Cati Skrevet 25. august 2019 #541 Del Skrevet 25. august 2019 14 timer siden, cerruti skrev: Enig med deg. Ja, men samtidig går det på en måte av seg selv pga operasjonen. Det gjør det den første tiden, etterhvert må det jobbes med på lik linje med andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. august 2019 #542 Del Skrevet 26. august 2019 Litt morsomt det blogginnlegget som kritiserer bilder av «snørrete barn». Voksne damer i undertøy støtt og stadig da...? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. august 2019 #543 Del Skrevet 26. august 2019 46 minutter siden, cerruti skrev: Litt morsomt det blogginnlegget som kritiserer bilder av «snørrete barn». Voksne damer i undertøy støtt og stadig da...? Heller voksne damer i undertøy enn bilder og utlevering av uskyldige mindreårige 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 26. august 2019 #544 Del Skrevet 26. august 2019 14 minutter siden, skruf skrev: Heller voksne damer i undertøy enn bilder og utlevering av uskyldige mindreårige Enig. Jeg finner lite inspirasjon i lettkledde damer, men så lenge det ikke går ut over barn kan hun for min del få holde på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. august 2019 #545 Del Skrevet 26. august 2019 10 minutter siden, skruf skrev: Heller voksne damer i undertøy enn bilder og utlevering av uskyldige mindreårige Helt enig, men det er ikke det som er budskapet i innlegget hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. august 2019 #546 Del Skrevet 26. august 2019 «Miste meg selv helt, bare snakke om den lille klumpen og tro det er SÅÅÅ SØTT med masse snør, sjokolade og buser i hele ansiktet til babyen.» «Vedkommende la ut bilde av en bleiekledd unge med masse sjokolade og snørr rundt munnen på en offentlig instagram konto, og jeg ble seriøst litt kvalm… Helt greit at du synes ungen din er søt og sjarmerende (det vil jeg nok synes om min unge også), men er det så mye forlangt å ha litt sunn fornuft og klare å tenke seg til at det er for spesielt interesserte?» Poenget er at jeg tviler på at så mange synes det er noe mindre for «spesielt interesserte» med gjentakende H D i undertøy, poserende. Jeg tviler dessuten på at H D selv ikke ville eksponert et barn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 26. august 2019 #547 Del Skrevet 26. august 2019 11 minutter siden, cerruti skrev: «Miste meg selv helt, bare snakke om den lille klumpen og tro det er SÅÅÅ SØTT med masse snør, sjokolade og buser i hele ansiktet til babyen.» «Vedkommende la ut bilde av en bleiekledd unge med masse sjokolade og snørr rundt munnen på en offentlig instagram konto, og jeg ble seriøst litt kvalm… Helt greit at du synes ungen din er søt og sjarmerende (det vil jeg nok synes om min unge også), men er det så mye forlangt å ha litt sunn fornuft og klare å tenke seg til at det er for spesielt interesserte?» Poenget er at jeg tviler på at så mange synes det er noe mindre for «spesielt interesserte» med gjentakende H D i undertøy, poserende. Jeg tviler dessuten på at H D selv ikke ville eksponert et barn. Nemlig....og når vi er inne på temaet...hva har det at hun må godta litt mindre energi/innlegg med undertøy å gjøre?? Virker ikke spesielt seriøst når man snakker om bivirkninger ifm operasjon og står og smiler iført oppkneppet pysj, nude bh og kaffekopp elns i hånden...Og nå skal hun altså lære andre om bedre mental helse....hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 26. august 2019 #548 Del Skrevet 26. august 2019 (endret) 42 minutter siden, cerruti skrev: «Miste meg selv helt, bare snakke om den lille klumpen og tro det er SÅÅÅ SØTT med masse snør, sjokolade og buser i hele ansiktet til babyen.» «Vedkommende la ut bilde av en bleiekledd unge med masse sjokolade og snørr rundt munnen på en offentlig instagram konto, og jeg ble seriøst litt kvalm… Helt greit at du synes ungen din er søt og sjarmerende (det vil jeg nok synes om min unge også), men er det så mye forlangt å ha litt sunn fornuft og klare å tenke seg til at det er for spesielt interesserte?» Poenget er at jeg tviler på at så mange synes det er noe mindre for «spesielt interesserte» med gjentakende H D i undertøy, poserende. Jeg tviler dessuten på at H D selv ikke ville eksponert et barn. Så du så bare en gyllen anledning til å få kommunisert at man blir minst like kvalm av å se bilder av en litt større kvinnekropp enn vanlig med lite klær på seg? Det ser jo tross alt ut til å være det gjennomgående hovedbudskapet i denne tråden. Innlegget du refererte til handler om det sosiale presset om å få barn når man er i en viss alder og i et fast forhold, og det er da et helt greit og gjenkjennelig tema å ta opp: https://www.helenedrage.no/2019/08/16/nei-vi-skal-ikke-ha-barn-snart/ . På bildene som ledsager innlegget er HD dessuten såpass tekkelig kledd at det burde holde kvalmen unna for de fleste. At svært private og utleverende barnebilder ikke har noe på en offentlig IG-konto å gjøre er jeg dessuten helt enig med henne i - jeg følger også noen sånne kontoer der temaet egentlig er et helt annet, men der babybilder flettes inn sånn mal apropos tematikken hele tiden, og gjør at man føler presset om å like bilder av ukjente barn i bleie med ansiktet fultt av matrester fordi barnets mor akkurat har likt ditt eget bilde (av noe helt annet). Den siste setningen din sier dessutenl alt om hvor dårlige argumenter innlegget ditt inneholder. Endret 26. august 2019 av Aricia 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. august 2019 #549 Del Skrevet 26. august 2019 1 time siden, Aricia skrev: Så du så bare en gyllen anledning til å få kommunisert at man blir minst like kvalm av å se bilder av en litt større kvinnekropp enn vanlig med lite klær på seg? Jeg synes hun ser veldig bra ut nå jeg, så ikke kritikk mot størrelse, nei! Kun kritikk mot det nye fenomenet med at influencerne - som i alle str - driver og kler av seg. - Ofte i kombinasjon med å selge noe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 26. august 2019 #550 Del Skrevet 26. august 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 5. september 2019 #551 Del Skrevet 5. september 2019 For meg så blir det ganske malplassert å stå på kjøkkenet og lage mat, mens hun har på seg en stram gjennomsiktig treningstopp. Hun burde jobbe med mye mer med troverdigheten. Det er ikke bare at hun har trent og så tilfeldigvis hadde på seg disse klærne. Litt spesielt, når samme bloggene gang på gang påpeker at hun er mer en kropp, men allikevel elsker å eksponere kroppen sin, da gjerne lettkledd. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. september 2019 #552 Del Skrevet 5. september 2019 1 time siden, Levina skrev: For meg så blir det ganske malplassert å stå på kjøkkenet og lage mat, mens hun har på seg en stram gjennomsiktig treningstopp. Hun burde jobbe med mye mer med troverdigheten. Det er ikke bare at hun har trent og så tilfeldigvis hadde på seg disse klærne. Litt spesielt, når samme bloggene gang på gang påpeker at hun er mer en kropp, men allikevel elsker å eksponere kroppen sin, da gjerne lettkledd. Tja, hverken mer eller mindre malplassert enn feks Caroline Berg Eriksens stadige syltynne påskudd for å flashe kroppen sin på IG, for å fortelle oss ting som at hun "savner å ta en kaffekopp i dørkarmen", eller hva det var. Jeg har i hvert fall ingen interesse av noen lettkledte influencerkropper, og ser sjelden at det er noe annet enn unødvendig og mer eller mindre kleint. Men om SoMe først skal oversvømmes av avkledte kropper, så er det i det minste fint at de viser en variasjon i representasjonen av kvinnekroppen som i hvert fall speiler litt mer av hvordan norske kvinner faktisk ser ut. Så heia Helene Drage sånn sett. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 5. september 2019 #553 Del Skrevet 5. september 2019 40 minutter siden, Aricia skrev: Tja, hverken mer eller mindre malplassert enn feks Caroline Berg Eriksens stadige syltynne påskudd for å flashe kroppen sin på IG, for å fortelle oss ting som at hun "savner å ta en kaffekopp i dørkarmen", eller hva det var. Jeg har i hvert fall ingen interesse av noen lettkledte influencerkropper, og ser sjelden at det er noe annet enn unødvendig og mer eller mindre kleint. Men om SoMe først skal oversvømmes av avkledte kropper, så er det i det minste fint at de viser en variasjon i representasjonen av kvinnekroppen som i hvert fall speiler litt mer av hvordan norske kvinner faktisk ser ut. Så heia Helene Drage sånn sett. Så det er greit at du viser kroppen om du er stor som HD, men ikke slank og veltrent som CBE ? Det går akkurat ut på det samme, og speiler litt mer av hvordan norkse kvinner ser ut ? Hun er vel litt større enn de fleste, selv etter en operasjon er hun det. Hun er sikkert flott, men hun er fryktelig glad i å vise seg frem lettkledd, og det mye. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 5. september 2019 #554 Del Skrevet 5. september 2019 2 minutter siden, virkelig skrev: Så det er greit at du viser kroppen om du er stor som HD, men ikke slank og veltrent som CBE ? Det går akkurat ut på det samme, og speiler litt mer av hvordan norkse kvinner ser ut ? Hun er vel litt større enn de fleste, selv etter en operasjon er hun det. Hun er sikkert flott, men hun er fryktelig glad i å vise seg frem lettkledd, og det mye. Nei, jeg skrev ikke det. Jeg skrev det som står i innlegget mitt. Hvor du vil hen med resten av det du skriver skjønner jeg faktisk ikke fletta av. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 5. september 2019 #555 Del Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, Levina skrev: For meg så blir det ganske malplassert å stå på kjøkkenet og lage mat, mens hun har på seg en stram gjennomsiktig treningstopp. Hun burde jobbe med mye mer med troverdigheten. Det er ikke bare at hun har trent og så tilfeldigvis hadde på seg disse klærne. Litt spesielt, når samme bloggene gang på gang påpeker at hun er mer en kropp, men allikevel elsker å eksponere kroppen sin, da gjerne lettkledd. Jeg vet ikke hva som er mest hysterisk, at nettopp du skriver dette i denne tråden, eller at du forsvarer nøyaktig det samme med nebb og klør i en annen tråd. Rapporterer meg selv for brukerdebatt og avsporing med det samme, og avstår fra å følge opp evt tilbakemeldinger. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. september 2019 #556 Del Skrevet 5. september 2019 5 timer siden, Levina skrev: For meg så blir det ganske malplassert å stå på kjøkkenet og lage mat, mens hun har på seg en stram gjennomsiktig treningstopp. Hun burde jobbe med mye mer med troverdigheten. Det er ikke bare at hun har trent og så tilfeldigvis hadde på seg disse klærne. Litt spesielt, når samme bloggene gang på gang påpeker at hun er mer en kropp, men allikevel elsker å eksponere kroppen sin, da gjerne lettkledd. Tenk å vise en kropp i treningstøy! Hun sitter nok bare å ler av dette. Overhode ikke noe seksualisert, men bare et bilde hun ønsket å dele. Så befriende å kunne være litt dristig og kanskje litt frekk engang i blant. Jeg synes denne bloggeren viser veldig lite lettkledd kropp. Det er ikke det som er fokus på bloggen, å vise bilder i treningstøy tenker jeg de mest pripne må kunne takle. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 5. september 2019 #557 Del Skrevet 5. september 2019 Troverdighet? Hun lager mat, og har helt sikkert en fin opplevelse der og da, på kjøkkenet med mannen. Siden hun er blogger så velger hun å dele noen bilder derfra. At hun velger å legge ut bilde slik av treningstøy, skjønner jeg veldig godt. Det ser penere ut, uansett om dette bildet skulle i privat album eller vises til noen tusen. Hun ser flott ut, har flott hud og fine tenner. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 5. september 2019 #558 Del Skrevet 5. september 2019 Ser på de to nye bildene på Instagram, fra Xxl. ser jeg det jeg tror jeg ser? Er det at buksa er så slitt? Tenker på det bildet hvor man ser Helene bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 5. september 2019 #559 Del Skrevet 5. september 2019 4 timer siden, virkelig skrev: Så det er greit at du viser kroppen om du er stor som HD, men ikke slank og veltrent som CBE ? Det går akkurat ut på det samme, og speiler litt mer av hvordan norkse kvinner ser ut ? Hun er vel litt større enn de fleste, selv etter en operasjon er hun det. Hun er sikkert flott, men hun er fryktelig glad i å vise seg frem lettkledd, og det mye. Ironisk nok så sitter du og forsvarer Cbe sin rett til å gå rundt lettkledd i andre tråder her på kg 👍 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 5. september 2019 #560 Del Skrevet 5. september 2019 (endret) 8 timer siden, Levina skrev: For meg så blir det ganske malplassert å stå på kjøkkenet og lage mat, mens hun har på seg en stram gjennomsiktig treningstopp. Hun burde jobbe med mye mer med troverdigheten. Det er ikke bare at hun har trent og så tilfeldigvis hadde på seg disse klærne. Litt spesielt, når samme bloggene gang på gang påpeker at hun er mer en kropp, men allikevel elsker å eksponere kroppen sin, da gjerne lettkledd. 6 timer siden, virkelig skrev: Så det er greit at du viser kroppen om du er stor som HD, men ikke slank og veltrent som CBE ? Det går akkurat ut på det samme, og speiler litt mer av hvordan norkse kvinner ser ut ? Hun er vel litt større enn de fleste, selv etter en operasjon er hun det. Hun er sikkert flott, men hun er fryktelig glad i å vise seg frem lettkledd, og det mye. Heller dette, en en salig blanding av mindreårige og en lettkledd retusjert kropp som ikke stemmer overens med virkeligheten. Endret 5. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå