Hebi Skrevet 6. mars 2021 #5561 Del Skrevet 6. mars 2021 likermegher skrev (Akkurat nå): Nå har hun svart på hvorfor hun slettet kommentaren. Hun tålte ikke spørsmål om brostein og snø. 😩😩 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 6. mars 2021 #5562 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) likermegher skrev (30 minutter siden): Nå har hun svart på hvorfor hun slettet kommentaren. Hun tålte ikke spørsmål om brostein og snø. Gjenganger den unnskyldningen om at hun mistolker men prøver å bli bedre.... Prøvd i mange år si! Endret 6. mars 2021 av Elisiaflisa Skrivefeil 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 6. mars 2021 #5563 Del Skrevet 6. mars 2021 Elisiaflisa skrev (6 minutter siden): Gjenganger den unnskyldningen om at hun mistolker men prøver å bli bedre.... Prøvd i mange år si! Hun er seg selv lik, men nå kan hun skylde på hormoner. Kan ikke si jeg merker store forskjellen på gravid-HD og ikke gravid-HD 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 6. mars 2021 #5564 Del Skrevet 6. mars 2021 likermegher skrev (2 minutter siden): Hun er seg selv lik, men nå kan hun skylde på hormoner. Kan ikke si jeg merker store forskjellen på gravid-HD og ikke gravid-HD I do, dobbelt så mye klaging og bitching som hun elsker å kalle det 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 6. mars 2021 #5565 Del Skrevet 6. mars 2021 Med all den tiden brukt på å dokumentere på some hva hun føler og kjenner på hele tiden så lurer jeg på om hun får tid til å gjøre noe konstruktivt i arbeidstiden? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 6. mars 2021 #5566 Del Skrevet 6. mars 2021 likermegher skrev (44 minutter siden): Nå har hun svart på hvorfor hun slettet kommentaren. Hun tålte ikke spørsmål om brostein og snø. Den där ursäkten hon alltid kommer med att hon upplever sig kritiserad/missuppfattar och svarar/raderar i affekt börjar bli så gammal nu att den inte längre räknas. ”Upplevs som kritik” tycker sig Helene när hon i sin reklam för en vagn fotograferad på brodstein får en förfrågan om hur den är på just; Brodstein. Orka med... Jag upplever det som extremt oseriöst att reklamera för hur bra en vagn är och hur bra den fungerar när man inte ens testat den med et barn innuti. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 6. mars 2021 #5567 Del Skrevet 6. mars 2021 Helene har alltid vært litt ufordragelig og surmaga på story og i kommentarfelt, og graviditet og hormoner gjør det ikke akkurat bedre. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 6. mars 2021 #5568 Del Skrevet 6. mars 2021 13 minutter siden, lillehammeren said: Helene har alltid vært litt ufordragelig og surmaga på story og i kommentarfelt, og graviditet og hormoner gjør det ikke akkurat bedre. For å være helt ærlig så merker jeg ingen forskjell på måten hun er på nå kontra før graviditeten. Så for meg virker det som at hun nå har hormonene å skylde på, hun har som regel alltid en grunn til hvorfor hun oppfører seg sånn! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 6. mars 2021 #5569 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg blir oppriktig bekymret for det kommende barnet når den vordende mor i sin presentasjon av den trilla, legger spesielt stor vekt på hvor fornøyd hun er med mobilholderen.Men det er mitt syn. Når man har barn i den alderen skal man ha fokus på barnet og legge vekk mobilen. Det gjorde i hvertfall jeg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 6. mars 2021 #5570 Del Skrevet 6. mars 2021 tutsi123 skrev (7 minutter siden): Jeg blir oppriktig bekymret for det kommende barnet når den vordende mor i sin presentasjon av den trilla, legger spesielt stor vekt på hvor fornøyd hun er med mobilholderen.Men det er mitt syn. Når man har barn i den alderen skal man ha fokus på barnet og legge vekk mobilen. Det gjorde i hvertfall jeg. Det er vel heller det at hun ikke aner hva hun skal se etter i en trille da hun har null erfaring enda. Skjønner ikke poenget med å reklamere for noe en ikke skal bruke før om 1,5 til 2 år. Ikke sikkert hun får bruk for den engang. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 6. mars 2021 #5571 Del Skrevet 6. mars 2021 tutsi123 skrev (24 minutter siden): Jeg blir oppriktig bekymret for det kommende barnet når den vordende mor i sin presentasjon av den trilla, legger spesielt stor vekt på hvor fornøyd hun er med mobilholderen.Men det er mitt syn. Når man har barn i den alderen skal man ha fokus på barnet og legge vekk mobilen. Det gjorde i hvertfall jeg. Tenker det er ikke er så lett å skulle fokusere på barnets behov og komfort når man enda ikke har et barn å teste produktet på. Mobilholder eller ei, den trilla så ikke særlig god ut på brostein. Eller asfalt full av grus. Eller noe annet enn kjøpesenter, egentlig. Kan hende det er greit å trille den på brostein mens den er tom, men det kan ikke være noe særlig å være den som skal være passasjer. Mannen min hadde nok elsket mobilholderen, da hadde han kunnet spille pokemon go mens han er på trilletur. 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 6. mars 2021 #5572 Del Skrevet 6. mars 2021 Kommet et spørsmål rundt det med kjøpe brukt vs å få splitter nytt.. hun var jo så miljøbevisst ang dette. Gir det 5 min så er det slettet 😖 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 6. mars 2021 #5573 Del Skrevet 6. mars 2021 Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare skrur av muligheten til å sende meldinger når hun hele tiden må poengtere at hun ikke trenger råd, historier og ditten og datten... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 6. mars 2021 #5574 Del Skrevet 6. mars 2021 slipset skrev (51 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor hun ikke bare skrur av muligheten til å sende meldinger når hun hele tiden må poengtere at hun ikke trenger råd, historier og ditten og datten... 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 7. mars 2021 #5575 Del Skrevet 7. mars 2021 Alexandra Kakorina reklamerer på ig for samme vogn og øvrige produkter fra twistshake. Hun hsr heller ikke barn fra før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 7. mars 2021 #5576 Del Skrevet 7. mars 2021 Sydenkupp skrev (6 minutter siden): Alexandra Kakorina reklamerer på ig for samme vogn og øvrige produkter fra twistshake. Hun hsr heller ikke barn fra før. Ikke veldig overbevisende denne reklamen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 7. mars 2021 #5577 Del Skrevet 7. mars 2021 Senaste utblåsning på snap nu... Snälla nån. Blir man så förbannad av respons man får på sociala medier och hur man blir uppfattat, ta ett råd (som hon inte vill ha); LOGGA. AV. NU. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 7. mars 2021 #5578 Del Skrevet 7. mars 2021 Ja, nå minner hun snart om slik Kari Jaquesson er når hun snakker. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. mars 2021 #5579 Del Skrevet 7. mars 2021 Hei2016 skrev (1 time siden): Senaste utblåsning på snap nu... Snälla nån. Blir man så förbannad av respons man får på sociala medier och hur man blir uppfattat, ta ett råd (som hon inte vill ha); LOGGA. AV. NU. Eller tenk igjennom hva man legger ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016 Skrevet 7. mars 2021 #5580 Del Skrevet 7. mars 2021 Lin11 skrev (5 minutter siden): Eller tenk igjennom hva man legger ut? Jo, absolut, fast det börjar skena igenom att inte är genomförbart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå