du vil, bruke timesvis på badet, sove lenge og slippe dårlig samvittighet for alt mulig. Ikke måtte bekymre deg over et annet liv konstant. Barn beriker livet, men de er også meget energitappende og ifg. studier er man minst lykkelig i tiden med barn. (Etter den koseperioden første året) Anbefaler deg å prøve å leve, fremfor å bare eksistere for ønsket om barn. Så ønsker jeg deg også masse lykke til med barneønsket❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilorak93 Skrevet 10. mars 2021 #5632 Del Skrevet 10. mars 2021 (endret) Hun la nettopp ut ett innlegg hvor hun ikke merker reklame. Det samme antrekket ligger i story med den ene merkingen etter den andre. Kan noen forklare meg hva som er forskjell, å hvorfor hun ikke må merke innlegget med reklame når story er merket? Endret 13. mars 2021 av Enilorak93 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 10. mars 2021 #5633 Del Skrevet 10. mars 2021 Vipper og bryn er ikke merket som reklame. Betyr det at hun for en gang skyld betaler for det selv?Eller er det slik at hun er avhengig av påminnelser fra kg for å opptre etter loven. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 10. mars 2021 #5634 Del Skrevet 10. mars 2021 Jaja, man skal ikke skylde på folk for å være overfladiske når til og med arbeidsmiljøet er overfladisk, ref. den lappen om at hun er så pen. Komplimenter er jo alltid gøy men hadde noen på arbeidsplassen min kalt meg pen fremfor dyktig, effektiv, ansvarsfull, god arbeidskollega, god samarbeidspartner, ydmyk og lignende så hadde jeg faktisk blitt lei meg. På hvilken måte er utseendet til en person en ressurs på arbeidsplassen, og hvorfor skal akkurat DET bemerkes fremfor alle andre eventuelle positive ferdigheter? Flisespikkeri, jeg vet, men bare noe jeg la merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 10. mars 2021 #5635 Del Skrevet 10. mars 2021 Supero skrev (2 minutter siden): Jaja, man skal ikke skylde på folk for å være overfladiske når til og med arbeidsmiljøet er overfladisk, ref. den lappen om at hun er så pen. Komplimenter er jo alltid gøy men hadde noen på arbeidsplassen min kalt meg pen fremfor dyktig, effektiv, ansvarsfull, god arbeidskollega, god samarbeidspartner, ydmyk og lignende så hadde jeg faktisk blitt lei meg. På hvilken måte er utseendet til en person en ressurs på arbeidsplassen, og hvorfor skal akkurat DET bemerkes fremfor alle andre eventuelle positive ferdigheter? Flisespikkeri, jeg vet, men bare noe jeg la merke til. Ja, la oss lete etter noe negativt i et hyggelig kompliment fra en kollega!!! ...... dersom hennes sjef hadde skrevet lappen hadde det ikke vært greit. Men det er høyst sannsynlig en kollega hun har et godt forhold til. Herregud.... la folk få små hverdagsgleder. Ønsker deg en fin dag, om du er pen eller ikke! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. mars 2021 #5636 Del Skrevet 10. mars 2021 Supero skrev (8 minutter siden): Jaja, man skal ikke skylde på folk for å være overfladiske når til og med arbeidsmiljøet er overfladisk, ref. den lappen om at hun er så pen. Komplimenter er jo alltid gøy men hadde noen på arbeidsplassen min kalt meg pen fremfor dyktig, effektiv, ansvarsfull, god arbeidskollega, god samarbeidspartner, ydmyk og lignende så hadde jeg faktisk blitt lei meg. På hvilken måte er utseendet til en person en ressurs på arbeidsplassen, og hvorfor skal akkurat DET bemerkes fremfor alle andre eventuelle positive ferdigheter? Flisespikkeri, jeg vet, men bare noe jeg la merke til. Å kjære vene. Jeg hadde blitt like glad for et du dr pen kompliment som du er dyktig kompliment , ja takk til mere ros av kollegaer! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 10. mars 2021 #5637 Del Skrevet 10. mars 2021 s.h skrev (3 minutter siden): Ja, la oss lete etter noe negativt i et hyggelig kompliment fra en kollega!!! ...... dersom hennes sjef hadde skrevet lappen hadde det ikke vært greit. Men det er høyst sannsynlig en kollega hun har et godt forhold til. Herregud.... la folk få små hverdagsgleder. Ønsker deg en fin dag, om du er pen eller ikke! ❤️ Det handler ikke om å lete etter noe negativt men hvor man ønsker at fokuset skal ligge. Jeg betviler ikke at Helene ble kjempe glad for den lappen og det er jo bare supert sånn sett. Dette har vært snakket om i media tidligere, og har vært et tema. Husker det var en sak om ei jente på barneskolen (mulig det var ungdomsskolen?) som kun hadde fått komplimenter på utseendet når de hadde en oppgave på skolen hvor man skulle si flotte ting om hverandre. Guttene fikk komplimenter som at de var tøffe, sterke, smarte, mens jentene fikk på utseende og kropp. Joda, takk det samme, men det må være lov til å ytre sine meninger uten at man skal bli beskyldt for å lete etter det negative i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 10. mars 2021 #5638 Del Skrevet 10. mars 2021 Orly skrev (Akkurat nå): Å kjære vene. Jeg hadde blitt like glad for et du dr pen kompliment som du er dyktig kompliment , ja takk til mere ros av kollegaer! Så fint for deg, hvorfor er det da problematisk for deg at jeg mener noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. mars 2021 #5639 Del Skrevet 10. mars 2021 Supero skrev (Akkurat nå): Så fint for deg, hvorfor er det da problematisk for deg at jeg mener noe annet? Fordi det er tullete å kritisere og reagere på det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. mars 2021 #5640 Del Skrevet 10. mars 2021 s.h skrev (7 minutter siden): Ja, la oss lete etter noe negativt i et hyggelig kompliment fra en kollega!!! ...... dersom hennes sjef hadde skrevet lappen hadde det ikke vært greit. Men det er høyst sannsynlig en kollega hun har et godt forhold til. Herregud.... la folk få små hverdagsgleder. Ønsker deg en fin dag, om du er pen eller ikke! ❤️ Helt enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå